To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-21
Ogłoszenie nr 328830 - 2016 z dnia 2016-10-21 r.
Płock: "Świadczenie usług edukacyjnych na kursach specjalistycznych
w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuDotacja na zadania związane z prowadzeniem podyplomowego kształcenia w celu zdobywania specjalizacji przez lekarzy, lekarzy dentystów, lekarzy weterynarii, farmaceutów, pielęgniarki i położne oraz diagnostów laboratoryjnych.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 308580
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 311160
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, krajowy numer identyfikacyjny
61103840300000, ul.
Pl. Dąbrowskiego
2,
09402
Płock, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
243 665 400, faks
243 665 421, e-mail
zamowienia@pwszplock.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pwszplock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Świadczenie usług edukacyjnych na kursach specjalistycznych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DA/MB/-232-16/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych na kursach specjalistycznych w Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku. Szczegółowy opis zawiera Dział II SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych w rozumieniu art. 83 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dowolne lub wszystkie części zamówienia. W związku z tym każdą wyspecyfikowaną część należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienie), wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ, dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. Szczegółowy opis poszczególnych części zawiera dział II SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
80000000-4
Dodatkowe kody CPV:
80300000-7,
80320000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Resuscytacja oddechowo-krążeniowa noworodka dla pielęgniarek i położnych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy Pzp, do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia stosuje się zapisy Kodeksu cywilnego. Artykuł 78 Kodeksu cywilnego mówi, iż do zachowania pisemnej formy czynności prawnej wystarcza złożenie własnoręcznego podpisu na dokumencie obejmującym treść oświadczenia woli.Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 12 Zamawiający wyklucza z postępowania Wykonawcę, ponieważ nie spełnia on warunków postawionych w postępowaniu. Wykonawca w ofercie nie wykazał, iż spełnia następujący warunek: posiada tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa anestezjologicznego i intensywnej opieki. W odpowiedzi na wezwanie Wykonawca przekazał informację, iż nie spełnia warunku postawionego w postępowaniu. Ofertę wykluczonego Wykonawcy uznaje się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4. Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż unieważnia w/w postępowanie w zakresie części 1, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 27 | NAZWA: Szczepienia ochronne dla pielęgniarek |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT585.30 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 500.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 26 | NAZWA: Szczepienia ochronne dla pielęgniarek |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT936.28 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 800.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 28 | NAZWA: Szczepienia ochronne dla pielęgniarek |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT525.97 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 450.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 20 | NAZWA: Podstawy opieki paliatywnej dla pielęgniarek |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2924.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2500.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Resuscytacja krążeniowo-oddechowa |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT292.65 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 250.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Resuscytacja krążeniowo-oddechowa |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7917.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7500.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 21 | NAZWA: Wykonywanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego dla pielęgniarek i położnych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1462.25 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1250.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 17 | NAZWA: Żywienie dojelitowe i pozajelitowe dla pielęgniarek |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1462.25 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1250.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 24 | NAZWA: Opieka nad pacjentem ze stomią jelitową dla pielęgniarek |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3509.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 25 | NAZWA: Opieka nad pacjentem ze stomią jelitową dla pielęgniarek |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT844.56 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 800.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 30 | NAZWA: Edukator w cukrzycy dla pielęgniarek |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT701.96 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 600.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 32 | NAZWA: Eduktor w cukrzycy dla pielęgniarek |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT876.95 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 750.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 29 | NAZWA: Edukator w cukrzycy dla pielęgniarek |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT350.98 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 300.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 31 | NAZWA: Edukator w cukrzycy dla pielęgniarek |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3684.79 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3150.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 22 | NAZWA: Wykonywanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego dla pielęgniarek i położnych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 12 Zamawiający wyklucza z postępowania Wykonawcę, ponieważ nie spełnia on warunku postawionego w postępowaniu. Wykonawca w ofercie nie wykazał, iż spełnia następujący warunek: prowadzący zajęcia posiada tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa anestezjologicznego i intensywnej opieki. W odpowiedzi na wezwanie Wykonawca przekazał informację, iż nie spełnia warunku postawionego w postępowaniu. Ofertę wykluczonego Wykonawcy uznaje się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4. Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż unieważnia w/w postępowanie w zakresie części 22, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ na wskazaną część nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 23 | NAZWA: Wykonywanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego dla pielęgniarek i położnych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 12 Zamawiający wyklucza z postępowania Wykonawcę, ponieważ nie spełnia on warunku postawionego w postępowaniu. Wykonawca w ofercie nie wykazał, iż spełnia następujący warunek: prowadzący zajęcia posiada tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa anestezjologicznego i intensywnej opieki. W odpowiedzi na wezwanie Wykonawca przekazał informację, iż nie spełnia warunku postawionego w postępowaniu. Ofertę wykluczonego Wykonawcy uznaje się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4. Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż unieważnia w/w postępowanie w zakresie części 23, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ na wskazaną część nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 14 | NAZWA: Kompresjoterapia dla pielęgniarek |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 12 Zamawiający wyklucza z postępowania Wykonawcę, ponieważ nie spełnia on warunku postawionego w postępowaniu. Wykonawca w ofercie nie wykazał, iż spełnia następujący warunek: posiada tytuł zawodowy magistra fizjoterapii. W odpowiedzi na wezwanie Wykonawca przekazał informację, iż nie spełnia warunku postawionego w postępowaniu. Ofertę wykluczonego Wykonawcy uznaje się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4. Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż unieważnia w/w postępowanie w zakresie części 14, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ na wskazaną część nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Resuscytacja oddechowo-krążeniowa noworodka dla pielęgniarek i położnych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy Pzp, do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia stosuje się zapisy Kodeksu cywilnego. Artykuł 78 Kodeksu cywilnego mówi, iż do zachowania pisemnej formy czynności prawnej wystarcza złożenie własnoręcznego podpisu na dokumencie obejmującym treść oświadczenia woli.Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ na wskazaną część nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Zamawiający zgodnie z powyższym w pkt 11.1 SIWZ wymagał, aby oferty zostały złożone pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Oferta złożona w postępowaniu nie posiadała podpisu. W związku z powyższym Zamawiający odrzuca ofertę, ponieważ jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 oraz jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Resuscytacja oddechowo-krążeniowa dla pielęgniarek i położnych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy Pzp, do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia stosuje się zapisy Kodeksu cywilnego. Artykuł 78 Kodeksu cywilnego mówi, iż do zachowania pisemnej formy czynności prawnej wystarcza złożenie własnoręcznego podpisu na dokumencie obejmującym treść oświadczenia woli.Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ na wskazaną część nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Zamawiający zgodnie z powyższym w pkt 11.1 SIWZ wymagał, aby oferty zostały złożone pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Oferta złożona w postępowaniu nie posiadała podpisu. W związku z powyższym Zamawiający odrzuca ofertę, ponieważ jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 oraz jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Resuscytacja oddechowo-krążeniowa dla pielęgniarek i położnych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy Pzp, do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia stosuje się zapisy Kodeksu cywilnego. Artykuł 78 Kodeksu cywilnego mówi, iż do zachowania pisemnej formy czynności prawnej wystarcza złożenie własnoręcznego podpisu na dokumencie obejmującym treść oświadczenia woli.Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ na wskazaną część nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Zamawiający zgodnie z powyższym w pkt 11.1 SIWZ wymagał, aby oferty zostały złożone pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Oferta złożona w postępowaniu nie posiadała podpisu. W związku z powyższym Zamawiający odrzuca ofertę, ponieważ jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 oraz jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Resuscytacja oddechowo-krążeniowa dla pielęgniarek i położnych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy Pzp, do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia stosuje się zapisy Kodeksu cywilnego. Artykuł 78 Kodeksu cywilnego mówi, iż do zachowania pisemnej formy czynności prawnej wystarcza złożenie własnoręcznego podpisu na dokumencie obejmującym treść oświadczenia woli.Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ na wskazaną część nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Zamawiający zgodnie z powyższym w pkt 11.1 SIWZ wymagał, aby oferty zostały złożone pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Oferta złożona w postępowaniu nie posiadała podpisu. W związku z powyższym Zamawiający odrzuca ofertę, ponieważ jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 oraz jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Resuscytacja oddechowo-krążeniowa dla pielęgniarek i położnych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy Pzp, do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia stosuje się zapisy Kodeksu cywilnego. Artykuł 78 Kodeksu cywilnego mówi, iż do zachowania pisemnej formy czynności prawnej wystarcza złożenie własnoręcznego podpisu na dokumencie obejmującym treść oświadczenia woli.Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ na wskazaną część nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Zamawiający zgodnie z powyższym w pkt 11.1 SIWZ wymagał, aby oferty zostały złożone pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Oferta złożona w postępowaniu nie posiadała podpisu. W związku z powyższym Zamawiający odrzuca ofertę, ponieważ jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 oraz jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: Resuscytacja oddechowo-krążeniowa dla pielęgniarek i położnych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy Pzp, do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia stosuje się zapisy Kodeksu cywilnego. Artykuł 78 Kodeksu cywilnego mówi, iż do zachowania pisemnej formy czynności prawnej wystarcza złożenie własnoręcznego podpisu na dokumencie obejmującym treść oświadczenia woli.Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ na wskazaną część nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Zamawiający zgodnie z powyższym w pkt 11.1 SIWZ wymagał, aby oferty zostały złożone pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Oferta złożona w postępowaniu nie posiadała podpisu. W związku z powyższym Zamawiający odrzuca ofertę, ponieważ jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 oraz jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 15 | NAZWA: Żywienie dojelitowe i pozajelitowe dla pielęgniarek |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy Pzp, do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia stosuje się zapisy Kodeksu cywilnego. Artykuł 78 Kodeksu cywilnego mówi, iż do zachowania pisemnej formy czynności prawnej wystarcza złożenie własnoręcznego podpisu na dokumencie obejmującym treść oświadczenia woli.Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ na wskazaną część nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Zamawiający zgodnie z powyższym w pkt 11.1 SIWZ wymagał, aby oferty zostały złożone pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Oferta złożona w postępowaniu nie posiadała podpisu. W związku z powyższym Zamawiający odrzuca ofertę, ponieważ jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 oraz jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 16 | NAZWA: Żywienie dojelitowe i pozajelitowe dla pielęgniarek |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy Pzp, do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia stosuje się zapisy Kodeksu cywilnego. Artykuł 78 Kodeksu cywilnego mówi, iż do zachowania pisemnej formy czynności prawnej wystarcza złożenie własnoręcznego podpisu na dokumencie obejmującym treść oświadczenia woli.Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ na wskazaną część nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Zamawiający zgodnie z powyższym w pkt 11.1 SIWZ wymagał, aby oferty zostały złożone pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Oferta złożona w postępowaniu nie posiadała podpisu. W związku z powyższym Zamawiający odrzuca ofertę, ponieważ jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 oraz jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 18 | NAZWA: Żywienie dojelitowe i pozajelitowe dla pielęgniarek |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy Pzp, do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia stosuje się zapisy Kodeksu cywilnego. Artykuł 78 Kodeksu cywilnego mówi, iż do zachowania pisemnej formy czynności prawnej wystarcza złożenie własnoręcznego podpisu na dokumencie obejmującym treść oświadczenia woli.Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ na wskazaną część nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Zamawiający zgodnie z powyższym w pkt 11.1 SIWZ wymagał, aby oferty zostały złożone pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Oferta złożona w postępowaniu nie posiadała podpisu. W związku z powyższym Zamawiający odrzuca ofertę, ponieważ jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 oraz jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: Kompresjoterapia dla pielęgniarek |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ na wskazaną części nie wpłynęła w wyznaczonym terminie żadna oferta. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 11 | NAZWA: Kompresjoterapia dla pielęgniarek |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ na wskazaną części nie wpłynęła w wyznaczonym terminie żadna oferta. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 12 | NAZWA: Kompresjoterapia dla pielęgniarek |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ na wskazaną części nie wpłynęła w wyznaczonym terminie żadna oferta. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 13 | NAZWA: Kompresjoterapia dla pielęgniarek |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ na wskazaną części nie wpłynęła w wyznaczonym terminie żadna oferta. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Opracowanie ekspertyzy tech. z zakresu ochrony ppoż. wraz z inwentaryzacją architektoniczno-budowlaną dla budynków Sądu Okręgowego w Płocku przy pl. Gabriela Narutowicza 4 i pl. Gabriela Narutowicza 6
- Wykonanie remontu zaplecza sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Krakówka 4 w Płocku
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Zespole Szkół Nr 1 w Płocku 1"
- Usługa ochrony osób i mienia na terenie Sądu Okręgowego w Płocku oraz Sądu Rejonowego w Gostyninie
- Przebudowa i remonty nawierzchni dróg na terenie miasta Płocka w zakresie wykonania i wymiany nawierzchni jezdni
- Przygotowanie uroczystej kolacji oraz poczęstunku kawowego dla Gości z miast partnerskich w ramach 25. Pikniku Europejskiego .
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.