Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2016-10-21
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
www.powiat-plock.plOgłoszenie nr 328687 - 2016 z dnia 2016-10-21 r.
Płock: Zakup paliw do pojazdów i urządzeń dla Starostwa Powiatowego w Płocku oraz jednostek organizacyjnych powiatu płockiego w 2017 roku.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Płocki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Płocku, krajowy numer identyfikacyjny
61101603400000, ul.
ul. Bielska
59,
09400
Płock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
242 676 800, e-mail
, faks
242 676 848.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-plock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.powiat-plock.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.powiat-plock.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego, ul. Bielska 59,09-400 Płock, IV pietro, pok. 405
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliw do pojazdów i urządzeń dla Starostwa Powiatowego w Płocku oraz jednostek organizacyjnych powiatu płockiego w 2017 roku.
Numer referencyjny: CUW.DZP.262.12.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
5
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest Zakup paliw do pojazdów i urządzeń dla Starostwa Powiatowego w Płocku oraz jednostek organizacyjnych powiatu płockiego w 2017 roku, w podziale na części: Część I Zakup paliw dla: Starostwa Powiatowego w Płocku, Domu Pomocy Społecznej w Brwilnie, Zespołu Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku, Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Płocku, Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku, Zarządu Dróg Powiatowego w Płocku oraz do Bazy Nr 1 w Sikorzu. Część II Zakup paliw dla: Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie, Domu Pomocy Społecznej w Koszelewie oraz do Bazy Nr 3 w Gąbinie. Część III Zakup paliw dla: Domu Pomocy Społecznej w Zakrzewie, Środowiskowego Domu Samopomocy w Wyszogrodzie, Domu Pomocy Społecznej w Wyszogrodzie. Część IV Zakup paliw dla Domu Pomocy Społecznej w Nowym Miszewie oraz do Bazy Nr 2 w Bodzanowie. Część V Zakup paliw dla Zespołu Szkół Specjalnych w Goślicach oraz Domu Pomocy Społecznej w Goślicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dział II SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 09.12.20.00 - Propan i butan
Dodatkowe kody CPV:09132100-4, 91133000-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 01/01/2017
data zakończenia: 31/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, w zakresie wymaganym ustawą z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.)- dotyczy każdej części zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej dla:
Części I: na sumę gwarancyjną 150 tysięcy złotych
Części II: na sumę gwarancyjną 50 tysięcy złotych
Części III: na sumę gwarancyjną 30 tysięcy złotych
Części IV: na sumę gwarancyjną 100 tysięcy złotych
Części V: na sumę gwarancyjną 40 tysięcy złotych
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, w zakresie wymaganym ustawą z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.);
2. Dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia co najmniej na sumę gwarancyjną dla:
Części I: na sumę gwarancyjną 150 tysięcy złotych
Części II: na sumę gwarancyjną 50 tysięcy złotych
Części III: na sumę gwarancyjną 30 tysięcy złotych
Części IV: na sumę gwarancyjną 100 tysięcy złotych
Części V: na sumę gwarancyjną 40 tysięcy złotych
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Formularz ofertowy z załącznikiem formularza cenowego. 2.Pełnomocnictwo (oryginał) osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 3.W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi. 4.Zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli dotyczy- na wezwanie Zamawiającego. 5.Dowód wniesienia wadium. 6.Świadectwo jakości paliw ciekłych- sprzedawane przez Wykonawcę paliwo (ON, Pb95, Pb98), które musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 23.10.2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 ) oraz w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 14.04.2016 roku w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego LPG (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 540), a także norm PN-EN 228, PN-EN 590, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymagają określonym przez Zamawiającego. 7.Wydruk ze strony internetowej- dokument potwierdzający cenę jednostkową obowiązującą na stacji z dnia 26.10.2016 roku (niezbędne w celu ustalenia kryterium ceny) lub inny dokument potwierdzający cenę jednostkową z dnia 26.10.2016 roku.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości:
Cześć I- 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)
Część II- 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
Część III- 7 000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100)
Część IV- 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)
Część V- 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100)
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Upust | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy, w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 Prawa Zamówień Publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 02/11/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Zakup paliw dla: Starostwa Powiatowego w Płocku, Domu Pomocy Społecznej w Brwilnie, Zespołu Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku, Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Płocku, Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku, Zarządu Dróg Powiatowego w Płocku oraz do Bazy Nr 1 w Sikorzu.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest:Zakup paliw dla: Starostwa Powiatowego w Płocku, Domu Pomocy Społecznej w Brwilnie, Zespołu Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku, Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Płocku, Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku, Zarządu Dróg Powiatowego w Płocku oraz do Bazy Nr 1 w Sikorzu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dział II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09122000-4, 09132100-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Upust | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Zakup paliw dla: Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie, Domu Pomocy Społecznej w Koszelewie oraz do Bazy Nr 3 w Gąbinie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw dla: Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie, Domu Pomocy Społecznej w Koszelewie oraz do Bazy Nr 3 w Gąbinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dział II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09122000-4, 09132100-4,
91133000-0,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Upust | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: Zakup paliw dla: Domu Pomocy Społecznej w Zakrzewie, Środowiskowego Domu Samopomocy w Wyszogrodzie, Domu Pomocy Społecznej w Wyszogrodzie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw dla: Domu Pomocy Społecznej w Zakrzewie, Środowiskowego Domu Samopomocy w Wyszogrodzie, Domu Pomocy Społecznej w Wyszogrodzie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dział II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09122000-4, 09132100-4,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Upust | 40 |
Część nr: 4
Nazwa: Zakup paliw dla Domu Pomocy Społecznej w Nowym Miszewie oraz do Bazy Nr 2 w Bodzanowie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw dla Domu Pomocy Społecznej w Nowym Miszewie oraz do Bazy Nr 2 w Bodzanowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dział II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09122000-4, 09132100-4,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Upust | 40 |
Część nr: 5
Nazwa: Zakup paliw dla Zespołu Szkół Specjalnych w Goślicach oraz Domu Pomocy Społecznej w Goślicach.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw dla Zespołu Szkół Specjalnych w Goślicach oraz Domu Pomocy Społecznej w Goślicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dział II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09122000-4, 09132100-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Upust | 40 |
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa środków higienicznych
- Remont podłóg w Szkole Podstawowej nr 23 w Płocku.
- Opracowanie ekspertyzy tech. z zakresu ochrony ppoż. wraz z inwentaryzacją architektoniczno-budowlaną dla budynków Sądu Okręgowego w Płocku przy pl. Gabriela Narutowicza 4 i pl. Gabriela Narutowicza 6
- Wykonanie remontu zaplecza sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Krakówka 4 w Płocku
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Zespole Szkół Nr 1 w Płocku 1"
- Usługa ochrony osób i mienia na terenie Sądu Okręgowego w Płocku oraz Sądu Rejonowego w Gostyninie
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa gazu propan techniczny o kodzie CN27111294 do celów opałowych w kotłowni w obiektach Zamawiającego zlokalizowanych w Składnicy RARS w Niemcach, 21-025 Niemce, woj. lubelskie
- dostawa paliw płynnych i gazu LPG do stacji paliw zamawiającego oraz tankowanie pojazdów zamawiającego w stacjach paliw wykonawcy na terenie kraju.
- dostawa gazu LPG.
więcej: Propan i butan »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.