eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie elementów budynku Nowej Palmiarni w Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie - etap IV - roboty budowlane wraz z robotami wykończeniowymi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-10-21

Ogłoszenie nr 328519 - 2016 z dnia 2016-10-21 r.

Warszawa: Wykonanie elementów budynku Nowej Palmiarni w Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie - etap IV - roboty budowlane wraz z robotami wykończeniowymi
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 125623-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 181953-2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 1096372000000, ul. ul. Agrykoli  1, 00460   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 50 60 197, 50 60 174, faks 22 50 60 174, e-mail przetargi@lazienki-krolewskie.pl
Adres strony internetowej (URL): www.lazienki-krolewskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie elementów budynku Nowej Palmiarni w Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie - etap IV - roboty budowlane wraz z robotami wykończeniowymi

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

26/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z instalacjami i robotami wykończeniowymi w ramach realizacji budynku Nowej Palmiarni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego wykonania zawiera załączona dokumentacja projektowa, przedmiar (pomocniczo) oraz "Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót". Prace obejmują m.in.: a)Wykonanie instalacji WOD-KAN wewnętrznych wraz z dostawą i montażem przyborów sanitarnych, b)Wykonanie instalacji CO wraz z dostawą i montażem grzejników CO, c)Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wraz z dostawą i montażem jednostek wentylacyjnych i urządzeń oraz ciepła technologicznego, d)Wykonanie instalacji klimatyzacji wraz z dostawą i montażem jednostek klimatyzacyjnych i urządzeń, e)Wyprowadzenie ponad dach stosownych wyrzutni powietrza i wentylatorów dachowych, wentylacyjnych, f)Wykonanie instalacji elektrycznych i słaboprądowych wewnętrznych, wraz z inst. Odgromową, g)Wykonanie instalacji p.poż, h)Wykonanie robót tynkarskich wewnętrznych, i)Wykonanie kompletu instalacji sanitarnych i elektrycznych podposadzkowych układanych w warstwach posadzki, j)Wykonanie robót posadzkarskich wraz z wykonaniem robót poinstalacyjnych, k)Dostawa i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, i ślusarki, l)Dostawa i montaż bramy segmentowej, wewnętrznej, o odporności ogniowej EI30S m)Wykonanie poziomych izolacji podposadzkowych przeciwwodnych - całość prac przewidzianych projektem, n)Wykonanie robót wykończeniowych, wewnętrznych, między innymi ułożenie posadzek docelowych w tym gresowych, szpachlowanie, roboty naprawcze poinstalacyjne, roboty malarskie. Przedmiot zamówienia nie obejmuje malowania docelowego posadzek betonowych (hala, cz. Dydaktyczna i pom. Techn) farbą do betonu, o)Wykonanie robót wykończeniowych w pomieszczeniu technicznym na dachu niższym nad pomieszczeniem socjalno-technicznym - całość prac przewidzianych projektem, p)Wklejenie membrany epdm (paroizolacyjnej) elewacji aluminiowo-ryglowej w podwalinę żelbetową , tylko od strony wewnętrznej pomieszczeń, q)Wykonanie robót związanych z izolacją przeciwwodną i izolacją termiczną cokołu żelbetowego wokół obiektu, r)Wykonanie ścian murowanych działowych z bloczków ściany wewnętrzne wraz z wyprawą tynkarską - całość prac przewidzianych projektem, s)Montaż wewnętrznej bramy BR3, wraz z dostawą 3 pilotów, t)uzupełnienie betonu między podwalinami od poziomu betonu podkładowego, istniejącego wraz z uzupełnieniem izolacji przeciwwodnej i termicznej, u)Dostawa i montaż wycieraczki wewnętrznej w wiatrołapie pom. Cz. Dydaktycznej, v)Dostawa i montaż odboi do drzwi wewnętrznych oraz tabliczek na drzwi do pomieszczeń w)Wykonanie opaski wokół budynku o szerokości 50 cm oraz wejścia do budynku od strony zachodniej z kostki granitowej, analogicznie jak przy bramach wjazdowych od strony północnej. Przed wykonaniem robót Wykonawca ma obowiązek dokonać wszelkich koniecznych pomiarów, w tym inwentaryzacji konstrukcji, w celu prawidłowego wykonania i montażu drzwi oraz bramy wewnętrznej. Ilekroć w niniejszym opisie, przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy przyjąć, iż jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, a Zamawiający stosowanie do dyspozycji art. 29 ustawy niniejszym uzupełnia takie wskazanie wyrazami "lub równoważny". W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Szczególne warunki przygotowania i realizacji robót 1)Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali we własnym zakresie szczegółowej wizji lokalnej w terenie oraz zapoznali się z warunkami wykonania robót, kompletem dokumentacji celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. 2)Szczegółowy harmonogram wykonania robót należy opracować po konsultacjach z Działem Inwestycji Zamawiającego. Dopuszcza się czasowe wstrzymanie robót ze względu na ważne wydarzenia państwowe i kulturalne. 3)Cały teren prowadzenia robót musi być ogrodzony ogrodzeniem panelowym, ażurowym, w kolorze do akceptacji Inwestora (preferowany jasno-szary). Ogrodzenie terenu budowy należy wykonać w taki sposób, aby było estetyczne i nie stwarzało zagrożenia dla ludzi. 4)Zamawiający nie przewiduje udostępnienia placu składowania materiałów budowlanych poza terenem budowy. Zabrania się składowania materiałów budowlanych oraz wylewania, opróżniania pojemników po środkach chemicznych na terenach z roślinnością, szczególnie w zasięgu koron drzew istniejących. Lokalizacja składowania materiałów budowlanych na terenie budowy zostanie ustalona z Inspektorem Nadzoru. 5)Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na teren budowy kontenera do składowania zanieczyszczeń budowlanych powstałych w trakcie trwania budowy. Wykonawca ponosi koszty usuwania wszelkich zanieczyszczeń powstałych w trakcie wykonywanych robót. Teren robót i zaplecza powinien być utrzymany w czystości na bieżąco. a)Zaplecze socjalno-bytowe budowy znajdować się będzie na terenie wyznaczonym przez Zamawiającego. Wykonawca przygotuje zaplecze budowy, będzie sprawował dozór na terenie robót i zaplecza oraz będzie ponosił koszty związane z wynajmem kontenerów, poborem wody i energii dla potrzeb budowy i zaplecza na podstawie odczytów liczników. b)Teren robót musi być zabezpieczony pod względem bhp i ppoż. Wykonawca musi przestrzegać zaleceń "Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie" oraz "Wytycznych do prac mających na celu zabezpieczenie zieleni na placu budowy na terenie Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie". c)Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji umowy. d)Osoby pozostające w dyspozycji Wykonawcy będą wyposażone w jednolite, schludne ubrania robocze z przypiętym w widocznym miejscu identyfikatorem z nazwą Wykonawcy oraz imieniem i nazwiskiem pracownika. e)Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcznej rękojmi i gwarancji jakości na wykonane prace, które stanowią przedmiot zamówienia. f)Wjazd na teren budowy będzie odbywał się bramą wjazdową od strony ul. 29 listopada. Oferent jest zobowiązany do wcześniejszego zapoznania się z infrastrukturą na tym terenie oraz dostosowania środków transportu do istniejących uwarunkowań (wielkość, rodzaj, tonaż samochodów dostawczych, które Wykonawca zamierza użyć do realizacji inwestycji). Ze względu na bliskie sąsiedztwo urzędów państwowych oraz duży ruch turystyczny w tym rejonie transport z i na teren budowy możliwy będzie jedynie w porze porannej i wieczornej, w godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego. g)Do obowiązków Wykonawcy należy utrzymanie w należytym stanie technicznym i estetycznym nawierzchni będącej w trakcie prowadzenia robót drogą wjazdu na teren budowy i jednocześnie ciągiem komunikacyjnym dla pieszych zwiedzających Muzeum. Wykonawca jest zobowiązany utrzymywać w bezpiecznym stanie nawierzchnię drogi wjazdowej. Wykonawca jest odpowiedzialny za bezpieczną koordynację ruchu turystycznego i budowlanego (wyznaczony pracownik). h)Wykonawca jest zobowiązany do odtworzenia i doprowadzenia do stanu pierwotnego wszystkich uszkodzonych na skutek użytkowania przez Wykonawcę nawierzchni dróg oraz innych elementów infrastruktury Ogrodu. Zniszczoną na skutek użytkowania przez Wykonawcę nawierzchnię drogi dojazdowej na teren budowy, należy odtworzyć według wskazań Inspektora Nadzoru. i)Wykonawca jest zobowiązany do odpowiedniego zabezpieczenia roślinności i drzew wraz z systemem korzeniowym na terenie prowadzonych prac i dróg dojazdowych, jak również odtworzenia roślinności, która uległa zniszczeniu w trakcie prowadzenia prac i doprowadzenia jej do stanu pierwotnego (dotyczy to także terenów przyległych do terenu budowy). j)Przedmiar robót jest tylko materiałem pomocniczym. Podstawą do opracowania kosztorysu ofertowego jest Opis przedmiotu zamówienia oraz dokumentacja projektowa. k)Wszelkie prace dotyczące zabezpieczenia drzew i krzewów muszą odbywać się pod ścisłym nadzorem Działu Ogrodu Muzeum oraz Inspektora Nadzoru.


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45100000-8, 45310000-3, 45330000-9, 45421000-4, 45443000-4, 45223100-7, 45400000-1, 45331210-1, 45331220-4, 45311100-1, 45311200-2, 45317300-5, 45312310-3, 45312100-8, 45233161-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
70 dni kolejnych dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy tj. od 16.08.2016 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 16/08/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Rafał Janusz prowadzący działalność gospodarczą pod firmą PRO-BUD RAFAŁ JANUSZ,  ,  al. Wyzwolenia 14 lok. 44,  00-570,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1069534.26 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/10/2016


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: zmiana dotyczy terminu, zakresu prac, wysokości wynagrodzenia
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: konieczność zmiany umowy wynika z okoliczności, których zamawiający nie mógł przewidzeć, a wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
1.Zamówienia uzupełniające w zakresie instalacji teletechnicznych (słaboprądowych) na potrzeby ochrony budynku oraz działalności edukacyjnej w tym wykonanie okablowania do urządzeń nadzoru Straży Muzealnej i działalności edukacyjnej (zgodnie z przedmiarem i wytycznymi Inwestora), montaż dodatkowej czujki pożarowej zgodnie z zaleceniem Głównego Specjalisty ds. p.poż. Muzeum MŁK, rozbudowa rozdzielni głównej pod kątem dodatkowego okablowania. Prace obejmują między innymi: a)wykonanie instalacji elektrycznych i słaboprądowych wewnętrznych wraz z towarzyszącymi niezbędnymi robotami budowlanymi dla urządzeń nadzoru muzealnego, montażu kontaktronów i czujek ruchu b)wykonanie robót wykończeniowych poinstalacyjnych c)montaż czujki p.poż d)montaż gniazd pojedynczych i podwójnych słaboprądowych e)rozbudowa rozdzielni - dostawa urządzeń słaboprądowych Konieczność ułożenia instalacji równolegle do prowadzonych prac wewnątrz obiektu (prace ulegające zakryciu, integracja z wykonywanymi na tym etapie pracami instalacyjnymi oraz rozdzielnią główną obiektu). Powyższe prace prowadzone będą zgodnie z wytycznymi Inwestora i przedmiarem stanowiących załącznik nr 2. 2.Rewitalizacja zabytkowego terenu przy Palmiarni w zakresie ścieżek tj. uporządkowanie ogrodu w strefie wejścia do Palmiarni zgodnie z rysunkiem stanowiącym załącznik nr 1 oraz przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 1. 3.Wykonanie łazienki na potrzeby pracowników mających bezpośredni kontakt z przygotowaniem nawozów - wymogi bhp tj. wykonanie kompletu instalacji sanitarnych w zakresie wod - kan wraz z dostawą i montażem urządzeń sanitarnych (kabina prysznicowa, miska ustępowa, umywalka) oraz wykonaniem okładziny ściennej i posadzki z płytek ceramicznych.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.