eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › BUDOWA CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCIACH STRACHOSŁAW, KAMIEŃ, KAMIEŃ KOLONIA W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 1842L- ETAP II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-13

Chełm: BUDOWA CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCIACH STRACHOSŁAW, KAMIEŃ, KAMIEŃ KOLONIA W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 1842L- ETAP II
Numer ogłoszenia: 328513 - 2011; data zamieszczenia: 13.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Chełmie , pl. Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5627588, faks 082 5627587.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.chelmski.iap.pl/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCIACH STRACHOSŁAW, KAMIEŃ, KAMIEŃ KOLONIA W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 1842L- ETAP II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu zadania pn. Budowa chodnika w miejscowościach Strachosław, Kamień, Kamień Kolonia w ciągu drogi powiatowej Nr 1842L. Zakres robót obejmuje wykonanie chodnika po lewej stronie drogi powiatowej Nr 1842L w miejscowości Kamień na odcinku od km 0+555,50 do km 1+427,00 w tym przy jezdni odcinek o dł. 436,00 m i szerokości 2,00 m oraz odcinek o dł. 344,00 m poza jezdnią o szerokości 1,50 m. Ponadto wykonanie zatoki autobusowej o długości 62,00 m i szerokości jezdni 3,00 m po prawej stronie drogi powiatowej Nr 1842L w km 0+510 wraz z chodnikiem wzdłuż zatoki. Zakres robót obejmuje: 1.ROBOTY ROZBIÓRKOWE I PRZYGOTOWAWCZE: a)roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych dotyczących budowy chodnika w pasie drogowym w terenie równinnym- od km 0+555,5 do km 1+427 oraz zatoka z odcinkiem chodnika w km 0+510 po prawej stronie- 0,942 km, b)mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 66-75 cm- 1,00 szt., c)wywożenie dłużyc na odległość do 2 km- 0,770 mp, d)wywożenie karpiny na odległość do 2 km- 0,880 mp, e)wywożenie gałęzi na odległość do 2 km- 2,620 mp, f)rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm na podsypce piaskowej- 25,340 m2, g)rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 6x20 cm na podsypce piaskowej- 18,50 m, h)wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km- 1,489 m3, i)wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi - za każdy następny 1 km- 1,489 m3, j)ręczne rozebranie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm pod wiatą- 32,70 m2, k)rozebranie i przestawienie wiaty przystankowej za klinem wyjazdowym- 1,00 szt. 2.ROBOTY ZIEMNE- KORYTA POD CHODNIKI: roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 w gr. kat. III z transp. urobku samochod. samowyładowczymi na odległość do 1,00 km- 379,904 m3, 3.CHODNIKI: a)mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. kat. I-IV- 1 537,90 m2, b)ława pod krawężniki betonowa z oporem- beton B-15- 26,456 m3, c)krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo- piaskowej- 589,70 m, d)ława pod krawężniki betonowa z oporem- beton B-15- pod obrzeża 20x6- 32,890 m3, e)obrzeża betonowe o wymiarach 20 x 6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową- 1 265,10 m, f)wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości drogi- grubość warstwy po zagęszczeniu 10,00 cm- 1 537,90 m2, g)podbudowa z gruntocementu Rm=2,5 MPa dowiezionym z wytwórni- grub. warstwy po zagęszczeniu 12,00 cm- 1 537,90 m2, h)podbudowa z gruntocementu Rm=2,5 MPa- za każdy dalszy 1 cm grub. warstwy po zagęszczeniu- 1 537,90 m2, i)nawierzchnie z kostki brukowej betonowej szarej grubość 6 cm na podsypce cementowo- piaskowej - 1 537,90 m2. 4.ZATOKI: a)roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 w gr. kat. III z transp. urobku samochod. samowyładowczymi na odległość do 1 km- 102,158 m3, b)mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. kat. I-IV- 159,00 m2, c)ława pod krawężniki betonowa z oporem- beton B-15- 6,705 m3, d)krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo- piaskowej- 149,00 m2, e)warstwa mrozochronna z gruntocementu Rm= 1,5 MPa dowiezionym- grub. warstwy po zagęszczeniu 12 cm- 159,00 m2, f)warstwa mrozochronna z gruntocementu Rm=1,5 MPa za każdy dalszy 1 cm grub. warstwy po zagęszczeniu- 159,00 m2, g)dolna warstwa podbudowy z gruntocementu Rm=5 MPa dowiezionym z wytwórni- grubość warstwy po zagęszczeniu 12 cm- 159,00 m2, h)dolna warstwa podbudowy z gruntocementu Rm=5MPa za każdy dalszy 1 cm grub. warstwy po zagęszczeniu - 159,00 m2, i)górna warstwa podbudowy z gruntocementu Rm= 5 MPa dowiezionym z wytwórni- grub. warstwy po zagęszczeniu 12 cm- 159,00 m2, j)górna warstwa podbudowy z gruntocementu Rm= 5 MPa- za każdy dalszy 1 cm grub. warstwy po zagęszczeniu- 159,00 m2, k)nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej grubości 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej- 159,00 m2. 5.PRZEPUSTY POD ZJAZDAMI: a)roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 w gr. kat. III z transp. urobku samochod. samowyładowczymi na odległość do 1,00 km- 21,291 m3, b)wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0,40 m3 na odkład w gruncie kat. III- 13,989 m3, c)przepusty rurowe pod zjazdami- ława fundamentowa żwirowa- z pospółki gr. 20,00 cm- 6,944 m3, d)przepusty rurowe pod zjazdami- rury betonowe o średnicy 50 cm ze skosami- 57,00 m, e)zasypanie wykopów fund. podłużnych, punktowych, rowów, wykopów obiektowych spycharkami z zagęszcz. mechanicznym ubijakami (gr. warstwy w stanie luźnym 35,00 cm)- kat gr. I-II- 813,989m3. 6.ZJAZDY- 32,00 szt., w tym 1 z prawej strony w km 0+497,50: a)roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 w gr. kat. III z transp. urobku samochod. samowyładowczymi na odległość do 1,00 km- 231,968 m3, b)mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. kat. I- IV- 589,560 m2, c)wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości drogi- grubość warstwy po zagęszczeniu 10,00 cm- 589,560 m2, d)wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości drogi- za każdy dalszy 1 cm grubość warstwy po zag.- 589,560 m2, e)górna warstwa podbudowy z gruntocementu Rm=5 MPa dowiezionym z wytwórni- grub. warstwy po zagęszczeniu 12,00 cm- 589,560 m2, f)górna warstwa podbudowy z gruntocementu Rm=5MPa- za każdy dalszy 1 cm grub. warstwy po zagęszczeniu- 589,560 m2, g)ława pod krawężniki betonowa z oporem- beton B-15- pod obrzeża 8x30- 6,662 m3, h)obrzeża betonowe o wymiarach 30 x 8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową- 256,220 m, i)nawierzchnie z kostki brukowej betonowej kolorowej grubość 8,00 cm na podsypce cementowo- piaskowej - 589,560 m2. 7.ODWODNIENIE- 3 CIEKI: a)podbudowy z betonu B-15 grubość warstwy po zagęszczeniu 12,00 cm- 7,20 m2, b)podbudowy z betonu B-15 za każdy dalszy 1 cm grub. warstwy po zagęszczeniu - 7,20 m2, c)ścieki z prefabrykatów betonowych o grubości 15,00 cm na podsypce cementowo- piaskowej- 12,00 m. 8.ROBOTY WYKOŃCZENIOWE: plantowanie skarp i korony nasypów- kat. gr. I-III- 1 020,80 m2. 9.OZNAKOWANIE: a)słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm- 3,00 szt., b)przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o pow. do 0,3 m2- D6- szt.2, D15- 1 szt. dwustronny-3,00 szt., c)mechaniczne malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych farbą chlorokauczukową (przejście dla pieszych + linia krawędziowa zatoki)- 28,68 m2. 10.KOREKTA STUDZIENEK: regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych- 5,00 szt. 11.OBSŁUGA GEODEZYJNA- 1,00 kpl. Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna, tj. w szczególności: 1.Projekt wykonawczy 2.Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3.Projekt stałej organizacji ruchu. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia pisemnej gwarancji na okres 24 miesiące, licząc od daty odbioru końcowego robót budowlanych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.95.33.00 - Chodniki 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych) do dnia i godziny otwarcia licytacji. 2.Termin otwarcia licytacji zostanie dokładnie określony w zaproszeniu do składania ofert przesłanym każdemu Wykonawcy dopuszczonemu do udziału w licytacji, z tym, że otwarcie licytacji nastąpi nie wcześniej niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia. 3.Wykonawca wnosi wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy. 4.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP SA O / Chełm Nr 07 1020 1563 0000 5702 0061 5690 z dopiskiem wadium- Budowa chodnika w miejscowościach Strachosław, Kamień, Kamień Kolonia w ciągu drogi powiatowej Nr 1842L- etap II. Wadium uważa się za wniesione , jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed otwarciem licytacji. 5.Dowód wniesienia wadium powinien zostać dostarczony do Zamawiającego do dnia i godziny otwarcia licytacji. 6.Zamawiający dokona zatrzymania bądź zwrotu wadium zgodnie z treścią art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie budowy lub przebudowy chodnika o wartości 150 000,00 zł brutto wraz z potwierdzeniem, że robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca winien wykazać dysponowanie zasobami: 1.Samochód samowyładowczy o ładowności min. 8 t - min. 2 szt. 2. Płyta wibracyjna - min. 1 szt. 3.Piła mechaniczna- min.1 szt. 4. Koparka- min. 1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać dysponowanie osobami:- 1 osobą do pełnienia funkcji Kierownika budowy branży drogowej posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej oraz min. 24 miesięczny staż pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji robót branży drogowej. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży drogowej powinny być wydane zgodnie z ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. W przypadku nabycia uprawnień budowlanych w innym kraju niż Polska będą także uznawane kwalifikacje zawodowe nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (European Economic Area- EEA) i Konfederacji Szwajcarskiej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz w art. 24 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę bądź upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z treścią dokumentu określającego status Wykonawcy bądź treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy polegające na: zmiana osób (kierownika budowy) uczestniczących w wykonaniu zamówienia- zmiana zostanie dokonana jeżeli Wykonawca zwróci się pisemnie do Zamawiającego z prośbą o zmianę osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia, załącza również wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: https://licytacje.uzp.gov.pl

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.bip.chelmski.iap.pl

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 1.Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji elektronicznej zostaną zaproszeni do składania ofert, a ich dane zostaną przesłane do Urzędu Zamówień Publicznych na platformę do prowadzenia licytacji elektronicznych znajdującą się pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl. 2.Korzystanie z oprogramowania jest bezpłatne. Jedynym warunkiem jest zarejestrowanie się w systemie jako Wykonawca. Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w tym systemie przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji, a wraz z wnioskiem winien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie (identyfikatorze). 3.Pomoc w sposobie rejestracji i odpowiedzi na ewentualne problemy znajdują się w Menu na głównej stronie platformy licytacji w zakładce Samouczek. 4.Wymagania techniczne: Komputer PC (lub równoważny) z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz podłączony do sieci Internet. Zainstalowana przeglądarka: MS Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej..

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 1.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto. 2.W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejnie korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 3.Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4.W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach (grosze należy oddzielić od złotych kropką). 5.Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 6.Jedno postąpienie (minimalna różnica między kolejnymi ofertami) wynosi 5 000,00 zł brutto (słownie: pięć tysięcy złotych). 7.Licytacja elektroniczna rozpoczyna się od ceny wywoławczej 333 000,00 zł brutto (słownie: trzysta trzydzieści trzy tysiące złotych). 8.W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców..

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • Licytacja jednoetapowa czas trwania: po upływie 15 minut od czasu ostatniego postąpienia w przypadku braku kolejnych ofert

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 21.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Chełmie Plac Niepodległości 1 22-100 Chełm I piętro, pokój Nr 87.

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Otwarcie licytacji elektronicznej nastąpi nie wcześniej niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia do udziału w licytacji. Dokładna data i godzina zostaną podane w zaproszeniu..

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Zamknięcie licytacji elektronicznej nastąpi po upływie 15 minut od czasu ostatniego postąpienia w przypadku braku kolejnych ofert.

IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):

Zamawiający nie żąda wniesienia od Wykonawców wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):

Istotne dla stron postanowienia umowy zawarte są w projekcie umowy będącej załącznikiem do niniejszego ogłoszenia zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.