eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieleń › Budowa ciągów pieszo- jezdnych wraz z parkingiem w Wieleniu przy ulicy Lipowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-03

Wieleń: Budowa ciągów pieszo- jezdnych wraz z parkingiem w Wieleniu przy ulicy Lipowej
Numer ogłoszenia: 328278 - 2012; data zamieszczenia: 03.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieleń , ul. Kościuszki 34, 64-730 Wieleń, woj. wielkopolskie, tel. (067) 2561170 w. 47, faks (067) 2561021.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ciągów pieszo- jezdnych wraz z parkingiem w Wieleniu przy ulicy Lipowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie parkingu przy ulicy Lipowej w Wieleniu wraz z rozbiórką istniejących budynków gospodarczych, w tym: Roboty rozbiórkowe - budynki - Demontaż przewodów kabelkowych o łącznym przekroju żył do 24 mm2 z podłoża ceglanego lub betonowego ze zdjęciem uchwytów, wykuciem kołków lub odkręceniem śrub 93,66 m - Demontaż opraw żarowych porcelanowych lub plafonier przykręcanych 14 szt. - Demontaż łączników instalacyjnych natynkowych o natężeniu prądu do 10 A - 1 wylot (wyłącznik lub przełącznik 1 biegunowy) 14 szt. - Rozebranie pokrycia dachowego z papy na betonie na zakład 182,29 m2 - Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku 31,95 m2 - Rozebranie ręczne kominów wolnostojących przy użyciu klinów i młotów 0,16 m3 - Rozebranie murów i słupów w budynkach o wysokości do 9 m (do 2 kondygnacji) na zaprawie cementowo-wapiennej 0,51 m3 - Rozebranie podłoża z betonu żwirowego o grubości do 5 cm 6,68 m3 - Rozebranie podłoża z betonu żwirowego o grubości do 15 cm 7,26 m3 - Rozebranie podsypki izolacyjnej z tłucznia ceglanego, kruszywa keramzytowego albo gruzu z betonu komórkowego grubości do 15 cm 112,95 m2 - Rozebranie murów z bloczków z betonu komórkowego w budynkach o wysokości do 9 m (do 2 kondygnacji) na zaprawie cementowo-wapiennej 2,66 m3 - Rozebranie płyt dachowych żelbetowych o grubości do 10 cm 4,78 m3 - Rozebranie stropów ceramicznych gęsto żebrowych 112,95 m2 - Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojonych 3,72 m3 - Rozebranie murów z bloczków z betonu komórkowego w budynkach o wysokości do 9 m (do 2 kondygnacji) na zaprawie cementowo-wapiennej 33,83 m3 - Rozebranie ścianek pełnych z cegły o grubości 1/2 ceg. na zaprawie cementowo-wapiennej 74,8 m2 - Rozebranie ścianek działowych z dwóch warstw desek nie tynkowanych 11,32 m2 - Rozebranie belek stropowych stalowych z dwuteowników o wysokości do 200 mm 3,95 m - Rozebranie murów i słupów w budynkach o wysokości do 9 m (do 2 kondygnacji) na zaprawie cementowo-wapiennej 8,25 m3 - Rozebranie ścian, filarów i kolumn z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej 0,44 m3 - Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni do 1 m2 7 szt. - Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni do 2 m2 10 szt. - Wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat okiennych o powierzchni ponad 2 m2 6,85 m2 - Rozszklenie otworów okiennych lub drzwiowych o ramach drewnianych 2,88 m2 - Ścianki działowe z luksferów, 20x20x5 cm 1,59 m2 - Wykucie z muru belek stalowych 49,22 m - Rozebranie ręczne kominów wolnostojących przy użyciu klinów i młotów 0,59 m3 - Rozebranie podłoża z betonu żwirowego o grubości do 10 cm 15,35 m3 - Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości ponad 15 cm 20,24 m3 - Rozebranie podłoża z betonu żwirowego o grubości do 10 cm 2,12 m3 - Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości ponad 15 cm 0,81 m3 Rozebranie muru z bloczków gazobetonowych - Rozebranie murów z bloczków z betonu komórkowego w budynkach o wysokości do 9 m (do 2 kondygnacji) na zaprawie cementowo-wapiennej 4,01 m3 - Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojonych 0,1 m3 - Wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat drzwiowych o powierzchni do 2 m2 1 szt. - Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości ponad 15 cm 1,22 m3 Rozebranie schowka na narzędzia - Rozebranie stropów żelbetowych (płyt, belek, żeber, wieńców) przy grubości płyty stropowej do 10 cm 0,19 m3 - Rozebranie murów i słupów w budynkach o wysokości do 9 m (do 2 kondygnacji) na zaprawie cementowo-wapiennej 1,28 m3 - Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni do 1 m2 1 szt. Rozebranie zbiorników bezodpływowych i kwietnika - Demontaż elementów uzbrojenia rurociągu - właz żeliwny 2 szt. - Demontaż elementów uzbrojenia rurociągu - rura wywiewna blaszana 1 szt. - Rozebranie stropów żelbetowych (płyt, belek, żeber, wieńców) przy grubości płyty stropowej do 20 cm 11,41 m3 - Zasypanie wykopów ziemią z ukopów z przerzutem ziemi na odległość do 3 m i ubiciem warstwami co 15 cm w gruncie kat. IV 70,68 m3 - Ścinanie drzew twardych o średnicy pnia 16-20 cm 1 szt. - Rozebranie murów z kamienia o grubości do 30 cm na zaprawie cementowej powyżej terenu 0,96 m3 - Rozebranie ław fundamentowych oraz murów z kamienia o grubości do 30 cm na zaprawie cementowej poniżej terenu 0,96 m3 - Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość do 5 km grunt. kat. III 7,2 m3 Wywiezienie gruzu, stali z terenu rozbiórki, niwelacja terenu nie przewidziana ze względu na roboty drogowe - Załadowanie gruzu koparko-ładowarką przy obsłudze na zmianę roboczą przez 3 samochody samowyładowcze 105,36 m3 - Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość 5 km 105,36 m3 - Transport złomu samochodem skrzyniowym z załadunkiem i wyładunkiem ręcznym na odległość do 1 km 0,66 t - Koszt składowania gruzu na wysypisku 105,36 m3 - Rezerwa na roboty nieprzewidziane 15% od R 227,9 r-g Roboty związane z budową parkingu: - Roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych - koryta pod nawierzchnie placów postojowych 0,096 ha - Rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej 119,9 m2 - Rozebranie obrzeży 6x20 cm na podsypce piaskowej 22,0 m - Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grub. 6 cm 174 m2 - Ręczne rozebranie nawierzchni z brukowca o wys. 13-17 cm 435,55 m2 - Rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce piaskowej 65 m - Wywiezienie samochodami samowyładowczymi gruzu z rozbieranych konstrukcji żwirobetonowych i żelbetowych na odległość do 5 km 86,15 m3 - Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0.25 m3 na odkład w gruncie kat. III 252,45 m3 - Roboty ziemne wyk. koparkami przedsiębiernymi 0.25 m3 w ziemi kat. I-III uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 5 km 252,45 m3 - Ława pod krawężniki betonowa z oporem 13,326 m3 - Ława pod krawężniki - dodatek za wykonanie ławy betonowej na łukach o promieniu do 40 m 2,61 m3 - Krawężniki betonowe - dodatek za ustawienie na łukach o promieniu do 10 m 43,5 m (krawężniki ustawiane na łukach muszą być docinane na styk) - Krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30 cm na podsypce cem. piaskowej 222,1 m - Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wym. 30x30 cm w gruncie kat. III-IV 31,5 m - Ława pod krawężniki betonowa z oporem 1,166 m3 - Obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm na podsypce cem. piaskowej z wyp. spoin zaprawą cem. 31,5 m - Ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. kat. III-IV 1158,4 m2 - Podbudowa betonowa bez dylatacji - grub. warstwy po zagęszczeniu 15 cm 816,9 m2 - Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej (kostka brukowa, starobruk- szara) 195,7 m2 - Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej (kostka brukowa, starobruk- kolorowa) 101,8 m2 - Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej (kostka brukowa betonowa starobruk szara) 845,7 m2 - Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej (kostka betonowa starobruk kolorowa ) 15,2 m2 - Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0.15 m3 w gr. kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km [wykop pod studnie DN500] 2,355 m3 - Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0.15 m3 w gr. kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km [wykop pod przykanaliki] 13,68 m3 - Podłoża pod kanały z materiałów sypkich grub. 10 cm 0,684 m3 - Podłoża pod studnie DN500 z materiałów sypkich grub. 10 cm 0,157 m3 - Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr.500 mm z osadnikiem ze stali ocynk. i wpustem żeliwnym typu ciężkiego 2 szt. - Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm 11,4 m - Obsypka z materiałów sypkich grub. 30 cm ponad wierzch rury 3,062 m3 - Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi 0.15 m3 w ziemi kat. I-III uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km 7,323 m3 - Zasypanie wykopów spycharkami z zagęszcz. mechanicznym spycharkami (gr. warstwy w stanie luźnym 30 cm) - kat. gr. III-IV 8,712 m3 Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia musi uwzględniać koszty wykonania robót bezpośrednio wynikających z dokumentacji projektowej, a także koszty robót nie ujętych w dokumentacji projektowej, a których wykonanie niezbędne jest dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, również wszelkie podwyżki cen w okresie realizacji robót oraz wszelkie koszty dodatkowe związane z realizacją zamówienia, a w szczególności: a/ koszty obsługi geodezyjnej i inwentaryzacji powykonawczej, b/ koszty uzyskania niezbędnych badań, opinii i uzgodnień, c/ opracowanie Planu BIOZ, d/ opłaty za czasowe składowiska urobku, e/ naprawy dróg zniszczonych w czasie trwania robót przez środki transportu i maszyny budowlane zatrudnione na budowie oraz pojazdy korzystające z objazdów, f/ likwidacji skutków oddziaływania procesu budowlanego na otoczenie budowy, g/ zużycia wody i energii elektrycznej, h/ ubezpieczenia, i/ zabezpieczenia placu budowy, j/ sporządzenia dokumentacji powykonawczej- 2 egzemplarze zawierające komplet dokumentów (dziennik budowy, projekt budowlany powykonawczy, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza; atesty, aprobaty, certyfikaty, deklaracje zgodności- na wszystkie użyte materiały i urządzenia; gwarancje i instrukcje; wszystkie wymagane próby i badania; świadectwa, protokoły odbiorów branżowych, protokoły odbiorów przez eksploatatorów sieci; oświadczenia wymagane obowiązującym prawem i przez Zamawiającego), k/ odszkodowania za zniszczenie zieleni, l/ materiałów o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych od podanych w projekcie technicznym, m/ koszty regulacji studzienek kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz wpustów kanalizacji deszczowej, n/ wszelkie koszty konieczne do poniesienia celem terminowej i prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do ujęcia w kalkulacji (ofercie) kosztów materiałów zgodnych z dokumentacją oraz STWiOR. Wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń służą jako pomocnicze, można zastosować materiały i urządzenia równoważne o równych lub lepszych parametrach technicznych. Użyte w projektach (lub opisach, rysunkach) materiały o nazwach handlowych tam zawartych nie są obowiązujące. Udokumentowanie równoważności materiałów lub urządzeń w stosunku do projektowanych należy do obowiązku Wykonawcy. Zakres robót oraz technologia wykonania robót ujęte są w niżej wymienionych projektach: - projekt budowlany na budowę parkingu przy ulicy Lipowej w Wieleniu, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, - przedmiar robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.25 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium. Przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca wniesie wadium w wysokości 5.000,00zł. (słownie zł.: pięć tysięcy 00/100). Wadium może być wniesione we wszystkich formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego- Bank Spółdzielczy w Wieleniu, nr rachunku: 63 8960 0003 0000 0332 2000 0120. Na poleceniu przelewu dot. wadium należy podać nazwę zadania, którego dotyczy postępowanie przetargowe: Budowa ciągów pieszo- jezdnych wraz z parkingiem w Wieleniu przy ulicy Lipowej. Wadium wnoszone w innych formach przewidzianych w ustawie wnosi się w kasie Urzędu Miejskiego w Wieleniu, w godzinach od 8.00 do 14.00. Zamawiający sprawdzi wniesienie wadium na konto bankowe lub do kasy przed upływem terminu składania ofert, tj. w dniu 20.09.2012 r. Do tego czasu wadium wniesione przelewem w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego, a w innej formie- w kasie Urzędu Miejskiego w Wieleniu. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie lub w wymaganej wysokości zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. W sprawach związanych z wadium i jego zwrotem zastosowanie mają przepisy art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (Wykonawcy, którzy nie prowadzą działalności gospodarczej nie są zobowiązani do składania tego dokumentu), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawionego, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu prac wykonanych w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach wykonawca wykonał co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem (roboty związane z budową nawierzchni z kostki betonowej polbruk) i wartością (zamówienie o wartości min. 60.000,00 zł brutto) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy złożyć oświadczenie, że osoby te posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia - posiadają uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz konstrukcyjno- budowlanej lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony druk Oferta Wypełniony kosztorys ofertowy Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia- w przypadku nie dysponowania takimi osobami przez Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie informacje zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Zmiana treści umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Strona dążąca do zmiany treści umowy jest obowiązana do przedstawienia argumentów uzasadniających zmianę. 3. Niedopuszczalne są pod rygorem nieważności istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 4. Zamawiający przewiduje między innymi możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, 2) zmiany danych identyfikujących Zamawiającego; 3) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, 4) zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki pisarskiej, 5) nie jest dopuszczalna zmiana Wykonawcy, z wyjątkiem sukcesji generalnej, przekształcenia, dziedziczenia spółek handlowych zgodnie z ksh, sukcesji z mocy prawa, 6) możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy ewentualnie wstrzymanie/ wznowienie robót, ze względu na: a) przedłużenie procedury przetargowej, b) zmiany stanu prawnego, 7) zmiana umowy w zakresie terminu, zakresu i sposobu realizacji niniejszej umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego np. z decyzji dysponenta środków; 8 ) zmiana postanowień umowy w związku: a) ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT); b) rezygnacją z części realizacji przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, 9) zmiana umowy w zakresie terminów dostaw z przyczyn wynikających z finansowania przedmiotowej umowy, 10) zmiany umowy w postaci skrócenia terminu realizacji umowy; 11) okoliczności, których nie można było przewidzieć z chwilą wszczęcia niniejszego postępowania; 12) zmiana zakresu rzeczowego w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do robót przewidzianych przedmiarem i SIWZ w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego ze sztuką budowlaną i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. 5. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy, jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Sposób inicjowania zmian: 1) Zamawiający informuje pisemnie Wykonawcę o konieczności dokonania wskazanej zmiany, 2) Wykonawca wnioskuje na piśmie pod rygorem nieważności do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany. 7. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (protokole ustaleń, pismo wykonawcy, notatka służbowa, itp.). 8. W rezultacie dokonania czynności opisanych w punktach 6 i 7 może dojść do podpisania aneksu do umowy za zgodą obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 9. Projekt aneksu umowy przygotuje Zamawiający.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielen.pl Zakładka Pobierz SIWZ
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wieleniu, ul. Kościuszki 34, 64-730 Wieleń, biuro nr 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wieleniu, ul. Kościuszki 34, 64-730 Wieleń, kancelaria- parter- Sala Obsługi Klienta, stanowisko nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.