eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaseczno › Remonty bieżące nawierzchni chodników, jezdni brukowych i dróg nieutwardzonych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-10-21

Ogłoszenie nr 328217 - 2016 z dnia 2016-10-21 r.

Piaseczno: Remonty bieżące nawierzchni chodników, jezdni brukowych i dróg nieutwardzonych.
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nazwa projektu lub programu:

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno, krajowy numer identyfikacyjny 1589128900000, ul. ul. Kościuszki  5, 05500   Piaseczno, państwo , woj. mazowieckie, tel. 022 70 17 654, 70 17 655, faks 022 70 17 692, e-mail rzp@piaseczno.eu Adres strony internetowej (URL): www.piaseczno.eu


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty bieżące nawierzchni chodników, jezdni brukowych i dróg nieutwardzonych.
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego

II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przełożenie istniejącej nawierzchni jezdni lub chodnika wraz z uzupełnieniem podbudowy na podsypce cementowo-piaskowej gr.3cm - 200,00m2. Ułożenie chodnika z kostki betonowej szarej lub kolorowej gr 6cm na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 3cm wraz z uzupełnieniem podbudowy gr. śr.- 3cm - 300,00m2. Ułożenie kostki na jezdni 8cm na podsypce piaskowej o gr. 3cm wraz z uzupełnieniem podbudowy tłuczniem gr śr. 5cm, kostka betonowa szara lub kolorowa - 2.500,00m2. Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego 0-31,5 gr. 15cm po zagęszczeniu - 8000m2.


II.5) Główny kod CPV): 45000000-7,
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie  19 ust 3 pkt 3 lit.b ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie wyboru trybu postępowania Powody zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki (podać uzasadnienie faktyczne i prawne): Art. 66 ustawy Prawo zamówień publicznych(Dz.U. z 2015r. poz. 2164 z późn.zm.) w związku z zaistnieniem przesłanek z art. 19 ust 3 pkt 3 lit b ustawy z dnia 22.06.2016 o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2016r. poz. 1020). Do umów w sprawach zamówień publicznych zawartych przed dniem wejścia w życie powyższej ustawy stosuje się przepisy dotychczasowe. Dopuszczalne są zmiany umów w sprawie zamówienia publicznego, zawartych przed dniem wejścia w życie ustawy lub zawartych w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wszczętego przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 22.06.2016. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, ograniczonego, lub negocjacji z ogłoszeniem a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i dotyczy przedmiotu zamówienia w nim określonego. Zlecenie zamówienia uzupełniającego wynika z faktu, że na etapie realizacji robót zaszła konieczność wykonania powyższych prac. Roboty uzupełniające polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego polegające na robotach drogowych związanych z przełożeniem nawierzchni chodników, krawężników i obrzeży. Wartość wszystkich zamówień uzupełniających nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 27.04. 2015 w trybie przetargu nieograniczonego. W ogłoszeniu o zamówieniu zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 38463 - 2015 z dnia 19.03.2015r. oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający zleci wykonanie zamówienia uzupełniającego Wykonawcy zamówienia podstawowego.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Usługi Ogólnobudowlane i Transportowe Andrzej Szkudlarek,  ,  ul. Wspolna 1A,  05-503,  Głosków,  kraj/woj. mazowieckie


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.