Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-10-21
Ogłoszenie nr 328217 - 2016 z dnia 2016-10-21 r.
Piaseczno: Remonty bieżące nawierzchni chodników, jezdni brukowych i dróg nieutwardzonych.
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Roboty budowlane
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno, krajowy numer identyfikacyjny
1589128900000, ul.
ul. Kościuszki
5,
05500
Piaseczno, państwo
, woj.
mazowieckie, tel.
022 70 17 654, 70 17 655, faks
022 70 17 692, e-mail
rzp@piaseczno.eu
Adres strony internetowej (URL): www.piaseczno.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty bieżące nawierzchni chodników, jezdni brukowych i dróg nieutwardzonych.
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przełożenie istniejącej nawierzchni jezdni lub chodnika wraz z uzupełnieniem podbudowy na podsypce cementowo-piaskowej gr.3cm - 200,00m2.
Ułożenie chodnika z kostki betonowej szarej lub kolorowej gr 6cm na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 3cm wraz z uzupełnieniem podbudowy gr. śr.- 3cm - 300,00m2. Ułożenie kostki na jezdni 8cm na podsypce piaskowej o gr. 3cm wraz z uzupełnieniem podbudowy tłuczniem gr śr. 5cm, kostka betonowa szara lub kolorowa - 2.500,00m2. Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego 0-31,5 gr. 15cm po zagęszczeniu - 8000m2.
II.5) Główny kod CPV): 45000000-7,
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 19 ust 3 pkt 3 lit.b ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie wyboru trybu postępowania
Powody zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki (podać uzasadnienie faktyczne i prawne): Art. 66 ustawy Prawo zamówień publicznych(Dz.U. z 2015r. poz. 2164 z późn.zm.) w związku z zaistnieniem przesłanek z art. 19 ust 3 pkt 3 lit b ustawy z dnia 22.06.2016 o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2016r. poz. 1020). Do umów w sprawach zamówień publicznych zawartych przed dniem wejścia w życie powyższej ustawy stosuje się przepisy dotychczasowe. Dopuszczalne są zmiany umów w sprawie zamówienia publicznego, zawartych przed dniem wejścia w życie ustawy lub zawartych w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wszczętego przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 22.06.2016. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, ograniczonego, lub negocjacji z ogłoszeniem a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i dotyczy przedmiotu zamówienia w nim określonego. Zlecenie zamówienia uzupełniającego wynika z faktu, że na etapie realizacji robót zaszła konieczność wykonania powyższych prac. Roboty uzupełniające polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego polegające na robotach drogowych związanych z przełożeniem nawierzchni chodników, krawężników i obrzeży. Wartość wszystkich zamówień uzupełniających nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 27.04. 2015 w trybie przetargu nieograniczonego. W ogłoszeniu o zamówieniu zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 38463 - 2015 z dnia 19.03.2015r. oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający zleci wykonanie zamówienia uzupełniającego Wykonawcy zamówienia podstawowego.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Usługi Ogólnobudowlane i Transportowe Andrzej Szkudlarek,
,
ul. Wspolna 1A,
05-503,
Głosków, kraj/woj.
mazowieckie
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Wykonanie mapy do celów projektowych, dokumentacji projektowej (w tym decyzji na wyłączenie z produkcji leśnej), uzyskanie pozwolenia na "Budowę JRG Góra Kalwaria, pełnienie nadzoru autorskiego
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2841W na odcinku od ul. I. Krasickiego do granicy powiatu"
- Usługa ochrony obiektu, osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Piasecznie
- Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym w ramach zadania: Projekt i rozbudowa Placu zabaw SP Józefosław", na dz.378/3, obręb: Józefosław.
- Przebudowa drogi gminnej ul. Wschodniej w Henrykowie Urocze od krawędzi wyniesionego skrzyżowania ul. Wschodniej z ul. Mokrą w ramach zad: Ulica Wschodnia i ul Rzeczna w Henrykowie i Złotokłosie
- Opracowanie koncepcji oraz wielobranżowej dokumentacji projektowej dla układu komunikacyjnego w celu obsługi trasy S7
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.