eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Świadczenie usługi utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz na terenach będących w zasobie Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Lublinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-10-21


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):

www.amw.com.pl

Ogłoszenie nr 328076 - 2016 z dnia 2016-10-21 r.

Lublin: Świadczenie usługi utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz na terenach będących w zasobie Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Lublinie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny 1126394600346, ul. ul. Łęczyńska  1, 20309   Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 814 746 100, e-mail , faks 814 746 123.
Adres strony internetowej (URL): www.amw.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja wykonawcza

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.amw.com.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Pisemnie - Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Lublinie
Adres:
ul. Łęczyńska 1 , 20-039 Lublin


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz na terenach będących w zasobie Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Lublinie
Numer referencyjny: OLDO-DZP.7720.18.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
11


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz na terenach będących w zasobie AMW OReg Lublin w m. Chełm, Dęblin, Grójec, Hrubieszów, Lublin, Zamość, Biała Podlaska, Nisko, Jarosław, Przemyśl, Rzeszów. 2. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, a szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 7 do SIWZ - szczegółowy zakres obowiązków i odpowiedzialności wykonawcy. 3. Zestawienie budynków i terenów objętych niniejszym zamówieniem w zależności od części, stanowi załącznik Nr 8 do SIWZ. 4. Wykonawca przed złożeniem oferty winien zapoznać się ze stanem faktycznym terenu oraz budynków i zakresem prac do wykonania i na tej podstawie dokonać wyceny ofertowej. Podane zestawienie budynków i terenów objętych niniejszym zamówieniem określone w zał. Nr 8 SIWZ ma jedynie charakter pomocniczy i służy celom informacyjnym. 5. Przedmiot zamówienia składa się z 11 części, opisanych w części XIX SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie bądź wybrane części zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania
Dodatkowe kody CPV:90621111-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 30% wartości zamówienia podstawowego, oddzielenie dla każdej części, polegających na powtórzeniu podobnych zamówień do przedmiotem zamówienia podstawowego. Podobne zamówienie polegało będzie na świadczenie usługi utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz na terenach będących w zasobie AMW OReg Lublin dot. odpowiednio podobnych do zakresu określonego oddzielnie dla każdej części zamówienia w m.: Chełm, Dęblin, Grójec, Hrubieszów, Lublin, Zamość, Biała Podlaska, Nisko, Jarosław, Przemyśl, Rzeszów.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 12


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dotyczy części od 1 do 11 z wyłączeniem części 7,2 - Wykonawca musi wykazać się, doświadczeniem, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę ( wynikającą z jednej umowy) polegającą na utrzymaniu czystości i porządku w budynkach np.: mieszkalnych, biurowych, usługowych, hotelowych w systemie pracy ciągłej przez okres co najmniej 6 miesięcy kalendarzowych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przenotpisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Ponadto: - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 9 do SIWZ -dot. wszystkich części zamówienia z wyłączeniem części 2, 7.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Formularz cenowy - załącznik nr 2- Część 1, Część 2 - załącznik nr 2a, Część 3 - załącznik nr 2b, Część 4 - załącznik nr 2c, Część 5 - załącznik nr 2d, Część 6 - załącznik nr 2e, Część 7 - załącznik nr 2f, Część 8 - załącznik nr 2g, Część 9 - załącznik nr 2h, Część 10 - załącznik nr 2i, Część 11 - załącznik nr 2j (zależnie od wybranej pełnej części zamówienia). 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Uwaga: Dokument ten winien być własnoręcznie podpisany przez podmioty trzecie i złożony wraz z ofertą w oryginale. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, - jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty oraz do jakich czynności prawnych została umocowana dana osoba.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy zostały określone § 14 wzoru umowy, tj.: 1. Umowa może ulec zmianie w przypadku określonym w § 14 ust. 3 lit. a, b, c za porozumieniem stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 uPZP: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy; b) zmiana danych teleadresowych; c) zmiana przedstawicieli Stron określonych w § 6 Umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy w następujących warunkach: a) zmiany wartości brutto wynagrodzenia - w razie ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); b) zmiany terminu realizacji umowy, kwoty wynagrodzenia oraz zakresu przedmiotu umowy - w razie wystąpienia siły wyższej; c) wszelkich zmian wynikających z konieczności dostosowania treści Umowy do zmian obowiązującego prawa. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy na podstawie jednostronnego oświadczenia woli w przypadku zmniejszenia powierzchni określonej w Załączniku Nr 2 do Umowy (Wykaz budynków i terenów objętych przedmiotem zamówienia) w przypadku zmiany stanu faktycznego i prawnego nieruchomości (np. sprzedaż nieruchomości, powstanie wspólnoty mieszkaniowej, wyłączenie z eksploatacji, oddanie w trwały zarząd) przy jednoczesnym zawiadomieniu Wykonawcy. W takim przypadku przy kalkulacji wynagrodzenia odjęte zostaną odpowiednie ilości powierzchni od pierwszego dnia następnego miesiąca;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 31/10/2016, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Miejscowość Chełm

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Część 1- Miejscowość Chełm - bieżące sprzątanie: budynek mieszkalny ul. Lubelska 168A o pow. wew. 388,27 m^2; pow. zew. utwardzona 641,43 m^2; pow. terenów zielonych 2110,57 m^2; pow. parkingów, dróg dojazdowych, garaży 1141,50 m^2 - doraźne sprzątanie: dz. grunt. 354/27 Chełm ul. Lubelska o pow. 3245,00 m^2 dz. grunt. 272/66 Włodawa ul. Modrzewskiego o pow. 4079,00 m^2 2.Zestawienie budynków i terenów objętych niniejszym zamówieniem w zależności od części, stanowi załącznik Nr 8 do SIWZ; 3. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 7 do SIWZ - szczegółowy zakres obowiązków i odpowiedzialności wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
dświadcznie osoby pełniacej nadzór nad realizacja umowy40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Dęblin

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Część 2 - DĘBLIN - bieżące sprzątanie: pawilon użytkowy ul. Kowalskiego 302 paw., pow. wew. 14,29 m^2; pow. zew. utwardzona 4183,00m^2; pow. terenów zielonych 1047,00 m^2 - doraźne sprzątanie: dz. grunt. 4054/23,28,45,57,59; 4080/14,52; 4060/24; 4061/23,28; 4250/2; 4251/2; 4252/5; 4253/1; 1367; 1379; 1391; 2842/29; 644/6 Dęblin ul. Saperów 5, Twierdza, Krasickiego, Urbanowicza, Spacerowa, Trapezowa o pow. 31733,31 m^2 2. Zestawienie budynków i terenów objętych niniejszym zamówieniem w zależności od części, stanowi załącznik Nr 8 do SIWZ; 3. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 7 do SIWZ - szczegółowy zakres obowiązków i odpowiedzialności wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena 60
czas reakcji rozpoczęcia wykonania doraźnego sprzatania terenu40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: GRÓJEC

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Część 3 -GRÓJEC - bieżące sprzątanie: budynki mieszkalne: ul. Laskowa 6A o pow. wew. 246,02 m^2; pow. zew. utwardzona 850,00 m^2; pow. terenów zielonych 1259,00 m^2 ul. Zastacyjna 6j o pow. wew. 335,00 m^2; pow. zew. utwardzona 684,00 m^2; pow. terenów zielonych 876,00 m^2; pow. parkingów wew. 726,62 m^2 ul. Zastacyjna 6l o pow. wew. 115,01 m^2; pow. zew. utwardzona 452,65 m^2; pow. terenów zielonych 446,00 m^2 2. Zestawienie budynków i terenów objętych niniejszym zamówieniem w zależności od części, stanowi załącznik Nr 8 do SIWZ; 3. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 7 do SIWZ - szczegółowy zakres obowiązków i odpowiedzialności wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
doświadczenie osoby pełniącej nadzór nad realizacja umowy 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: HRUBIESZÓW

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Część 4 - HRUBIESZÓW - bieżące sprzątanie: budynki mieszkalne: ul. Żeromskiego 29h pow. wew. 462,92 m^2; pow. zew. utwardzona 1843,21 m^2; pow. terenów zielonych 3560,00 m^2 ul. Żeromskiego 33 pow. wew. 394,42 m^2; pow. zew. utwardzona 969,00 m^2; pow. terenów zielonych 1763,00 m^2 ul. Dwernickiego 4j pow. wew. 531,58 m^2; pow. zew. utwardzona 681,50 m^2; pow. terenów zielonych 7740,72 m^2; pow. parkingów, dróg dojazdowych 1703,24 m^2 ul. Dwernickiego 4e (budynek wyłączony z użytkowania) pow. terenów zielonych 2216,00 m^2; pow. parkingów, dróg dojazdowych 2400,00 m^2 2. Zestawienie budynków i terenów objętych niniejszym zamówieniem w zależności od części, stanowi załącznik Nr 8 do SIWZ; 3. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 7 do SIWZ - szczegółowy zakres obowiązków i odpowiedzialności wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
CENA60
doświadczenie osoby pełniacej nadzór nad realizacją umowy40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: Lublin

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Część 5 - LUBLIN - bieżące sprzątanie: budynek mieszkalny ul. Nowy Świat 38e o pow. wew. 482,00 m^2; pow. zew. utwardzona 1982,00m ^2; pow. terenów zielonych 1958,00 m^2 tereny zielone na dz. 3/56-63 ul. Godebskiego 1 - parki, parking, ul. Weteranów 15 - schody terenowe, ul. Spadochroniarzy pow. zew. utwardzona 1494,00 m^2; pow. terenów zielonych 5846,00 m^2 - doraźne sprzątanie: dz. grunt. 2/38 Lublin ul. Spadochroniarzy o pow. 700,00 m^2 dz. grunt. 8/1 Lublin ul. Pankiewicza 31 o pow. 100,00 m^2 2. Zestawienie budynków i terenów objętych niniejszym zamówieniem w zależności od części, stanowi załącznik Nr 8 do SIWZ; 3. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 7 do SIWZ - szczegółowy zakres obowiązków i odpowiedzialności wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
doświadczenie osoby pełniącej nadzór nad realizacją umowy40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: ZAMOŚĆ

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Część 6 - ZAMOŚĆ - bieżące sprzątanie: budynek mieszkalny ul. Koszary 14A o pow. wew. 477,27 m^2; pow. zew. utwardzona 1511,42 m^2; pow. terenów zielonych 6126,92 m^2 2. Zestawienie budynków i terenów objętych niniejszym zamówieniem w zależności od części, stanowi załącznik Nr 8 do SIWZ; 3. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 7 do SIWZ - szczegółowy zakres obowiązków i odpowiedzialności wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
doświadczenie osoby pełniacej nadzór nad realizacją umowy40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7    Nazwa: BIAŁA PODLASKA

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Część 7 - BIAŁA PODLASKA/RADZYŃ PODLASKI - doraźne sprzątanie: dz. grunt. 1030/5, 1249/13, 1250/5-6, 383/14-15 Biała Podlaska ul. Kolejowa, Kopernika, Okopowa o pow. 6694,00 m^2 dz. grunt. 2288/25, 2268/11-12 Radzyń Podlaski ul. Sitkowskiego, Konopnickiej o pow. 2874,00 m^2 2 Zestawienie budynków i terenów objętych niniejszym zamówieniem w zależności od części, stanowi załącznik Nr 8 do SIWZ; 3. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 7 do SIWZ - szczegółowy zakres obowiązków i odpowiedzialności wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
czas reakcji rozpoczęcia wykonania doraźnego sprzątania terenu40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8    Nazwa: NISKO

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Część 8 - NISKO - bieżące sprzątanie: budynki mieszkalne: ul. Sandomierska 20AD o pow. wew. 65,00 m^2; pow. zew. utwardzona 277,30 m^2; pow. terenów zielonych 300,00 m^2; ul. Modrzewiowa 3A o pow. wew. 477,41 m^2; pow. zew. utwardzona 2748,00 m^2; pow. terenów zielonych 338,16 m^2; pow. parkingu 1785,00 m^2 ul. Modrzewiowa 3B o pow. wew. 501,33 m^2; pow. zew. utwardzona 794,66 m^2; pow. terenów zielonych 1898,56 m^2; pow. parkingów, dróg dojazdowych 2654,21 m^2 ul. Modrzewiowa 3C o pow. wew. 491,00 m^2 (pow. zew. utwardzona i pow. terenów zielonych wspólna z budynkiem Modrzewiowa 3B) ul. Modrzewiowa 3 o pow. wew. 576,76 m^2; pow. zew. utwardzona 228,15 m^2; pow. terenów zielonych 1020,04 m^2; pow. parkingu, dróg dojazdowych 1237,22 m^2 2. Zestawienie budynków i terenów objętych niniejszym zamówieniem w zależności od części, stanowi załącznik Nr 8 do SIWZ; 3. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 7 do SIWZ - szczegółowy zakres obowiązków i odpowiedzialności wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
doświadczenie osoby pełniącej nadzór nad realizacją umowy40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9    Nazwa: JAROSŁAW

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Część 9 -JAROSŁAW - bieżące sprzątanie: budynek mieszkalny ul. Reymonta 2 o pow. wew. 759,76 m^2; pow. zew. utwardzona 373,11 m^2; pow. terenów zielonych 2461,75 m^2; pow. parkingów, dróg dojazdowych 1460,34 m^2 - doraźne sprzątanie: dz. grunt. 2371 Jarosław ul. Poniatowskiego o pow. 79,00 m^2 2. Zestawienie budynków i terenów objętych niniejszym zamówieniem w zależności od części, stanowi załącznik Nr 8 do SIWZ; 3. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 7 do SIWZ - szczegółowy zakres obowiązków i odpowiedzialności wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
doświadczenie osoby pełniacej nadzór nad realizacją umowy40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10    Nazwa: PRZEMYŚL

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Część 10 -PRZEMYŚL - bieżące sprzątanie: budynki mieszkalne: ul. Lwowska 32H o pow. wew. 456,68 m^2; pow. zew. utwardzona 2280,00 m^2; pow. terenów zielonych 2197,00 m^2 ul. Lwowska 32G o pow. wew. 527,93 m^2; pow. zew. utwardzona 1707,70 m^2; pow. terenów zielonych 1643,07 m^2 - doraźne sprzątanie: dz. grunt. 689 Przemyśl ul. Słowackiego o pow. 5221,00 2. Zestawienie budynków i terenów objętych niniejszym zamówieniem w zależności od części, stanowi załącznik Nr 8 do SIWZ; 3. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 7 do SIWZ - szczegółowy zakres obowiązków i odpowiedzialności wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
doświadczenie osoby pełniącej nadzór nad realizacja umowy 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11    Nazwa: RZESZÓW

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Część 11- RZESZÓW - bieżące sprzątanie: budynki mieszkalne: ul. Miła 9d o pow. wew. 231,00 m^2; pow. zew. utwardzona 220,00 m^2; pow. terenów zielonych 1800,00 m^2 ul. Reformacka 7 o pow. wew. 500,45 m^2; pow. zew. utwardzona 1028,00 m^2; pow. terenów zielonych 1302,00 m^2; pow. parkingów, dróg dojazdowych 607,00 m^2; ul. Świętej Kingi 10 o pow. wew. 860,00 m^2; pow. zew. utwardzona 2612,00 m^2; pow. terenów zielonych 1158,00 m^2; pow. parkingów 748,00 m^2 - doraźne sprzątanie: dz. grunt. 15/7 Rzeszów ul. Rejtana o pow. 179,00 m^2 2. Zestawienie budynków i terenów objętych niniejszym zamówieniem w zależności od części, stanowi załącznik Nr 8 do SIWZ; 3. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 7 do SIWZ - szczegółowy zakres obowiązków i odpowiedzialności wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
doświadczenie osoby pełniącej nadzór nad realizacją umowy40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.