Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
Ogłoszenie nr 327750 - 2016 z dnia 2016-10-20 r.
Kutno: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2016 / 2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kutnowski, krajowy numer identyfikacyjny
61101614600000, ul.
ul. Kościuszki
16,
99300
Kutno, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
243 554 780, e-mail
, faks
243 554 784.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.kutno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Pocztą, kurierem lub osbiście
Adres:
Starostwo Powiatowe w Kutnie, Kancelaria, ul. Kościuszki 16, 99-300 Kutno
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2016 / 2017
Numer referencyjny: IPS.272.81.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2016/2017 zgodnie ze "Szczegółową Specyfikacją Techniczną". Zamówienie obejmuje wykonanie następujących zadań, na które Wykonawcy mogą składać oferty częściowe: Zadanie 1.1.: odśnieżanie dróg sprzętem średnim na drogach powiatowych - 2 nośniki i 2 osprzęty. Nośnik i osprzęt oferenta pług średni na ciągniku z napędem na cztery koła o mocy min. 90 KM z pługiem odśnieżnym o szerokości roboczej min. 3 m i rozwijającym prędkość co najmniej 35 km/h, ilość godzin pracy sprzętu: 150 godz.; Zadanie 1.2.: odśnieżanie dróg sprzętem średnim na drogach powiatowych - 2 nośniki i 2 osprzęty. Nośnik i osprzęt oferenta pług średni na ciągniku z napędem na cztery koła o mocy min. 90 KM z pługiem odśnieżnym o szerokości roboczej min. 3 m i rozwijającym prędkość co najmniej 35 km/h, ilość godzin pracy sprzętu: 150 godz.; Zadanie 1.3.: odśnieżanie dróg sprzętem średnim na drogach powiatowych - 2 nośniki i 2 osprzęty oferenta. Nośnik i osprzęt oferenta pług średni na ciągniku z napędem na cztery koła o mocy min. 90 KM z pługiem odśnieżnym o szerokości roboczej min. 3 m i rozwijającym prędkość co najmniej 35 km/h, ilość godzin pracy sprzętu: 150 godz.; Zadanie 2.1.: odśnieżanie dróg sprzętem ciężkim oferenta na drogach powiatowych - 2 pługi ciężkie, ilość godzin pracy sprzętu: 100 godz.; Zadanie 2.2.: odśnieżanie dróg sprzętem ciężkim oferenta na drogach powiatowych - 2 pługi ciężkie, ilość godzin pracy sprzętu: 100 godz.; Zadanie 2.3.: odśnieżanie dróg sprzętem ciężkim oferenta na drogach powiatowych - 2 pługi ciężkie, ilość godzin pracy sprzętu: 100 godz.; Zadanie 2.4.: odśnieżanie dróg sprzętem ciężkim oferenta na drogach powiatowych - 1 pług ciężki, ilość godzin pracy sprzętu: 100 godz., 1 spycharka o mocy powyżej 140 KM do odśnieżania, ilość godzin pracy sprzętu: 100 godz.; Zadanie 3.1.: odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych - 2 nośniku i 2 osprzęty oferenta: samochód ciężarowy z pługiem odśnieżnym o D.M.C. powyżej 10 ton wraz z osprzętem (pług średni samochodowy i piaskarka) oraz mieszanką piaskowo-solną do zwalczania śliskości, ilość godzin pracy sprzętu: 200 godz.; Zadanie 3.2.: odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych - 2 nośniku i 2 osprzęty oferenta: samochód ciężarowy z pługiem odśnieżnym o D.M.C. powyżej 10 ton wraz z osprzętem (pług średni samochodowy i piaskarka) oraz mieszanką piaskowo-solną do zwalczania śliskości, ilość godzin pracy sprzętu: 200 godz.; Zadanie 3.3.: odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych - 1 nośnik i 1 osprzęt oferenta: samochód ciężarowy z pługiem odśnieżnym o D.M.C. powyżej 10 ton wraz z osprzętem (pług średni samochodowy i piaskarka) oraz mieszanką piaskowo-solną do zwalczania śliskości, ilość godzin pracy sprzętu: 200 godz. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub na wszystkie części zamówienia. Organizacja czasu pracy. Czas pracy zmienny, wynikający z panujących warunków atmosferycznych, określony koniecznością usuwania skutków zimy zgodnie z założonymi standardami, niezależnie od pory dnia i tygodnia. Wykonawca wyłoniony w procedurze przetargowej wyraża zgodę na monitoring pojazdów GPS-em i udostępni pojazdy do montażu urządzeń (włączenia się do instalacji elektrycznej pojazdu celem zapewniania zasilania nadajnikowi GPS), które umożliwią kontrolę pracy sprzętu podczas realizacji powierzonych zadań.
II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania
Dodatkowe kody CPV:90630000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 15/04/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie oraz wykaże, że
? posiada odpowiedni sprzęt służący odśnieżaniu oraz zwalczaniu śliskości zimowej w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami tj.:
dla Zadania 1.1 - ciągnik z napędem na cztery koła o mocy min. 90 KM z pługiem odśnieżnym o szerokości roboczej min. 3 m i rozwijającym prędkość co najmniej 35 km/h min. 3 m - 2 szt.,
dla Zadania 1.2 - ciągnik z napędem na cztery koła o mocy min. 90 KM z pługiem odśnieżnym o szerokości roboczej min. 3 m i rozwijającym prędkość co najmniej 35 km/h min. 3 m - 2 szt.,
dla Zadania 1.3 - ciągnik z napędem na cztery koła o mocy min. 90 KM z pługiem odśnieżnym o szerokości roboczej min. 3 m i rozwijającym prędkość co najmniej 35 km/h min. 3 m - 2 szt.,
dla Zadania 2.1 - pług ciężki - 2 szt.,
dla Zadania 2.2 - pług ciężki - 2 szt.,
dla Zadania 2.3 - pług ciężki - 2 szt.,
dla Zadania 2.4 - pług ciężki - 1 szt.,
- spycharka o mocy min. 140 KM do odśnieżania - 1 szt.,
dla Zadania 3.1 - samochód ciężarowy z pługiem odśnieżnym o D.C.M. powyżej 10 ton wraz z osprzętem: pług średni samochodowy, piaskarka - 2 szt. oraz mieszanką piaskowo-solną do zwalczania śliskości,
dla Zadania 3.2 - samochód ciężarowy z pługiem odśnieżnym o D.C.M. powyżej 10 ton wraz z osprzętem: pług średni samochodowy, piaskarka - 2 szt. oraz mieszanką piaskowo- solną do zwalczania śliskości,
dla Zadania 3.3 - samochód ciężarowy z pługiem odśnieżnym o D.C.M. powyżej 10 ton wraz z osprzętem: pług średni samochodowy, piaskarka - 1 szt. oraz mieszanką piaskowo- solną do zwalczania śliskości.
Wykonawca składający ofertę na kilka zadań jednocześnie musi dysponować odrębnymi środkami technicznymi na każde zadanie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. zaświadczeni właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium, odpowiednio w wysokości:
a) dla Zadania 1.1 - 1 200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście, 00/100),
b) dla Zadania 1.2 - 1 200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście, 00/100),
c) dla Zadania 1.3 - 1 200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście, 00/100),
d) dla Zadania 2.1 - 1 200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście, 00/100),
e) dla Zadania 2.2 - 1 200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście, 00/100),
f) dla Zadania 2.3 - 1 200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście, 00/100),
g) dla Zadania 2.4 - 1 200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście, 00/100),
h) dla Zadania 3.1 - 1 200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście, 00/100),
i) dla Zadania 3.2 - 1 200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście, 00/100),
j) dla Zadania 3.3 - 1 200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście, 00/100)
przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca wnosi wadium w odniesieniu do części zamówienia, na które składa ofertę.
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO S.A I O/Kutno nr rachunku Nr 54 1240 3190 1111 0010 3126 5576 z dopiskiem na przelewie: "Wadium w postępowaniu IPS.272.81.2016 na Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2016/2017".
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
2) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Odległość bazy Wykonawcy od Centrum Koordynacji Zamawiającego | 20 |
Termin płatności faktury | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczalne będą zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: zmiany wynagrodzenia brutto - w przypadku, gdy w czasie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 02/11/2016, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: Zadania 1.1
Nazwa: Odśnieżanie dróg sprzętem średnim na drogach powiatowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2 nośniki
i 2 osprzęty. Nośnik i osprzęt oferenta pług średni na ciągniku z napędem na cztery koła o mocy min. 90 KM z pługiem odśnieżnym o szerokości roboczej min. 3 m i rozwijającym prędkość co najmniej 35 km/h, ilość godzin pracy sprzętu: 150 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Odległość bazy Wykonawcy od Centrum Koordynacji Zamawiającego | 20 |
Termin płatności faktury | 20 |
Część nr: Zadanie 1.2.
Nazwa: Odśnieżanie dróg sprzętem średnim na drogach powiatowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2 nośniki
i 2 osprzęty. Nośnik i osprzęt oferenta pług średni na ciągniku z napędem na cztery koła o mocy min. 90 KM z pługiem odśnieżnym o szerokości roboczej min. 3 m i rozwijającym prędkość co najmniej 35 km/h, ilość godzin pracy sprzętu: 150 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Odległość bazy Wykonawcy od Centrum Koordynacji Zamawiającego | 20 |
Termin płatności faktury | 20 |
Część nr: Zadanie 1.3.
Nazwa: Odśnieżanie dróg sprzętem średnim na drogach powiatowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2 nośniki
i 2 osprzęty oferenta. Nośnik i osprzęt oferenta pług średni na ciągniku z napędem na cztery koła o mocy min. 90 KM z pługiem odśnieżnym o szerokości roboczej min. 3 m i rozwijającym prędkość co najmniej 35 km/h, ilość godzin pracy sprzętu: 150 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Odległość bazy Wykonawcy od Centrum Koordynacji Zamawiającego | 20 |
Termin płatności faktury | 20 |
Część nr: Zadanie 2.1.
Nazwa: Odśnieżanie dróg sprzętem ciężkim oferenta na drogach powiatowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2 pługi ciężkie, ilość godzin pracy sprzętu: 100 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Odległość bazy Wykonawcy od Centrum Koordynacji Zamawiającego | 20 |
Termin płatności faktury | 20 |
Część nr: Zadanie 2.2.
Nazwa: Odśnieżanie dróg sprzętem ciężkim oferenta na drogach powiatowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2 pługi ciężkie, ilość godzin pracy sprzętu: 100 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Odległość bazy Wykonawcy od Centrum Koordynacji Zamawiającego | 20 |
Termin płatności faktury | 20 |
Część nr: Zadanie 2.3.
Nazwa: Odśnieżanie dróg sprzętem ciężkim oferenta na drogach powiatowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2 pługi ciężkie, ilość godzin pracy sprzętu: 100 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Odległość bazy Wykonawcy od Centrum Koordynacji Zamawiającego | 20 |
Termin płatności faktury | 20 |
Część nr: Zadanie 2.4.
Nazwa: Odśnieżanie dróg sprzętem ciężkim oferenta na drogach powiatowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 pług ciężki, ilość godzin pracy sprzętu: 100 godz.,
1 spycharka o mocy powyżej 140 KM do odśnieżania, ilość godzin pracy sprzętu: 100 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Odległość bazy Wykonawcy od Centrum Koordynacji Zamawiającego | 20 |
Termin płatności faktury | 20 |
Część nr: Zadanie 3.1.
Nazwa: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2 nośniku i 2 osprzęty oferenta: samochód ciężarowy z pługiem odśnieżnym o D.M.C. powyżej 10 ton wraz z osprzętem (pług średni samochodowy i piaskarka) oraz mieszanką piaskowo-solną do zwalczania śliskości, ilość godzin pracy sprzętu: 200 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Odległość bazy Wykonawcy od Centrum Koordynacji Zamawiającego | 20 |
Termin płatności faktury | 20 |
Część nr: Zadanie 3.2.
Nazwa: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2 nośniku i 2 osprzęty oferenta: samochód ciężarowy z pługiem odśnieżnym o D.M.C. powyżej 10 ton wraz z osprzętem (pług średni samochodowy i piaskarka) oraz mieszanką piaskowo-solną do zwalczania śliskości, ilość godzin pracy sprzętu: 200 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Odległość bazy Wykonawcy od Centrum Koordynacji Zamawiającego | 20 |
Termin płatności faktury | 20 |
Część nr: Zadanie 3.3.
Nazwa: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 nośnik i 1 osprzęt oferenta: samochód ciężarowy z pługiem odśnieżnym o D.M.C. powyżej 10 ton wraz z osprzętem (pług średni samochodowy i piaskarka) oraz mieszanką piaskowo-solną do zwalczania śliskości, ilość godzin pracy sprzętu: 200 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Odległość bazy Wykonawcy od Centrum Koordynacji Zamawiającego | 20 |
Termin płatności faktury | 20 |
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Usługa serwisowa okresowych przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy aparatury i sprzętu medycznego.
- ZAKUP APARATU DO ZNIECZULENIA OGÓLNEGO
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
- Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A
- Świadczenie dla Sądu Rejonowego w Turku kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku, wraz z terenem przyległym, zlokalizowanym w Warszawie, przy ul. Nowy Zjazd 1.
- LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Usługa sprzątania Domu Urodzenia Fryderyka Chopina i Parku w Żelazowej Woli
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.