eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko nad Dunajcem › Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie gminy Krościenko nad Dunajcem w sezonie zimowym 2014/2015 - odśnieżanie i posypywanie dróg.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-03

Krościenko nad Dunajcem: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie gminy Krościenko nad Dunajcem w sezonie zimowym 2014/2015 - odśnieżanie i posypywanie dróg.
Numer ogłoszenia: 327740 - 2014; data zamieszczenia: 03.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Rynek 35, 34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie, tel. 0182623077 wew. 26.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie gminy Krościenko nad Dunajcem w sezonie zimowym 2014/2015 - odśnieżanie i posypywanie dróg..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wykonanie usługi : zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Krościenko n.D na następujących trasach (poszczególne części zamówienia):: TRASA Nr I - sołectwo Biały Potok - Tylka, sołectwo Kąty-Niwki, sołectwo Dziadowe Kąty- długość trasy 14,75 km TRASA Nr II - sołectwo Hałuszowa, sołectwo Krośnica - długość trasy 10,6 km TRASA Nr III - sołectwo Grywałd - długość trasy 18,2 km TRASA Nr IV -sołectwo Krościenko Zawodzie - długość trasy 11,5 km 2.Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia : 1/Każdy z oferentów winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne TRASY ,w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac-usług, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 2/Koszty wizji dróg-ulic będących przedmiotem zamówienia poniesie oferent. 3/Zakres prac, obowiązków oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje zakup materiału na posypywanie dróg takich jak: piasek, grys, sól. 4/Drogi muszą być odśnieżane we wczesnych godzinach rannych do godz 6.00 oraz w ciągu dnia czyli na bieżąco aby gromadzący się na jezdni śnieg, błoto pośniegowe nie powodowały utrudnień w poruszaniu się na drogach (zapis ten nie dotyczy przypadków kiedy występują b.ciężkie warunki pogodowe w ciągu doby). 5/Drogi mają być na bieżąco posypywane w celu likwidowania śliskości, gołoledzi. 6/Wykonywanie czynności ma być rzetelne i w miarę potrzeb, w zależności od warunków atmosferycznych. 7/Uwzględnianie uwag i wniosków Zamawiającego w okresie wykonywania obowiązków umowy. 8/W przypadku braku występowania opadów atmosferycznych powodujących konieczność odśnieżania lub usuwania gołoledzi w danym miesiącu kalendarzowym objętym umową - wykonawcy usługi będzie przysługiwało wynagrodzenie w wysokości 10 % podanej w ofercie stawki za zimowe utrzymanie dróg na poszczególnych trasach za gotowość do prowadzenia akcji zimowej. 9/Do obowiązków Wykonawcy w ramach złożonej oferty należeć będzie po okresie zimowym tj. po dniu 31-03-2015 wykonanie prac porządkowych polegających na zamiataniu i zebraniu materiału używanego do posypywania jezdni na odśnieżanych trasach. W/w prace wykonawca jest zobowiązany wykonać w terminie 14 dni od telefonicznego lub pisemnego wezwania przez Zamawiającego. 10/Wykonawca na swój koszt dokona naprawy wszelkich zniszczeń powstałych w mieniu gminnym lub osób prawnych lub fizycznych niezwłocznie po zakończeniu akcji zimowej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca załączy do druku ofert stosowne oświadczenie. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca załączy do druku ofert stosowne oświadczenie. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca załączy do druku ofert stosowne oświadczenie. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca załączy do druku ofert stosowne oświadczenie. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca załączy do druku oferty: potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię aktualnej opłaconej polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika Nr 1 do SIWZ 2)Wypełniony formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika Nr 2 do SIWZ; 3)Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ; 4)Podpisane oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika (jeżeli występuje) w.g Załącznika Nr 3a do SIWZ 5)Wykaz sprzętu przeznaczonego do realizacji zamówienia wg Załącznika Nr 4; 6) Informacja o podwykonawcach wg. Załącznika Nr 5; 7) Inne dokumenty i oświadczenia wynikające z zapisów SIWZ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I.W oparciu o art.144 ust.1 ustawy zamawiający informuje, że w przypadku występowania niekorzystnych warunków atmosferycznych po okresie obowiązywania umowy, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania umowy w formie pisemnego aneksu. II.Cena brutto przedmiotu umowy może zmienić się tylko w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Stawka podatku VAT określona jest zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2004 r. Nr 54, poz. 535 ze zm.)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Kroscienko+n_Dunajcem
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego:- Urząd Gminy Krościenko n.Dunajcem, Rynek 35, 34-450 Krościenko n.D, pok. nr 4 w godzinach urzędowania..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2014 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego - Urząd Gminy Krościenko n.Dunajcem, Rynek 35, 34-450 Krościenko n.D, SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: TRASA Nr I - sołectwo Biały Potok - Tylka, sołectwo Kąty-Niwki, sołectwo Dziadowe Kąty-długość trasy 14,75 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I Trasa I Biały Potok, Tylka, Kąty-Niwki, Dziadowe Kąty Wymagany sprzęt do odśnieżania: samochód z pługiem, ciagnik zpługiem, 2014-2015 ilość km bez posypywania ilość km z posypywaniem razem Biały Potok-Tylka razem 1,85 4,8 6,65 Biały Potok -Tylka (Górzany) ------- 4,0 4,0 Pustki do Gabrysia (do Dolinki) ------- 0,2 0,2 od Gabrysia do szkoły (odśnieżanie konne) 0,6 --------- 0,6 od Dydy Cz. do os. Rokitek-Surowiak -------- 0,2 0,2 osiedle Pod Tylką do Błażusiaka B. (odśnieżanie konne) 0,9 --------- 0,9 Osiedle Pod Tylką do posesji Tylka 40 0,05 0,1 0,15 od gł.drogi do Adamczyków -------- 0,1 0,1 od drogi gł. do Malików --------- 0,2 0,2 od gł. drogi w osiedlu Dydowie do p.Ptak 0,1 --------- 0,1 pętla przy gimnazjum, dojazd do parkingu przy gimnazjum 0,2 ---------- 0,2 Kąty-Niwki razem 1,9 2 3,9 Węgliska od Dutki-Potaśniki-gł.droga 1,1 --------- 1,1 od Piekiełka do Waksmundzkiego --------- 1,3 1,3 Dziurne-Knapczyki-Tkaczyki 0,2 --------- 0,2 Dutki do Mroza Wł. --------- 0,7 0,7 od Mroza do Koterby J. 0,2 --------- 0,2 od Mroza do Chrobaka 0,1 --------- 0,1 od Koterby Krystny-Niwki 14 0,3 --------- 0,3 Dziadowe Kąty razem 0,9 3,3 4,2 ul.Jana Pawła II cała --------- 2,0 2,0 ul.Zamkowa-do Śpiewaka, Otockiego --------- 0,9 0,9 ul.Palenicka 0,3 --------- 0,3 ul.Przylasek (od Gabrysiów-Nowaczyki-Kołki do Janczego) 0,6 --------- 0,6 ul.Pod Tylką(Tokarczyki-do Janczego) --------- 0,4 0,4 Trasa I razem 4,65 10,1 14,75.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: TRASA Nr II - sołectwo Hałuszowa, sołectwo Krośnica - długość trasy 10,6 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II Trasa II Krośnica, Hałuszowa Wymagany sprzęt do odśnieżania: samochód z pługiem, ciągnik z pługiem, 2014-2015 ilość km bez posypywania ilość km z posypywaniem razem Krośnica razem 1,0 4,7 5,7 ul.Trakt Królewski --------- 0,4 0,4 ul.Ojca Leona --------- 1,9 1,9 ul.Dziołki --------- 0,3 0,3 ul.Polna --------- 0,7 0,7 ul.Józefa Robotnika (za kościół) --------- 0,6 0,6 ul.Parkowa --------- 0,4 0,4 Droga do ujęcia wody 0,3 ----- 0,3 Droga na Psiarkę 0,7 ------- 0,7 plac przed remizą OSP - ok.100m2 --------- 0,1 0,1 dojazd do 4-ech posesji od ul.Nowotarkiej --------- 0,3 0,3 Hałuszowa razem 1,0 3,9 4,9 od Majerza do drogi gł. pod Hałuszową --------- 2,1 2,1 Łącznik --------- 0,2 0,2 We wsi (do P.Kołodzieja) --------- 0,7 0,7 We wsi plac parkingowy - ok. 200 m2 --------- 0,2 0,2 Droga do Kowalczyka 0,2 ----- 0,2 oś.Kurzejówka całość od Majerza pod Hałuszową 0,8 0,7 1,5 Trasa II razem 2,7 7,9 10,6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: TRASA Nr III - sołectwo Grywałd - długość trasy 18,2 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ III Trasa III Grywałd Wymagany sprzęt do odśnieżania samochód z pługiem, ciagnik z pługiem, 2014-2015 ilość km bez posypywania ilość km z posypywaniem razem ul.Dworska --------- 0,6 0,6 ul.Gielniarz --------- 0,8 0,8 ul.Graniczna (do posesji nr 9) 0,4 0,6 1,0 ul.Kościelna --------- 0,6 0,6 ul.Krośnicka --------- 0,6 0,6 ul.Krótka --------- 0,1 0,1 ul.Kwiatowa --------- 0,4 0,4 ul.Lipowa --------- 0,9 0,9 ul.Lubań --------- 1,8 1,8 Boczna ul.Lubań do posesji 49 0,2 -------- 0,2 ul.Łąkowa --------- 0,5 0,5 ul.Ogrodowa --------- 0,2 0,2 ul.Pienińska --------- 1,4 1,4 ul.Podłazie 0,5 --------- 0,5 ul.Podzagonie --------- 1,0 1,0 ul.Polna (z boczną ul. do Psiarki) 0,4 --------- 0,4 ul.Rzeczna --------- 0,2 0,2 ul.Słoneczna 0,9 --------- 0,9 ul.Szkolna --------- 0,7 0,7 Boczna ul.Szkolnej (do Mordaka) 0,1 0,1 ul.Wybraństwo (do Błażusiak) --------- 0,4 0,4 ul.Wymyśle (do Wójcika) --------- 1,3 1,3 ul.Zakopie (do Malika) --------- 0,6 0,6 ul.Żarnowiecka --------- 0,2 0,2 dojazd do cmentarza --------- 0,2 0,2 Droga do Słowika 0,4 ------- 0,4 boczna ul.Lubań do. J.Tokarczyka 0,4 --------- 0,4 parking przy kościele - 700m2 0,7 -------- 0,7 parking przy szkole - 300m2 0,3 --------- 0,3 parking w centrum - 600m2 0,6 -------- 0,6 Parking przy ul.Pienińskiej 200 m2 0,2 ---------- 0,2 Trasa III razem 5,1 13,1 18,2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: TRASA Nr IV -sołectwo Krościenko Zawodzie - długość trasy 11,5 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ IV Trasa IV Krościenko Zawodzie Wymagany sprzęt do odśnieżania samochód z pługiem, ciągnik z pługiem, 2014-2015 ilość km bez posypywania ilość km z posypywaniem razem Chodnik Przyjaźni 1,6 0,1 1,7 ul.Franciszka Koterby-kuriera AK 0,4 0,4 ul.Jarek 0,9 0,9 ul.Juraszowa --- 1,5 1,5 ul.Karola Wojtyły-papieża 0,6 0,6 ul.Leśna 1,1 1,1 ul.Polna (do Kaczorowskiego) 0,6 0,6 ul.Stanisławy Pawłowskiej 0,1 0,1 ul.Stodółki 0,1 0,1 ul.Zdrojowa 1,8 1,8 ul.Źródlana 1,3 1,3 Ul.Zdrojowa II 0,6 ----- 0,6 Ul.Źródlana (do Dusika) ---- 0,2 0,2 Parking przy ul.Źródlanej 0,6 0,6 Trasa IV razem 6,7 4,8 11,5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.