eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › USŁUGI REZERWACJI I SPRZEDAŻY WRAZ Z DOSTAWĄ BILETÓW LOTNICZYCH NA ZAGRANICZNE I KRAJOWE PRZEWOZY PASAŻERSKIE ORAZ WYKUP UBEZPIECZENIA NA CZAS PODRÓŻY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-10-20


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):

www.bip.ichpw.pl

Ogłoszenie nr 327712 - 2016 z dnia 2016-10-20 r.

Zabrze: USŁUGI REZERWACJI I SPRZEDAŻY WRAZ Z DOSTAWĄ BILETÓW LOTNICZYCH NA ZAGRANICZNE I KRAJOWE PRZEWOZY PASAŻERSKIE ORAZ WYKUP UBEZPIECZENIA NA CZAS PODRÓŻY
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest finansowany w szczególności: przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z projektu pt.: "Długofalowe aktywności badawcze w obszarze zaawansowanych technologii wychwytu CO2 dla czystej energetyki z węgla" (akronim: CO2TRIP)

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla, krajowy numer identyfikacyjny 2594500000, ul. ul. Zamkowa  1, 41803   Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 710 041, e-mail , faks 322 710 809.
Adres strony internetowej (URL): www.ichpw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bip.ichpw.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla, ul. Zamkowa 1, 41-803 Zabrze


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI REZERWACJI I SPRZEDAŻY WRAZ Z DOSTAWĄ BILETÓW LOTNICZYCH NA ZAGRANICZNE I KRAJOWE PRZEWOZY PASAŻERSKIE ORAZ WYKUP UBEZPIECZENIA NA CZAS PODRÓŻY
Numer referencyjny: 12/ichpw/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest rezerwacja, sprzedaż i sukcesywna dostawa biletów lotniczych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie oraz wykup ubezpieczenia na czas podróży na potrzeby Instytutu Chemicznej Przeróbki Węgla. 2. Zamówienie realizowane będzie zgodnie z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego na podstawie zamówień przekazywanych drogą elektroniczną albo telefonicznie (przy czym Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić drogą elektroniczną przyjęcie zamówienia telefonicznego). 3. W celu złożenia oferty przez Wykonawcę oraz wyboru oferty najkorzystniejszej przez Zamawiającego należy przyjąć, iż Zamawiający zakupi: a. 1 bilet do Niigata (Japonia), termin podróży: 14.11-14.12.2016 r., klasa: Ekonomiczna - wylot: 14.11.2016 do godz. 10:00 z lotniska w Warszawie, Chopina (Okęcie) (WAW) na lotnisko w Sendai, Senadi Airport (SDJ), - powrót: 14.12.2016 po godz. 14:00 z Sendai, Senadi Airport (SDJ) na lotnisko w Warszawie, Chopina (Okęcie) (WAW). b. 1 bilet do Nottingham (Wielka Brytania), termin podróży: 25.11.2016 r., klasa: Ekonomiczna - wylot: 25.11.2016 r. do godz. 9:00 z lotniska w Warszawie, Chopina (Okęcie) (WAW) na lotnisko w Wielkiej Brytanii, Nottingham, East Midlands (EMA), - powrót: 25.11.2016 r. po godz. 17:00 z Wielkiej Brytanii, Nottingham, East Midlands (EMA)na lotnisko w Warszawie, Chopina (Okęcie) (WAW). c. 1 bilet do Nancy (Francja), termin podróży: 07-10.11.2016 r., klasa: Ekonomiczna - wylot: 07.11.2016 do godz. 9:00 z lotniska w Warszawie, Chopina (Okęcie) (WAW) na lotnisko w Metz, Metz-Nancy-Lorraine (ETZ), - powrót: 10.11.2016 do godz. 9:00 z Metz, Metz-Nancy-Lorraine (ETZ), na lotnisko w Warszawie, Chopina (Okęcie) (WAW). d. 1 bilet do Pekinu (Chiny), termin podróży: 16-17.11.2016 r., klasa: Ekonomiczna - wylot: 16.11.2016 do godz. 9:00 z lotniska w Warszawie, Chopina (Okęcie) (WAW) na lotnisko w Pekinie, Pekin Intl Airport (PEK), - powrót: 17.11.2016 po godz. 17:00 z Pekinu, Pekin Intl Airport (PEK) na lotnisko w Warszawie, Chopina (Okęcie) (WAW). Przez 1 bilet rozumie się bilet "tam i z powrotem" dla osoby dorosłej, nieuprawnionej do rabatów i zniżek. Wyceny należy dokonać zgodnie z pkt. 23 niniejszej SIWZ. 4. Gwarantowana ilość biletów, które Zamawiający zakupi w trakcie obowiązywania umowy: 4.1. biletów krajowych: 2 szt., 4.2. biletów międzynarodowych: 45 szt. 5. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na rezerwacji, sprzedaży i dostawie biletów lotniczych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie oraz wykupienie ubezpieczenia na czas podróży na potrzeby Instytutu Chemicznej Przeróbki Węgla w ilościach: 5.1. biletów krajowych: do 2 szt., 5.2. biletów międzynarodowych: do 10 szt. Realizacja opcji będzie odbywała się zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ. 6. Przewidywane kierunki przelotów: 6.1. międzynarodowych: Belgia, Chiny, Dania, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania Japonia, Kanada, Niemcy, Norwegia, Rosja, RPA, Szwecja, Ukraina, USA, Wielka Brytania; 6.2. krajowych: Gdańsk, Warszawa 7. Zamawiający informuję, iż zakres opcji może zostać zrealizowany w określonych warunkach spełnionych łącznie: 7.1. wyczerpana zostanie gwarantowana ilość zakupionych biletów wskazanych w pkt.4.4. powyżej, oraz 7.2. nie będzie przekroczona kwota wskazana w § 5 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, oraz 7.3. nie będzie przekroczony termin obowiązywania umowy wskazany w § 2 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 8. Zakres usług będących przedmiotem zamówienia obejmuje: 8.1. rezerwację i sprzedaż biletów lotniczych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie zgodnie ze składanymi przez Zamawiającego zamówieniami w zakresie: tras, terminów i klas lotniczych, według obowiązujących taryf przewoźników z uwzględnieniem najkorzystniejszych w danym momencie cen, 8.2. rezerwację, sprzedaż i dostawę biletów lotniczych, co odbywać się będzie zgodnie z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego na podstawie zamówień przekazywanych Wykonawcy e-mailem, telefonicznie bądź faksem, (przy czym Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić drogą elektroniczną przyjęcie zamówienia telefonicznego bądź faksowego). Wybór formy przekazywanych zamówień należeć będzie do Zamawiającego, 8.3. Wykonawca zapewni rezerwację połączeń lotniczych i sprzedaż biletów lotniczych z uwzględnieniem warunków podróży określonych przez Zamawiającego, 8.4. za jeden bilet należy rozumieć bilet na trasie: "tam i z powrotem". Zamawiający zastrzega możliwość zakupu biletów "w jedną stronę", 8.5. Wykonawca zobowiązany jest do organizowania i zabezpieczenia kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i krajów docelowych (np. obowiązkowe ubezpieczenie podróżnych i ich bagażu w czasie lotu, opłaty lotniskowe, opłaty paliwowe, opłaty rezerwacyjne, opłaty podatkowe, opłaty serwisowe), 8.6. Zamawiający przekaże Wykonawcy zapytanie drogą elektroniczną odnośnie rezerwacji biletów lotniczych podając cel podróży, termin wyjazdu i powrotu, klasę lotniczą oraz inne istotne informacje w celu zaproponowania przez Wykonawcę, co najmniej 3 wariantów połączeń o ile tyle jest możliwych; Wykonawca zobowiązany jest odpowiedzieć na zapytanie najpóźniej do 3 godzin od jego otrzymania, 8.7. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu różnych wariantów połączeń uwzględniających najkorzystniejsze na rynku ceny i promocje (w tym także na życzenie Zamawiającego połączeń tanimi liniami lotniczymi) wraz z podaniem następujących informacji: - dane rezerwacji, - koszty usługi (w tym: biletu), - oznaczenie taryfy, - termin wykupu, - jak przesunięcie terminu wyjazdu (np. wylot jeden dzień wcześniej/powrót jeden dzień później) wpłynie na zmianę ceny biletu lotniczego, - nazw linii lotniczych, najkorzystniejszych tras i czasu podróży, - terminu dokonania ostatecznej rezerwacji; 8.8. Zamawiający będzie preferował połączenia bezpośrednie (jeżeli istnieją), 8.9. Wykonawca zapewni bezkolizyjną relację połączeń wieloetapowych i najkrótsze połączenia na danej trasie; 8.10. Zamawiający, przed wskazanym przez Wykonawcę ostatecznym terminem dokonania rezerwacji, wybierze wariant przelotu, a Wykonawca dokona na tej podstawie rezerwacji biletu/-ów, 8.11. Wykonawca każdorazowo będzie informował Zamawiającego przesyłając, na wskazany adres e-mailowy, potwierdzenie dokonanych rezerwacji biletów, zawierające następujące informacje dotyczące: - linii lotniczej (przewoźniku) świadczącej usługę przewozu, - miejsca i terminu (data i godzina) wylotu (ze wskazaniem lotniska), - miejsca i terminu (data i godzina) powrotu (ze wskazaniem lotniska), - czas trwania lotu, a w przypadku połączeń wieloetapowych o łącznym czasie trwania lotu, - w przypadku połączeń wieloetapowych - o ilości i miejscu ewentualnych przesiadek, wraz z terminami (data i godzina) przylotu i odlotu z miejsca przesiadki, - klasy biletu oraz warunkach taryfy, - ceny biletu przewoźnika (bez opłaty transakcyjnej) z uwzględnieniem nadania bagażu w PLN. W przypadku cen biletów podanych w innych walutach, przeliczenie na PLN nastąpi wg średniego kursu NBP na dany dzień, - terminu wykupu biletu w określonej cenie, - możliwości i warunkach anulowania biletu, - możliwości zmian terminu wylotu, przylotu, - możliwości zmian danych dotyczących pasażera, - możliwości zmiany trasy podróży. 8.12. W dniu wykupu biletu Zamawiający będzie każdorazowo otrzymywał od Wykonawcy e-maila z informacją, że tego dnia upływa termin rezerwacji, 8.13. W przypadku, gdy podróż będzie się rozpoczynać w innym miejscu niż w Polsce, bilet powinien być dostępny w przedstawicielstwie w kraju wylotu lub w inny sposób dostarczony odbiorcy, po uzgodnieniu z Zamawiającym umożliwiający rozpoczęcie podróży w danym terminie, 8.14. Usługi świadczone przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia muszą spełniać zasady IATA (Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego) w zakresie sprzedaży biletów lotniczych, 8.15. Bilety wystawiane przez Wykonawcę muszą być wygenerowane bezpośrednio z serwera systemu rezerwacyjnego użytkowanego przez Wykonawcę. Będą one przekazywane Zamawiającemu bezpośrednio z terminala GDS na wskazany adres poczty elektronicznej (niedopuszczalne jest przekierowywanie tych biletów z adresów/skrzynek poczty elektronicznej Wykonawcy), 8.16. Bilety lotnicze wystawiane będą w formie e-biletów lub w formie papierowej. O formie wystawienia biletu decydować będzie Zamawiający, 8.17. Zakazane jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian biletu elektronicznego wygenerowanego za pośrednictwem GDS, 8.18. Wykonawca bezpłatnie dostarczy w sytuacjach nagłych dokumenty podróży (bilety lotnicze) w miejsca wskazane przez Zamawiającego lub do własnego punktu obsługi klientów na lotnisku, ewentualnie do punktu sprzedaży biletów lotniczych przewoźnika, który realizuje przelot, niezwłocznie od momentu złożenia zlecenia, 8.19. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego dostarczania dokumentów podróży (biletów), dokumentów ubezpieczeń (polis) oraz faktur do siedziby Zamawiającego, 8.20. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny zobowiązany jest do przejęcia obowiązków dotyczących składania ewentualnych odwołań i reklamacji do przewoźnika, a zwłaszcza reprezentowania Zamawiającego w sprawach reklamacyjnych dotyczących przewozów realizowanych na podstawie rezerwacji i zakupów dokonywanych u Wykonawcy, w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub z przyczyn losowych, 8.21. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania miesięcznych, oraz każdorazowo na żądanie Zamawiającego raportów z wystawionych faktur za bilety lotnicze, 8.22. W przypadku zaistnienia potrzeby i na prośbę Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany wykonać inne usługi turystyczne za odrębnym wynagrodzeniem jak np. zakup biletów kolejowych, wynajem środków transportu (samochody osobowe, autokary, minibusy, małe samoloty), 8.23. Jeżeli zmiana biletu wiązać się będzie z koniecznością dokonania ponownej rekalkulacji ceny biletu, Zamawiający zobowiązany będzie do pokrycia powstałej z tego tytułu niedopłaty, zaś Wykonawca do zwrotu ewentualnej nadpłaty, 8.24. Wykonawca, w porozumieniu z Zamawiającym, zobowiązany jest do pośrednictwa w zakresie formalności ubezpieczeniowych. Ubezpieczenie na czas podróży, na każdy dzień wyjazdu, do krajów europejskich, krajów reszta świata oraz na terenie kraju będzie obejmować: - koszty leczenia ubezpieczonego przebywającego za granicami naszego kraju w związku z jego nagłą chorobą lub nieszczęśliwym wypadkiem, - koszty transportu chorego lub transportu zwłok do Polski, - następstwa nieszczęśliwych wypadków polegające na trwałym uszkodzeniu ciała, rozstroju zdrowia lub śmierci ubezpieczonego wywołane przyczyną zewnętrzną, niezależnie od woli ubezpieczonego, powstałe podczas podróży zagranicznej, - utraty bagażu podróżnego, - z tytułu następstw nieszczęśliwych wypadków ochrona ubezpieczenia będzie obejmowała: o śmierć ubezpieczonego - wysokość świadczenia stanowi 100% sumy ubezpieczenia, o trwały uszczerbek na zdrowiu - wysokość świadczenia odpowiada orzeczonemu przez lekarzy procentowi stałego uszczerbku na zdrowiu w odniesieniu do sumy ubezpieczenia. Niezależnie od kwoty wypłacanego świadczenia ubezpieczonemu zostaną zwrócone niezbędne wydatki poniesione za przejazd na teren RP do wskazanych przez ubezpieczyciela lekarzy oraz kosztów wykonania na terenie RP zleconych przez nich badań wymaganych dla uzasadnienia roszczeń. 8.25. Wystawione polisy zostaną dostarczone w ramach wynagrodzenia przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. 8.26. Płatność faktur nastąpi każdorazowo do 30 dni na podstawie prawidłowo wystawionej i dostarczonej do Zamawiającego faktury VAT. W przypadku polis ubezpieczeniowych za fakturę VAT uznaje się prawidłowo wystawioną polisę lub notę obciążającą. 8.27. W celu dokonania rozliczeń z tytułu realizacji zamówienia Wykonawca będzie wystawiał każdorazowo fakturę z wyszczególnieniem odrębnie obejmującym opłatę transakcyjną za wystawienie biletu lotniczego oraz czynności związane z obsługa rezerwacji i dostarczenia biletu (wynikająca ze złożonej przez Wykonawcę oferty) i odrębnie taryfę lotniczą - cenę za przelot oraz opłaty podatkowe, paliwowe i lotniskowe. 4.9. Wykonawca zobowiązany jest: 9.1. do zachowania uczciwości handlowej, 9.2. realizować bilety lotnicze, w pierwszej kolejności proponując sprzedaż w ramach najniższych taryf i stawek promocyjnych oraz innych zniżek oferowanych przez przewoźnika w klasach wymaganych przez Zamawiającego. O każdej obniżce, upuście czy promocji zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Zamawiającego, 9.3. do zapewnienia Zamawiającemu dostępu do wszystkich publikowanych i niepublikowanych taryf linii lotniczych, 9.4. bezzwłocznie i na bieżąco informować Zamawiającego drogą e-mailową o wszystkich zmianach dotyczących zarezerwowanej podróży w tym zmiany cen przelotu, wpisania na listę rezerwową, 9.5. do informowania o wprowadzeniu przez linie lotnicze programów lojalnościowych/motywacyjnych, zgłaszania uczestnictwa Zamawiającego oraz administrowania tymi programami w imieniu Zamawiającego, a także wprowadzenia odpowiednich kodów identyfikacyjnych do biletów wystawianych we wszystkich biurach Wykonawcy, 9.6. do bezzwłocznego i bieżącego informowania Zamawiającego, drogą e-mailową o wszystkich trudnościach w wykonywaniu umowy, dotyczących lotów zarezerwowanych a także po zakupie biletu oraz po rozpoczęciu podróży (np.: odwołanie lotu lub wystąpienia zdarzenia niezależnego od woli stron np. zapowiedziane strajki, zamieszki, klęski żywiołowe, akty terroru), 9.7. do umożliwienia Zamawiającemu, zgodnie z zasadami przewoźnika w sytuacjach nie dających się wcześniej przewidzieć, zmiany biletu w odniesieniu do: klasy, czasu, terminu podróży oraz danych pasażera. Wszelkie koszty operacyjne w/w zmian wliczone są w opłatę transakcyjną Wykonawcy, 9.8. do nie pobierania dodatkowych opłat w przypadku zmian w rezerwacjach lub w biletach lotniczych, a także konieczności anulowania biletów lotniczych, z których Zamawiający zrezygnuje przed rozliczeniem finansowym Wykonawcy z przewoźnikiem. 9.9. do niezwłocznego informowania wyznaczonych pracowników Zamawiającego drogą elektroniczną o braku możliwości realizacji rezerwacji lub sprzedaży biletów wraz z uzasadnieniem. 10. Wykonawca: 10.1. wyznaczy pracowników do kontaktu telefonicznego i e-mailowego z Zamawiającym co najmniej w dni robocze w godzinach od 8:00 do 17:00, 10.2. zapewni posiadanie lub uruchomienie dla Zamawiającego hot-line (serwisu telefonicznego) czynnego w godzinach od 6.00 do 18.00, umożliwiającego dokonanie zmian w rezerwacji lub rezerwacji poza godzinami otwarcia biura;. 11. Zamawiający ma prawo do: 11.1. weryfikacji propozycji lotów i jeżeli stwierdzi, że połączenia nie są najkorzystniejsze, to zażąda od Wykonawcy nowej, korzystniejszej propozycji, 11.2. zmiany standardu usług przy wyborze połączenia lotniczego oraz do rezygnacji z usługi dostarczenia biletu, 11.3. porównywania cen biletów lotniczych oferowanych przez Wykonawcę z cenami biletów lotniczych oferowanych przez inne biura lub przez przewoźników w sprzedaży bezpośredniej, w tym przez Internet, obowiązujących na dzień zgłoszenia zapytania przez Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia większej niż 3% różnicy w cenie biletu lotniczego oferowanego przez Wykonawcę w stosunku do ceny biletu oferowanego przez inne biuro lub przez przewoźnika (bilet droższy u Wykonawcy) - Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy: - realizacji zamówienia po korzystniejszej cenie - kupna biletu w innym biurze lub u przewoźnika, - pokrycia różnicy w cenie biletu. 12. Zamawiający ma prawo zażądać od Wykonawcy udokumentowania ceny biletu wynikającej z taryfy przewoźnika. W terminie 5 dni Wykonawca drogą elektroniczną przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające cenę biletu wg taryfy przewoźnika. 13. Zamawiający zastrzega, że nie jest zobowiązany do wyczerpania swoimi zamówieniami kwoty, na którą zawarta zostanie umowa, w okresie obowiązywania umowy. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tytułu nie wykorzystania w pełni przez Zamawiającego kwoty, na którą zostanie zawarta umowa. 14. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu umowy zobowiązuje się, że nie naruszy przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

II.5) Główny kod CPV: 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne
Dodatkowe kody CPV:63512000-1, 63000000-9, 60440000-4, 60420000-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie do 31.12.2017 r. lub do wyczerpania kwoty określonej w Umowie, w zależności, co nastąpi pierwsze.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. (Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 10.5.5.1. SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 10.9. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Niniejsze dokumenty winny być wystawione odpowiednio w terminie wskazanym w pkt. 10.9. SIWZ)

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - dotyczy warunku udział określonego w pkt. 10.1.2.2.SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Na zawartość oferty składa się: 1. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - wzór druku stanowi zał. nr 1 do SIWZ, 1.2. wydruki rezerwacji biletów lotniczych z elektronicznego systemu rezerwacji potwierdzający cenę biletu na danej trasie. 1.3. wypełnione i podpisane oświadczenie wymienione w pkt. 10.5.1 niniejszej SIWZ - wzór druku stanowi zał. nr 2 do SIWZ, 1.4. stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru, 1.5. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika zgodnie z zapisami punktu 11.2 SIWZ. 2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena 1 - suma cen 4 biletów lotniczych55
Cena 2 - Opłata transakcyjna jednostkowa za wystawienie biletu lotniczego międzynarodowego5
Czas odpowiedzi na zapytanie dotyczące propozycji rezerwacji biletu lotniczego40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym: 1.1. zmiany terminu realizacji zamówienia, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie podpisywania umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, 1.2. zmiany terminu obowiązywania Umowy w przypadku, gdy upływa termin obowiązywania Umowy i niewyczerpana została wartość brutto przedmiotu Umowy, o której mowa w § 5 ust. 1 Umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ, dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy nie dłużej niż 3 m-ce lub do wyczerpania przed tym okresem kwoty, o której mowa w § 5 ust. 1 Umowy (załącznik nr 5 do SIWZ), 1.3. zmiany ceny, która może nastąpić tylko i wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany powszechnie obowiązującej stawki podatku od towarów i usług. W takim przypadku cena netto pozostaje bez zmian a należny podatek VAT zostanie doliczony według zasad i stawek obowiązujących w dniu wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT, (na podstawie art. 142 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP), 1.4. zmiany ceny, w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia Wykonawcy (opłaty transakcyjnej) określonej w złożonej ofercie jeden raz w roku, w oparciu o wskaźnik wzrostu minimalnego wynagrodzenia wynikający z obowiązujących przepisów prawa, (na podstawie art. 142 ust. 5 pkt 2) ustawy PZP), 1.5. zmiany ceny, w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, (na podstawie art. 142 ust. 5 pkt 3) ustawy PZP), 1.6. zmiany lub rezygnacji z udziału Podwykonawcy lub podmiotu trzeciego, (który nie jest Podwykonawcą). W takim przypadku nowy podmiot powinien wykazywać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie nie mniejszym niż dotychczasowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 03/11/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.