eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeźnio › PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ PUSTELNIK - KOLONIA BRZEŹNIO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-13

Brzeźnio: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ PUSTELNIK - KOLONIA BRZEŹNIO
Numer ogłoszenia: 327704 - 2013; data zamieszczenia: 13.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 232444 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeźnio, ul. Wspólna 44, 98-275 Brzeźnio, woj. łódzkie, tel. 043 8203026, 043 8203024, faks 043 8203671.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ PUSTELNIK - KOLONIA BRZEŹNIO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Celem przedmiotu zamówienia jest remont dotychczasowej, zużytej nawierzchni drogi w istniejących granicach pasa drogowego z przebudową istniejącego oświetlenia ulicznego oraz odtworzeniem normatywnych pochyleń poprzecznych nawierzchni ulic. Projekt swoim zakresem obejmuje: x Wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej oraz podbudowy z kruszywa o szerokości 4,0 metrów dla kategorii ruchu KR2 x Wykonanie poboczy x Przebudowę istniejącego oświetlenia drogowego na pierwszych 540 metrach opracowania (odsunięcie słupów od krawędzi drogi) x Odbudowa istniejących i budowa nowych zjazdów na posesje oraz pola uprawne x Oczyszczenie oraz odmulenie istniejących rowów drogowych. Przebudowę drogi zaprojektowano istniejącym śladem, uwzględniając pas terenu przeznaczony pod drogę oraz istniejące zagospodarowanie pasa drogowego i terenu przyległego. Wszystkie elementy projektowanej przebudowy mieszczą się w granicach istniejącego pasa drogowego. Jezdnię na całym odcinku zaprojektowano o szerokości 4,0 metrów z obustronnymi poboczami. Spadek poprzeczny na jezdni jest jednostronny: od km 0+987 do km 1+433,58 - spadek 2% w prawo od km 1+448,58 do km 2+106,23 - spadek 2% w lewo od km 2+116,23 do km 2+159,82 - spadek 3% w lewo. Rampy przechyłowe pomiędzy poszczególnymi pochyleniami poprzecznymi należy kształtować na długości prostej przejściowej. Z uwagi na wąski pas drogowy rowy chłonno - odparowujące zastosowano po jednej stronie, gdzie zgodnie ze spadkiem spływa woda z jezdni. Skarpy rowu mają pochylenie 1:1,5 a dno rowu ma szerokość 0,4 metra. Głębokość rowów należy dostosować do dostępnego terenu pomiędzy poboczem a granicą pasa drogowego. Po przeciwnej stronie zaprojektowano skarpy łączące pobocze z istniejącym terenem o pochyleniu 1:1,5. W miejscach, gdzie odległość od pobocza do granicy pasa drogowego na to pozwoli należy przewidzieć rowy obustronne. Na przebudowywanym odcinku zastosowano 5 łuków poziomych o wartościach od 150 do 650 metrów. Skrzyżowania z drogami gminnymi na początku i końcu opracowania zaprojektowano jako proste, wyokrąglone łukami o promieniach 6 oraz 9 metrów. Zjazdy indywidualne, zjazdy na pola oraz dojazdy do posesji wykończone są skosami 1:1 i zaprojektowane są do granicy pasa drogowego (do wykonania jest: 15 zjazdów na pola, 5 zjazdów indywidualnych, 11 dojazdów do posesji). Profil podłużny projektowanej drogi prowadzi po istniejącej niwelecie, dlatego też nie spowoduje to istotnych zmian ukształtowania wysokościowego przyległego terenu. Różnice wysokościowe rzędu od kilku do kilkunastu centymetrów na niwelecie wynikają z zachowania normatywnych pochyleń projektowanego profilu. Zaprojektowano 3 łuki pionowe, których promienie wynoszą 1500 metrów. Pochylenia podłużne na przedmiotowym odcinku wynoszą od 0,3 do 0,85%. Zjazdy indywidualne oraz dojazdy do posesji należy dostosować wysokościowo do rzędnych projektowanych. Istniejący zjazd na działkę nr 35/1 wykonany z kostki betonowej należy w ramach istniejącego materiału dostosować do projektowanej niwelety na szerokości 2,0 metrów od krawędzi asfaltu. Na przekrojach normalnych pokazano charakterystyczne wymiary, szerokości oraz spadki poprzeczne. Od km 1+924,45 do km 1+939,45 zaprojektowano krawężniki drogowe 15x30x100 cm oraz balustradę U-11a - wg Wytycznych Stosowania Drogowych Barier Ochronnych przy prędkości Vobl<50 km/h za element powstrzymujący uznaje się krawężnik o wysokości 15cm i balustradę. ELEKTRYKA x Linia oświetleniowa Ze względu na dobry stan techniczny słupów projektuje się demontaż istniejących stanowisk i zabudowę ich w nowych miejscach, które nie kolidują z projektowaną jezdnią. Przed przebudową zdemontować istniejący przewód zasilający AsXSn 2x25mm2 z przeznaczeniem do ponownego montażu. Projektuje się pozostawić po przebudowie istniejący typ i charakter słupów tj. odpowiednio: słup 1/1 jako narożny typu N-ŻN10, słupy 1/2 - 1/9 jako przelotowe typu P-ŻN10, słup 1/10 jako krańcowy bliźniaczy typu Kbb-ŻN10. Przy demontażu słupów zachować szczególną ostrożność. Montaż stanowisk słupowych z wykorzystaniem istniejących ustrojów. Stanowiska po przebudowie wyposażyć w istniejący osprzęt sprzed przebudowy tzn. wysięgniki Wo-6, oprawy oświetleniowe OUSe100, zabezpieczenia itd. Demontaż wyposażenia słupa przed demontażem słupów pozostawiony jest do decyzji wykonawcy. W przypadku uszkodzenia jakichkolwiek elementów należy je wymienić na nowe. Na słupach wyposażonych w ograniczniki przepięć BOPi 0,5/5kA tj. słup nr 1/4 należy wykonać uziemienie. Rezystancję wykonać jako powierzchniowo gruntową z zastosowaniem bednarki FeZn 25x4 i 2 uziomów pionowych 18 o długości min 10m. Rezystancja uziomu nie może przekroczyć 10. Dopuszcza się wykorzystanie istniejącego uziomu. Jeżeli uziom nie spełnia parametrów należy go rozbudować o dodatkowe elementy pionowe. Na przebudowane słupy podwiesić zdemontowany przewód AsXSn 2x25mm2 i zasilić z niego oprawy oświetleniowe z wykorzystaniem istniejącego osprzętu. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona obsługę geodezyjną (wraz z inwentaryzacją powykonawczą). 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w dokumentacji technicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Wykonawca wykona wszystkie roboty wynikające z dokumentacji projektowej, nawet wtedy, gdy nie zostały wcześniej ujęte w przedmiarze robót, a są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający na wykonany przedmiot zamówienia wymaga gwarancji minimum 36 miesięcy (licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia). Odpowiedzialność z tytułu rękojmi wynosi 3 lata licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Jeżeli gdziekolwiek w niniejszej SIWZ (dokumentacji przetargowej tj. opisy techniczne, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i przedmiary robót) pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego producenta, należy to interpretować, że określenie ma jedynie charakter przykładowy, a wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny tzn. posiada co najmniej takie same lub korzystniejsze parametry wydajnościowe i jakościowe oraz standard wykonania w stosunku do podanych w SIWZ przykładów. Parametry wydajnościowe i jakościowe zostały wskazane w dokumentacji projektowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania z opinii ekspertów. 4.Dokumentacja projektowa dostępna jest do wglądu w Urzędzie Gminy w Brzeźniu, ul. Wspólna 44, 98-275 Brzeźnio, pokój nr 5, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30 oraz została zamieszczona na stronie internetowej Urzędu Gminy w Brzeźniu www.brzeznio.finn.pl Osoba odpowiedzialna: Andrzej Andrych - inspektor Nr telefonu : 43-820-30-26 Nr faksu : 43-820-36-71 E-mail : aandrych@brzeznio.pl..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1079387,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 836291,35

  • Oferta z najniższą ceną: 836291,35 / Oferta z najwyższą ceną: 1117166,23

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.