To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-20
Ogłoszenie nr 327332 - 2016 z dnia 2016-10-20 r.
Miechów: Wykonanie robót uzupełniających przy zadaniu inwestycyjnym Remont drogi gminnej Brzuchania przez wieś K140325 w km 0+370 - 1+470
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 319092
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie, krajowy numer identyfikacyjny
52394000000, ul.
ul. Sienkiewicza
25,
32200
Miechów, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
041 3830040 w. 19, faks
413 832 378, e-mail
gminamiechow@interia.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót uzupełniających przy zadaniu inwestycyjnym Remont drogi gminnej Brzuchania przez wieś K140325 w km 0+370 - 1+470
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.14.16WR
II.2) Rodzaj zamówienia:II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres zamówienia udzielonego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy polega na wykonaniu podobnych robót co zakres zamówienie podstawowe bowiem dotyczyć będzie robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu drogi gminnej Brzuchania przez wieś nr K 140325 w km 1+470 - 1+565 W tym w szczególności : 1. Roboty przygotowawcze 2. Roboty ziemne 3. Podbudowa 4. Nawierzchnia asfaltowa.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT33692.43 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie Zamówienia wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne;
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia uzupełniającego na roboty budowlane polegające na remoncie drogi gminnej Brzuchania przez wieś K140325 w km 1+470 - 1+565
Uzasadnienie prawne;
Zgodnie z brzmieniem art. 67 ust 1 pkt 6) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 roku poz 2164, z 2016 poz. 1020 ) - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności (...) w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Tak więc dla prawidłowego udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie art. 67 ust 1 pkt 6) ustawy Pzp, konieczne jest kumulatywne spełnienie następujących przesłanek;
1. zamówienie uzupełniające udzielane jest w okresie maksimum 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego;
2.zamówienie uzupełniające udzielane jest temu samemu wykonawcy;
3.zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych
4.wartość zamówienia uzupełniającego została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego..
Dokonując analizy możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego na roboty uzupełniające dla inwestycji "Remont drogi gminnej Brzuchania przez wieś K140325 w km 0+370 - 1+470" wskazać należy;
W odniesieniu do spełnienie przesłanki wskazanej w pkt 1 powyżej, stwierdzić należy, iż jest spełniona, bowiem udzielenie zamówienia podstawowego tj. zawarcie umowy podstawowej nastąpiło w dniu 19.09.2016 roku tak więc możliwym jest udzielenie zamówienia uzupełniającego do dnia 29.09.2019 roku. Zakłada się, iż przedmiotowe zamówienie uzupełniające będzie wykonywane w okresie 7 do 14 dni od daty podpisania umowy.
W odniesieniu do spełnienie przesłanki wskazanej w pkt 2 powyżej, stwierdzić należy, iż jest spełniona, bowiem planuje się udzielenie zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych tj. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Mostowych Myszków sp. z o.o., Ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki, z którym została zawarta umowa o zamówienie podstawowe.
Przesłanka wskazana w pkt 3 powyżej jest spełniona ponieważ zamówienie uzupełniający dotyczy podobnych robót budowlanych.
Szacowana wartość zamówienia podstawowego została oszacowana na podstawie kosztorysów inwestorskich na kwotę 362 433,61 zł co stanowi równowartość 86 812,52 euro. Szacowana wartość zamówienia uzupełniającego opiewa na kwotę 27 600 PLN.
Zakres zamówienia udzielonego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy polega na wykonaniu podobnych robót co zakres zamówienie podstawowe bowiem dotyczyć będzie robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu drogi gminnej Brzuchania przez wieś nr K 140325 w km 1+470 - 1+565
W tym w szczególności :
1. Roboty przygotowawcze
2. Roboty ziemne
3. Podbudowa
4. Nawierzchnia asfaltowa.
Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, tak więc wymóg umożliwiający udzielenie zamówienia uzupełniającego jest spełniony.
Zgodnie z zapisami w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego, zamieszczonego na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń Zamawiającego oraz w BZP w dniu 12.08.2016roku, zostało wyraźnie wskazane, iż Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn.: "Przebudowa i budowa nowych dróg zgodnie z projektem zagospodarowanie poscaleniowego wsi Marcinkowice i wsi Pogwizdów, gmina Charsznica
- Świadczenie usługi w zakresie wykonania napraw bieżących, konserwacji oraz okresowych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego.
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.