eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rumia › Świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem i zapewnienie niezbędnych warunków socjalnych dla bezdomnych osób dorosłych i dzieci - klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rumi.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-02

Rumia: Świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem i zapewnienie niezbędnych warunków socjalnych dla bezdomnych osób dorosłych i dzieci - klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rumi.
Numer ogłoszenia: 326986 - 2015; data zamieszczenia: 02.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 260840 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rumi, ul. Ślusarska 2, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 58 6710556, faks 58 6710556.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem i zapewnienie niezbędnych warunków socjalnych dla bezdomnych osób dorosłych i dzieci - klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rumi..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem i zapewnienie niezbędnych warunków socjalnych dla bezdomnych osób dorosłych i dzieci - klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rumi Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem (w przypadku noclegowni z jednym posiłkiem dziennie, w schronisku z jednym bądź trzema posiłkami dziennie, w tym jednym gorącym, w schronisku z trzema posiłkami dziennie, w tym jednym gorącym, realizującym usługi opiekuńczo-pielęgnacyjne) i zapewnienie niezbędnych warunków socjalnych dla około 35 bezdomnych osób dorosłych i dzieci skierowanych na podstawie decyzji administracyjnej przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rumi oraz prowadzenie pracy socjalnej w przypadku schronisk, mającej na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych, rozwinięcie lub wzmocnienie aktywności i samodzielności osób bezdomnych. To w szczególności mężczyźni, osoby uzależnione od alkoholu, wymagające specjalistycznego wsparcia i terapii, aktywizacji społeczno-zawodowej, wsparcia w codziennym funkcjonowaniu osoby starsze, niepełnosprawne, kobiety w ciąży, kobiety z dziećmi. Przedmiotem zamówienia jest zatem zapewnienie schronienia w szczególności dla: a) do 6 mężczyzn jednocześnie mężczyzn w schronisku z trzema posiłkami dziennie, w tym jednym gorącym, b) do 6 mężczyzn jednocześnie uzależnionych od alkoholu i/lub innego środka psychoaktywnego mężczyzn w schronisku z trzema posiłkami dziennie, w tym jednym gorącym wraz z terapią uzależnień, c) do 4 kobiet jednocześnie wymagających aktywizacji społeczno - zawodowej w schronisku z trzema posiłkami, w tym jednym gorącym, d) do 8 kobiet jednocześnie w ciąży, samotnych matek z dziećmi, które wymagają wsparcia w codziennym funkcjonowaniu w schronisku z trzema posiłkami, w tym jednym gorącym e) nie więcej niż jednocześnie łącznie 6 mężczyzn i kobiet chorych, po przebytej hospitalizacji, niepełnosprawnych wymagających opieki, opieki pielęgniarskiej oraz nadzoru lekarza w schronisku z trzema posiłkami dziennie, w tym jednym gorącym, f) do 5 mężczyzn jednocześnie w noclegowni z jednym gorącym posiłkiem. W przypadku nie zagwarantowania przez Gminę Miasto Rumia środków na realizację przedmiotu zamówienia w 2016 roku, Zamawiający ma prawo do zmniejszenia liczby klientów korzystających z usług. W takim przypadku Zamawiający zapłaci za faktycznie skierowaną liczbę osób. 2. Przez niezbędne warunki socjalne w schronisku lub noclegowni Zamawiający rozumie: 1) przebywanie w pomieszczeniach gwarantujących poczucie bezpieczeństwa, intymności i poszanowania godności, 2) zapewnienie dostępu do węzłów sanitarnych z ciepłą wodą, 3) pokoje z przynajmniej jednym oknem (max. do 10 osób w 1 pokoju min. 5 m2 na osobę), a w przypadku noclegowni min. 3 m2 na osobę przy pojedynczych łóżkach a 2 m2 przy łóżkach piętrowych ,wyposażone w łóżka (dopuszczalne łóżka piętrowe), a w przypadku schronisk w szafy ubraniowe, stół z krzesłami, stoliki nocne, 4) w okresie grzewczym zapewnienie temperatury min. 18 o C, 5) zapewnienie izolatki dla osób podejrzanych o choroby zakaźne, względnie stanowiących zagrożenie dla współmieszkańców, 6) zapewnienie miejsca umożliwiającego swoim mieszkańcom przygotowywanie i spożywanie posiłków, 7) łazienki znajdujące się na terenie schroniska lub noclegowni powinny być wyposażone w ubikacje, natryski oraz umywalki, 8) w budynku schroniska lub noclegowni powinien być wyznaczony punkt medyczny wraz z apteczką pierwszej pomocy, 9) budynek schroniska lub noclegowni powinien być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, pozbawiony barier architektonicznych. 3. Wykonawca prowadzący schronisko lub noclegownię, świadczący usługę stanowiącą przedmiot zamówienia zobowiązany jest jednocześnie do: 1) prowadzenia rejestru osób korzystających z pomocy placówki skierowanych przez MOPS w Rumi, 2) dotyczy części A,B,C,D, E prowadzenia pracy socjalnej mającej na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych, rozwinięcie lub wzmocnienie aktywności i samodzielności osób bezdomnych, w tym: a) wzajemnym ustalaniu z pracownikiem socjalnym MOPS w Rumi planu pracy (wzór załącznik nr 2 do umowy), b) motywowania osób bezdomnych, u których występuje problem uzależnienia, do podjęcia terapii odwykowej, c) motywowaniu do podjęcia lub kontynuacji leczenia somatycznego lub psychiatrycznego, d) zapewnienia dostępu do informacji dot. różnych form pomocy w tym między innymi prawnej, medycznej, mieszkaniowej, e) pomocy klientom w wypełnianiu i składaniu wszelkich dokumentów dotyczących realizowanego planu pracy lub kontraktu socjalnego tj. dowód osobisty, dokumenty do ZUS, orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, lokal socjalny, świadczenia rodzinne, f) motywowaniu klientów do podejmowania pracy zarobkowej oraz zwiększania swoich kwalifikacji zawodowych. 2.1) Wykonawca przesyła każdorazowo kopię planu pracy lub projektów socjalnych lub kontraktu socjalnego (oraz jego ocenę) zawartego z klientem Zamawiającemu. 2.2) Realizacja planów pracy lub projektów socjalnych lub kontraktów socjalnych będzie monitorowana na bieżąco przy współpracy pracownika socjalnego ds. osób bezdomnych w MOPS w Rumi z pracownikiem socjalnym schroniska. 2.3) Wykonawca zapewni przez cały okres trwania umowy co najmniej jedną osobę odpowiedzialną za realizację pracy socjalnej w schronisku, która posiada uprawnienia do wykonywania zawodu pracownika socjalnego (potwierdzone odpowiednimi dokumentami) zatrudnionej na minimum 0,5 etatu. 2.4) Wykonawca zapewni bieżący kontakt między pracownikiem socjalnym schroniska, a pracownikiem MOPS w Rumi w godzinach od 7.30 do 15.00 od poniedziałku do piątku. Bieżący kontakt, o którym mowa w niniejszym punkcie, musi umożliwiać podjęcie natychmiastowych działań w celu sprawdzenia, weryfikacji i przekazania informacji o aktualnej sytuacji danej osoby przebywającej w schronisku. Wykonawca niezwłocznie informuje elektronicznie na adres e-mail sekretariat@mops.rumia.pl oraz inny wskazanych przez Zamawiającego adres lub telefonicznie 058 671 05 56, o każdym skreśleniu, usunięciu osoby skierowanej ze schroniska/noclegowni. Wykonawca ma prawo do wykazywania osoby bezdomnej na liście obecności w przypadku usprawiedliwionych nieobecności trwających nie dłużej niż 2 dni. 3) zapewnienia osobie bezdomnej w przypadku choroby pierwszego kontaktu z lekarzem lub w razie potrzeby wezwać pogotowie ratunkowe, 4) zapewnienia osobom dorosłym co najmniej jednego gorącego posiłku dziennie, w miejscu do tego przeznaczonym, 5) zapewnienia trzech posiłków dziennie (w tym jednego gorącego) dzieciom do 18 lat w miejscu do tego przeznaczonym, 6) zapewnienia trzech posiłków dziennie (w tym jednego gorącego), osobom dorosłym wymagającym zwiększonej opieki ze względu na wiek lub stan zdrowia (po konsultacji z pracownikiem socjalnym kierującym do placówki), w miejscu do tego przeznaczonym, 7) w miarę możliwości - zmiany odzieży w punkcie jej wymian na czystą oraz możliwość wyprania brudnej, 8) zapewnienia środków higieny osobistej osobom nie posiadającym żadnego dochodu w ilości umożliwiającej utrzymanie czystości, 9) stałej współpracy z pracownikiem socjalnych ds. osób bezdomnych MOPS w Rumi, w szczególności przy realizacji indywidualnych programów wychodzenia z bezdomności. 4. Wykonawca umożliwia z uwagi na charakter zadania i podtrzymywanie kontaktów ze środowiskiem lokalnym na rzecz zapobiegania wykluczeniu społecznemu osób bezdomnych, zapobieganie zrywaniu więzi rodzinnych i społecznych, kontynuowanie leczenia. Zamawiającemu zależy na tym, aby Schronisko Wykonawcy znajdowało się blisko miasta Rumi z uwagi na to, że klienci Ośrodka Pomocy Społecznej są mieszkańcami miasta Rumi, ostatnie zameldowanie na pobyt stały mieli w mieście Rumia, jak również ich rodziny zamieszkują na terenie miasta Rumi i okolic. Dodatkowo część klientów Ośrodka Pomocy Społecznej, pracuje w ramach prac społecznie użytecznych na terenie miasta Rumi, część dzieci może uczęszczać do szkół i przedszkoli na terenie miasta Rumi. Zamawiającemu zależy na tym, aby klienci Ośrodka Pomocy Społecznej mieli w miarę blisko do Schroniska Wykonawcy i tym samym nie byli zmuszeni do ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z komunikacją. 5. Wykonawca zapewnia transport osoby bezdomnej lub osoby bezdomnej z dziećmi z terenu Rumi z miejsca wskazanego przez Zamawiającego (obejmującego Rumię) do schroniska znajdującego się poza Gdynią, Gdańskiem, Sopotem, Redą, Rumią oraz Wejherowem. 6. W przypadku osoby bezdomnej, znajdującej się na terenie Rumi, niezdolnej do samodzielnego poruszania się, Wykonawca zapewnia transport z miejsca wskazanego przez Zamawiającego (obejmującego teren Rumię) do schroniska/noclegowni. 7. Wykonawca ma obowiązek przyjąć osoby bezdomne, posiadające skierowanie z MOPS w Rumi. 8. Wymogi stawiane przez Zamawiającego Wykonawcy prowadzącemu schronisko lub noclegownię, należy udokumentować stosownym załącznikiem do oferty (tj.: opracowanym Programem Podejmowanych Działań i Pracy z Osobami Bezdomnymi). Ww. Program zostanie przedłożony do akceptacji Zamawiającemu. 9. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części niniejszego zamówienia, tj.: Część A - 1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia - Świadczenie usług schronienia dla nie więcej niż 6 bezdomnych w szczególności mężczyzn jednocześnie wraz z wyżywieniem (z trzema posiłkami dziennie, w tym jednym gorącym) oraz prowadzenie pracy socjalnej mającej na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych, rozwinięcie lub wzmocnienie aktywności i samodzielności osób bezdomnych. 2. Ilość osób: nie więcej niż 6 osób jednocześnie. 3. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 85.31.10.00-2. 4. Czas trwania: od 1 stycznia 2016 roku do 31 grudnia 2016 roku. 5. Kryteria oceny ofert: 70% cena + 30% jakość - stopień spełniania warunku określonego w dziale 3 pkt 4, Stopień spełnienia warunku określonego w dziale 3 pkt 4 - 30 punktów Przy ocenie stopnia spełniania warunku określonego w dziale 3 pkt 4 Komisja przyznaje albo 30 albo 20 albo 10 punktów w następujący sposób: Umożliwienie przez Wykonawcę, z uwagi na charakter zadania i podtrzymywanie kontaktów ze środowiskiem lokalnym na rzecz zapobiegania wykluczeniu społecznemu osób bezdomnych, zapobieganie zrywaniu więzi rodzinnych i społecznych, kontynuowanie leczenia, w przypadku gdy schronisko znajduje się w odległości od miasta Rumi w odległości: a) do 100 km- 30 punktów b) pow.100 km do 125km - 25 pkt c) pow. 125 km do 150 km - 20 punktów d) powyżej 150 km- 10 punktów Część B - 1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia - Świadczenie usług schronienia dla nie więcej niż 6 bezdomnych w szczególności mężczyzn jednocześnie, uzależnionych od alkoholu i/lub innego środka psychoaktywnego wraz z terapią uzależnień oraz wyżywieniem (z trzema posiłkami dziennie, w tym jednym gorącym) oraz prowadzenie pracy socjalnej mającej na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych, rozwinięcie lub wzmocnienie aktywności i samodzielności osób bezdomnych. 2. Ilość osób: nie więcej niż 6 osób jednocześnie 3. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 85.31.10.00-2 4. Czas trwania: od 1 stycznia 2016 roku do 31 grudnia 2016 roku. 5. Kryteria oceny ofert: 70% cena + 30% jakość - stopień spełniania warunku określonego w dziale 3 pkt 4, Stopień spełniania warunku określonego w dziale 3 pkt 4 - 30 punktów Przy ocenie stopnia spełniania warunku określonego w dziale 3 pkt 4 Komisja przyznaje albo 30 albo 20 albo 10 punktów w następujący sposób: Umożliwienie przez Wykonawcę, z uwagi na charakter zadania i podtrzymywanie kontaktów ze środowiskiem lokalnym na rzecz zapobiegania wykluczeniu społecznemu osób bezdomnych, zapobieganie zrywaniu więzi rodzinnych i społecznych, kontynuowanie leczenia, w przypadku gdy schronisko znajduje się w odległości od miasta Rumi w odległości: a) do 100 km- 30 punktów b) pow.100 km do 125km - 25 pkt c) pow. 125 km do 150 km - 20 punktów d) powyżej 150 km- 10 punktów Część C - 1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia Świadczenie usług schronienia dla nie więcej niż 4 bezdomnych kobiet jednocześnie wymagających aktywizacji społeczno- zawodowej wraz z wyżywieniem (z trzema posiłkami, w tym jednym gorącym) oraz prowadzeniem pracy socjalnej mającej na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych, rozwinięcie lub wzmocnienie aktywności i samodzielności osób bezdomnych. 2. Ilość osób: nie więcej niż 4 osoby jednocześnie 3. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 85.31.10.00-2 4. Czas trwania: od 1 stycznia 2016 roku do 31 grudnia 2016 roku. 5. Kryteria oceny ofert: 70% cena + 30% jakość - stopień spełniania warunku określonego w dziale 3 pkt 4 Stopień spełniania warunku określonego w dziale 3 pkt 4- 30 punktów Przy ocenie stopnia spełniania warunku określonego w dziale 3 pkt 4 Komisja przyznaje albo 30 albo 20 albo 10 punktów w następujący sposób: Umożliwienie przez Wykonawcę, z uwagi na charakter zadania i podtrzymywanie kontaktów ze środowiskiem lokalnym na rzecz zapobiegania wykluczeniu społecznemu osób bezdomnych, zapobieganie zrywaniu więzi rodzinnych i społecznych, kontynuowanie leczenia, w przypadku gdy schronisko znajduje się w odległości od miasta Rumi w odległości: a) do 100 km- 30 punktów b) pow.100 km do 125km - 25 pkt c) pow. 125 km do 150 km - 20 punktów d) powyżej 150 km- 10 punktów Część D - 1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia - Świadczenie usług schronienia dla nie więcej niż 8 osób jednocześnie tj. w szczególności kobiet bezdomnych w ciąży, samotnych matek z dziećmi, które wymagają wsparcia w codziennym funkcjonowaniu wraz wyżywieniem (z trzema posiłkami, w tym jednym gorącym) oraz prowadzenie pracy socjalnej mającej na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych, rozwinięcie lub wzmocnienie aktywności i samodzielności osób bezdomnych. 2. Ilość osób: nie więcej niż 8 osób jednocześnie (w szczególności kobiety + dzieci). 3. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 85.31.10.00-2 4. Czas trwania: od 1 stycznia 2016 roku do 31 grudnia 2016 roku. 5. Kryteria oceny ofert: 70% cena + 30% jakość - stopień spełniania warunku określonego w dziale 3, pkt 4 Stopień spełniania warunku określonego w dziale 3 pkt 4- 30 punktów Przy ocenie stopnia spełniania warunku określonego w dziale 3 pkt 4 Komisja przyznaje albo 30 albo 20 albo 10 punktów w następujący sposób: Umożliwienie przez Wykonawcę, z uwagi na charakter zadania i podtrzymywanie kontaktów ze środowiskiem lokalnym na rzecz zapobiegania wykluczeniu społecznemu osób bezdomnych, zapobieganie zrywaniu więzi rodzinnych i społecznych, kontynuowanie leczenia, w przypadku gdy schronisko znajduje się w odległości od miasta Rumi w odległości: a) do 100 km- 30 punktów b) pow.100 km do 125km - 25 pkt c) pow. 125 km do 150 km - 20 punktów d) powyżej 150 km- 10 punktów Część E - 1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia - Świadczenie usług schronienia dla nie więcej niż jednocześnie łącznie 6 mężczyzn lub kobiet chorych, po przebytej hospitalizacji, niepełnosprawnych wymagających, opieki, opieki pielęgniarskiej oraz nadzoru lekarza wraz z wyżywieniem (z trzema posiłkami, w tym jednym gorącym) oraz prowadzenie pracy socjalnej mającej na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych, rozwinięcie lub wzmocnienie aktywności i samodzielności osób bezdomnych. 2. Ilość osób: nie więcej niż 6 osób jednocześnie. 3. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 85.31.10.00-2 4. Czas trwania: od 1 stycznia 2016 roku do 31 grudnia 2016 roku. 5. Kryteria oceny ofert: 70% cena + 30% jakość - stopień spełniania warunku określonego w dziale 3, pkt 4 Stopień spełniania warunku określonego w dziale 3 pkt 4- 30 punktów Przy ocenie stopnia spełniania warunku określonego w dziale 3 pkt 4 Komisja przyznaje albo 30 albo 20 albo 10 punktów w następujący sposób: Umożliwienie przez Wykonawcę, z uwagi na charakter zadania i podtrzymywanie kontaktów ze środowiskiem lokalnym na rzecz zapobiegania wykluczeniu społecznemu osób bezdomnych, zapobieganie zrywaniu więzi rodzinnych i społecznych, kontynuowanie leczenia, w przypadku gdy schronisko znajduje się w odległości od miasta Rumi w odległości: a) do 100 km- 30 punktów b) pow.100 km do 125km - 25 pkt c) pow. 125 km do 150 km - 20 punktów d) powyżej 150 km- 10 punktów Część F - 1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia - Świadczenie usług schronienia na bazie noclegowni dla nie więcej niż 5 w szczególności mężczyzn jednocześnie, z jednym gorącym posiłkiem. 2. Ilość osób: nie więcej niż 5 osób jednocześnie 3. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 85.31.10.00-2 4. Czas trwania: od 1 stycznia 2016 roku do 31 grudnia 2016 roku. 5. Kryteria oceny ofert: 70% cena + 30% jakość - stopień spełniania warunku określonego w dziale 3 pkt 4 Stopień spełniania warunku określonego w dziale 3pkt 4- 30 punktów Przy ocenie stopnia spełniania warunku określonego w dziale 3 pkt 4 Komisja przyznaje albo 30 albo 20 punktów w następujący sposób: Umożliwienie przez Wykonawcę, z uwagi na charakter zadania i podtrzymywanie kontaktów ze środowiskiem lokalnym na rzecz zapobiegania wykluczeniu społecznemu osób bezdomnych, zapobieganie zrywaniu więzi rodzinnych i społecznych, kontynuowanie leczenia, w przypadku gdy schronisko znajduje się w odległości od miasta Rumi w odległości: a) do 40 km- 30 punktów b) powyżej 40 km- 20 punktów Wielkość zamówienia część A: 45.360,00 PLN - pobyt, 8.100,00 PLN - wyżywienie, Wielkość zamówienia część B: 45.360,00 PLN - pobyt, 8.100,00 PLN - wyżywienie, Wielkość zamówienia część C: 30.240,00 PLN - pobyt, 5.400,00 PLN - wyżywienie, Wielkość zamówienia część D: 20.160,00 PLN - pobyt, 3.600,00 PLN - wyżywienie, Wielkość zamówienia część E: 18.900,00 PLN - pobyt, 8.100,00 PLN - wyżywienie, Wielkość zamówienia część F: 15.000,00 PLN - pobyt, 5.250,00 PLN - wyżywienie. Łączna wartość zamówienia przy maksymalnej liczbie osób pobyt - 175.020,00 PLN, wyżywienia- 38.550,00 PLN...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.10.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Świadczenie usług schronienia dla nie więcej niż 6 bezdomnych w szczególności mężczyzn jednocześnie wraz z wyżywieniem (z trzema posiłkami dziennie, w tym jednym gorącym) oraz prowadzenie pracy socjalnej mającej na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych, rozwinięcie lub wzmocnienie aktywności i samodzielności osób bezdomnych..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne w Kluczach oddział terenowy w Gdyni, ul. Zamenhofa 13 A, 81-290 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53460,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Świadczenie usług schronienia dla nie więcej niż 6 bezdomnych w szczególności mężczyzn jednocześnie, uzależnionych od alkoholu i/lub innego środka psychoaktywnego wraz z terapią uzależnień oraz wyżywieniem (z trzema posiłkami dziennie, w tym jednym gorącym) oraz prowadzenie pracy socjalnej mającej na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych, rozwinięcie lub wzmocnienie aktywności i samodzielności osób bezdomnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne w Kluczach oddział terenowy w Gdyni, ul. Zamenhofa 13 A, 81-290 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53460,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Świadczenie usług schronienia dla nie więcej niż 4 bezdomnych kobiet jednocześnie wymagających aktywizacji społeczno- zawodowej wraz z wyżywieniem (z trzema posiłkami, w tym jednym gorącym) oraz prowadzeniem pracy socjalnej mającej na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych, rozwinięcie lub wzmocnienie aktywności i samodzielności osób bezdomnych..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie Opiekuńczo-Resocjalizacyjne Prometeusz, ul. Sucharskiego 1, 80-601 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35640,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26,00

  • Oferta z najniższą ceną: 26,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Świadczenie usług schronienia dla nie więcej niż 8 osób jednocześnie tj. w szczególności kobiet bezdomnych w ciąży, samotnych matek z dziećmi, które wymagają wsparcia w codziennym funkcjonowaniu wraz wyżywieniem (z trzema posiłkami, w tym jednym gorącym) oraz prowadzenie pracy socjalnej mającej na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych, rozwinięcie lub wzmocnienie aktywności i samodzielności osób bezdomnych..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie Opiekuńczo-Resocjalizacyjne Prometeusz, ul. Sucharskiego 1, 80-601 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23760,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26,00

  • Oferta z najniższą ceną: 26,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Świadczenie usług schronienia dla nie więcej niż jednocześnie łącznie 6 mężczyzn lub kobiet chorych, po przebytej hospitalizacji, niepełnosprawnych wymagających, opieki, opieki pielęgniarskiej oraz nadzoru lekarza wraz z wyżywieniem (z trzema posiłkami, w tym jednym gorącym) oraz prowadzenie pracy socjalnej mającej na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych, rozwinięcie lub wzmocnienie aktywności i samodzielności osób bezdomnych..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie na Rzecz Bezdomnych Dom Modlitwy AGAPE z/s w Borowym Młynie Centrum Usług Socjalnych i Wsparcia, ul. Mickiewicza 32, 83-230 Nowy Staw, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44,00

  • Oferta z najniższą ceną: 44,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: Świadczenie usług schronienia na bazie noclegowni dla nie więcej niż 5 w szczególności mężczyzn jednocześnie, z jednym gorącym posiłkiem.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne w Kluczach oddział terenowy w Gdyni, ul. Zamenhofa 13 A, 81-290 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25,00

  • Oferta z najniższą ceną: 25,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.