Ogłoszenie nr 326984 - 2016 z dnia 2016-10-19 r.
Kostrzyn: BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG I ULIC NA TERENIE MIASTA I GMINY KOSTRZYN
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 121664-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 103395-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kostrzyn, krajowy numer identyfikacyjny
631259554, ul.
ul. Dworcowa
5,
62-025
Kostrzyn, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
618178565, faks
618178191, e-mail
zamowienia@kostrzyn.wlkp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kostrzyn.wlkp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG I ULIC NA TERENIE MIASTA I GMINY KOSTRZYN
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IP.271.1.7.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg i ulic na terenie miasta i gminy Kostrzyn polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni jezdni i chodników oraz utwardzania nawierzchni kruszywem betonowym i granitowym.
II.4) Główny kod CPV:
45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
24.06.2016 - 31.12.2016 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: ZADANIE 1 REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH MASĄ ASFALTOWĄ NA GORĄCO |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 24/06/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Zakład Drogowo-Transportowy Sławomir Begier,
firma.begier@wp.pl,
ul. Orzeszkowej 39,
62-020,
Nekla, kraj/woj.
wielkopolskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie 2 REMONT NAWIERZCHNI Z BETONOWYCH ELEMENTÓW PREFABRYKOWANYCH - |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 24/06/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: BIN-BRUK - Jakub Bindulski,
,
ul. Nowy Świat 2,
62-025,
Kostrzyn, kraj/woj.
wielkopolskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Zadanie 3 UTWARDZANIE DRÓG GRUNTOWYCH KRUSZYWEM |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 24/06/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Zakład Drogowo-Transportowy Sławomir Begier,
firma.begier@wp.pl,
Ul. Orzeszkowej 39,
62-330,
Nekla, kraj/woj.
wielkopolskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/09/2016
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
roboty uzupełniające o wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego zostały udzielone w oparciu o protokół konieczności z dnia 01.09.2016 r. Wartość bruto wynosi 55538,19 zł
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
art. 19 ust.3 pkt. 2 lit. b nowelizacji ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 22.06.2016 r. dotycząca robót uzupełniających przewidzianych w zamówieniach udzielonych przed wejściem w życie noweli. Zamówienia uzupełniające przewidziane były zarówno w ogłoszeniu o przetargu nieograniczonym jak i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w trakcie realizacji robót wystąpiła konieczność wykonania tych robót.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie rozbudowy ul. Ślusarskiego i ul. Pułaskiego do Ronda Polskiego Państwa Podziemnego w Otwocku w Gminie Otwock zgodnie z załączoną dokumentacją do postępowania przetargowego (...)
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Ryglice: Cz. I: Przebudowa drogi gm. 200272K w km 0+000-0+625 w m. Kowalowa Cz. II: Przebudowa drogi gm. nr 200276K-Ryglice-ul. Łyczków w km 0+007-0+140 w m. Ryglice
- Modernizacja ul. Na Chochół w m. Garliczka w zakresie odwodnienia i nawierzchni asfaltowej
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Szczerców
- Rozbudowa drogi gminnej nr 103701 R - ul. Racławickiej w Mielcu
- Modernizacja ( przebudowa ) dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie Gminy Firlej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.