eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Zamówienie uzupełniające - kurs kierowcy wózków jezdniowych (znakPUP.2500.14.2014)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-02

Gorzów Wielkopolski: Zamówienie uzupełniające - kurs kierowcy wózków jezdniowych (znak: PUP.2500.14.2014)
Numer ogłoszenia: 326938 - 2014; data zamieszczenia: 02.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Walczaka 110, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 0-95 736 06 43, faks 0-95 736 06 69 , strona internetowa www.gorzow.pup.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające - kurs kierowcy wózków jezdniowych (znak: PUP.2500.14.2014).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, w szczególności dla osób do 30 roku życia, pow. 50 roku życia oraz osób znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy, współfinansowanych ze środków Funduszu Pracy oraz środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, PFRON w zakresie: kurs kierowcy wózków jezdniowych. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80 50 00 00-9 1. Liczba osób do przeszkolenia - 22 osoby, 2 grupy. 2. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.11.2014r., przewidywany termin realizacji IV kwartał 2014 r. 3. Czas trwania kursu do 3 tygodni, zajęcia w ciągu dnia nie mogą przekroczyć 8 godzin, min. 25 godzin zegarowych w 1 tygodniu, 1 godzina zajęć trwa 45 minut + 15 minut przerwa lekcyjna, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przerwy pomiędzy lekcjami. 4. Ilość godzin szkolenia - min. 67 godzin na 1 uczestnika. 5. Ilość godzin szkolenia teoretycznego - min. 47 godzin. 6. Ilość godzin szkolenia praktycznego - min. 20 godzin. 7. Miejsce przeprowadzenia szkolenia - Gorzów Wlkp. i okolice na terenie działania PUP w Gorzowie Wlkp. 8. Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia zatrudnienia na stanowisku kierowcy wózków jezdniowych oraz zdobycie stosownych uprawnień i zaświadczeń. 9. Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz musi uwzględniać następujące zagadnienia: typy stosowanych wózków jezdniowych, budowa i eksploatacja wózków, czynności kierowcy przy obsłudze wózków, bezpieczeństwo i higiena pracy w zawodzie kierowcy wózka jezdniowego, wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, praktyczna nauka jazdy wózkami, dozór techniczny dotyczący wózków, wymiana butli gazowej, itp. 10. Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem przeprowadzonym przez Urząd Dozoru Technicznego w celu uzyskania uprawnień w kategorii II WJO, zakres uprawnienia: wózki jezdniowe podnośnikowe z wyłączeniem specjalizowanych (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych - Dz. U. Nr 70, poz. 650 oraz z 2003r. Nr 65, poz. 603). Warunki realizacji zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz ofertą przedstawioną do postępowania przetargowego ogłoszonego w BZP pod nr 241960 - 2014, data zamieszczenia: 18.07.2014 r., znak postępowania PUP.2500.9.2014, za cenę ustaloną po negocjacjach. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę warunków realizacji zamówienia w zakresie określonym we wzorze umowy. 3. Rozliczenie przedmiotu umowy nastąpi zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącej załącznik do postępowania. 4. Koszty szkoleń finansowane będą przez Zamawiającego ze środków publicznych. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatków od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2013 r., poz. 1722) usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, finansowane, w co najmniej 70% ze środków publicznych oraz świadczenie usługi i dostaw ściśle z tymi usługami związanymi zwolnione są z podatku VAT. 5. Zamawiający zastrzega prawo do skierowania na szkolenie mniejszej ilości osób jak określił w postępowaniu, w zależności od potrzeb szkoleniowych osób bezrobotnych i poszukujących pracy. 6. Wykonawca może realizować szkolenie w grupie szkoleniowej max 15 osobowej, wraz z osobami z wolnego naboru, pod warunkiem zapewnienia dla każdego uczestnika samodzielnego stanowiska szkoleniowego. 7. Osoby wskazane przez Zamawiającego zostaną skierowane do Wykonawcy celem przeszkolenia w terminie uzgodnionym z Wykonawcą, przy czym łączna liczba osób skierowanych na szkolenie nie przekroczy ilości określonej w postępowaniu oraz terminu realizacji wskazanego przez Zamawiającego. 8. Wykonawca przedstawi program szkolenia opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi Zamawiającego. Szczegółowy zakres szkolenia, w tym: plan nauczania oraz opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, czas trwania szkolenia, sposób organizacji szkolenia, w tym zajęć praktycznych, cel szkolenia, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych wykonawca zobowiązany będzie określić i zawrzeć w Programie szkolenia, po podpisaniu umowy, według wzoru stanowiącego załącznik do umowy. 9. Program szkolenia uwzględni zajęcia teoretyczne oraz praktyczne (ćwiczenia) oraz sposoby sprawdzania efektów nauczania. Kształt i metodyka nauczania musi odpowiadać potrzebom dydaktycznym osób dorosłych. Przy jego realizacji konieczne jest, aby uczestnicy szkoleń mieli dostęp do nowoczesnych metod zdobywania wiedzy, m.in. poprzez dostęp do komputera, internetu. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej, itp. 10. Plan nauczania powinien określać przedmioty nauczania i ich wymiar, rozkład zajęć oraz częstotliwość. Treść, kształt planu i czas trwania szkolenia muszą być odpowiednie, aby osiągnąć cel szkolenia. 11. Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem potwierdzającym uzyskanie kwalifikacji oraz wydaniem zaświadczeń (uprawnień) dla osób kończącym szkolenie z wynikiem pozytywnym, zgodnie z przepisami ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. W przypadku osób, których szkolenie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Kapitał Ludzki wystawi dokumenty z wykorzystaniem logo EFS zgodnie z wytycznymi zamieszczonymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl. 12. Każdy uczestnik po pozytywnym ukończeniu szkolenia otrzyma zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia, zawierający; numer rejestru, imię i nazwisko oraz pesel uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 13. Czas przeznaczony na egzamin nie wlicza się do godzin szkolenia. 14. Wykonawca zapewnia do realizacji szkolenia wykładowców / instruktorów posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe, m.in. wykształcenie, zawód, doświadczenie zawodowe, uprawnienia, odpowiadające tematyce zajęć, które będzie realizował, co najmniej 2 osoby spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz) - znak postępowania przetargowego: PUP.2500.9.2014, Rozdział V pkt. 3d siwz. 15. Dla zapewnienia jakości szkolenia Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości szkolenia, polegający na bieżącej kontroli jakości i efektów szkolenia, sprawowany przez osobę z przygotowaniem pedagogicznym. 16. Nadzór wewnętrzny nie może sprawować wykładowca / instruktor wskazany do realizacji szkolenia. 17. Wykonawca zapewnia dla każdego uczestnika szkolenia na własność materiały dydaktyczne odpowiadające tematyce realizowanego szkolenia, nowe, nieużywane, z obowiązującym stanem prawnym, czytelne, estetycznie wykonane i dobrej jakości, minimum książkę lub skrypt, zeszyt lub notatnik, długopis oraz poczęstunek w trakcie trwania szkolenia (kawę, herbatę, wodę mineralną, sok, ciastka, kanapkę lub inny posiłek). 18. Na potrzeby realizacji szkolenia wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia samodzielne stanowisko szkoleniowe oraz niezbędny potencjał techniczny (pomieszczenia, pracownie, sprzęt, materiały, pomoce naukowe, itp.), w takim zakresie, aby zapewnić prawidłową realizację szkolenia - ich ilość nie może być mniejsza niż podana w Rozdziale V pkt. 3 c siwz postępowania przetargowego - znak PUP.2500.9.2014. 19. Sale, w których będą realizowane zajęcia muszą być przestronne, jasno oświetlone, wyposażone w niezbędny sprzęt dydaktyczny ze z swobodnym dostępem do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia (tj. WC, umywalka z dostępem do ciepłej wody, środki czystości (tj. papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki lub suszarkę do rąk, dostęp do zaplecza socjalnego (tj. czajnik elektryczny lub inne urządzenie umożliwiające zaparzenie kawy lub herbat, kubki do napojów gorących i zimnych, łyżeczki, spełniające wymogi BHP i ppoż. 20. Wykonawca na okres szkolenia będzie zobowiązany: a) na wniosek Zamawiającego ubezpieczyć od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem uczestników szkoleń zarejestrowanych, jako poszukujący pracy lub osób bezrobotnych, które podjęły zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą w trakcie trwania szkolenia i wyraziły chęć jego ukończenia, b) prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia m.in.: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, protokół z egzaminu, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. c) kontrolować obecność uczestników na zajęciach, informować na bieżąco PUP o nieobecnościach lub przerwaniu szkolenia przez osoby skierowane. d) sporządzać protokoły z przebiegu egzaminów. e) przeprowadzić ocenę realizowanego szkolenia poprzez wypełnienie ankiety przez uczestników szkolenia oraz przekazanie jej wyników oceny do PUP wraz z dokumentacją szkolenia. f) oznaczyć sale, w których prowadzone będą zajęcia emblematami Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Kapitał Ludzki.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Z uwagi na zapotrzebowanie bezrobotnych tego typu szkoleniem i pracodawców oraz dostępność środków finansowych na ten cel, postanowiono zorganizować tego typu szkolenie dla 22 osób), w ramach zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w zamówieniu podstawowym - Nr ogłoszenia w BZP: 241960 - 2013, Data zamieszczenia: 18.07.2014 r., znak postępowania PUP.2500.9.2014. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki dotychczasowemu wykonawcy usługi w ramach zamówień uzupełniających, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, ponieważ wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, a zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, przy czym zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie to zgodne jest z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   Nazwa: Kurs kierowcy wózków jezdniowych

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • MAG Consulting Szkolenia i Doradztwo Magdalena Lisiak-Szczepańska, ul. Witosa 8/h9, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.