eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › Usługa organizacji i przeprowadzenia szkolenia grupowegoKwalifikacja wstępna przyspieszona w zakresie bloku programowego kat. C1, C1+E, C, C+E

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-13

Łuków: Usługa organizacji i przeprowadzenia szkolenia grupowego: Kwalifikacja wstępna przyspieszona w zakresie bloku programowego kat. C1, C1+E, C, C+E
Numer ogłoszenia: 326340 - 2013; data zamieszczenia: 13.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie , ul. Piłsudskiego 14, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7985037, faks 025 7984477.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.praca.lukow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa organizacji i przeprowadzenia szkolenia grupowego: Kwalifikacja wstępna przyspieszona w zakresie bloku programowego kat. C1, C1+E, C, C+E.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest usługa, polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia grupowego pn.: Kwalifikacja wstępna przyspieszona w zakresie bloku programowego kat. C1, C1+E, C, C+E dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łukowie.Celem szkolenia jest przygotowanie jego uczestników do uzyskania pozytywnego wyniku testu kwalifikacyjnego przeprowadzonego przez właściwą komisję egzaminacyjną, powołaną przez wojewodę. Czas trwania szkolenia: Zamawiający wymaga, aby czas trwania szkolenia dla kwalifikacji wstępnej przyspieszonej obejmował 141 godzin zegarowych lub 140 godzin zegarowych wraz z egzaminem wewnętrznym trwającym 1 godzinę zegarową, przy czym czas trwania zajęć teoretycznych i praktycznych powinien być zgodny z rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących transport drogowy Dz. U. z 2010 r. Nr 53, poz. 314z póz. zm.). Czas trwania testu kwalifikacyjnego przed komisją egzaminacyjną powołaną przez wojewodę oraz czas dojazdu na zajęcia praktyczne nie wlicza się do liczby godzin szkolenia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada: aktualny na 2013 r. wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych, prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na miejsce siedziby Wykonawcy, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 674, z późn. zm.), aktualny wpis od wojewody do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia zgodnie z art. 39g ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1265 z późn. zm) jako potwierdzenie spełnienia warunków określonych w art. 39g ust. 2 tej ustawy, prowadzonego przez wojewodę właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności objętej wpisem. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia dotyczącego posiadania wpisu do RIS oraz kopii wpisu od Wojewody do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia. Kopia powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli przedstawi wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, szkoleń z zakresu kwalifikacja wstępna/przyspieszona, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednego szkolenia dla co najmniej 10 osobowej grupy wraz z dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli przedstawi wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym w zakresie infrastruktury technicznej, min. 1 samochodem ciężarowym, salą wykładową spełniającą wymogi BHP oraz posiadającą zaplecze sanitarne (dostęp do WC, umywalki); wyposażoną w sprzęt niezbędny do prowadzenia zajęć. Sala będzie posiadać ilość miejsc odpowiadającą co najmniej liczbie uczestników szkolenia. Wymagane jest, aby Wykonawca na czas realizacji zamówienia dysponował miejscem do zajęć praktycznych przeznaczonym do jazdy w warunkach specjalnych, składającym się z elementów infrastruktury zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 01.04.2010r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. z 2010r. Nr 53, poz. 314z póz. zm.). Wykonawca, który będzie bazował na potencjale technicznym nie będącym jego własnością, przedstawi pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego ten potencjał.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga, aby kadra bezpośrednio zaangażowana w prowadzenie szkolenia posiadała wykształcenie min. średnie, doświadczenie w przeprowadzeniu minimum jednego szkolenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie z zakresu kwalifikacja wstępna/przyspieszona dla co najmniej 10 osobowej grupy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie dotyczące posiadania wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych, wg wzoru - Zał. Nr 6 do SIWZ. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub w przypadku, gdy Wykonawcy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Pisemne zobowiązanie podmiotu oddającego do dyspozycji potencjał techniczny w przypadku, kiedy Wykonawca będzie bazował na potencjale niebędącym jego własnością.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Kopię wpisu od Wojewody do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia zgodnie z art. 39g ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1265 z późn. zm.) poświadczoną za zgodność z oryginałem. Zaakceptowany projekt umowy Zał. Nr 8 do SIWZ. Certyfikat jakości usług, Akredytację Kuratora Oświaty, jeżeli Wykonawca taki posiada. Dokumenty potwierdzające doświadczenie wykładowcy w przeprowadzeniu szkoleń z zakresu kwalifikacji wstępnej/przyspieszonej dla co najmniej dziesięcioosobowej grupy w celu oceny oferty zgodnie z pkt. XV ppkt. 3 kryterium nr 2 w SIWZ. Dokumenty powinny być wystawione przez jednostki szkoleniowe zlecające przeprowadzenie szkoleń i zawierać następujące informacje: imię i nazwisko wykładowcy,ilość osób uczestniczących w szkoleniu, temat oraz zakres szkolenia wraz z podaniem ilości godzin szkolenia lub modułów,termin szkolenia,nazwę instytucji zamawiającej organizacje w/w szkolenia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - zrealizowane przez kadrę dydaktyczną szkolenia przeprowadzone w okresie ostatnich 3 lat przed u pływem terminu składania ofert - 20
  • 3 - doświadczenie jednostki - szkolenia zorganizowane przez jednostkę w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - 16
  • 4 - posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 4

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Po podpisaniu umowy dopuszcza się zmiany jej postanowień w odniesieniu do złożonej oferty w następującym zakresie: - harmonogramu - z zachowaniem terminu realizacji zamówienia określonego w umowie oraz warunków postawionych przez Zamawiającego w pkt. III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - miejsca prowadzenia szkolenia - bez zmiany miejscowości, pod warunkiem, że nowe miejsce, w którym szkolenie będzie realizowane, będzie odpowiadało warunkom postawionym przez Zamawiającego w pkt. III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki nowej bazy lokalowej nie będą gorsze od warunków bazy lokalowej wskazanej w ofercie, - osoby prowadzącej zajęcia - pod warunkiem, że nowa osoba będzie posiadała wykształcenie średnie oraz doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej jednego szkolenia z zakresu kwalifikacja wstępna/przyspieszona dla co najmniej 10 osób, a liczba punktów przez nią uzyskanych nie będzie niższa od liczby punktów uzyskanych przez osobę wymienioną w ofercie. Zamawiający może żądać dokumentów potwierdzających, iż nowa baza lokalowa i nowa osoba prowadząca zajęcia spełniają warunki postawione przez Zamawiającego w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praca.lukow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie, ul. Piłsudskiego 14, 21-400 Łuków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie, ul. Piłsudskiego 14, 21-400 Łuków, Sekretariat pok. nr 10..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.