Ogłoszenie nr 32550 - 2017 z dnia 2017-02-27 r.
Gdańsk: Parkowanie, przechowywanie, przewóz i holowanie środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowania przygotowawczego do dyspozycji prokuratur okręgu gdańskiego.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa, krajowy numer identyfikacyjny
29900000, ul.
ul. Wały Jagiellońskie
36,
80853
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
058 30 40 108, 30 40 110, e-mail
kaminski@prokuratura.gda.pl, faks
058 30 40 108.
Adres strony internetowej (URL): www.gdansk.po.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.gdansk.po.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Prokuratura Okręgowa w Gdańsku, 80-853 Gdańsk ul. Wały Jagiellońskie 36
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Parkowanie, przechowywanie, przewóz i holowanie środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowania przygotowawczego do dyspozycji prokuratur okręgu gdańskiego.
Numer referencyjny: PO VII WB 261.2.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
6
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowego parkowania, przechowywania, przewozu i holowania środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowania przygotowawczego do dyspozycji prokuratur okręgu gdańskiego. Przedmiot zamówienia został podzielony na n/w zadania: Zadanie "1" oProkuratury Okręgowej w Gdańsku - ul. Wały Jagiellońskie 36, oProkuratury Rejonowej Gdańsk-Oliwa - ul. Piekarnicza 10, oProkuratury Rejonowej Gdańsk-Śródmieście - ul. Piekarnicza 10, oProkuratury Rejonowej Gdańsk-Wrzeszcz - ul. Piekarnicza 10, oProkuratury Rejonowej w Pruszczu Gdańskim - ul. Wojska Polskiego 7. Zadanie "2" oProkuratury Rejonowej w Tczewie - ul. Sadowa 6, oProkuratury Rejonowej w Starogardzie Gdańskim - ul. Kościuszki 6. Zadanie "3" oProkuratury Rejonowej w Malborku - ul. Plac Słowiański 6, oProkuratury Rejonowej w Kwidzynie - ul. Kościuszki 30 A. Zadanie "4" oProkuratury Rejonowej w Kościerzynie - ul. Zgromadzenie Księży Zmartwychwstańców 1, oProkuratury Rejonowej w Kartuzach - ul. 3 - go Maja 15. Zadania "5" oProkuratury Rejonowej w Pucku - ul. Wejherowska 3, oProkuratury Rejonowej w Wejherowie - ul. Hallera 21. Zadanie "6" oProkuratury Rejonowej w Gdyni - ul. 10 Lutego 39, oProkuratury Rejonowej w Sopocie z siedzibą w Gdańsku ul. Kołobrzeska 41.
II.5) Główny kod CPV: 63.71.24.00 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
Dodatkowe kody CPV:50118110-9, 98351100-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 24
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada licencje, zezwolenie lub certyfikat kompetencji zawodowych na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy , wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym - (tekst jednolity z dnia 15.10.2013 r. Dz. U. z 2013 r. poz.1414 ).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia
załącznik "B" do SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
a)Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje parkingiem usytuowany w jednym z miast jednostek prokuratury w poszczególnych zadaniach lub w max. odległości do 10 km od granic administracyjnych tych miast o nawierzchni utwardzonej ogrodzony w sposób zabezpieczający przed dostaniem się osób postronnych i oświetlonym lub innym tego rodzaju obiektem budowlanym (budynek, hala, wiata) spełniającym wymagania w rozdziale III pkt 2 ppkt1-7.
(Wykonawca dołączy oświadczenie stwierdzające tytuł prawny posiadanej
nieruchomości, szkic sytuacyjny gdzie będzie wykonywana usługa).
b)warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim sprzętem technicznym (własny, najęty, tytułem użyczenia, dzierżawy, leasingu), do załadunku, rozładunku, przewozu i holowania samochodów osobowych , cię-żarowych, autobusów, i innych środków transportu jak również jednośladów, elementów pojazdu, podzespołów i części:
oDysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym pojazdem pomocy drogowej z platformą zaopatrzona w wyciągarkę , do transportu pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony,
oDysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym pojazdem pomocy drogowej do przewozu lub holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 tony.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
1)Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu,o którym mowa powyżej składa dokument zgodnie z zapisami rozdział IX SIWZ pkt 4 ppkt 1,2,3.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) licencję na wykonywanie transportu drogowego rzeczy,
2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca,
3) krótki opis parkingu z podaniem adresu jego lokalizacji i elementów wyszczególnionych w rozdziale III pkt2 ppkt 1-7 ( załącznik "D" do SIWZ), Wykonawca dołączy oświadczenie stwierdzający tytuł prawny posiadanej nieruchomość, szkic sytuacyjny gdzie będzie wykonywana usługa.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
odległośc drogowa parkingu od siedziby prokuratury | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z wyjątkiem zmian o których mowa w pkt.2. Wszelkie zmiany warunków umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zmiany w umowie mogą dotyczyć: a) Terminu wykonania zamówienia, b)Wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, 3.Zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku: a)rezygnacji z realizacji części zamówienia, 4.Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług ( VAT ), b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, (Dz. U. z 2002 r., nr 200, poz. 1679) c)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę , udowodnienie zmiany kosztów jest po stronie Wykonawcy wraz z wnioskiem o zmianę wysokości wynagrodzenia przedstawi dokumenty , że zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia. 5.Zmiany, których mowa w pkt 4 lit. "b" i "c" mogą zostać dokonane w zakresie procentowego wzrostu waloryzowanej części wynagrodzenia wskazanego w formularzu cenowym, wynikającego z aktów prawnych wprowadzających zmiany minimalnego wynagrodzenia lub/i stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne dla pozostałego okresu obowiązywania umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 09/03/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, ze powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Parkowanie, przechowywanie, przewóz i holowanie środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowania przygotowawczego do dyspozycji prokuratur okręgu gdańskiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowego parkowania, przechowywania, przewozu i holowania środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowania przygotowawczego do dyspozycji prokuratur okręgu gdańskiego.
Zadanie "1"
oProkuratury Okręgowej w Gdańsku - ul. Wały Jagiellońskie 36,
oProkuratury Rejonowej Gdańsk-Oliwa - ul. Piekarnicza 10,
oProkuratury Rejonowej Gdańsk-Śródmieście - ul. Piekarnicza 10,
oProkuratury Rejonowej Gdańsk-Wrzeszcz - ul. Piekarnicza 10,
oProkuratury Rejonowej w Pruszczu Gdańskim - ul. Wojska Polskiego 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63712400-7, 50118110-9,
98351100-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
odległość drogowa parkingu od siedziby prokuratury | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Parkowanie, przechowywanie, przewóz i holowanie środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowania przygotowawczego do dyspozycji prokuratur okręgu gdańskiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowego parkowania, przechowywania, przewozu i holowania środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowania przygotowawczego do dyspozycji prokuratur okręgu gdańskiego.
Zadanie "2"
oProkuratury Rejonowej w Tczewie - ul. Sadowa 6,
oProkuratury Rejonowej w Starogardzie Gdańskim - ul. Kościuszki 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63712400-7, 50118110-9,
98351100-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
odległość drogowa parkingu od siedziby prokuratury | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: Parkowanie, przechowywanie, przewóz i holowanie środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowania przygotowawczego do dyspozycji prokuratur okręgu gdańskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowego parkowania, przechowywania, przewozu i holowania środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowania przygotowawczego do dyspozycji prokuratur okręgu gdańskiego.
Zadanie "3"
oProkuratury Rejonowej w Malborku - ul. Plac Słowiański 6.
oProkuratury Rejonowej w Kwidzynie - ul. Kościuszki 30 A.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63712400-7, 50118110-9,
98351100-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
odległość drogowa parkingu od siedziby prokuratury | 40 |
Część nr: 4
Nazwa: Parkowanie, przechowywanie, przewóz i holowanie środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowania przygotowawczego do dyspozycji prokuratur okręgu gdańskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowego parkowania, przechowywania, przewozu i holowania środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowania przygotowawczego do dyspozycji prokuratur okręgu gdańskiego.
Zadanie "4"
oProkuratury Rejonowej w Kościerzynie - ul. Zgromadzenie Księży Zmartwychwstańców 1,
oProkuratury Rejonowej w Kartuzach - ul. 3 - go Maja 15.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63712400-7, 50118110-9,
98351100-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
odległość drogowa parkingu od siedziby prokuratury | 40 |
Część nr: 5
Nazwa: Parkowanie, przechowywanie, przewóz i holowanie środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowania przygotowawczego do dyspozycji prokuratur okręgu gdańskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowego parkowania, przechowywania, przewozu i holowania środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowania przygotowawczego do dyspozycji prokuratur okręgu gdańskiego.
Zadania "5"
oProkuratury Rejonowej w Pucku - ul. Wejherowska 3,
oProkuratury Rejonowej w Wejherowie - ul. Hallera 21.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63712400-7, 50118110-9,
98351100-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
odległość drogowa parkingu od siedziby prokuratury | 40 |
Część nr: 6
Nazwa: Parkowanie, przechowywanie, przewóz i holowanie środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowania przygotowawczego do dyspozycji prokuratur okręgu gdańskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowego parkowania, przechowywania, przewozu i holowania środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowania przygotowawczego do dyspozycji prokuratur okręgu gdańskiego.
Zadanie "6"
oProkuratury Rejonowej w Gdyni - ul. 10 Lutego 39,
oProkuratury Rejonowej w Sopocie z siedzibą w Gdańsku ul. Kołobrzeska 41.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63712400-7, 50118110-9,
98351100-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
odległość drogowa parkingu od siedziby prokuratury | 40 |
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa kaset z opaskami termicznymi służącymi do identyfikacji pacjentów dla UCK
- Dostawa krzeseł dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku
- Świadczenie usług cateringowych dla osób przebywających na pobytach wypoczynkowych w OSW "Koszarka" w Przebrnie k. Krynicy Morskiej, w okresie od 17.06.2024 r. do 08.09.2024 r.
- Przygotowanie projektu, wykonanie zabudowy i udostępnienie stoiska wystawienniczego podczas targów ILA Berlin Air Show a także wyposażenie go w niezbędne elementy
- Przebudowa dachu w budynku Urzędu Statystycznego w Gdańsku
- Zagospodarowanie terenów zieleni- 4 zadania
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.