eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Nr spr 160/ZP/16 postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 209 000 euro na dostawy sprzętu medycznego dla Zakładu Radiologii dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-10-17


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):

www.przetargi.kopernik.lodz.pl

Ogłoszenie nr 325006 - 2016 z dnia 2016-10-17 r.

Łódź: Nr spr 160/ZP/16 postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 209 000 euro na dostawy sprzętu medycznego dla Zakładu Radiologii dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika, krajowy numer identyfikacyjny 29540300000, ul. ul. Pabianicka  62, 93513   Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 042 6895910, 6895912, e-mail , faks 426 895 911.
Adres strony internetowej (URL):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie
nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.przetargi.kopernik.lodz.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie
nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
tak w formie pisemnej ( złożenie oferty osobiście, przesłanie za pośrednictwem poczty )
Adres:
W.S.S. im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62, 93(513 Łódź, Kancelaria Szpitala


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr spr 160/ZP/16 postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 209 000 euro na dostawy sprzętu medycznego dla Zakładu Radiologii dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.
Numer referencyjny: 160/ZP/16
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego wyszczególnionych ilościowo i asortymentowo oraz opisanych w załączniku nr 2a do SIWZ 2. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Oferta musi obejmować całość zamówienia. Oferta dla swojej ważności musi być złożona na wszystkie pozycje w danym pakiecie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na pozycje w ramach pakietów.

II.5) Główny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne
Dodatkowe kody CPV:33184100-4
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 3


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

oryginalne ulotki producenta, katalogi, karty danych technicznych w języku polskim, czytelne zdjęcia potwierdzające wymagane parametry oferowanego asortymentu (jeśli oryginalna dokumentacja jest w innym języku niż język polski to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski). Zaleca się, aby w/w dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni w prawym górnym rogu każdego dokumentu oznaczyć, której części oraz której pozycji formularza asortymentowo -cenowego dotyczy dokument do potwierdzenia warunków bezwzględnie wymaganych W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający może żądać w szczególności dokumenty spełniające wymogi dopuszczenia do obrotu i użytkowania zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 107, poz. 679) oraz aktami wykonawczymi do ustawy tj. : w zakresie wyrobów medycznych wprowadzonych do obrotu i używania do 17.09.2010r. włącznie oraz w zakresie wyrobów medycznych wprowadzonych do obrotu i używania po 17.09.2010 r. w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia wraz z pierwszą dostawą do siedziby Zamawiającego: . Deklarację Zgodności Producenta - dla sprzętu medycznego dla medycznych wszystkich klas; . Certyfikat jednostki notyfikowanej biorącej udział przy ocenie zgodności wyrobu medycznego (Certyfikaty CE) - dla klasy wyrobu I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III; . dla wyrobów medycznych klasy IIa, IIb lub III - oświadczenie wytwórcy lub autoryzowanego przedstawiciela wystawionego po przeprowadzeniu odpowiedniej dla danego wyrobu procedury oceny zgodności i potwierdzającego, że wyrób spełnia odnoszące się do niego wymagania zasadnicze, lub wskazujące, które z wymagań zasadniczych nie zostały spełnione, z podaniem przyczyn; . w przypadku wyrobów medycznych wprowadzonych do obrotu i używania do 17.09.2010r. włącznie wniosek o przeniesienie danych do bazy danych gromadzonych przez Prezesa Urzędu na informatycznych nośnikach danych zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy o wyrobach medycznych z dnia 17.09.2010r. (Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679) . w przypadku wytwórców i autoryzowanych przedstawicieli mających miejsce zamieszkania lub siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zgłoszenie wyrobu do Prezesa Urzędu (obowiązek złożenia kopii zgłoszenia do Prezesa Urzędu dotyczy wyłącznie wytwórców i autoryzowanych przedstawicieli, w przypadkach wskazanych w ustawie) lub, w przypadku dystrybutorów i importerów mających miejsce zamieszkania lub siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, którzy wprowadzili na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wyrób przeznaczony do używania na tym terytorium - powiadomienie o tym wprowadzeniu Prezesa Urzędu (obowiązek złożenia kopii zgłoszenia do prezesa Urzędu dotyczy wyłącznie dystrybutorów i importerów, w przypadkach wskazanych w ustawie).

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

\ FORMULARZ OFERTOWY - załącznik nr 2 i 2a, 2b do SIWZ. C\ Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej. Pełnomocnictwo należy złożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
opak. produkt wykon z mat recykli 5
fukcjonalność35


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór baza: 1. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen towaru będącego przedmiotem umowy na zasadach określonych w art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych w następujących przypadkach: a) zmiany cen na korzyść Zamawiającego - w każdym przypadku, gdy jest to możliwe, b) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian, c) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, co zostanie przez Wykonawcę udowodnione; d) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, co zostanie przez Wykonawcę udowodnione; 2. O propozycji zmiany cen towarów, o której mowa w ust. 1 lit. a i b strona zainteresowana zmianą winna pisemnie poinformować drugą stronę załączając stosowny projekt aneksu, wraz z uzasadnieniem, obejmujący propozycje nowych cen wraz z wykazem towarów, których te zmiany będą dotyczyć, wyznaczając stosowny termin do akceptacji zmian, nie krótszy jednak niż 30 dniowy od otrzymania uzasadnionej, pisemnej propozycji przez drugą stronę. W przypadku wzrostu stawki podatku VAT, jeżeli realizacja umowy będzie nadmiernym obciążeniem finansowym dla Zamawiającego, Zamawiający może odmówić podpisania aneksu a strony ustalą warunki rozwiązania umowy (w braku porozumienia umowa ulegnie rozwiązaniu z upływem dwumiesięcznego okresu wypowiedzenia, w trakcie którego, jeżeli zamówienia cząstkowe będą składane, zastosowanie znajdą nowe, podwyższone stawki podatku VAT). 3. Zmiany wynagrodzenia z tytułu o którym mowa w ust. 1 lit. c, będą dokonywane wg. następujących zasad: a) zmiana cen umownych może być dokonana tylko o wysokość równą max. 50 % zmiany (różnicy) minimalnego wynagrodzenia w stosunku do wysokości minimalnego wynagrodzenia obwiązującego w dniu składania oferty, b) w przypadku zwiększenia ww. wynagrodzenia Wykonawca zainteresowany wprowadzeniem zmian powinien złożyć do Zamawiającego pisemny wniosek dotyczący zmiany umowy z powyższego tytułu wraz z uzasadnieniem i odpowiednimi dokumentami uzasadniającymi zmianę. Zmiany będą obowiązywały po podpisaniu przez strony stosownego aneksu do umowy. W przypadku, gdy aneks do umowy nie zostanie zawarty w terminie 1 m-ca od dnia złożenia wniosku przez Wykonawcę, Wykonawca ma prawo do wypowiedzenia umowy z zachowaniem 2 miesięcznego okresu wypowiedzenia w trakcie którego, jeżeli zamówienia cząstkowe będą składane, zastosowanie będą miały ceny dotychczasowe, c) w przypadku zmniejszenia ww. wynagrodzenia Zamawiający zainteresowany wprowadzeniem zmian powinien złożyć do Wykonawcy pisemny wniosek dotyczący zmiany umowy z powyższego tytułu z propozycją dotyczącą zmian zgodną z niniejszą umową. Zmiany będą obowiązywały od dnia wejścia w życie przepisów zmniejszających wysokość wynagrodzenia minimalnego. 4. Zmiany wynagrodzenia z tytułu, o którym mowa w ust. 1 lit. d, będą dokonywane wg. następujących zasad: a. zmiana cen umownych może być dokonana maksymalnie do wysokości 50 % zmiany wynikającej z powyższego tytułu w stosunku do wysokości obciążeń obowiązujących w dniu składania oferty, b. w przypadku zwiększenia ww. obciążeń Wykonawca zainteresowany wprowadzeniem zmian powinien złożyć do Zamawiającego pisemny wniosek dotyczący zmiany umowy z powyższego tytułu wraz z uzasadnieniem i odpowiednimi dokumentami uzasadniającymi zmianę. Zmiany będą obowiązywały po podpisaniu przez strony stosownego aneksu do umowy. W przypadku, gdy aneks do umowy nie zostanie zawarty w terminie 1 m-ca od dnia złożenia wniosku przez Wykonawcę, Wykonawca ma prawo do wypowiedzenia umowy z zachowaniem 2-miesięcznego okresu wypowiedzenia w trakcie którego, jeżeli zamówienia cząstkowe będą składane, zastosowanie będą miały dotychczasowe ceny, c. w przypadku zmniejszenia ww. obciążeń Zamawiający zainteresowany wprowadzeniem zmian powinien złożyć do Wykonawcy pisemny wniosek dotyczący zmiany umowy z powyższego tytułu z propozycją dotyczącą zmian zgodną z niniejszą umową. Zmiany będą obowiązywały ze skutkiem od dnia wejścia w życie przepisów przewidujących nowe, zmniejszone ceny. 5. Niezależnie od powyższego Strony uzgadniają, że w przypadku stosowania przez producentów towaru okresowych upustów, bonifikat lub promocji na towar objęty umową Wykonawca zobowiązany jest do stosowania wymienionych form w realizacji dostaw cząstkowych. 6. Wykonawca oświadcza, że w cenie towaru zawarte są wszystkie koszty pośrednie, w szczególności: koszt opakowania, ubezpieczenia i transportu do magazynu Zamawiającego w związku z czym zmiany tych kosztów nie będą stanowić podstawy do proponowania zmiany umowy - za wyjątkiem zmian czynników opisanych w ust. 1 lit. b,c i d. & 8 POZOSTAŁE ZMIANY ISTOTNYCH ELEMENTÓW UMOWY 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której nastąpił wybór wykonawcy, umowy na zasadach określonych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a Wykonawca wyraża na to zgodę, w następujących przypadkach: a) zmiana wielkości opakowania, w sytuacji wprowadzenia przez producenta/producentów danego produktu, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, pod warunkiem uprzedniego wyrażenia zgody przez Kierownika Apteki Szpitalnej, na czas ustalony z Kierownikiem Apteki Szpitalnej, jeżeli zmiana ta będzie wprowadzona na czas dłuższy niż 30 dni, b) zmiana ilości poszczególnych pozycji w pakietach przy zachowaniu maksymalnej wartości umowy bez zmian w sytuacji gdy: - nastąpi zmiana w zakresie liczby pacjentów korzystających ze świadczeń zdrowotnych Zamawiającego, bądź; - wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń zdrowotnych, bądź; - w wyniku zmiany prawa możliwe będzie dzięki temu podniesienie poziomu/jakości świadczeń wykonywanych przez Zamawiającego, bądź; - w innych sytuacjach uzasadnionych wykonywaną przez Zamawiającego działalnością medyczną 6. W przypadku zmiany wielkości opakowania, w okresie krótszym niż 30 dni, w sytuacji gdy zmiana taka będzie spowodowana zmianami u producenta danego produktu lub inna pilną i zasadną sytuacją, strony dopuszczają wprowadzenie takiej zmiany, bez konieczności podpisywania aneksu jednakże na pisemny wniosek Kierownika Apteki lub po uzyskaniu pisemnej zgody Kierownika Apteki Szpitalnej. 7. Strony dopuszczają zmianę umowy polegającą na zamówieniu dodatkowych dostaw towaru od Wykonawcy (nieobjętych zamówieniem początkowym) jeżeli stały się Zamawiającemu niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) Zamawiający nie może zmienić wykonawcy z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego b) Zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego c) Wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie 4. Strony dopuszczają inne zmiany istotnych postanowień umowy również jeżeli zostały spełnione następujące warunki: a) Konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) Wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie 5. Zmiana istotnych postanowień umowy wymaga zgody obu stron umowy wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności (aneks do umowy). W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 (dodatkowe dostawy) oraz w ust. 4 (okoliczności nieprzewidziane) Zamawiający zamieszcza ogłoszenie o zmianie umowy odpowiednio BZP lub przekazuje ogłoszenie Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej. 6. W przypadkach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych zmiana umowy może dotyczyć również zmiany Wykonawcy. Dotyczy to w szczególności przypadku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy. 7. Zmiany postanowień umowy w żadnym wypadku nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy 8. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: a) zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy lub umowy ramowej w pierwotnym brzmieniu; b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: . zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, . zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie, . zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy . polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w art. 144 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. d) W każdym przypadku strony mogą dokonać odpowiedniej zmiany umowy w zakresie elementów nieistotnych, a w zakresie postanowień istotnych - poza przypadkami określonymi w umowie również w razie zaistnienia okoliczności siły wyższej. Strony mogą w szczególności: wydłużyć termin płatności oraz zmienić umowę w razie zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do przedmiotu zamówienia, w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian. e) Przy zachowaniu maksymalnej wartości brutto umowy bez zmian strony mają zawsze prawo wydłużyć okres obowiązywania o czas określony (maksymalnie 1 rok), z tym zastrzeżeniem, że łączny okres obowiązywania umowy nie może trwać dłużej niż 4 lata - w przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w Załączniku nr 1 do umowy w terminie na jaki umowa została zawarta, przy zachowaniu ogólnej wartości brutto umowy bez zmian. Wzór dostawa: 1. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen towaru będącego przedmiotem umowy na zasadach określonych w art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych w następujących przypadkach: a) zmiany cen na korzyść Zamawiającego - w każdym przypadku, gdy jest to możliwe, b) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian, 2. O propozycji zmiany cen towarów, o której mowa w ust. 1 lit. a i b strona zainteresowana zmianą winna pisemnie poinformować drugą stronę załączając stosowny projekt aneksu, wraz z uzasadnieniem, obejmujący propozycje nowych cen wraz z wykazem towarów, których te zmiany będą dotyczyć, wyznaczając stosowny termin do akceptacji zmian, nie krótszy jednak niż 30 dniowy od otrzymania uzasadnionej, pisemnej propozycji przez drugą stronę. W przypadku wzrostu stawki podatku VAT, jeżeli realizacja umowy będzie nadmiernym obciążeniem finansowym dla Zamawiającego, Zamawiający może odmówić podpisania aneksu a strony ustalą warunki rozwiązania umowy (w braku porozumienia umowa ulegnie rozwiązaniu z upływem dwumiesięcznego okresu wypowiedzenia, w trakcie którego, jeżeli zamówienia cząstkowe będą składane, zastosowanie znajdą nowe, podwyższone stawki podatku VAT). 3. Niezależnie od powyższego Strony uzgadniają, że w przypadku stosowania przez producentów towaru okresowych upustów, bonifikat lub promocji na towar objęty umową Wykonawca zobowiązany jest do stosowania wymienionych form w realizacji dostaw cząstkowych. 4. Wykonawca oświadcza, że w cenie towaru zawarte są wszystkie koszty pośrednie, w szczególności: koszt opakowania, ubezpieczenia i transportu do magazynu Zamawiającego w związku z czym zmiany tych kosztów nie będą stanowić podstawy do proponowania zmiany umowy - za wyjątkiem zmian czynników opisanych w ust. 1 lit. b, & 8 POZOSTAŁE ZMIANY ISTOTNYCH ELEMENTÓW UMOWY 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której nastąpił wybór wykonawcy, umowy na zasadach określonych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a Wykonawca wyraża na to zgodę, w następujących przypadkach: a) zmiana wielkości opakowania, w sytuacji wprowadzenia przez producenta/producentów danego produktu innej niż wskazana w załączniku do umowy opakowania, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, pod warunkiem uprzedniego wyrażenia zgody przez Kierownika Apteki Szpitalnej, na czas ustalony z Kierownikiem Apteki Szpitalnej, jeżeli zmiana ta będzie wprowadzona na czas dłuższy niż 30 dni, b) zmiana ilości poszczególnych pozycji w pakietach przy zachowaniu maksymalnej wartości umowy bez zmian w sytuacji gdy: - nastąpi zmiana w zakresie liczby pacjentów korzystających ze świadczeń zdrowotnych Zamawiającego, bądź; - wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń zdrowotnych, bądź; - w wyniku zmiany prawa możliwe będzie dzięki temu podniesienie poziomu/jakości świadczeń wykonywanych przez Zamawiającego, bądź; - w innych sytuacjach uzasadnionych wykonywaną przez Zamawiającego działalnością medyczną 2. W przypadku zmiany wielkości opakowania, w okresie krótszym niż 30 dni, w sytuacji gdy zmiana taka będzie spowodowana zmianami u producenta danego produktu lub inna pilną i zasadną sytuacją, strony dopuszczają wprowadzenie takiej zmiany, bez konieczności podpisywania aneksu jednakże na pisemny wniosek Kierownika Apteki lub po uzyskaniu pisemnej zgody Kierownika Apteki Szpitalnej. 3. Strony dopuszczają zmianę umowy polegającą na zamówieniu dodatkowych dostaw towaru od Wykonawcy (nieobjętych zamówieniem początkowym) jeżeli stały się Zamawiającemu niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) Zamawiający nie może zmienić wykonawcy z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego b) Zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego c) Wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie 4. Strony dopuszczają inne zmiany istotnych postanowień umowy również jeżeli zostały spełnione następujące warunki: a) Konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) Wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie 5. Zmiana istotnych postanowień umowy wymaga zgody obu stron umowy wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności (aneks do umowy). W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 (dodatkowe dostawy) oraz w ust. 4 (okoliczności nieprzewidziane) Zamawiający zamieszcza ogłoszenie o zmianie umowy odpowiednio BZP lub przekazuje ogłoszenie Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej. 6. W przypadkach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych zmiana umowy może dotyczyć również zmiany Wykonawcy. Dotyczy to w szczególności przypadku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy. 7. Zmiany postanowień umowy w żadnym wypadku nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy 8. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: a) zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu; b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 9. zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, 10. zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie lub 11. zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy, 12. polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w art. 144 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 13. W każdym przypadku strony mogą dokonać odpowiedniej zmiany umowy w zakresie elementów nieistotnych, a w zakresie postanowień istotnych - poza przypadkami określonymi w umowie również w razie zaistnienia okoliczności siły wyższej. Strony mogą w szczególności: wydłużyć termin płatności oraz zmienić umowę w razie zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do przedmiotu zamówienia, w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian. 14. Przy zachowaniu maksymalnej wartości brutto umowy bez zmian strony mają zawsze prawo wydłużyć okres obowiązywania o czas określony (maksymalnie 6 miesięcy), z tym zastrzeżeniem, że łączny okres obowiązywania umowy nie może trwać dłużej niż 2 lata - w przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w Załączniku nr 1 do umowy w terminie na jaki umowa została zawarta, przy zachowaniu ogólnej wartości brutto umowy bez zmian.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 25/10/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Lp. Kryterium Ranga OCENA: 1. Cena 60% 2. Zastosowanie najlepszych dostępnych technologii w zakresie oddziaływania na środowisko : zbiorcze opakowanie produktu wykonane z materiałów recyklingowych 5% 3. Funkcjonalność: naklejki znamionowe na każdym produkcie 10% przezroczyste opakowanie produktu 5% dostępność rozmiarów 20% RAZEM 100 %

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Cewnik balonowy nacinająco - pozycjonujący . Konstrukcja spiralnego ostrza: 3 druty nacinające dla średnic 2,0-3,5mm systemu 0,014"; 4 druty nacinające dla średnic 3,0-6,0 mm systemu 0,018" * Cewnik balonowy typu półpodatnego wyposażony w elastyczne nitinolowe ostrze oplatające balon * Dostępne średnice: 2,0; 2,5; 3,0; 3,5 mm (system 0,014") 4,0; 5,0; 6,0 mm (system 0,018") * Dostępne długości: 10;20;40 mm. * Typ systemu: OTW współpracujący z prowadnikami 0,014" i 0,018" * Długości systemu :137 ; 90 ; 50 cm * Balon posiada dwa znaczniki określające część roboczą * Konstrukcja zapewnia bardzo dobrą stabilizację cewnika podczas zabiegu, zapobiegając jego ześlizgiwaniu szt 6
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Prowadnik specjalistyczny 0,014" Prowadnik pokrywany hydrofilnie w części dystalnej na długości 10 lub 38 cm Powłoka polimerowa z domieszką wolframu (w części dystalnej na długości 2 cm 90% wagi, w części proksymalnej 55% wagi) Średnica 0,014" (0,37mm) Długości 182 i 300cm Kształtowalna końcówka: prosta i zagięta Dystalna część miękka na długości 8 oraz 11cm Stalowy rdzeń pokryty PTFE w części proksymalnej " szt 30 2 "Prowadnik specjalistyczny 0,018".Prowadnik pokrywany hydrofilnie - warstwa buforowa Średnica 0,018", długości od 110 do 300cm Kształtowalny koniec o długości 2cm Dystalna część miękka na długości 8 oraz 12cm Rdzeń ze stali z domieszką tytanu " SZT 30
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: 3

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Stentgraft obwodowy samorozprężalny Pokryty na całej długości PTFE Średnice: 6-13mm Długości 20 - 120 mm" szt 5
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: 4

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Stentgraft obwodowy montowany na balonie.Stent wykonany ze stali Materiał pokrycia - PTFE Dobra widoczność w skopii rtg Przedział średnic od 5 do 12mm Długości od 20 do 58mm" szt 6
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: 5

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "System umożliwiający powrót do właściwego światła naczynia .Złożony z cewnika balonowego i mikrocewnika zakończonego igłą. Kompatybilny z prowadnikiem 0,014" Kompatybilny z koszulką 6F Długości cewnika: 80 i 120 cm Dobrze widoczne w skopii markery" szt 4
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: 6

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Cewnik obwodowy niskoprofilowy hydrofilny zbrojony do pokonywania trudnych zmian Kompatybilny z prowadnikiem 0,035" i koszulką 4 Fr Długości od 65 do 150 cm Taperowana na 12 mm końcówka, zagięta lub prosta Przynajmniej jeden marker widoczny w skopii RTG na końcu dystalnym cewnika. Shaft wzmocniony odporny na załamanie struktury podłużnej Pokrycie hydrofilne minimum na dystalnych 40 cm " szt 13
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7    Nazwa: 7

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Cewnik balonowy na prowadniku 0,035".Kompatybilny z prowadnikiem 0,035" Średnice balonu: 3 - 12 mm Długości balonu: 20 - 200 mm Długości systemu wprowadzającego: od 40 do 135 cm Kompatybilny z koszulką: 5 - 7 F Ciśnienie RBP:10 - 24 ATM " szt 33
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8    Nazwa: 8

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Stent samorozprężalny nitynolowy Średnice: 5-12 mm Długości: 20 - 200 mm w zależności od średnicy Długości systemu wprowadzającego: 75 i 130 cm Maksymalny crossing profile 0,083" Kompatybilny z prowadnikiem 0,035" i koszulką 6F dla wszystkich rozmiarów Możliwość rozprężenia stentu jedną ręką lub dwiema rękami " szt 16
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9    Nazwa: 9

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Cewnik balonowy powlekany lekiem.Długość od 10 do 250mm Średnica od 1,5mm-8.0mm cewnik balonowy z lekiem z grupy cytostatyków Specjalna, elastyczna końcówka do krętych naczyń Kompatybilny z prowadnikiem 0,014", 0,018'', 0,035'' " szt 10
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10    Nazwa: 10

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Stent samorozprężalny pokrywany lekiem do SFA .Stent samorozprężalny, nitinolowy, pokrywany lekiem z grupy cytostatyków Kompatybilny z koszulką 6F Długości stentu 40-120 mm Dostępne średnice 5-8 mm Długości systemów dostawczych od 80 do 125 cm Kompatybilny z prowadnikiem 0,035" szt 11
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11    Nazwa: 11

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Samorozprężalne stenty obwodowe nitinolowe do zastosowania w obrębie tętnicy podkolanowej i na wysokości kolana .Wycinane laserowo z jednego kawałka, helikalna budowa stentu zapewniająca dzięki dużej sile radialnej dynamiczne dopasowanie się do krzywizn naczynia bez zmiany średnicy stentu System wprowadzający: koszulka 5-6F Długość systemu wprowadzającego 80 cm i 130 cm Średnice stentu od 5 do 8 mm Długość stentów 20 do 200 mm Minimalna skracalność stentu po rozprężeniu " szt 5
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12    Nazwa: 12

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Stent montowany na balonie.Stent kobaltowo-chromowy lub stalowy Kompatybilny z prowadnikiem 0,035" Długość układu wprowadzającego 80 i 135 cm Dostępne średnice od 5,0 do 10,0 mm Dostępne długości stentu od 12 do 59 mm Markery widoczne w skopii na końcach stentu" szt 6
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13    Nazwa: 13

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Stent samorozprężalny do BTK .Stent nitynolowy Kompatybilny z prowadnikiem 0'018" Możliwość zastosowania introducera 4F dla wszystkich rozmiarów Długość układu wprowadzającego 80-90cm i 120-135cm Dostępne średnice od 3 do 8mm Dostępne długości od 20 do 200 mm " szt 3
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14    Nazwa: 14

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Cewnik balonowy do tętnic goleni 0,018" .Długość cewnika balonowego: 40 - 200 cm Długości balonu: 10-200 mm Rozmiary balonu: 1,25-10 mm Kompatybilny z prowadnikiem 0,014", 0,018" Dostępna wersja RX i OTW" szt 10
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15    Nazwa: 15

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Cewnik balonowy na prowadniku 0,014'' Długość układu wprowadzającego od 90 do 150cm Kompatybilny z koszulką 4F Rozmiary balonu od 1,5 do 4,0mm Długości balonu od 20 do200mm Ciśnienie maksymalne RBP od 14 do 16bar " szt 13
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16    Nazwa: 16

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Stenty do żył biodrowych .Stent żylny: stent nitynolowy Kompatybilny z koszulką 7F - 10F. Długość systemu wprowadzającego od 80 do 125 cm Kompatybilny z prowadnikiem 0,035" Średnica stentu: 10,12,14,16,18, 20 mm Długość stentu: od 4do 16 cm " szt 4
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17    Nazwa: 17

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Stent do żyły głównej dolnej.Stent żylny nitynolowy Kompatybilny z koszulką 10F Średnica stentu: od 18 do 36 mm, Długość stentu: od 100 mm Komparybilny z prowadnikiem 0,035" " szt 2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18    Nazwa: 18

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Koszulka zbrojona niskoprofilowa typu "crossover".Długości: 45 cm (fabrycznie zagięta - cross over i prosta) i 100 cm (prosta) Konstrukcja polimerowa ze stalowym zbrojeniem, zapewniającym utrzymanie średnicy wewnętrznej Średnica 4F, 5F, 6F Kompatybilna z prowadnikiem 0,035" Fabrycznie taperowana Zastawka hemostatyczna i trójdrożny kranik " szt 20
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19    Nazwa: 19

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Stenty aortalne .Stenty samorozprężalne Konstrukcja "zamkniętokomórkowa" dla maksymalnej siły radialnej Znaczniki tantalowe na końcach stentu Cieniodajne znaczniki na koszulce wprowadzającej Średnica śr.16-36mm, dł. 20-100mm " szt 2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20    Nazwa: 20

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Mikrocewnik: zbrojony, Szaft wykonany z pebaxu i nylonu, Marker cieniujący na dystalnej końcówce, Średnica wewnętrzna 0,028", Dostępne dwie długości cewnika 100cm i 135cm, Cewnik taperowany (proks/dyst) 3,0F - 2,8F, Pokrycie hydrofilne na dystalnej części cewnika: 75cm dla długości 100cm i 110cm dla długości cewnika 135cm, Mikrocewnik kompatybilny z mikrosferami embolizacyjnymi do rozmiaru 700-900um; Kompatybilny z prowadnikiem maks. 0,025"; Cewnik o prostej końcówce; Pokrycie wewnętrzne PTFE; Cewnik elastyczny i odporny na załamania; szt 10 2 Mikroprowadnik o średnicach 0,014" lub 0,018"; Długości: 165cm; Kształt końcówki: straight i angled; Rdzeń stalowy; Platynowy oplot na końcówce dystalnej doskonale widoczny w skopii; Płaszcz polimerowy na końcówce roboczej; Pokrycie hydrofilne do części dystalnej prowadnika; Część proksymalna prowadnika pokryta PTFE; Doskonałe przeniesienie obrotu szt. 10 3 Embosfery:-strzykawki z objętością sfer 1ml lub 2ml: Wykonana z kopolimeru akrylowego sieciowanego z żelatyną wieprzową; Idealna kulistość zapewnia precyzyjne i całkowite zamknięcie naczynia krwionośnego; Jednolite, bez osobnych powłok; Hydrofilne; Posiadają zdolność kompresji i powrotu do pierwotnego kształtu po opuszczeniu mikrocewnika; Biokompatybilne i obojętne biologicznie - brak reakcji zapalnych, alergicznych, nie ulegają metabolizowaniu; Brak efektu sklejania się poszczególnych sfer; Sfery przezroczyste; Rozmiary (um): 100 - 300; 300 - 500; 500 - 700; 700 - 900; 900 - 1200; Dostarczane w strzykawkach poliwęglanowych 20ml z wkręcanym zabezpieczeniem; Oznaczenie rozmiaru kodowane kolorem na etykietach szt 10 4 "Zestaw do trombolizy celowanej: Zawiera cewnik, prowadnik zamykający, Y-konektor, Średnice cewników: 4F i 5F; Długości cewników: 45cm,90cm,135cm *Długość segmentu infuzyjnego: o Systemy 45 cm: 10 cm i 20 cm o Systemy 90 cm i 135 cm: 5 cm, 10 cm, 20 cm, 30 cm, 40 cm, 50 cm Kompatybilny z prowadnikiem 0,035"; Prowadnik okluzyjny zapewniający szczelne zamknięcie otworu centralnego cewnika z zabezpieczeniem przed jego przemieszczaniem się oraz uszkodzeniem proksymalnej końcówki; Otwory wykonane spiralnie wokół osi cewnika zapewniające jednolite podawanie środka terapeutycznego do całego światła zmiany; Otwory podzielone na sekwencje o narastającej średnicy, co zapewnia jednolite ciśnienie infuzji na całej długości segmentu infuzyjnego cewnika; Laserowa technologia wykonywania otworów zmniejszająca ryzyko ich zatykania się w trakcie infuzji " szt 23
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21    Nazwa: 21

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Stent samorozprężalny intrakranialny z zestawem wprowadzającym: -pleciony z drutu nitinolowego, kąt splotu 60 stopni -średnica od 2,5 mm do 5,5 mm -długość od 12 mm do 75 mm -zestaw wprowadzający składający się z prowadnika, introduktora, mikrocewnika zbrojonego, Y-connektora." szt 3 2 "Nieprzylegający płynny środek embolizacyjny do terapeutycznej embolizacji mózgowych malformacji tętniczo-żylnych (AVM). - kopolimer EVOH (alkoholu etylowo-winylowego) rozpuszczonym w roztworze DMSO (dimetylosulfotlenku) z zawiesiną ze zmikronizowanego pyłu tantalowego w celu uzyskania nieprzepuszczalności dla promieni Rtg. - KOMPATYBILNY mikrocewnik w zestawie." szt 3
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22    Nazwa: 22

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Spirale embolizacyjne obwodowe: wykonane z platyny z dakronowymi włoskami. Średnica 0,018" ,0,035". Średnica w części proksymalnej po uwolnieniu od 3-10mm. W części dystalnej po uwolnieniu 2-5mm.Różne kombinacje średnic i długości. Spirale można uwalniać od węższego i szerszego końca. Przy średnicy 0,018" długość wyprostowanej sprężynki od 2-7mm. szt 166 2 Zestaw z zagięta pętlą do usuwania ciał obcych: boczny łącznik pozwalający na przepłukiwanie i podawanie środka kontrastowego pomiędzy pętla a cewnikiem TFE. Średnica cewnika 5F i 6,3F. Długość 50 i 100cm. Średnica pętli 10,25mm. szt 2 3 "cewnik kalibracyjny: Długość min. 100cm Średnica max. 7F Radiomarkery min. 10 Rozstaw radiomarkerów min. 1cm" szt 20 4 "Koszulki wprowadzające z bocznym ramieniem: w zestawie z poszerzaczami kompatybilnymi z prowadnikami 0,018"/0,038". Cieniodajny znacznik na końcu koszulki. . Atraumatyczna ,niezbrojona końcówka redukująca uszkodzenie naczyń. Hydrofilne pokrycie koszulki i poszerzaczy. Ręcznie regulowana uszczelka zastawkowa. Koszulka spiralnie zbrojona. Różne końcówki. Średnica koszulki: 4,5,6,7,8F. Długość koszulki: 80,90,110cm. Wewnętrzna średnica koszulki: 0,059",0,074",0,087",0,100",0,113". Akceptuję prowadnik:0,018";0,035";0,038"" szt 20
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23    Nazwa: 23

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Mikrocewnik infuzyjny typu" Flow Directed" kompatybilny z materiałem embolizacyjnym EVOH (ONYX ): ? Mikrocewnik o długości całkowitej 170cm, kompatybilny z prowadnikiem maksymalnie 0,010". ? Mikrocewnik o średnicy zewnętrznej 2,7/1,3F prox/dyst i świetle wewnętrznym 0,013". ? Mikrocewnik o zmiennej charekterystyce sztywności od największej do najmniejszej ? Mikrocewnik o dużej odporności na załamanie - zdolność do utworzenia pętli o średnicy 0,23mm bez załamania ? Mikrocewnik z dużej odporności na rozciąganie - wytrzymałość 550g obciążenia bez deformacji. ? Mikrocewnik o dystalnym segmencie o długości 25cm ? Dystalny marker obrazujący zakończenie cewnika ? Pokrycie hydrofilne na całej długości ? Wyposażony w mandryn ułatwiający wprowadzenie do cewnika prowadzącego szt 8 2 Materiał embolizacyjny do embolizacji naczyniaków na zasadzie wytrącania (precypitacji) materiału embolizacyjnego z roztworu - ONYX LES: ? Kopolimer winyl-alkoholu etylowego EVOH ? DMSO dimetylosulfotlenek jako rozpuszczalnik do EVOH ? Zawiera mikronizowany pył tantalowy, celem wizualizacji we fluoroskopie ? Dostępny w trzech lepkościach 18, 24 oraz 34. ? W zestawie 1 fiolka EVOH 1,5ml, jedna fiolka DMSO 1,5ml i trzy strzykawki. szt 13 3 Oprzyrządowanie do przygotowania materiału embolizacyjnego ONYX : ? Mikser do dokładnego rozprowadzenia pyłu tantalowego , pojemność 4 fiolki jednocześnie ? podgrzewacz do Onyxu, pojemność 4 fiolki jednocześnie szt 1 4 Stent do remodelingu - ?Stent z nitinolu o strukturze zamkniętych cel ? Stent o znakomitej apozycji do ściany naczynia i dużej sile radialnej dzięki budowie "overlaping cells" ? Połączony trwale z popychaczem, uwalniany na drodze elektrolitycznej ? Stent repozycjonowalny z możliwością ponownego złożenia po całkowitym rozprężeniu. ? Stent o sposobie dostarczania jak spirala embolizacyjna - wprowadzany przez dowolny mikrocewnik o świetle minimum 0,021" ? Stent ultra-elastyczny w dostawie - zachowujący się w mikrocewniku jak spirala embolizacyjna ? Trzy markery platynowe na dalszym końcu stentu, jeden marker na bliższym końcu ? Stent o jednym rozmiarze max 4mm dostosowany do rozmiarów naczynia od 3 do 4mm, długości części roboczej 20mm. Całkowita długość 30mm ? Wskazania do stosowania w remodelingu tętniaków o szerokiej szypule, leczenia zwężeń miażdżycowych naczyń wewnątrzmózgowych oraz do utrzymania drożności naczynia wewnątrzmózgowego zablokowanego skrzepem krwi szt 20 5 Oprzyrządowanie do odczepiania stentu ? Generator, gwarantuje wizualną i dźwiękową informację o odczepieniu spirali ? Komplet kabli połączeniowych o długości 2,75m szt 1 6 Filtr przeciwzatorowy:? System umożliwiający zastowowanie niezależnego prowadnika 0,014" lub 0,018", według uznania operatora. ? System dostawy: "rapid exchange" lub "over the wire" do wyboru, kompatybilny z cewnikiem prowadzącym 6F ? System zmontowany tak iż najpierw przez zwężenie przeprowadzany jest mięki cewnik, przez który następnie przeprowadzany jest filtr. Profil przejścia 3,2F ? Filtr zbudowany z heparynizowanej nitinolowej nici utkanej w koszyk. Filtr niecentrycznie położony względem prowadnika, możliwość zastosowania w krętych naczyniach. ? Filtr zamontowany na prowadniku w sposób umożliwiający jego obrót oraz przesuwanie się w osi podłużnej prowadnika ? Szkielet filtru wykonany ze złotego drutu, dodatkowo markery proksymalny i dystalny, obrazujące początek i koniec filtra ? Pięc rozmiarów koszyka filtra 3/4/5/6/7mm do naczyń od 2 do 7mm ? Filtr posiadający certyfikat CE do stosowaniu w tętnicach szyjnych, wieńcowych oraz obwodowych szt 10 7 "Pętle do usuwania ciał obcych - system wykonany w postaci prowadnika, zakończonego odchodząca podkontem 90st,w części dystalnej pętlą - w komplecie cewnik prowadzący dostosowany do wymiarów petli - rozmiary pętli pętla standardowa średnice 5/10/15/20/25/30/35 - długości prowadnika od 65cm do 120cm - cewnik prowadzacy 4F lub 6F - mikropętla średnice 2/4/7mm - długość prowanika 175cm do 20cm - cewnik prowadzący 2,0/2,3F proksymalny/dystalny " szt 3
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24    Nazwa: 24

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "FILTRY DO ŻYŁY GŁÓWNEJ DOLNEJ ; *Filtr wykonany z nitynolu *Filtr załadowany fabrycznie do cewnika dostawczego *System dostawczy o średnicy max 12F z możliwością założenia filtru od żyły udowej lub szyjnej *Zestaw wyposażony w igłę, prowadnik sztywny oraz introducer *Filtr czasowy lub stały " szt 1
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25    Nazwa: 25

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Stenty nerkowe montowane na balonie - kompatybilny z prowadnikiem 0,014"" (RX)i 0,014""/0,018""(OTW) - kompatybilny z systemem 5F (srednice 4-6mm) i 6F (średnica 7mm) - średnice stentu 4/5/5.5/6/6.5/7mm - długość stentu 10/15/20/24mm " szt 5
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 26    Nazwa: 26

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Zbiornik o pojemności 1000ml, kompatybilny z pompą Penumbra MAX220; udostępnienie przenośnej pompy z płynną regulacją siły ssania i nanometrem na czas obowiązywania kontraktu wliczone w cenę oferty. szt 1 2 Cewnik reperfuzyjny: cewnik aspiracyjny do tętnicy szyjnej; długość całkowita 132cm; średnica proksymalna 6F, dystalna 5,75F; cewnik wzmocniony proksymalnie śródścienną płaską lub kombinacją płaskiej i okrągłej spirali stalowej, dystalnie spiralą nitinolową; optymalna elastyczność uzyskana przez 14 stref przejściowych o różnych parametrach; przewody wysokociśnieniowe przystosowane do pracy w warunkach podciśnienia do - 1atm., wyposażone w włącznik siły ssącej typu ON/OFF kompatybilne z systemem pompy Penumbra MAX. szt 5 3 "Koszulka naczyniowa długa z cewnikiem prowadzącym: * Średnica wewnętrzna 0.088" (6F); * Długość 80 lub 90cm * Zakończenia: proste lub MP * Kompatybilny z prowadnikami 0,035" - 0,038" * Powłoka hydrofilna na dystalnym odcinku * Dystalny segment widoczny w skopii (8cm) * Dostępna z cenikiem prowadzącym 6F o długościach 105 lub 125cm i różnych zakończeniach (BER, H1, SIM lub SIM-V)" szt 5 4 Cewniki reperfuzyjne: długość całkowita 157 lub 143cm; średnica dystalna 3,8F lub 4,3F. szt 2 5 Urządzenie do ewakuacji skrzeplin (separator): przeznaczony do naczyń od 3mm średnicy, długość całkowita urządzenia - ok. 203cm; długość części aspiracyjnej 26mm; średnica robocza - 4,5mm; zasadnicza część wykonana z laserowo ciętego nitinolu (0,014" średnicy); wyposażony w 5 znaczników; mała siła radialna oraz dodatkowe elementy kotwiczące skrzeplinę w osi naczynia/urządzenia szt 2 6 Mikrocewnik wprowadzający: długość 160cm, średnica wewnętrzna 0.025";zakończenie proste ze znacznikiem RTG szt 2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 27    Nazwa: 27

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "Mikrocewnik do embolizacji obwodowych.Profil mikrocewnika 2,4F i 2,8F - Długości mikrocewnika 105, 130, 155 cm - Dostępne kształty końcówek Straight, Bern, J, Swan - Dostępne wersje z dwoma markerami - Maksymalny przepływ 3,5 ml/s dla 2,4F i 6,3 ml/s dla 2,8F - Pokrycie hydrofilne - Kompatybilne z prowadnikiem 0,018" i 0,021" - Dostępne wersje z mikroprowadnikiem i bez mikroprowadnika - Kompatybilne z cewnikami diagnostycznymi 0,035" i 0,038" - Maksymalne ciśnienie 1200 PSI - Możliwość podania cząstek embolizacyjnych do 900 mikronów (2,8F)" szt 8
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 28    Nazwa: 28

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Strzykawki wkręcane: Pojemność: 1ml; 3ml; 6ml; 10ml; 20ml; Przezroczysty korpus wykonany z polikarbonatu; Gumowe zakończenie tłoka; Nakręcane końcówki męskie; * Dostępne z różnymi kolorami tłoków szt 33
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 29    Nazwa: 9

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Prowadniki hydrofilne: Prowadnik nitynolowy, Średnica 0,035"; Zakres długości 80 cm - 260 cm; Stały rdzeń; Końcówki: prosta i zakrzywiona; Dostępne prowadniki sztywne i standardowe; Pokrycie hydrofilne; Doskonała pamięć kształtu końcówki; Przeniesienie obrotu 1:1, Prowadnik wytwarzany technologią koekstrudowania rdzenia nitynolowego z powłoką poliuretanową gwarantującą zachowanie integralności prowadnika nawet po kliku zastosowaniach szt 50
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 30    Nazwa: 30

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 "* Strzykawka wysokociśnieniowa z manometrem do PTA, ciśnienie min 20bar " szt 400 2 "PROWADNIK Z POWŁOKĄ - PTFE - ; *Średnica od 0,018'' do 0,035'' *Długość od 150 do 260cm " szt 233 3 "ŁĄCZNIK WYSOKOCIŚNIENIOWY ; *Łącznik wysokociśnieniowy z oplotem różnej długości od 55 do120cm " szt 333
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.