eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Dostawy środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-10-17


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):

http://www.szpitalslaski.pl/index.php/2015-03-11-15-18-18/zamowienia-publiczne

Ogłoszenie nr 324925 - 2016 z dnia 2016-10-17 r.

Cieszyn: Dostawy środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie, krajowy numer identyfikacyjny 000313348, ul. Bielska  4, 43-400  Cieszyn, woj. śląskie, państwo , tel. 33 854 92 00, e-mail zampubl@szpitalskaski.pl, faks 33 852 12 24.
Adres strony internetowej (URL): http://www.szpitalslaski.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
http://www.szpitalslaski.pl/index.php/2015-03-11-15-18-18/zamowienia-publiczne


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://www.szpitalslaski.pl/index.php/2015-03-11-15-18-18/zamowienia-publiczne


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
W wersji papierowej
Adres:
Kancelaria Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie (Budynek H - Administracja/Dyrekcja), ul. Bielskiej 4, 43-400 Cieszyn.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
Numer referencyjny: ZP 1407/16
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych do Apteki Zakładowej Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie. Zamówienie składa się z 49 części - zadań. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty mogą być składane na jedną lub większą ilość zadań. Zamawiający będzie wybierał Wykonawcę dla każdego zadania oddzielnie. W Formularzu cenowym - załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia podano szczegółowy opis poszczególnych środków oraz przewidywane zapotrzebowanie w okresie obowiązywania umowy. 2. Warunki jakim muszą odpowiadać dostawy: a) środki antyseptyczne i dezynfekcyjne, zwane dalej środkami, muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, b) środki muszą mieć umieszczony na opakowaniu nr serii, termin ważności oraz jeżeli jest wymagany znak CE w sposób widoczny, czytelny i nieusuwalny, c) termin ważności dostarczonych środków musi wynosić minimum 12 miesięcy licząc od daty ich dostawy, d) dostawy realizowane będą na koszt i ryzyko Wykonawcy do Apteki Zakładowej ZZOZ w Cieszynie w odpowiednich opakowaniach, transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi, e) dostawy zamówionej partii środków następować będą w terminie zaoferowanym w ofercie (Zamawiający dopuszcza zaoferowanie maksymalnie 5 dniowego terminu realizacji dostaw częściowych), od daty złożenia pisemnego zamówienia przesłanego telefaksem/e-mailem. Jeżeli dostawa wypada w sobotę lub dniu ustawowo wolnym od pracy, to wtedy nastąpi ona w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym w kolumnach "Opis asortymentu" i "Postać".

II.5) Główny kod CPV: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 573128.30
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01/12/2016 data zakończenia: 30/11/2018


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w terminie 3 dni od dnia ukazania się informacji z sesji otwarcia ofert na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, W przypadku podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólnie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1) opisy w języku polskim, zawierające parametry użytkowe zaoferowanych środków - obszar zastosowania i użycia preparatu, w tym w szczególności: stężenie, spektrum działania, czas działania, sposób przygotowania roztworów użytkowych (np. ulotki informacyjne), 2) dokumenty rejestracyjne i deklaracje zgodności zawierające informację o przeznaczeniu środka dezynfekcyjnego, dokumentujące zastosowanie w obszarze medycznym, 3) aktualne karty charakterystyki substancji niebezpiecznych w przypadku zaoferowania środków zawierających substancje sklasyfikowaną jako niebezpieczna, 4) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że zaoferowane środki są: a) dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami, b) zgodne z normą PN-EN 14885 lub dokumentem równoważnym (jeżeli dotyczy). 5) oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany w ramach: a) zadania nr: 22, 23 i 24 preparat jest w pełni kompatybilny z urządzeniem Deko-2000 i nie spowoduje jego uszkodzenia oraz nie zakłóci poprawnego procesu mycia-dezynfekcji, b) zadania nr 27 preparat jest w pełni kompatybilny z instrumentami firmy Storz / Olympus i nie spowoduje ich uszkodzenia oraz nie zakłóci poprawnego procesu mycia-dezynfekcji, c) zadania nr 28 preparat jest w pełni kompatybilny z instrumentami firmy Olympus i nie spowoduje ich uszkodzenia oraz nie zakłóci poprawnego procesu mycia-dezynfekcji, d) zadania nr 31 preparat jest w pełni kompatybilny z urządzeniem do pianowego mycia powierzchni MS-3 firmy ECOLAB i nie spowoduje jego uszkodzenia oraz nie zakłóci poprawnego procesu mycia-dezynfekcji, e) zadania nr 47 i 48 preparat jest w pełni kompatybilny z myjnią ETD 2 i ETD 3 firmy Olympus i nie spowoduje ich uszkodzenia oraz nie zakłóci poprawnego procesu mycia-dezynfekcji.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1.Wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.Dokument potwierdzenia przelewu wadium lub kserokopia poręczenia/gwarancji. 3.Upoważnienie do podpisania oferty o ile to nie wynika z innych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium na poszczególne zadania w następujących kwotach: Zadanie nr 1 - 900,00 zł; Zadanie nr 2 - 30,00 zł; Zadanie nr 3 - 10,00 zł; Zadanie nr 4 - 10,00 zł; Zadanie nr 5 - 480,00 zł; Zadanie nr 6 - 30,00 zł; Zadanie nr 7 - 200,00 zł; Zadanie nr 8 - 20,00 zł; Zadanie nr 9 - 20,00 zł; Zadanie nr 10 - 110,00 zł; Zadanie nr 11 - 670,00 zł; Zadanie nr 12 - 10,00 zł; Zadanie nr 13 - 30,00 zł; Zadanie nr 14 - 40,00 zł; Zadanie nr 15 - 60,00 zł; Zadanie nr 16 - 20,00 zł; Zadanie nr 17 - 20,00 zł; Zadanie nr 18 - 100,00 zł; Zadanie nr 19 - 80,00 zł; Zadanie nr 20 - 60,00 zł; Zadanie nr 21 - 90,00 zł; Zadanie nr 22 - 80,00 zł; Zadanie nr 23 - 10,00 zł; Zadanie nr 24 - 50,00 zł; Zadanie nr 25 - 20,00 zł; Zadanie nr 26 - 15,00 zł; Zadanie nr 27 - 140,00 zł; Zadanie nr 28 - 130,00 zł; Zadanie nr 29 - 30,00 zł; Zadanie nr 30 - 120,00 zł; Zadanie nr 31 - 90,00 zł; Zadanie nr 32 - 3,00 zł; Zadanie nr 33 - 4,00 zł; Zadanie nr 34 - 130,00 zł; Zadanie nr 35 - 50,00 zł; Zadanie nr 36 - 150,00 zł; Zadanie nr 37 - 190,00 zł; Zadanie nr 38 - 10,00 zł; Zadanie nr 39 - 430,00 zł; Zadanie nr 40 - 90,00 zł; Zadanie nr 41 - 160,00 zł; Zadanie nr 42 - 80,00 zł; Zadanie nr 43 - 40,00 zł; Zadanie nr 44 - 100,00 zł; Zadanie nr 45 - 120,00 zł; Zadanie nr 46 - 60,00 zł; Zadanie nr 47 - 40,00 zł; Zadanie nr 48 - 100,00 zł; Zadanie nr 49 - 120,00 zł, należy wnieść w terminie do dnia do dnia 25.10.2016 r. do godz. 10:00 w jednej lub w kilku z następujących form: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 tekst jednolity z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w banku: ING Bank Śląski S.A., nr konta 16 1050 1070 1000 0090 3070 9233 W tytule przelewu należy wpisać - Wadium - ZP 1407/16. Wadium w formie innej niż pieniądzu powinno zostać zdeponowane w oryginale w osobnej kopercie opisanej -- Wadium - ZP 1407/16 - w Pokoju nr 9 w Budynku H - Administracja/Dyrekcja w terminie j/w, a kserokopię poręczenia/gwarancji należy dołączyć do oferty. Zamawiający uzna, że wadium w formie pieniężnej zostało wniesione w terminie, jeżeli do dnia i godziny składania ofert kwota wadium będzie zaksięgowana na wskazanym rachunku. 2. W przypadku wadium wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji, poręczenie lub gwarancja muszą wskazywać dane Gwaranta/Poręczyciela oraz Zamawiającego jako beneficjenta, być wykonalne na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, mieć charakter nieodwoływalny oraz terminowy t.j. minimum na okres związania ofertą. Ponadto powinny zawierać zobowiązanie Gwaranta/ Poręczyciela do zapłaty na rzecz Zamawiającego sumy gwarancyjnej odpowiadającej kwocie wadium wraz z odsetkami na żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż osoba, za którą Gwarant/Poręczyciel udzielił gwarancji/poręczenia nie wywiązała się z zobowiązań wynikających z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 1) i 2) ustawy Pzp lub zawierające oświadczenie, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie osoby, za którą Gwarant/Poręczyciel udzielił gwarancji/poręczenia, z tym zastrzeżeniem, że poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić w przypadku: a)zmian w nazwach lub adresach stron, zmian związanych z przekształceniem podmiotowym stron, b)konieczności zmian umowy na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy, c)zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej okresowe wykonywanie przedmiotu umowy, rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności (wówczas okresu wykonywania umowy zostanie wydłużony o okres zdarzenia noszącego znamiona "siły wyższej"), d)zmiany ustawowej stawki podatku VAT (wówczas do cen netto zostanie doliczona nowa stawka podatku VAT), e)zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679 z póżn. zm.), f)zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawek składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, g)obniżenia ceny środka w związku przyznaniem przez Wykonawcę rabatów cenowych, przy zachowaniu parametrów jakościowych środka, h)zwiększenia zapotrzebowania Zamawiającego na środki będące przedmiotem niniejszej umowy wyszczególnione w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do umowy, przy czym łączna wartość zmian umowy nie może wynieść więcej niż 10 procent całkowitej wartości umowy, o której mowa § 6 ust. 1 niniejszej umowy, i)wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 umowy, z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1 umowy, j)wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę. 2. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony. 3. Zmiany umowy w zakresie § 14 ust. 1 e) i f) mogą nastąpić wyłącznie na wniosek Wykonawcy, w którym jest on zobowiązany wykazać, że w/w zmiany mają wpływ na koszty wykonania zamówienia, złożony nie wcześniej niż po upływie co najmniej 12 miesięcy od daty rozpoczęcia realizowania dostaw, oraz gdy Wykonawca dostarczył Zamawiającemu szczegółową kalkulacje, zgodnie z § 14 ust. 4. 4. Wykonawca, który zamierza wystąpić z wnioskiem o którym mowa w § 14 ust. 3, w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu szczegółową kalkulację w zakresie całkowitych kosztów pracowniczych, wykazując w szczególności: o jaki procent w zamówieniu stanowią koszty osobowe, o ilość osób realizujących zamówienie, z uwzględnieniem podziału na umowy o pracę zawarte na podstawie Kodeksu pracy oraz umowy cywilnoprawne (z określeniem zakresu-części etatu) wraz z podaniem informacji ile osób realizujących zamówienie na etapie zawierania umowy pobiera wynagrodzenie za pracę w minimalnej wysokości. 5. Prawa i obowiązki wynikające z niniejszej umowy nie mogą być przenoszone na osoby trzecie bez pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca nie może bez pisemnej zgody Zamawiającego rozporządzać na rzecz osób trzecich wierzytelnościami wynikającymi z niniejszej umowy ani czynić z nich przedmiotu zabezpieczenia. Wykonawca nie może również zawrzeć bez zgody Zamawiającego umowy z osobą trzecią skutkującą wstąpieniem w prawa wierzyciela (art. 518 Kodeksu Cywilnego).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 25/10/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> 1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. 2. Dokumenty i oświadczenia w językach obcych należy dostarczyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu, dlatego Wykonawca w Oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3. Ogłoszenia, składa wyłącznie oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Zadanie nr 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Autosterylny lek stosowany w profilaktyce i leczeniu ran błon śluzowych i skóry. Poz. 1 - płyn, a' 1000 ml ze spryskiwaczem - 1800 op. Poz. 2 - płyn, a' 250 ml z atomizerem - 200 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Zadanie nr 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Sterylny, gotowy do użycia preparat w płynie zawierający octenidynę, służący do oczyszczania, nawilżania przewlekłych ran skóry, usuwania biofilmu bez uszkodzenia tkanek, odpowiedni do wszystkich rodzajów ran - 100 op. a' 350 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Zadanie nr 3

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Sterylny, gotowy do użycia antybakteryjny opatrunek z żelu zawierający octenidynę, służący do oczyszczania, nawilżania i dekontaminacji przewlekłych ran skóry - żel, a' 20 ml 50 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Zadanie nr 4

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Antybakteryjny płyn do przemywania narządów płciowych przed badaniami lub cewnikowaniem. Zawiera octenidynę, bezbarwny, bezbolesny, nie zawierający alkoholi, jodu, poliheksanidyny i betainy. Gotowy do użycia. Saszetka a' 30 ml - 1000 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania 100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: Zadanie nr 5

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy preparatów: Poz. 1 - Bezbarwny, alkoholowy lek w płynie do dezynfekcji skóry przed: zabiegami operacyjnymi, cewnikowaniem żył, pobieraniem krwi oraz płynów ustrojowych, iniekcjami, punkcjami, opatrywaniem ran, zdejmowaniem szwów, Butelka a' 250 ml z atomizerem - 500 op. Poz. 2 - Bezbarwny, alkoholowy lek w płynie do dezynfekcji skóry przed: zabiegami operacyjnymi, cewnikowaniem żył, pobieraniem krwi oraz płynów ustrojowych, iniekcjami, punkcjami, opatrywaniem ran, zdejmowaniem szwów. Butelka a' 1000 ml ze spryskiwaczem - 1700 op. Poz. 3 - Barwiony, alkoholowy lek w płynie do dezynfekcji skóry przed: zabiegami operacyjnymi, cewnikowaniem żył, pobieraniem krwi oraz płynów ustrojowych, iniekcjami, punkcjami, opatrywaniem ran, zdejmowaniem szwów. Butelka a' 250 ml z atomizerem - 50 op. Poz. 4 - Barwiony , alkoholowy lek w płynie do dezynfekcji skóry przed: zabiegami operacyjnymi, cewnikowaniem żył, pobieraniem krwi oraz płynów ustrojowych, iniekcjami, punkcjami, opatrywaniem ran, zdejmowaniem szwów. Butelka a' 1000 ml ze spryskiwaczem - 750 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: Zadanie nr 6

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Lawaseptyk, płyn do nawilżania i pielęgnacji błon śluzowych oraz skóry. Stymuluje prawidłowe leczenie ran. Substancja czynna poliheksanid. Butelka a' 250 ml z atomizerem - 100 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania 100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7    Nazwa: Zadanie nr 7

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Jednorazowe, antyseptyczne ściereczki do mycia z 2% roztworem chlorheksydyny, do przedoperacyjnego i codziennego stosowania na oddziałach intensywnej terapii. Op. a' 8 szt. - 2000 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8    Nazwa: Zadanie nr 8

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy preparatów: Poz. 1 - Sporobójczy preparat do dezynfekcji sprzętu i wyrobów medycznych termolabilnych. - 160 op. a' 5000 ml Poz. 2 - Paski do testów kontrolnych do preparatu z poz. 1 - 60 op. a' 50 sztuk
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9    Nazwa: Zadanie nr 9

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Emulsja do antybakteryjnego mycia ciała i włosów zawierająca octenidynę, alantoinę - 50 op. a' 1000 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10    Nazwa: Zadanie nr 10

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Preparat odkażający do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk oraz odkażającego mycia ciała pacjenta. Butelka a' 500 ml z pompką dozującą - 1000 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
artość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11    Nazwa: Zadanie nr 11

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Płyn do dezynfekcji cytrotermicznej i dekalcyfikacji aparatów do hemodializy zawierający kwas cytrynowy - 360 op. a' 5000 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutt zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12    Nazwa: Zadanie nr 12

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Preparat do dezynfekcji, oczyszczania, odkamieniania dla pełnej higieny obwodów hydraulicznych urządzeń do dializy - 20 op.a' 5000 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13    Nazwa: Zadanie nr 13

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Płatki w włókniny nasączone alkoholem, pakowane każdy w osobnej saszetce. 60mm x 30mm, op. a' 100 szt. - 400 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14    Nazwa: Zadanie nr 14

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Preparat dezynfekcyjny,oparty o min. 3 substancje aktywne pochodzące z trzech różnych grup chem. Pielęgnujący skórę o pH 5,0 przeznaczony do higienicznego i chirurgicznego odkażania rąk. Bez zawartości chlorheksydyny, o przedłużonym działaniu. Zakres działania : B, Tbc, F, V (HBV, HIV, HSV, Rota,wirus opryszczki). Kompatybilnośc opakowania preparatu z dozownikiem systemu Dermados.Op. a' 500ml - 200 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15    Nazwa: Zadanie nr 15

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Preparat w tabletkach o działaniu sporobójczym do jednoczesnego mycia oraz dezynfekcji powierzchni i wyposażenia medycznego. Bakteriobójczy (Tbc), grzybobójczy, wirusobójczy (HIV, HBV, HCV, Adeno, Polio), sporobójczy (Clostridium difficilae, Bacillus subtilis, Clostridium perfringens) - 15 minut - 1 000ppm(warunki czyste); sporobójczy (Clostridium difficilae) - 15 minut - 2 000ppm (warunki brudne). Sporobójcze działanie przy najniższm stężeniu (1000 ppm), w obecności zanieczyszczeń organicznych, w czasie 60 minut. Preparat może być stosowany w obecności pacjentów. Aktywność r-ru roboczego 72 godziny. 90 op. a' 200 tabletek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16    Nazwa: Zadane nr 16

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Wapno sodowane - medyczne, stosowane w obwodach oddechowych. Granulat, 35 op. a' 4,5kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17    Nazwa: Zadanie nr 17

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Sterylny, wolny od przetrwalników alkohol (70/30 v/v), etanol rozcieńczony w wodzie do iniekcji, do stosowania w loży do przygotowywania leków cytostatycznych. Butelka a' 500 ml ze spryskiwaczem - 40 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18    Nazwa: Zadanie nr 18

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Alkohol etylowy 70% skażony hibitanem o stężeniu 0,5%, przeznaczony do dezynfekcji. Butelka 1000 ml ze spryskiwaczem - 1200 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19    Nazwa: Zadanie nr 19

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Preparat do mycia i płukania basenów szpitalnych. Skład: niejonowe zw. powierzchniowo-czynne, kwasy organiczne, inhibitory korozji. Przeznaczenie: do automatycznych płuczek basenów szpitalnych, butelek na mocz, misek i "nerek". Środek odkamieniający. Dozowanie: 0,5ml/l na każde 5 st. twardości wody. ph: kwaśne, 2,1-3,1 (koncentrat). 90 op. a' 5000 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20    Nazwa: Zadanie nr 20

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Środek dezynfekcyjny o zapachu neutralnym przeznaczony do urządzenia rozpylającego zawartość, opartych na 6% roztworze nadtlenku wodoru i kationach srebra. Gotowy do użycia roztwór wodny. Bakteriobójczy, wirusobójczy, grzybobójczy i sporobójczy. Biodegradowalny w 99,9%. Bezzapachowy. Brak śladów osadu po użyciu. 50 op. a' 1000 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21    Nazwa: Zadanie nr 21

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Sterylne chusteczki nasączone 2% chlorheksydyną i 70% alkoholem do dezynfekcji małych powierzchni i sprzętu medycznego. Rozmiar min. 150mm x 160 mm. Pakowane pojedynczo. Skuteczne w warunkach brudnych. Wykazują działanie bakteriobójcze(w tym Tbc), grzybobójcze, wirusobójcze (w tym HBV,HCV, HIV, Vaccinia, BVDV, Rhinovirus) w czasie 1 min. 300 op. a' 200 saszetek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22    Nazwa: Zadanie nr 22

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Preparat dezynfekcyjny Skład: glukoprotamina, QAV , inhibitory korozji, nie zawierający aldehydów. Spektrum działania - B, F, Tbc (mycobacterium tuberculosis),V(Tr HSV-1) - 10min. Przeznaczenie: mycie i dezynfekcja chemiczno-termiczna w temp. 60 st. C narzędzi chirurgicznych metalowych i z tworzyw sztucznych, łóżek, kaczek i basenów. Dozowanie: 10 ml/l. ph: 5,5 (koncentrat). Dopuszczony do stosowania w myjce-dezynfektorze Deko-2000. 40 op. a' 5000 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23    Nazwa: Zadanie nr 23

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Preparat neutralizujący na bazie kwasu cytrynowego. Skład: kwas cytrynowy. Przeznaczenie: neutralizacja po myciu alkalicznym narzędzi chirurg., endoskopów sztywnych, przedmiotów z tworzyw sztucznych i gumy. Dozowanie: 1ml/l. ph: 1 (koncentrat). Dopuszczony do stosowania w myjni-dezynfektorze Deko-2000. 12 op. a' 5000 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24    Nazwa: Zadanie nr 24

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Enzymatyczny preparat myjący. Skład: niejonowe środki powierzchniowo-czynne, enzymy, glikole, alkohol. Niezawierający soli kwasów organicznych. Przeznaczenie: wrażliwe na temperaturę narzędzia chirurgiczne, aluminium oksydowane, szkło, obuwie operacyjne. Dozowanie: 5ml/l. ph: 5,5 (koncentrat). Dopuszczony do stosowania w myjce-dezynfektorze Deko-2000. 50 op. a' 5000 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25    Nazwa: Zadanie nr 25

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Poz. 1 - Żel przyśpieszający gojenie ran zawierający wodę elektrolizowaną, chlorek sodu, podchloryn sodu 60ppm, kwas podchlorawy 60ppm o działaniu przeciwbakteryjnym. 20 op. a' 120g. Poz. 2 - Płyn przyśpieszający gojenie ran zawierający wodę elektrolizowaną, chlorek sodu, podchloryn sodu 40ppm, kwas podchlorawy 40ppm o działaniu przeciwbakteryjnym. Płyn a' 250 ml - 20 op. Wszystkie pozycje muszą pochodzić od jednego producenta.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 26    Nazwa: Zadanie nr 26

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Poz. 1 - Preparat do dezynfekcji endoskopów, oprzyrządowania endoskopów, narzędzi chirurgicznych, szkła, tworzyw sztucznych, oprzyrządowania anestezjologicznego. Gotowy do użycia, bezzapachowy, zawiera aldehyd ortoftalowy. Do użycia manualnego, w myjniach półautomatycznych i automatycznych. Bakteriobójczy (w tym Tbc), grzybobójczy, wirusobójczy, sporobójczy (do 30 minut). Może być użytkowany przez 14 dni, po codziennym sprawdzaniu aktywności wskaźnikami testowymi. Paski testowe - min. 12 szt. na każde op. preparatu - 8 op. a' 3,78 L. Poz. 2 - Szybki, enzymatyczny detergent do mycia narzędzi, instrumentów medycznych i endoskopów przed procesem dezynfekcji. Zawiera kompleks enzymatyczny rozpuszczający substancje organiczne. Ulega biodegradacji. Preparat kompatybilny z preparatem z poz. 1. - 3 op. a' 1000 ml. Wszystkie pozycje muszą pochodzić od jednego producenta.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 27    Nazwa: Zadanie nr 27

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Poz. 1 - Preparat myjąco-dezynfekcyjny w postaci proszku, zawierający nadwęglan sodu, bez zawartości aldehydów, chloru, QAV, pochodnych benzenu i fenolu, do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych, endoskopów (kompatybilny z urządz./instr. firmy Olympus lub/i Karl Storz). Preparat można stosować w oddz. neonatologicznym (dezynfekcja inkubatorów). Do przygotowania roztworu stosuje się wodę wodociągową o temperaturze pokojowej. Preparat można używać w myjkach ultradźwiękowych. Bakteriobójczy (łącznie z Tbc), grzybobójczy, drożdżobójczy, wirusobójczy (HBV, HCV, HIV, Adeno, Rota, Polio, Papova) do 30 minut. W celu poszerzenia spektrum bójczego oraz skrócenia czasu dezynfekcji należy dodać kompatybilny aktywator. Pudełko a' 2 kg - 150 op. Poz. 2 - Aktywator do preparatu myjąco-dezynfekcyjnego z poz. 1, poszerzający spektrum działania dezynfekantu. Zawierający kwas fosforowy. Butelka a' 2000 ml - 60 op. Wszystkie pozycje muszą pochodzić od jednego producenta.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 28    Nazwa: Zadanie nr 28

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Preparat bezaldehydowy, oparty o aktywny tlen zawierający nadwęglan sodu, do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych, instrumentarium z tworzyw sztucznych, szkła, także do materiałów wrażliwych (w tym inkubatorów) oraz endoskopów (w tym Olympus), działający na bakterie, wirusy, grzyby, prątki gruźlicy i spory przez cały okres przydatności do użycia 15 min. Przygotowanie roztworu w wodzie o temp. pokojowej. Możliwość użycia w myjkach ultradźwiękowych. Dopuszcza się zastosowanie pasków testowych sprawdzajacych aktywność r-ru - w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć 5 pasków na każdy kg preparatu. 150 op. a' 10 lub 5 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 29    Nazwa: Zadanie nr 29

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Gotowy do użycia stabilizowany roztwór kwasu nadoctowego i nadtlenku wodoru. Preparat do rozpylania. Bakteriobójczy, grzybobójczy, sporobójczy (Clostridium sporogenes) w 30 minut. Bakteriobójczy, grzybobójczy, sporobójczy (Bacillus subtilis, Clostridium difficilae, Clostridium sporogenes) w 120 minut. Wirusobójczy (Polio, Adeno) w 60 minut. 150 op. a' 2000 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 30    Nazwa: Zadanie nr 30

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Preparat w proszku do dezynfekcji powierzchni, wyrobów i wyposażenia medycznego, na bazie nadsiarczanianiu potasu, nie zawiera aldehydów i związków anionowych. Bakteriobójczy (w tym z Tbc), grzybobójczy, wirusobójczy (HIV, HBV, HVC, Adeno, Noro, Vaccinia, Rota, Papova SV40) w 10 minut; dodatkowo Polio w 15 minut. Sporobójczy w 15 minut. Może być stosowany w obecności pacjentów, także w oddziałach neonatologicznych np. dezynf.inkubatorów. Aktywność roztworu roboczego min. 24 godziny. Miarka dozująca. Proszek, 180 op. a' 900 g.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 31    Nazwa: Zadanie nr 31

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Płynny koncentrat, przeznaczony do mycia i dezynfekcji wszystkich rodzajów powierzchni w środowisku szpitalnym. Nie posiada substancji lotnych i zapachowych. Oparty o 2-fenoksyetanol, N,N-bis(3-aminopropylo) dodecyloaminy, chlorek benzalkoniowy. Bakteriobójczy, drożdżobójczy, wirusobójczy (HBV, HCV, HIV) w czasie 15 minut. Kompatybilny z urządzenie do pianowego mycia powierzchni MS-3 firmy ECOLAB. 26 op. a' 6000 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 32    Nazwa: Zadanie nr 32

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Środek o pH 2,9 - 3,7 do czyszczenia manualnego przedmiotów ze stali szlachetnej. W składzie: niejonowe związki powierzchniowo-czynne, kwas cytrynowy, alkohol. Usuwa naloty z rdzy. 10 op. a' 500ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 33    Nazwa: Zadanie nr 33

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Gotowy do użycia preparat do mycia i konserwacji stali szlachetnej. W składzie: olej mineralny, parafina. 10 op. a' 500 ml ze spryskiwaczem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 34    Nazwa: Zadanie nr 34

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Płynny preparat do manualnego mycia i dezynfekcji narzędzi medycznych, giętkich endoskopów i ich osprzętu oraz innych wyrobów medycznych. Rozpuszcza zakrzepłą krew. Preparat oparty o chlorek benzalkoniowy, chlorowodorrek poliheksametylenu biguanidyny, tenzydy myjące. Posiadający spektrum bójcze: w stosunku do bakterii, prątków,drożdży i wszystkich wirusów osłonionych (łącznie z HBV, HCV, HIV). - 1% - 15 minut. Możliwość zastosowania w myjkach ultradźwiekowych i półautomatycznych. Kanister a' 6000 ml - 40 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 35    Nazwa: Zadanie nr 35

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Preparat do dezynfekcji i mycia powierzchni, wyrobów medycznych i wyposażenia. Bakteriobójczy (w tym Tbc), grzybobójczy, wirusobójczy (HIV, HBV, HCV, H5H1, AH1N1) w czasie 15 minut. Aktywny wobec Legionella pneumoph., MRSA, VRE. Może być stosowany w obecności pacjentów oraz na oddz. neonatologicznym. W składzie: N-(3-aminopropyl)-N-dodecylopropanol-1,3-diamina, chlorek didecylodimetyloamonowy, niejonowe związki powierzchniowo-czynne. 30 op. a' 5000 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 36    Nazwa: adanie nr 36

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Trójenzymatyczny preparat w pianie do zwilżania i wstępnej dezynfekcji zanieczyszczonych narzędzi chirurgicznych i innych wyrobów medycznych oraz powierzchni wrażliwych. Zapobiega zasychaniu zanieczyszczeń. W składzie: czwartorzędowe związki amonowe, niejonowe związki powierzchniowo-czynne, kompleks enzymatyczny. Gotowy do użycia. Utrzymuje nawilżenie narzędzi min 24 godziny. Bakteriobójczy (w tym Tbc, Salmonella ch., szczepy VRE, OXA 48, MRSA), drożdżobójczy, wirusobójczy (HIV, HBV, HCV, Herpes) w czasie 5 - 60 minut. Butelka a' 750 ml z koncówka spieniająca 320 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 37    Nazwa: Zadanie nr 37

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Płynny, trójenzymatyczny preparat do dezynfekcji i mycia narzędzi, endoskopów i innych wyrobów medycznych. Bakteriobójczy (w tym Tbc), grzybobójczy, wirusobójczy w czasie 5 minut. W składzie: czwartorzędowe związki amonowe, chlorowodorek poliheksametylenu biguanidyny, kompleks enzymów, związki powierzchniowo-czynne. Może być stosowany w oddz. neonatologicznym (mycie i dezynfekcja inkubatorów). Usuwa biofilm i zapobiega jego powstawaniu. Kanister a' 5000 ml, na każde 4 opakowania wymagana 1 pompka dozująca - 72 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 38    Nazwa: Zadanie nr 38

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Preparat do renowacji wyrobów medycznych wykonanych ze stali nierdzewnej. W składzie: kwas fosforowy, niejonowe związki powierzchniowo-czynne. Koncentrat do stosowania w roztworach wodnych. 10 op. a' 1000 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 39    Nazwa: Zadanie nr 39

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Trójenzymatyczny preparat do maszynowego i manualnego mycia narzędzi, endoskopów, oprzyrządowania anestezjologicznego i innych wyrobów medycznych. W składzie: niejonowe związki powierzchniowo-czynne, kompleks enzymatyczny, stabilizator enzymów. Nie pieni się. Nie wymaga stosowania środków neutralizujących. Wykazuje działanie bakteriostatyczne, grzybostatyczne. 1000 op. a' 1000 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 40    Nazwa: Zadanie nr 40

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Preparat w postaci szybkodziałających gotowych do użycia chusteczek do dezynfekcji i mycia powierzchni medycznych (w tym np. sond USG). Preparat na bazie H2O2 bez zawartości alkoholu, chloru, kwasu nadoctowego, QAV oraz poliaminy. Chusteczka o wymiarze min. 20x20cm i gramaturze 50g/m2. Spektrum działania: zgodnie z EN 16615 (test czterech pól) B, Tbc, F, Cl. Difficile - 5min, sporobójcze, V zgodnie z RKI V (HBV, HCV, HIV, Adeno, Polyoma SV40) - 1min. Możliwość rozszerzenia spektrum o wirusy Polio i Noro zgodnie z EN 14476. Testy wykonane na roztworze odciśniętym z chusteczki lub bezpośrednio z jej udziałem (EN 16615). 350 op. a' 100 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 41    Nazwa: Zadanie nr 41

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Chusteczki do szybkiej dezynfekcji małych powierzchni wrażliwych na działanie alkoholu, w tym sond USG, bez zawartości alkoholi; substancje aktywne QAV. Wymiary min. 245x300 mm. Spektrum bójcze: B, Tbc, F, V (Noro-mysi wurus, HIV, HBV, HCV) 1 min. B, F, V, Tbc przebadane na preparacie odciśniętym z chusteczki. Spektrum B, F (drożdże), V (HIV, HBV, HCV, Noro) - do 1 min. B (w tym Tbc), F (drożdże, a. niger), V (HIV, HCV, HBV, Noro) - do 15 min. Gramatura chusteczek min. 25 g/m^2. 350 op. a' 225 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 42    Nazwa: Zadanie nr 42

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Gotowe do użycia, szybkodziałające, nasączone chusteczki do dezynfekcji powierzchni wrażliwych na działanie alkoholu (małe powierzchnie, sondy USG). Bez zawartości kwasu nadoctowego. Substancja czynna chlorek benzalkoniowy, aktywna do 24 godzin dając dziłąnie sporobójcze (Clostridium difficilae, Bacillus subtilis). Wielkość chusteczek min. 180 mm x 200 mm. Spektrum działania: bakteriobójcze (w tym: Salmonella, szczepy VRE, MRSA, Klebsiella ), grzybobójcze, wirusobójcze (HIV, HBV, HCV, Noro, Rota, Polyoma SV 40), prątkobójcze w czasie 30 sekund do 5 minut. Gramatura chusteczek min. 23 g/m^2. 400 op. a' 200 szt. w dozowniku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 43    Nazwa: Zadanie nr 43

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - "Nasączone alkoholem (etanol) chusteczki do dezynfekcji małych powierzchni i wyrobów medycznych. Wielkość chusteczek min. 180 mm x 200 mm. Spektrum działania: bakteriobójcze (w tym Tbc), wirusobójcze, grzybobójcze w czasie 15 sekund do 5 minut. Gramatura chusteczek min. 23 g/m^2. 500 op. a' 100 szt. w dozowniku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 44    Nazwa: Zadanie nr 44

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Preparat w postaci szybkodziałającej gotowej pianki do dezynfekcji i mycia powierzchni medycznych. Preparat na bazie H2O2, bez zawartości alkoholu, chloru, kwasu nadoctowego, QAV oraz poliaminy. Spektrum działania: zgodnie z EN 16615 (test czterech pól) B, Tbc, F, Cl. Difficile - 5min,sporobójcze, V zgodnie z RKI V (HBV, HCV, HIV, Adeno, Polyoma SV40) - 30s. Możliwość rozszerzenia spektrum o wirusy Polio i Noro zgodnie z EN 14476 oraz Cl. Difficile (R 027) zgodnie z EN 16615. Butelka a' 750 ml z koncówką spieniającą - 500 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 45    Nazwa: Zadanie nr 45

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Alkoholowy preparat do szybkiej dezynfekcji małych, trudnodostępnych miejsc. Gotowy do użycia. Bez zawatrości aldehydów, pochodnych biguanidyny. Działanie bakteriobójcze (Tbc), grzybobójczew, wirusobójcze (HIV, HBV, HBC, Rota) w min. 30 sekund. Opakowanie a' 1000 ml ze spryskiwaczem - 400 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 46    Nazwa: Zadanie nr 46

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Preparat do usuwania plastrów medycznych, także wodoodpornych, zawierający olej silikonowy (heksametylidisiliksan), hipoalergiczny, szybkodziałający - 10-15 s. aerozol, 200 op. a' 50 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 47    Nazwa: Zadanie nr 47

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Enzymatyczny preparat myjący do myjni endoskopowej olympus ETD, zawierający niejonowe środki powierzchniowo czynne, enzymy, glikole konserwujące. Nie zawiera soli kwasów organicznych. Mycie odbywa się w temperaturze do 60 st. C, pH neutralne. Preparat do mycia endoskopów w myjniach ETD 2, ETD 3 firmy Olympus. 50 op. a' 5000 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 48    Nazwa: Zadanie nr 48

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Preparat do dezynfekcji chemiczno-termicznej do myjni endoskopowej Olympus ETD w temperaturze 60 st. C, zawierający aldehyd glutarowy, inhibitory korozji. Nie zawiera glioksalu oraz soli kwasów organicznych. Spektrum działania: bakteriobójczy (włącznie z prątkami gruźlicy), grzybobójczy, wirusobójczy (łącznie z Polio, HBV, HCV, HIV, Adeno, Papova SV40, Parwowirus, Vaccinia), sporobójczy, bójczy wobec jaj glisty - 5 minut. Preparat do dezynfekcji endoskopów w myjniach ETD 2, ETD 3 firmy Olympus. 100 op. a' 5000 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 49    Nazwa: Zadanie nr 49

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy - Gąbka przeciwbakteryjna do wkłuć dożylnych i do drenażu zawierająca 0,2% poliheksametylenu biguanidyny (0,2%), 5cm x 5cm - 15 050 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Wartość brutto zadania100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.