eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › DOSTAWA KART DO GŁOSOWANIA

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-01

Białystok: DOSTAWA KART DO GŁOSOWANIA
Numer ogłoszenia: 324902 - 2014; data zamieszczenia: 01.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA KART DO GŁOSOWANIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, w tym skład (przygotowanie form drukowych) oraz druk: a) kart do głosowania w wyborach prezydenta miasta, b) kart do głosowania w wyborach do rady miasta, w pięciu różnych wzorach, c) kart do głosowania w wyborach prezydenta miasta w głosowaniu ponownym, wydrukowanych zgodnie ze wzorami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ oraz zgodnie z wytycznymi zawartymi w SIWZ. 2. Zakres zamówienia zostanie podzielony na dwa etapy: 1) Etap I a) dostawa, w tym skład (przygotowanie form drukowych) oraz druk kart do głosowania w wyborach prezydenta miasta: - nakład: 228 157 szt., z tym, że ostateczną ilość (w granicach +/- 2 %) Zamawiający potwierdzi w terminie do 15 października 2014 r. - format - A4, - druk: kolor czarny, jednostronny, - papier: offsetowy koloru różowego o gramaturze 70 g/m2, - ścięty prawy górny róg, - według wzoru nr 1 w załączniku nr 1 do SIWZ b) dostawa, w tym skład (przygotowanie form drukowych) oraz druk kart do głosowania w wyborach do rady miasta: - treść w 5 różnych wzorach, - nakład: 228 194 szt., z tym, że ostateczną ilość (w granicach +/- 2 %) Zamawiający potwierdzi w terminie do 15 października 2014 r., w tym: > okręg wyborczy nr 1 - 39 759 szt. > okręg wyborczy nr 2 - 48 713 szt. > okręg wyborczy nr 3 - 44 597 szt. > okręg wyborczy nr 4 - 40 366 szt. > okręg wyborczy nr 5 - 54 722 szt. Razem - 228 157 szt. że ostateczną ilość (w granicach +/- 2 %) Zamawiający potwierdzi w terminie do 15 października 2014 r. - zbroszurowane i trwale połączone minimalnie 6 kart a maksymalnie 10 kart formatu A4, - druk: kolor czarny, jednostronny, - papier: offsetowy koloru białego o gramaturze 70 g/m2, - w prawym górnym rogu wycięty otwór o średnicy 8 mm. - według wzoru nr 2 w załączniku nr 1 do SIWZ c) karty do głosowania Wykonawca będzie musiał zapakować w paczki oddzielnie dla każdego ze 182 obwodów głosowania oraz w rezerwę. Ilość kart w poszczególnych paczkach określona zostanie w rozdzielniku dostarczonym przez Zamawiającego. Każda paczka musi być oznakowana wg. wzoru w załączniku nr 1A do SIWZ d) Wykonawca będzie zobowiązany do zastosowania poniższej procedury związanej z zatwierdzeniem do druku kart do głosowania: - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w terminie do 2 dni roboczych od dnia otrzymania ustalonej przez Miejską Komisję Wyborczą w Białymstoku treści kart przedstawił w formie papierowej do akceptacji składy kart. - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ciągu jednego dnia roboczego od dnia otrzymania korekty składu kart przedstawił w formie papierowej skład kart po dokonanej korekcie. - Ostateczna akceptacja składu karty nastąpi przez przekazanie Wykonawcy podpisanej papierowej wersji składu kart. e) Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia części zamówienia to jest 50 szt. kart do głosowania w wyborach prezydenta miasta oraz po 20 szt. kart do głosowania w wyborach do rady miasta z 5 okręgów - najpóźniej do 4 listopada 2014 r. 2) Etap 2 a) dostawa, w tym skład (przygotowanie form drukowych) oraz druk kart do głosowania w wyborach prezydenta miasta w głosowaniu ponownym: - nakład - 228 157 szt., z tym, że ostateczną ilość (w granicach +/- 2 %) Zamawiający potwierdzi w terminie do 15 października 2014 r., - format -A5, - druk: kolor czarny, jednostronny, - papier: offsetowy koloru różowego o gramaturze 70 g/m2, - ścięty prawy górny róg. - według wzoru nr 3 w załączniku nr 1 do SIWZ b) karty do głosowania Wykonawca będzie musiał zapakować w paczki oddzielnie dla każdego ze 182 obwodów głosowania oraz w rezerwę. Ilość kart w poszczególnych paczkach określona zostanie w rozdzielniku dostarczonym przez Zamawiającego. Każda paczka musi być oznakowana wg. wzoru w załączniku nr 1A do SIWZ c) wykonawca będzie zobowiązany do zastosowania poniższej procedury związanej z zatwierdzeniem do druku kart do głosowania: - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w terminie do 2 dni roboczych od dnia otrzymania ustalonej przez Miejską Komisję Wyborczą w Białymstoku treści kart przedstawił w formie papierowej do akceptacji składy kart. - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ciągu jednego dnia roboczego od dnia otrzymania korekty składu kart przedstawił w formie papierowej skład kart po dokonanej korekcie. - Ostateczna akceptacja składu karty nastąpi przez przekazanie Wykonawcy podpisanej papierowej wersji składu kart. 3. Prawo opcji - Zamawiający przy realizacji zamówienia przewiduje zastosowanie prawa opcji, polegającego na wskazaniu minimalnego (gwarantowanego) poziomu zakresu zamówienia - tj. realizacja I Etapu, przy jednoczesnym zastrzeżeniu możliwości realizacji zwiększonego zakresu zamówienia, objętego prawem opcji, tj. realizacji II Etapu, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. 4. Zamawiający oceni zasadność przystąpienia do realizacji II Etapu w dniu 18 listopada 2014 r.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00 - Różne druki .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w sekcji III.4.2 tiret 2 oraz dokument określony w sekcji III.4.4 tiret 1; 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w sekcji III.4.1 oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu określone w sekcji III.4.2 tiret 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z Wykonawców oddzielnie. 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w sekcji III.4.2 tiret 2 - przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, 3) dokument, o którym mowa w ppkt 1 lub zastępujący go dokument, o którym mowa w ppkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 3.Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Białymstoku Biuro Rady Miasta ul. Słonimska 1, pok. 607, 15-950 Białystok.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2014 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miejski w Białymstoku Biuro Rady Miasta ul. Słonimska 1, pok. 607, 15-950 Białystok.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.