eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targ › Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla obiektu zamawiającego - Miejska Hala Lodowa przy ul. Parkowa 14 w Nowym w okresie od 1 stycznia 2016r. do 31 grudnia 2016r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-30

Nowy Targ: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla obiektu zamawiającego - Miejska Hala Lodowa przy ul. Parkowa 14 w Nowym w okresie od 1 stycznia 2016r. do 31 grudnia 2016r.
Numer ogłoszenia: 324816 - 2015; data zamieszczenia: 30.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu , Pl. Evry 4, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 18 533 01 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcsir.nowytarg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla obiektu zamawiającego - Miejska Hala Lodowa przy ul. Parkowa 14 w Nowym w okresie od 1 stycznia 2016r. do 31 grudnia 2016r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksową dostawę energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla obiektu zamawiającego-Miejska Hala Lodowa przy ul. Parkowa 14 w Nowym w okresie od 1 stycznia 2016r. do 31 grudnia 2016r. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): CPV 09.31.00.00-5 elektryczność, CPV 65.31.00.00-9 przesył energii elektrycznej. 2. Warunkiem rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia będzie zawarcie przez wykonawcę umowy dystrybucyjnej z TAURON Dystrybucja S.A. do której podłączony jest obiekt zamawiającego. 3. Przedmiot zamówienia, musi spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach oraz realizowany będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10.04.1997r. Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2012 roku poz.1059) wraz z przepisami wykonawczymi - zwanej dalej Prawem energetycznym oraz w oparciu o przepisy wykonawcze do tej ustawy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający posiada obecnie zawarte umowy kompleksową na sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej z TAURON Sprzedaż S.A. nr BCP/USE/GO/014/2015 obowiązującą do 31 grudnia 2015 roku: a) Moc umowna 350 kW, b) Taryfa B23, c) Nr ENID PLTAUD 296000003478, d) Nr ewidencyjny 30070965, e) Nr licznika 303.0005632. 2) Punkt poboru mocy jest zacisk szyn zbiorczych zasilających transformator w polu nr 2 rozdzielni 15kV o częstotliwości 50 Hz stacji transformatorowej nr 6131 :lodowisko przy ul. Parkowa 14 w Nowym Targu - Miejska Hala Lodowa. 3) Planowane szacowane roczne zużycie energii elektrycznej 1740000 kWh, w tym: w strefie popołudniowej 300000 kWh, w strefie popołudniowej 240000 kWh, w strefie reszta doby 1200000 kWh. Wskazane zużycie ma charakter szacunkowy i orientacyjny, który służy jedynie wycenie, a następnie porównaniu ofert, a w konsekwencji nie stanowi zobowiązania zamawiającego do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości, która może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w okresie realizacji umowy, a rozliczenie następować będzie na podstawie faktycznego zużycia energii elektrycznej w obiekcie, zgodnie ze wskazaniami licznika. 4) Pomiar dostarczonej energii elektrycznej realizowany jest przez układ pomiarowo-rozliczeniowy (tzw. Arona) zainstalowany w rozdzielni (mnożna układu 600), przy czym: a) przekładniki prądowe 20/5A-stanowią własność zamawiającego, b) przekładniki napięciowe 15/0, 1kV-stanowią własność zamawiającego, c) licznik energii czynnej 3 taryfowy ze wskaźnikiem mocy maksymalnej i liczniki energii biernej-stanowią własność zamawiającego. 5. Rozliczenie za dystrybucję energii elektrycznej odbywać się będzie się będzie na podstawie bieżących wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego według stawek opłat wynikających z Taryfy OSD. 6. Rozliczenie za sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie się będzie na podstawie bieżących wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego według cen jednostkowych określonych w formularzu cenowym wykonawcy, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 7. Ceny jednostkowe za sprzedaż energii elektrycznej będą stała i nie będą podlegała zmianom przez cały okres realizacji zamówienia, z wyjątkiem: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT nastąpi zmiana cen jednostkowych odpowiednio do stawki podatku, b) innych ustawowych zmian przepisów nadrzędnych, na które wykonawca nie ma wpływu. 8. Zamawiający przyjmuje okres rozliczeniowych odpowiadający miesiącom kalendarzowym, wyklucza się stosowanie rat planowych i faktur prognoz w danym okresie rozliczeniowym. 9. Wynagrodzenie wykonawcy będzie płatne po miesiącu rozliczeniowym na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT w terminie 14 dni od daty jej wystawienia. Wykonawca niezwłocznie dostarczy zamawiającemu fakturę VAT, jednak nie później niż 7 dni przed terminem płatności faktury. Za dzień zapłaty uznaje się datę obciążenia rachunku zamawiającego. W przypadku jeżeli którykolwiek z ww. terminów przypada na dzień wolny od pracy, terminy wpłaty należności zostaną przesunięte na pierwszy dzień roboczy następujący po dniu wolnym od pracy. 10. Wykonawca zapewni oraz zobowiązuje się ponosi koszty bilansowania handlowego zamawiającego. Podmiotem odpowiedzialnym za rozliczanie niezbilansowanej energii elektrycznej dostarczonej i pobranej z systemu będzie wykonawca. 11. Energia elektryczna kupowana na podstawie umowy zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego, co oznacza, że zamawiający nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne. 12. Istotne Postanowienia umowy. 1) Wykonawca do oferty winien załączyć projekt umowy. zamawiający zaakceptuje treść umowy pod warunkiem, że będzie ona zgodna ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 2) W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tak określonym przypadku wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 3) Umowa może być rozwiązana przez każdą ze stron w formie pisemnej, z obowiązkiem dokonania płatności za czynności będące w toku wynikające z wykonania umowy: a) w terminie natychmiastowym, w przypadku nie dotrzymania warunków umowy, lub w przypadku zmiany w trakcie obowiązywania umowy przepisów podatkowych lub administracyjnych, jeżeli wejście w życie tych przepisów uniemożliwi realizację umowy, b) z zachowaniem 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na ostatni dzień miesiąca kalendarzowego, bez podania powodów. 4) Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5) W sprawach nieuregulowanych umową mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i Kodeksu cywilnego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.31.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2 000,00 (dwa tysiące) złotych. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj z 2007r. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PeKaO S.A. I o/Nowy Targ Al. Tysiąclecia 35A konto nr 33 1240 5136 1111 0010 5658 4328 Kserokopię wpłaty lub kserokopię wadium w inne formie należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu (poręczenie, gwarancja) zatwierdzonej przez zamawiającego, odpowiednie dokumenty w formie oryginału muszą być złożone za potwierdzeniem u pani Katarzyny Gal na pierwszym piętrze budynku Pływalni Miejskiej, w terminie składania oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej na dzień przed wyznaczonym terminem składania ofert, tj. do dnia 10 grudnia 2015 r. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 7. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną przez zamawiającego formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) wymagane jest posiadanie aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki , b) wymagane jest posiadanie aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki - w przypadku wykonawców będących Operatorem Systemu Dystrybucji, c) wymagane jest posiadanie umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się punkt poboru energii elektrycznej - w przypadku wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale XVIII ust. 6 pkt 3, oraz inny dokument potwierdzający umocowanie do podpisania oferty umożliwiający identyfikację i zgodność podpisu na ofercie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 144 ustawy zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W związku z art. 144 ustawy zamawiający informuje, że zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w przypadkach podanych poniżej: 1. Zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia jeżeli takie opóźnienie wystąpi lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia przerw w jej wykonaniu z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 2. Zmiany danych teleadresowych Wykonawcy, nazwy Wykonawcy, osób reprezentujących firmę - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej informacji. 3. Cena podana przez Wykonawcę może ulec zmianie jedynie w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT nastąpi zmiana cen jednostkowych odpowiednio do stawki podatku, 2) innych ustawowych zmian przepisów nadrzędnych, na które wykonawca nie ma wpływu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcsir.nowytarg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu ul. Plac Evry 4, 34-400 Nowy Targ lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu przy Placu Evry 4 w sekretariacie na I piętrze budynku.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia o których mowa w Rozdziale VII ust. 2 Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. 3. Ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1. 4. Ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnia. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 1) rozpoczęcie - 1 stycznia 2016 r., 2) zakończenie - 31 grudnia 2016r.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.