eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Świadczenie usług pocztowych i kurierskich oraz dostawa znaczków pocztowych dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddziału Terenowego w Rzeszowie w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2017 r

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-30

Rzeszów: Świadczenie usług pocztowych i kurierskich oraz dostawa znaczków pocztowych dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddziału Terenowego w Rzeszowie w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2017 r
Numer ogłoszenia: 324742 - 2015; data zamieszczenia: 30.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie , ul. A. Asnyka 7, 35-001 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 853 78 00, faks 17 853 78 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych i kurierskich oraz dostawa znaczków pocztowych dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddziału Terenowego w Rzeszowie w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2017 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług kurierskich i pocztowych oraz dostawa znaczków pocztowych dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddziału Terenowego w Rzeszowie w okresie od 01.01.2016 r do 31.12.2017 r w formie 2 odrębnych zadań częściowych: 1) Zadanie częściowe nr 1 - Nadawanie i odbiór przesyłek pocztowych oraz dostawa znaczków pocztowych - usługa świadczona na rzecz Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Rzeszowie. CPV: 64 11 00 00 - 0 - usługi pocztowe 24 41 00 00 - 7 - znaczki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3A do SIWZ. 2) Zadanie częściowe nr 2 - Świadczenie usług kurierskich na rzecz Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Rzeszowie. CPV: 64 12 00 00 - 3 - usługi kurierskie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3B do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0, 24.41.00.00-7, 64.12.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunków wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: pisemne oświadczenie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, oraz składa oświadczenie w treści oferty o aktualnym wpisie do rejestru operatorów pocztowych,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obie części zamówienia. 2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Formularz oferty, zgodny z załącznikiem nr 1, 2) Formularz cenowy - zgodny z załącznikiem nr 1A i 1B, 3) Dokumenty wskazane w rozdziale IX, 3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż polskim winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. Brak któregokolwiek ze wskazanych wyżej dokumentów lub złożenie go w niewłaściwej formie skutkuje odrzuceniem oferty - z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 5. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez: 1) osobę podpisującą ofertę ze strony Wykonawcy, lub 2) osobę ujawnioną we właściwym rejestrze lub ewidencji do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, lub 3) osobę stosownie uprawnioną. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, jeżeli przedstawiona przez wykonawcę kserokopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości. 6. W przypadku, gdy wykonawca prowadzi działalność w formie spółki cywilnej lub konsorcjum, a oferta nie będzie podpisana przez wszystkich wspólników, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty odpowiednie pełnomocnictwa udzielone przez pozostałych wspólników. 7. Koszty związane ze sporządzeniem oraz złożeniem oferty ponosi Wykonawca. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami w tym formularza ofertowego winna być sporządzona przez Wykonawcę według postanowień niniejszej SIWZ. 8. Oferta winna być sporządzona według wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ. 9. Pożądane jest aby wszystkie kopie stron dokumentu były poświadczone za zgodność z oryginałem. 10. Zaleca się aby wszystkie kartki oferty były kolejno ponumerowane oraz złą?czone w sposób uniemożliwiający wysunięcie się którejkolwiek kartki. 11. Zaleca się aby wszelkie poprawki lub zmiany w tekście były parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania. 12. Jeżeli załącznik lub pytanie wymienione w formularzu ofertowym nie dotyczy wykonawcy, należy wpisać /nie dotyczy/. 13. Zamawiający zaleca umieścić ofertę w dwóch zamkniętych kopertach w taki sposób, aby nie budziło to żadnych wątpliwości co do możliwości jej wcześniejszego otwarcia lub ujawnienia jej treści przez osoby nieupoważnione. 14. Koperty należy opisać w następujący sposób: Nazwa (firma) wykonawcy Adres wykonawcy Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie ul. A. Asnyka 7, 35-001 Rzeszów Oferta na: /Świadczenie usług pocztowych i kurierskich oraz dostawa znaczków pocztowych dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddziału Terenowego w Rzeszowie w okresie od 01.01. 2016 r -do 31.12.2017r/ postępowanie nr RZ.SOP.0160.21.2015, nie otwierać do dnia 10.12.2015 r. do godz. 10:00/ 15. Konsekwencje złożenia oferty nie zgodnie z ww. zaleceniami i opisem ponosi oferent. 16. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, wycofać lub zmienić złożoną przez siebie ofertę (art. 84 ustawy Pzp). 17. Zaleca się zachować kopię złożonych w ofercie dokumentów. 18. Wykonawca składając ofertę może zastrzec (w formie pisemnej), że pewne informa?cje nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. (Zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r., o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, /przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nie ujawnione do wiadomości pu?blicznej informacje techniczne, technologiczne, handlowe lub organizacyjne przed?siębiorstwa, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich w poufności/) Informacje zastrzeżone winny być wyraźnie oznaczone i wyodrębnione z pozostałych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - % osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę - 30

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, stanowią załącznik nr 4 do Specyfikacji. 2. Wykonawca akceptuje treść istotnych postanowień umowy oświadczeniem zawartym w treści formularza ofertowego. 3. Przyjęcie przez Wykonawcę istotnych postanowień umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty. 4. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. 4.1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: 1) w przypadku zmiany przepisów prawa dotyczących umowy, 2) wykonanie przedmiotu umowy stanie się zbędne dla Zamawiającego ze względu na jego właściwość lub przeznaczenie albo gdy jego realizacja przez wykonawcę będzie niemożliwa do wykonania z przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili wystawienia zlecenia., 3) zmiana treści umowy jest korzystna dla zamawiającego. 4) W przypadku konieczności wykonania usługi, która nie została przewidziana w formularzu asortymentowo-cenowym, usługa ta będzie wykonana na podstawie regulaminu i cennika obowiązującego u Wykonawcy w dniu wykonania usługi. Zmiana w zakresie powierzenia Wykonawcy nie wycenionych usług rozliczona zostanie w miejsce usług wycenionych, bez wpływu na maksymalną wartość umowy brutto. 4.2. dopuszcza się zmianę wynagrodzenia umownego: 1) w sytuacji ustawowej zmiany stawki podatku VAT w okresie obowiązywania umowy. Jeżeli zamiana taka będzie miała miejsce, wówczas Zamawiający, po uprzednim pisemnym zawiadomieniu ze strony Wykonawcy o zaistnieniu tego zdarzenia, zobowiązany będzie do uiszczenia ceny zawierającej stawkę podatku od towarów i usług obowiązującą na dzień wystawienia faktury VAT. 2) nastąpi zmiana cennika usług pocztowych zatwierdzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez obowiązujące przepisy Prawa Pocztowego, dla poszczególnych pozycji wykazanych w formularzu cenowym. Jeżeli zmiana taka będzie miała miejsce, wówczas Zamawiający, po uprzednim pisemnym zawiadomieniu ze strony Wykonawcy o zaistnieniu tego zdarzenia, zobowiązany będzie do uiszczenia opłaty za świadczone usługi w wysokości obowiązującej na dzień wystawienia faktury VAT. 5. O wystąpieniu okoliczności, które mogą mieć wpływ na zmiany wprowadzane w umowie Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować pisemnie Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie ul. A. Asnyka 7 , 35-001 Rzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2015 godzina 09:45, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie ul. A. Asnyka 7 , 35-001 Rzeszów (pokój nr 112 - kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie częściowe nr 1 - Nadawanie i odbiór przesyłek pocztowych oraz dostawa znaczków pocztowych - usługa świadczona na rzecz Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Rzeszowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0, 24.41.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. % osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie częściowe nr 2 - Świadczenie usług kurierskich na rzecz Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Rzeszowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3B do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.12.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. % osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.