eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rabka-Zdrój › Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg, chodników oraz ciągów pieszych na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój w sezonie zimowym, w latach 2015 - 2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-30

Rabka-Zdrój: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg, chodników oraz ciągów pieszych na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój w sezonie zimowym, w latach 2015 - 2016
Numer ogłoszenia: 324686 - 2015; data zamieszczenia: 30.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Rabce-Zdroju , ul. Parkowa 2, 34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 18 2676440, 2677178.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rabka.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.rabka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg, chodników oraz ciągów pieszych na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój w sezonie zimowym, w latach 2015 - 2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg, chodników, ciągów pieszych, poboczy oraz zatok autobusowych na terenie miasta i gminy Rabka - Zdrój w sezonie zimowym 2015 - 2016. Zimowe utrzymanie dróg (dalej: ZUD) obejmuje wykonanie czynności, których celem jest zapewnienie przejezdności oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych takimi zjawiskami jak opady śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni. Zamówienie podzielone jest na Części. Zakres prac jest opisany dla poszczególnych Części. Wykonawca w ramach niniejszego postępowania zobowiązuje się do 24 - ro godzinnej dyspozycyjności w stosunku do Zamawiającego w zakresie przyjęcia zgłoszenia i wykonania robót objętych umową. Wykonawca musi zapewnić ciągły kontakt telefoniczny z Zamawiającym. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy posiadania środków łączności telefonicznej dla komunikowania się pracownika Urzędu Miejskiego w Rabce - Zdroju - Koordynatora ZUD lub jego zastępcę, z kierowcami pracującymi w terenie. Do odśnieżania oraz usuwania śliskości mogą być stosowane wyłącznie maszyny drogowe zarejestrowane oraz posiadające dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych. 3.2. Wykaz zadań dla poszczególnych Części stanowiących przedmiot zamówienia: 3.2.1. Część I: Zimowe utrzymanie dróg, poboczy oraz zatok autobusowych na terenie miasta Rabka-Zdrój. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Część I Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie: a) dróg wraz z drogami bocznymi, b) poboczy, c) osiedli: Orkana, Chopina, Szebesty, Traczykówka, Słoneczna Skarpa, Słoneczne, Zagroda w Chabówce (za tunelem PKP) - boczna ul. Za Rabą, d) zatok parkingowych: przy ul. Parkowej łącznie z parkingiem przy Kościele Św. Teresy, koło Poczty przy ul. Orkana, plac BUS ul. Jana Pawła II, przy Szkole Muzycznej - przy ul. Jana Pawła II, przy ul. Zakopiańskiej, przy ul. Orkana, osiedla Słoneczna Skarpa, przy ul. Słonecznej, przy Cmentarzu Komunalnym Zabornia, parkingi przy ul. Piłsudskiego; a) zatok BUS: przy ul. Jana Pawła II, przed dworcem PKP w Chabówce, b) postoju TAXI, c) terenów gminnych, d) placu targowego Rynek, Wykaz ulic oraz terenów zimowego utrzymania wg Załącznika do SIWZ Wykaz ulic - dla Części I 2. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1 przygotowanie materiałów i sprzętu, 2 odśnieżanie, 3 zwalczanie śliskości tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających, i chemicznych, 4 monitorowanie i kontrolowanie stanu nawierzchni jezdni ulic na obsługiwanych trasach i przekazywanie bieżących informacji Zamawiającemu o występujących zjawiskach, 5 prowadzenie dyżurów dyspozytorskich. 3. Wykaz wymaganego sprzętu przewidzianego dla Części I: 1 piaskarka z pługiem - min. 2 szt. 2 koparko-ładowarka - min. 1 szt. 3 ciągnik z pługiem oraz rozsypywacz - min. 2 szt. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Upoważnioną osobą do potwierdzenia wykonanych prac jest Koordynator ZUD lub jego zastępca. Uwaga! W przypadku braku możliwości odśnieżania mechanicznego usługę należy wykonać ręcznie! 3.2.2. Część II: Zimowe utrzymanie chodników, ciągów pieszych, na terenie miasta Rabka-Zdrój. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Część II 2. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie chodników, ciągów pieszych oraz pozostałych terenów, na terenie miasta Rabka-Zdrój zgodnie z Załącznikiem do SIWZ - Wykaz chodników oraz ciągów pieszych. Wykaz chodników, ciągów pieszych wg Załącznika do SIWZ Wykaz chodników i ciągów pieszych - dla Części II 3. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1 przygotowanie materiałów i sprzętu, 2 odśnieżanie, 3 zwalczanie śliskości tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających, i chemicznych, 4 monitorowanie i kontrolowanie stanu nawierzchni na obsługiwanych trasach i przekazywanie bieżących informacji Zamawiającemu o występujących zjawiskach, 5 prowadzenie dyżurów dyspozytorskich. 4.Wykaz wymaganego sprzętu przewidzianego dla Części II: 1 pługopiaskarka przeznaczona do utrzymania chodników - min. 2 szt. 2 ciągnik (lub pojazd przeznaczony do odśnieżania chodników) z pługiem wraz z rozsypywaczem - min. 2 szt. Dopuszczalna masa całkowita sprzętu przewidzianego dla części II nie może przekroczyć 5 ton. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Uwaga! W przypadku braku możliwości odśnieżania mechanicznego usługę należy wykonać ręcznie! Upoważnioną osobą do potwierdzenia wykonanych prac jest Koordynator ZUD lub jego zastępca. 5. Standardy utrzymania chodników oraz ciągów pieszych: Chodniki oraz ciągi piesze powinny być odśnieżone do 3 godzin po wystąpieniu zjawiska atmosferycznego (opady śniegu, gołoledź, szron, szadź, lodowica, śliskość pośniegowa) w taki sposób aby zapewnić ciągłą komunikację pieszą. Dodatkowo w ramach niniejszego postępowania (do 3 godz.) należy oczyścić z zalegającego śniegu (między chodnikiem, a jezdnią) wszystkie dojścia do przejść dla pieszych. Odśnieżanie miejsc trudno dostępnych, np.: przy barierach, zatokach autobusowych, parkingach, zejściach, schodach, itp. należy prowadzić ręcznie. Śnieg zalegający na zatoce autobusowej powinien być w całości wywieziony lub zepchnięty w miejsce nie utrudniające ruchu pieszym i zmotoryzowanym. Wejścia na przejścia dla pieszych należy utrzymać na szerokości min. przejścia dla pieszych. Zamawiający zabrania składowania śniegu i lodu na terenach zieleni miejskiej. Odstąpienie od standardu utrzymania chodników oraz ciągów pieszych może nastąpić w przypadku wystąpienia skrajnie niekorzystnych i nieustabilizowanych warunków atmosferycznych i pogodowych (zawieje i zamiecie śnieżne, długotrwałe burze śnieżne niweczące efekty odśnieżania alejek i chodników) po uzgodnieniu z Zamawiającym. 3.2.3. Część III: Zimowe utrzymanie przejezdności na terenie DZIELNICY SŁONE Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Część III Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg bocznych, dojazdowych do osiedli na terenie Dzielnicy Słone: a) ul. Poniatowskiego od mostu na potoku Słonka przy wyciągu Maciejowa, łącznie z mostem; b) boczna ul. Poniatowskiego - do DW Wiosna; c) do Mlekodaja; do Domagały; d) ul. Zgody; e) Aleja Tysiąclecia od Beskidu w górę; f) ul. Gorczańska; g) ul. Gorczańska - Bydłoniówka; h) ul. Gorczańska pozostałe rozwidlenia drogi; i) ul. Wójtowiczowa; j) Miśkowcówka do ostatnich zabudowań; k) ul. Rabskich; l) rola Ogielówka, Sołtysówka, Zającówka, Jurcowa, Krężelówka; ł) Plaskówka, Ślusarczykowa, Filasówka, do Rogowca; m) ul. Polna od skrzyżowania z Gorczańską; n) Osiedle Luberdówka I, Luberdówka II; o) boczna ul. Poniatowskiego: do nr 76 a, do nr 90 a, do nr 268; p) boczna ul. Wójtowiczowej; r) Szkoła Podstawowa nr 3 - dojazd od ulicy Poniatowskiego; s) boczna Poniatowskiego do Dewajtisu w górę koło Słonki; t) boczna ul. Poniatowskiego do nr 259 a; Zakres prac obejmuje w szczególności: 1 przygotowanie materiałów i sprzętu, 2 odśnieżanie, 3 zwalczanie śliskości tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających, i chemicznych, 4 prowadzenie dyżurów dyspozytorskich. Upoważnioną osobą do potwierdzenia wykonanych prac jest Koordynator ZUD lub jego zastępca. Wykaz wymaganego sprzętu przewidzianego dla Części III: 1 ciągnik (lub pojazd przeznaczony do odśnieżania) z pługiem oraz rozsypywacz - min. 1 szt. 2 koparko-ładowarka - min. 1 szt. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Uwaga! W przypadku braku możliwości odśnieżania mechanicznego usługę należy wykonać ręcznie! 3.2.4. Część IV: Zimowe utrzymanie przejezdności na terenie DZIELNICY ZARYTE Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Część IV Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie chodnika oraz drogi boczne, dojazdowe do osiedli: a) droga do Oczyszczalni Ścieków i Sortowni Surowców Wtórnych (podjazd od przejazdu kolejowego do drogi krajowej Nr 28 utrzymanie na czarno); b) Michałówka; c) Rapaczówka Górna i Rapaczówka Dolna I, Rapaczówka Dolna II; Rapaczówka (szlak niebieski); d) Janowa, Janowa II, Panoskowa; e) Śmietanowa; f) Folwark (do Łopatowskiego); g) Osiedle Morgi; h) droga do Kościoła oraz Za Torem do mostu włącznie; i) droga do Cmentarza Parafialnego wraz z parkingiem; j) Osiedle Gackówka; k) Osiedle Biernatówka do ostatnich zabudowań, l) chodnik wraz z poboczem wzdłuż drogi krajowej nr 28 Zator - Jasło; ł) do potoku Lubońskiego; m) Ferdułówka, Dział, n) do Polczakówki; o) Królówka - od mostu w kierunku Królówki do granic lasu; p) teren wokół Szkoły Podstawowej nr 4; Zakres prac obejmuje w szczególności: 1 przygotowanie materiałów i sprzętu, 2 odśnieżanie, 3 zwalczanie śliskości tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających, i chemicznych, 4 prowadzenie dyżurów dyspozytorskich. Upoważnioną osobą do potwierdzenia wykonanych prac jest Koordynator ZUD lub jego zastępca. Wykaz wymaganego sprzętu przewidzianego dla Części IV: 1 ciągnik (lub pojazd przeznaczony do odśnieżania) z pługiem oraz rozsypywacz - min. 1 szt. 2 koparko-ładowarka - min. 1 szt. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Uwaga! W przypadku braku możliwości odśnieżania mechanicznego usługę należy wykonać ręcznie! 3.2.5. Część V: Zimowe utrzymanie na terenie SOŁECTWA PONICE Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Część V Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i utrzymanie przejezdności dróg gminnych na terenie Sołectwa Ponice: a) Pod Polanę (od pętli autobusowej); b) Pankówka; Gładyszówka; Pstrągówka; Leśniówka; c) Gawłówka, Gwiżdzówka, Krupówka; d) Bacówka, Madejówka, Gajdówka; e) Spyrkówka, Ryplówka; Liskówka, Świdrówka; f) Mardłówka, Kapłonówka, Miśkowcówka; g) Skawskówka; Dulańskówka, Filasówka, h) Bąckówka, Worówwka; i) Worwowo koło szkoły łącznie z placem i parkingiem; Worwowo do budynku nr 101 C; j) Sempówka, Bydłoniówka do p. Augustynów, Katrynówka; k) Sołtysówka (Górna) koło Plebanii, Sołtysówka; l) droga do cmentarza, Czuptówka wraz z bocznymi, Luberdówka, Twarogówka; ł) parking przy Kościele, Rola Na potok do nr 218; m) dojazd do garażu OSP Ponice; n) chodniki na terenie Sołectwa Ponice; o) Teren koło kapliczki na Sołtysówce od strony wjazdu do P. Chudej; p) Szkoła Podstawowa w Ponicach dojazd od drogi powiatowej; r) Kuśmierka do granic administracyjnych Ponic w kierunku Traczykówki wraz z bocznymi; Zakres prac obejmuje w szczególności: 1 przygotowanie materiałów i sprzętu, 2 odśnieżanie, 3 zwalczanie śliskości tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających, i chemicznych, 4 prowadzenie dyżurów dyspozytorskich. Upoważnioną osobą do potwierdzenia wykonanych prac jest Koordynator ZUD lub jego zastępca. Wykaz wymaganego sprzętu przewidzianego dla Części V: 1 ciągnik (lub pojazd przeznaczony do odśnieżania) z pługiem oraz rozsypywacz - min. 1 szt. 2 koparko-ładowarka - min. 1 szt. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Uwaga! W przypadku braku możliwości odśnieżania mechanicznego usługę należy wykonać ręcznie! 3.2.6. Część VI: Zimowe utrzymanie przejezdności dróg gminnych na terenie SOŁECTWA RDZAWKA Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Część VI Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i utrzymanie przejezdności dróg gminnych na terenie Sołectwa Rdzawka: a) Sołtysia Dolina do zakopianki, boczne Sołtysiej Doliny (do Czupty, do Wróbli, do Filasów), Magierówka; b) Stachnikówka, Srokówka, Srokówka boczna do Kubińskiego Józefa, Cieślówka; c) Zającówka, Dudkówka; d) Rusnakówka; Papieżówka; e) Loskówka, Polakówka, Nogówka; f) Kościelniakówka, Kubanówka, Cieligówka, Starmachówka, Leśniakówka; g) Kowalczykówka, Zygadówka, Piłatówka, Lutwinówka, Ziembówka, Piątkówka, Kowalówka; h) droga Rdzawka Polakówka - Obidowa (stacja paliw przy zakopiance); i) boczne drogi do Obidowej; j) do Twaroga, Buloskówka wraz z bocznymi, Szczerbówka, Zarembek, Rolówka; k) chodniki na terenie Sołectwa Rdzawka; l) plac przy OSP Rdzawka, ł) droga do cmentarza wraz z parkingiem; m) parking przy Kościele; n) Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Rdzawce - dojazd od drogi powiatowej. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1 przygotowanie materiałów i sprzętu, 2 odśnieżanie, 3 zwalczanie śliskości tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających, i chemicznych, 4 prowadzenie dyżurów dyspozytorskich. Upoważnioną osobą do potwierdzenia wykonanych prac jest Koordynator ZUD lub jego zastępca. Wykaz wymaganego sprzętu przewidzianego dla Części VI: 1 ciągnik (lub pojazd przeznaczony do odśnieżania) z pługiem oraz rozsypywacz - min. 1 szt. 2 koparko-ładowarka - min. 1 szt. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Uwaga! W przypadku braku możliwości odśnieżania mechanicznego usługę należy wykonać ręcznie! 3.2.7. Część VII: Zimowe utrzymanie przejezdności dróg gminnych oraz chodników na terenie SOŁECTWA CHABÓWKA Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Część VII Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i utrzymanie przejezdności dróg gminnych oraz chodników na terenie Sołectwa Chabówka i Role: a) Możdżeniówka, Wydrowa, Głowaczowa; b) Zagrody, Kroczkowa; c) Kaczmarczykowa, Lachówka; d) Jędrochowa, Worwowa, Łęgi; e) Zembalowa, Palarzowa I i Palarzowa II, Buksowa od wiaduktu do tunelu; f) droga do Skawy (do granicy Gminy Rabka-Zdrój); g) osiedle za ekranami przy Zakopiance - Rola Kaczmarczykowa do p. Krauzowiczów; h) droga do Kościoła wraz z parkingiem; i) droga do p. Musiał wzdłuż Skansenu; j) wjazd do Przedszkola wraz z parkingiem; k) Łęgi od wiaduktu do p. Pniaczków (za Skansenem); l) osiedle Kilińskiego (za ekranami wzdłuż Zakopianki); ł) wjazd do OSP Chabówka; m) utrzymanie wszystkich przejazdów kolejowych w ciągach dróg gminnych na terenie Sołectwa polegające na odśnieżeniu oraz posypaniu środkami uszorstniającymi (tzw. utrzymanie na czarno) na odcinku ok. 10,0 m od osi przejazdu w obydwu kierunkach - nie dotyczy przejazdu kolejowego w ciągu DW 958 Chabówka - Czarny Dunajec; n) chodniki na terenie Sołectwa Chabówka; o) chodnik wzdłuż budynku nr 256 koło Przedszkola (za barierkami), chodnik wzdłuż Szkoły Podstawowej - odśnieżanie ręczne! Zakres prac obejmuje w szczególności: 1 przygotowanie materiałów i sprzętu, 2 odśnieżanie, 3 zwalczanie śliskości tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających, i chemicznych, 4 prowadzenie dyżurów dyspozytorskich. Upoważnioną osobą do potwierdzenia wykonanych prac jest Koordynator ZUD lub jego zastępca. Wykaz wymaganego sprzętu przewidzianego dla Części VII: 1 ciągnik (lub pojazd przeznaczony do odśnieżania) z pługiem oraz rozsypywacz - min. 1 szt. 2 koparko-ładowarka - min. 1 szt. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Uwaga! W przypadku braku możliwości odśnieżania mechanicznego usługę należy wykonać ręcznie! 3.2.8. Część VIII: Zimowe utrzymanie przejezdności dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Rabka-Zdrój - ul. Bystra, ul. Gilówka, Kapicówka, Garncarska, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Część VIII Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i utrzymanie przejezdności następujących dróg gminnych na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój: - ul. Bystra; - osiedle przy ul. Bystra dojazd od ul. Kilińskiego; - ul. Gilówka wraz z wszystkimi ulicami bocznymi; - ul. Kapicówka; - ul. Garncarska wraz z bocznymi; - chodnik przy ul. Kilińskiego (DK 47 - zakopianka) Zabornia - wiadukt Chabówka. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1 przygotowanie materiałów i sprzętu, 2 odśnieżanie, 3 zwalczanie śliskości tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających, i chemicznych, 4 prowadzenie dyżurów dyspozytorskich, Upoważnioną osobą do potwierdzenia wykonanych prac jest Koordynator ZUD lub jego zastępca. Wykaz wymaganego sprzętu przewidzianego dla Części VIII: 1 ciągnik (lub pojazd przeznaczony do odśnieżania) z pługiem oraz rozsypywacz - min. 1 szt. 2 koparko - ładowarka - min. 1 szt. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Uwaga! W przypadku braku możliwości odśnieżania mechanicznego usługę należy wykonać ręcznie!.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca spełni warunek jeżeli złoży oświadczenie wg wzoru do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełni warunek jeżeli złoży oświadczenie wg wzoru do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje następującym potencjałem technicznym: a) dla części I: piaskarka z pługiem (min. 2 szt.), koparko-ładowarka (min. 1 szt.), ciągnik z pługiem oraz rozsypywacz (min. 2 szt.); b) dla części II: pługopiaskarka przeznaczona do utrzymania chodników (min. 2 szt.), ciągnik (lub pojazd przeznaczony do odśnieżania chodników) z pługiem wraz z rozsypywaczem (min. 2 szt.); c) dla części od III do VIII - ciągnik (lub pojazd przeznaczony do odśnieżania) z pługiem oraz rozsypywacz (min. 1 szt.), koparko-ładowarka (min. 1 szt.); Jeżeli Wykonawca przewiduje składanie ofert na więcej niż jedną część musi wykazać dysponowanie odpowiednią ilością potencjału technicznego wymaganego dla poszczególnych części. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełni warunek jeżeli złoży oświadczenie wg wzoru do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli złoży oświadczenie wg wzoru do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, 2. Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym, 3. Wypełniony, podpisany formularz ofertowy wraz z załącznikami.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas podstawienia sprzętu CPS - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rabka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rabce-Zdroju, ul. Parkowa 2, 34-700 Rabka-Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Rabce-Zdroju, ul. Parkowa 2, 34-700 Rabka-Zdrój SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.