eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gościno › "Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gościno, etap II "

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-17

Ogłoszenie nr 324665 - 2016 z dnia 2016-10-17 r.

Gościno: "Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gościno, etap II "
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 311224-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gościno, krajowy numer identyfikacyjny 33004407428001, ul. ul. IV Dywizji Wojska Polskiego  63, 78120   Gościno, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3512517, 3512552, faks 943 512 552, e-mail goscino@szczecinek.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): goscino.szczecinek.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: PGL LP

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gościno, etap II "

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2. Przedmiotem zamówienia są prace polegające na: - naprawie i konserwacji dróg leśnych, których stan techniczny nie pozwala na prowadzenie prac gospodarczych; -naprawie trudno przejezdnych miejsc, poprzez nawiezienie kruszywa zgodnie ze wskazaniem zakresu prac określonych w szczegółowym kosztorysie ofertowym dla poszczególnych dróg; -prace na terenie działania Nadleśnictwa Gościno w obrębie Dygowo, Gościno i Rymań: Obręb Dygowo: I. Droga nr L3/260 droga leśna R164 w leśnictwie Włościbórz II. Droga nr L3/238 droga leśna R131 w leśnictwie Grzybowo III. Droga nr L3/_____ droga leśna R119 w Leśnictwie Bagicz IV. Droga nr L3/266 droga leśna wL176 w leśnictwie Świelubie V. Droga nr L3/270 droga leśna nr R180 w leśnictwie Świelubie Obręb Gościno: VI. Droga leśna L3/114 droga leśna nr L218 w leśnictwie Trzynik VII. Droga leśna L3/163 droga leśna nr L283 w leśnictwie Słowenkowo VIII. Droga leśna L3/____ droga leśna nr R212 w leśnictwie Pobłocie Obręb Rymań: IX. Droga leśna L3/214 droga leśna nr L454 w leśnictwie Międzyrzecze 3. . Na przedmiot zamówienia składają się m.in.: - naprawa drogi leśnej tłuczniem betonowym, - plantowanie mechaniczne poboczy, - mechaniczne zagęszczenie dróg gruntowych, - rowki rozlewowe wykonane ręcznie, 4. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna (Kosztorys Ofertowy Szczegółowy - przedmiar robót)- będąca załącznikami do SIWZ (zał. nr 10) oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ( zał. 9). 5. Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gościno będą rozliczane kosztorysem powykonawczym wykonanym w oparciu o podane stawki w ofercie (ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym). Przyjmuje się, że Wykonawca przystąpi do realizacji prac w terminie 3 dni od daty protokolarnego przekazania terenu przez Zamawiającego. 6. W przypadku wykonywania robót w niekorzystnych warunkach atmosferycznych, zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania prac do czasu wystąpienia warunków umożliwiających kontynuację robót. Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę pisemnie lub telefonicznie o terminie wstrzymania i terminie wznowienia prac. 7. Wszystkie prace powinny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi, sztuką budowlaną, przepisami bhp i ochronie przeciwpożarowej, przepisami o ochronie środowiska naturalnego oraz zaleceniami zamawiającego, zgodnie z wymogami i wytycznymi określonymi w SIWZ. 8. Po wykonaniu prac Wykonawca doprowadzi do należytego stanu i porządku teren budowy, a także (w razie korzystania) drogi, nieruchomości, urządzenia i inne obiekty, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, oraz naprawi ewentualne szkody związane z prowadzeniem robót wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim. 9. Gwarancja na wykonanie przedmiotu zamówienia - Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres minimum 12 miesięcy liczonych od daty każdorazowego odbioru końcowego wykonanych robót . Maksymalny okres udzielenia gwarancji -36 miesięcy. Wykonawca w ofercie cenowej powinien podać oferowany okres gwarancji określony w miesiącach. Oferowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 10. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg. 11. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. 12. Wykonawca w ofercie wskaże, które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. 13. Zamawiający potwierdza, że załączył do SIWZ całą dokumentację techniczną potrzebną do wykonania przedmiotu zamówienia oraz że dokumentacja ta jest kompletna i odzwierciedla stan faktyczny w zakresie warunków realizacji zamówienia, zaś brak jakichkolwiek dokumentów istotnych dla oceny warunków realizacji inwestycji nie obciąża Wykonawcy. 14. Zamawiający dysponuje wszelkimi wymaganymi prawem decyzjami administracyjnymi oraz uzgodnieniami potrzebnymi w celu wykonania zamówienia, które zachowują ważność na okres wykonania zadania, a skutki ewentualnych braków w tym zakresie nie obciążają Wykonawcy. 15. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiego, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane (t.j Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze zm.)i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych (DZ.U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) oraz przepisy Kodeksu cywilnego. 16. Zamawiający wymaga, aby zgodnie z art.29 ust.3a ustawy Pzp, osoby określone w Kosztorysie Ofertowym Szczegółowym stanowiący zał. nr 10 do SIWZ jako: - Robotnicy gr. I - Robotnicy gr. II skierowane do realizacji Zamówienia, Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał w oparciu o umowę o pracę. 17. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w dniu przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy, oświadczenia ze wskazaniem osób zatrudnionych do realizacji powyższych robót w oparciu o umowę o pracę. 18. Sankcje z tytułu niespełnienia wyżej wymienionych wymagań opisane zostały we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 11 do SIWZ 19. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) dostępna jest na stronie internetowej: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_goscino/zamowienia_publiczne 20. Informacje na temat rozwiązań równoważnych: 1) W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dopuszcza się możliwość składania ofert równoważnych. 2) Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. 3) Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych równoważne z opisem wskazanym przez Zamawiającego. Pod pojęciem "parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w dokumentacji technicznej. 4) Zaproponowane rozwiązania równoważne nie mogą powodować konieczności zmiany załączonego do SIWZ dokumentacji technicznej. 5) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają warunki określone przez Zamawiającego. 6) W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych dokumenty dołączone do oferty na potwierdzenie równoważności będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nie równoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych. 7) W przypadku gdy wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/10/2016
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT283512.50
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Robót Inżynieryjnych i Wodno - Melioracyjnych Zakrzewski Andrzej ,  ,  ul. Rubinowa 7 78-100 Kołobrzeg ,  78-100,  Kołobrzeg,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 283238,11
Oferta z najniższą ceną/kosztem 283238,11
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 283238,11
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.