eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedwabne › Wzmocnienie istniejących nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Jedwabne w technologii wzmacniająco-konsolidującej z dodatkami trwale zwiększającymi odporność gruntów na absorpcję kapilarną wody

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-30

Jedwabne: Wzmocnienie istniejących nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Jedwabne w technologii wzmacniająco-konsolidującej z dodatkami trwale zwiększającymi odporność gruntów na absorpcję kapilarną wody
Numer ogłoszenia: 324494 - 2015; data zamieszczenia: 30.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 266326 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Jedwabnem, ul. Mickiewicza 4, 18-420 Jedwabne, woj. podlaskie, tel. 86 217 22 19, faks 86 217 22 19.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Jedwabnem..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wzmocnienie istniejących nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Jedwabne w technologii wzmacniająco-konsolidującej z dodatkami trwale zwiększającymi odporność gruntów na absorpcję kapilarną wody.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wzmocnienia siedmiu dróg gminnych kategorii KR-2 w miejscowościach: - Kucze - Witynie o długości drogi 1,8 km, szer. 5,0 m z obustronnymi poboczami szer. 0,50 m, - Orlikowo o długości drogi 1,7 km, szer. 5,0 m z obustronnymi poboczami szer. 0,50 m, - Rostki o długości drogi 0,53 km, szer. 5,0 m z obustronnymi poboczami szer. 0,50 m, - Chyliny - Kąty o długości drogi 0,85 km, szer. 5,0 m z obustronnymi poboczami szer. 0,50 m, - Kaimy - Korytki o długości drogi 1,4 km, szer. 5,0 m z obustronnymi poboczami szer. 0,50 m, - Kotowo Plac o długości drogi 0,13 km, szer. 5,0 m z obustronnymi poboczami szer. 0,50 m, - Grądy Małe o długości drogi 0,4 km, szer. 5,0 m z obustronnymi poboczami szer. 0,50 m, na terenie Gminy Jedwabne poprzez wykorzystanie materiału miejscowego, który dostępny jest na miejscu budowy (istniejącego gruntu lub mieszanki gruntowej uzyskanej w wyniku wykorzystywania istniejącego podłoża i uzupełniania brakujących frakcji - tzw. doziarnienia) i zastosowanie dla tego materiału stabilizacji dodatkami trwale zwiększającymi odporność na absorpcję kapilarną wody. Roboty wykonać na podstawie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), która stanowi załącznik do niniejszej SIWZ oraz wytycznych SIWZ. Zamierzeniem Zamawiającego jest ograniczenie do niezbędnego minimum przewożenia mas ziemnych poprzez ponowne wykorzystanie w całości istniejącej, zdegradowanej podbudowy drogowej (ewentualnie z udziałem występującego materiału gruntowego zależne od wymagań zastosowanych dodatków do wykonania nowej podbudowy drogowej, pełniącej funkcję zarówno warstwy ulepszonego podłoża, jak i warstwy podbudowy zasadniczej bezpośrednio pod warstwę ścieralną (ochronną) z kruszywa. Wymaganym efektem, jaki wywołać mają dodatki zastosowane przez wykonawcę ma być trwałe zredukowanie zdolności materiału przeznaczonego do wykonania drogi do podciągania kapilarnego wody. Dla każdej drogi wymagane jest uzupełnienie brakującej frakcji drobnej poprzez doziarnienie gruntem o zawartości frakcji 0,075 mm. Ilość gruntu uzależniona jest od jego rodzaju - rozkładu uziarnienia - i należy dobrać ją laboratoryjnie po identyfikacji miejsca poboru gruntu doziarniającego. Zaleca się doziarnienie w ilości 30 procent materiałem o zawartości frakcji 0,075 mm mieszczącej się w przedziale od 40 do 50 procent dokładne wytyczne w tym zakresie muszą być jednakże przedmiotem właściwych badań labortoryjnych. Humus należy wymienić na grunt spoisty, spełniający wymagania. Wykonanie przebudowy drogi wyłącznie poprzez zwiększenie sztywności warstwy podbudowy, bez trwałego zwiększenia jej odporność na absorpcję kapilarną wody tj. bez zatrzymania procesów podciągania kapilarnego wody w głąb warstwy podbudowy stanowi ofertę wariantową. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i będą one odrzucane. Nie dopuszcza się stabilizacji materiału gruntowego przebudowywanej drogi cementem, mieszankami wodno - asfaltowymi (emulsje), wapnem czy też asfaltem spienionym. 2. Opis wykonania przebudowy dróg w technologii - stabilizacji dodatkami trwale zwiększającymi odporność na absorbcję kapilarną wody. Technologia: Przebudowa istniejących dróg polegać będzie na trwałym zwiększeniu odporności na absorpcję kapilarną wody wykorzystywanego do budowy i występującego lokalnie materiału oraz podniesieniu jego sztywności (do poziomu zapewniającego spełnienie wymagań zapisanych w STWiORB) poprzez dodanie, a następnie wymieszania na głębokość 35 cm odpowiednich dodatków chemicznych. Wymagany przez Zamawiającego poziom zmian w zakresie trwałego wzrostu odporności na absorbcję kapilarną wody wynosi: - współczynnik nasiąkania (S) - maksymalnie 0,6 (kg:m2 h 0,5) - współczynnik odporności na absorbcje kapilarną (R) - minimalnie 70 (h:m2) Planowane do wykorzystania przez wykonawcę dodatki muszą posiadać odpowiednią Aprobatę Techniczną z treści której jednoznacznie będzie wynikać potwierdzenie, że dodatki, oddziaływają na grunt w taki sposób, że trwale zwiększają jego odporność na absorpcję kapilarną wody. Dodatkowo aprobata techniczna musi posiadać zdefiniowaną procedurę pomiaru współczynników S i R oraz pozostałe zapisy szczegółowo zdefiniowane w pkt 2 STWiORB Na potwierdzenie wymaganego sposobu wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia przez wykonawcę w ofercie ważnej aprobaty technicznej wydanej przez stosowny Instytut dla przewidzianych do zastosowania przez Wykonawcę dodatków. Przyjęte przez wykonawcę dodatki muszą posiadać atest PZH i inne profesjonalne badania zapewniające, iż rozwiązanie jest przyjazne i bezpieczne dla środowiska. Wykończenie: Polega na wyprofilowaniu i zagęszczeniu do odpowiedniego, wymaganego w STWiORB poziomu nowo powstałej podbudowy drogowej. Na tak wykonanej podbudowie należy dodatkowo wykonać min 5 cm warstwy uszorstniającej z mieszanki niezwiązanej o frakcji 0-22,5 mm. Droga, której trasa przebiegać będzie w wykopie lub terenie równinnym musi posiadać odwodnienie w postaci rowów przydrożnych w formie otwartej kanalizacji deszczowej. Rowy nie uszczelnione, naturalne, trawiaste z odprowadzeniem wody deszczowej poza koronę drogi. Rowy odwadniające otwarte zalicza się do otwartego systemu kanalizacji deszczowej i budowa ich nie wymaga uzyskania pozwolenia wodnoprawnego. Podstawowe parametry techniczne drogi: - kategoria obciążenia ruchem KR-2 - droga jednojezdniowa dwukierunkowa klasy D - szerokość jezdni - 5,0 m - prędkość projektowa - 30 km na h - prędkość dopuszczalna - 40 km na h - spadek poprzeczny jednostronny jezdni i równa się 2 procent - pobocza szerokości z kruszywa łamanego - 0,5m - spadek poprzeczny poboczy i zieleńców i równa się 8 procent - promienie łuków najazdowych zjazdów R równa się 5mk - 15m - profilowanie i zagęszczanie podłoża, - istniejąca nawierzchnia zjazdów zostanie wyrównana kruszywem łamanym. Szczegóły wykonania zawiera STWiORB, która jest załącznikiem do niniejszej SIWZ W niniejszym postępowaniu pod pojęciem OBIEKT należy rozumieć całość prac przewidzianych do wykonania w przedmiotowym postępowaniu. 3. Rozwiązania równoważne. - Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych dla danego typu rozwiązań. Nie są one wiążące przyszłego wykonawcę do ich stosowania. - Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w STWiORB - Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów i urządzeń równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie wbudowanie (certyfikaty B lub aprobaty techniczne i deklaracje właściwości użytkowych). - Dopuszcza się równoważne urządzenia, materiały pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z założeniami jakościowymi, technologicznymi i eksploatacyjnymi oraz zapewnią uzyskanie zgodnych z STWiORB parametrów technicznych, technologicznych i jakościowych - w szczególności uzyskanie dla materiału podbudowy współczynnika nasiąkania (S) maksymalnie 0,6 (kg na m2 x h0,5) i współczynnika odporności na absorpcję kapilarną (R) minimalnie 70 (h na m2). - Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do opisanych w SIWZ i STWiORB - Użycie materiałów bez stwierdzenia pochodzenia i nie spełniających wymagań SIWZ i STWiORB jest niedopuszczalne. Zastosowanie przez wykonawcę materiałów, które nie będą spełniać ww. wymagań skutkować będzie bezwzględną rozbiórką i ponownym wykonaniem zamówienia na koszt wykonawcy, z wszelkimi dodatkowymi skutkami z tego wynikającymi. Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo rozwiązania umowy z wyłącznej winy wykonawcy ze skutkami wynikającymi z warunków umowy. 4. Warunki gwarancji i rękojmi. - Zamawiający wymaga od wykonawcy, że odpowiedzialność za wady przedmiotu zamówienia zostanie rozszerzona poprzez udzielenie pisemnej gwarancji. - Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia i wbudowane materiały oraz zamontowane urządzenia przez okres co najmniej 36 miesięcy licząc od dnia dokonania odbioru końcowego. - Uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady wygasają po upływie 36 miesięcy licząc od dnia dokonania odbioru końcowego. - Szczegółowe zasady wykonywania warunków gwarancji i rękojmi zawarto we wzorze umowy oraz wzorze karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik do wzoru umowy. 5. Wykonanie przedmiotu zamówienia. - Roboty budowlane objęte zamówieniem należy wykonać na podstawie wytycznych niniejszej SIWZ, STWiORB z należytą starannością oraz z wiedzą techniczną, przepisami BHP, ppoż oraz poleceniami Nadzoru Inwestorskiego. - Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone - odbiór końcowy, jeżeli odbiór nastąpi bez wad istotnych, obiekt będzie spełniał wymagania STWiORB. - Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie wbudowanie (certyfikaty B i lub aprobaty techniczne niezależnego podmiotu uprawnionego do ich sporządzania oraz deklaracje właściwości użytkowych). - Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązujących Norm oraz o innych parametrach niż określone w załącznikach do niniejszej SIWZ. - Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez Nadzór Inwestorski. - Wykonawca po zakończeniu robót przekaże Zamawiającemu w formie papierowej trwale spiętej oraz na nośniku cyfrowym operat kolaudacyjny, w skład którego wchodzić będą: - protokoły przekazania terenu budowy, - oświadczenie kierownika budowy o rozpoczęciu i o zakończeniu robót oraz gotowości do odbioru, - certyfikaty B i lub aprobaty techniczne niezależnego podmiotu uprawnionego do ich sporządzania oraz deklaracje właściwości użytkowych na wbudowane materiały i zamontowane urządzenia, - dokumentacja powykonawcza, rysunki i opisy (inne niż dokumentacja projektowa), służące realizacji robót, - kopia mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, - karta gwarancyjna obejmująca odpowiedzialność gwarancyjną za wykonane roboty i zamontowane urządzenia, - protokoły z badań (badania przed rozpoczęciem robót oraz w trakcie ich prowadzenia) - w szczególności współczynników S i R, prób i inspekcji zgodnie z Rozdziałem 6 STWiORB - protokoły odbioru robót, - protokoły z narad i ustaleń, - inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, Wykonawca wykona dwa komplety (kopia i oryginał) wymienionego operatu. Dokumentacja powykonawcza podlega akceptacji przez Zamawiającego. - Wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz do wskazania miejsca i procesu zastosowanego odzysku lub unieszkodliwienia tych odpadów. - Po stronie Wykonawcy leży poniesienie wszelkich kosztów niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. W kosztach ogólnych należy ponadto uwzględnić: - uregulowanie opłat i kosztów dozoru budowy i odbioru elementów przedmiotu zamówienia, - czasowe zajęcie gruntów nie należących do Zamawiającego oraz koszty, opłaty i odszkodowania z tym związane, - poniesienie kosztów odszkodowań za szkody wyrządzone podczas prowadzenia robót budowlanych itp. Zaplecze Wykonawcy: urządzenie i utrzymanie zaplecza Wykonawcy, likwidacja zaplecza Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.31.62.13 - Instalowanie oznakowania drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ISO Konsulting Sp. z o.o., Ul. Lawendowa 3, 83-050 Kolbudy, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3305024,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2388920,76

  • Oferta z najniższą ceną: 2388920,76 / Oferta z najwyższą ceną: 2388920,76

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.