Ogłoszenie nr 324470 - 2016 z dnia 2016-10-14 r.
Płock: Świadczenie usług edukacyjnych na Wydziale Nauk Humanistycznych i Społecznych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, krajowy numer identyfikacyjny
61103840300000, ul.
Pl. Dąbrowskiego
2,
09402
Płock, woj.
mazowieckie, państwo
, tel.
243 665 400, e-mail
zamowienia@pwszplock.pl, faks
243 665 421.
Adres strony internetowej (URL): www.pwszplock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.pwszplock.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.pwszplock.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Plac Dabrowskiego 2 09-402 Płock
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych na Wydziale Nauk Humanistycznych i Społecznych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku
Numer referencyjny: DA/MB/-232-21/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku na Wydziale Nauk Humanistycznych i Społecznych". Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych w rozumieniu art. 83 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dowolne lub wszystkie części zamówienia. W związku z tym każdą wyspecyfikowaną część należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienie), wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ, dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. Szczegółowy opis poszczególnych części zawiera dział II SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. Informacje ogólne: 1. Poprzez zajęcia strony rozumieją w szczególności: wykłady, ćwiczenia, konwersatoria, seminaria. 2. Integralną częścią wykonywanych zajęć są: konsultacje (1 godzina tygodniowo), dyżury dydaktyczne, przeprowadzanie egzaminów, sprawdzanie prac kontrolnych studentów oraz udzielanie zaliczeń z przedmiotu - za wykonywanie czynności będących integralną częścią zajęć nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 3. Harmonogram zajęć zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy. 4. Zajęcia na studiach stacjonarnych trwają od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 20:00, z tym, że plan zajęć ustala Zamawiający. Wykonawca usługi musi się dostosować do planu zajęć opracowanego przez Zamawiającego. 5. 1 godzina określona w opisie przedmiotu zamówienia to 45 min. 6. Zajęcia na studiach niestacjonarnych trwają w soboty, niedziele w godzinach od 8:00 do 20:00, z tym, że terminy zjazdów ustala Zamawiający. Plan zajęć ustala Zamawiający. Wykonawca usługi musi się dostosować do planu zajęć opracowanego przez Zamawiającego. 7. Szczegółowy harmonogram zajęć dla każdej części zamówienia zostanie ustalony przez Zamawiającego i Wykonawcę w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy. 8. Wykonawca usługi musi także w cenie usługi przeprowadzić zaliczenia i egzaminy zgodnie z harmonogramem sesji. 9. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i przeprowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć zgodnie z zasadami ustalonymi przez Zamawiającego oraz ją udostępniać na żądanie Zamawiającego. 10. Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji efektów kształcenia, sylabusów i programów kształcenia dla realizowanych zajęć zgodnie z obowiązującym prawem. 11. Wykonawca jest zobowiązany po podpisaniu umowy skontaktować się z Sekretariatem Wydziału Nauk Humanistycznych i Społecznych PWSZ w Płocku. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia hospitacji i innych form oceny jakości kształcenia zajęć prowadzonych przez Wykonawcę. 13. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia zajęć w wymiarze wynikającym z opisu przedmiotu zamówienia (umowy), natomiast zajęcia niezrealizowane z powodu nieobecności (planowanych i nieplanowanych - wynikających np. ze zwolnień lekarskich, wyjazdów, konferencje itp.) muszą być wykonane w innym terminie uzgodnionym z Zamawiającym w trakcie trwania umowy. 14. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów za dojazd Wykonawcy do miejsca, w którym będą przeprowadzane zajęcia. 15. Zamawiający zapewni sale, w których będą przeprowadzane wykłady/ćwiczenia oraz listę obecności Studentów dla Wykonawcy.
II.5) Główny kod CPV: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Dodatkowe kody CPV:80300000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 27/09/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, które posiadają:
Dla części 1
- tytuł magistra prawa,
- przynajmniej roczne doświadczenie w pracy dydaktycznej w szkolnictwie wyższym.
Dla części 2
- tytuł magistra prawa,
- przynajmniej roczne doświadczenie w pracy dydaktycznej w szkolnictwie wyższym
Dla części 3
- tytuł magistra prawa,
- przynajmniej roczne doświadczenie w pracy dydaktycznej w szkolnictwie wyższym
Dla części 4
- tytuł magistra prawa,
- przynajmniej roczne doświadczenie w pracy dydaktycznej w szkolnictwie wyższym
Dla części 5
- tytuł magistra prawa,
- przynajmniej roczne doświadczenie w pracy dydaktycznej w szkolnictwie wyższym
Dla części 6
- tytuł magistra prawa,
- staż pracy w zakresie pracy socjalnej,
- minimum 2-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej na uczelni wyższej.
Dla części 7
- tytuł magistra prawa,
- staż pracy w zakresie pracy socjalnej,
- minimum 2-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej na uczelni wyższej.
Dla części 8
- tytuł magistra prawa,
- staż pracy w zakresie pracy socjalnej,
- minimum 2-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej na uczelni wyższej.
Dla części 9
- tytuł magistra w zakresie medycyny ratunkowej,
- minimum 2-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej na uczelni wyższej.
Dla części 10
- tytuł magistra w zakresie medycyny ratunkowej,
- minimum 2-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej na uczelni wyższej.
Dla części 11
- tytuł magistra w zakresie medycyny ratunkowej,
- minimum 2-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej na uczelni wyższej.
Dla części 12
- tytuł magistra nauk o polityce,
- minimum 3-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej na uczelni wyższej.
Dla części 13
- tytuł magistra w zakresie pedagogiki pracy socjalnej,
- minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe jako praktyk w zakresie działalności pomocowej: konsultant lub specjalista lub mediator lub kurator sądowy.
Dla części 14
- tytuł magistra w zakresie pedagogiki pracy socjalnej,
- minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe jako praktyk w zakresie działalności pomocowej: konsultant lub specjalista lub mediator lub kurator sądowy.
Dla części 15
- tytuł magistra w zakresie pedagogiki pracy socjalnej,
- minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe jako praktyk w zakresie działalności pomocowej: konsultant lub specjalista lub mediator lub kurator sądowy.
Dla części 16
- tytuł magistra w zakresie pedagogiki pracy socjalnej,
- minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe jako praktyk w zakresie działalności pomocowej: konsultant lub specjalista lub mediator lub kurator sądowy.
Dla części 17
- stopień naukowy doktora prawa,
- minimum 3-letnie doświadczenie zawodzie prawnika.
Dla części 18
- stopień naukowy doktora prawa,
- minimum 3-letnie doświadczenie zawodzie prawnika.
Dla części 19
- stopień naukowy doktora prawa,
- minimum 3-letnie doświadczenie zawodzie prawnika.
Dla części 20
- stopień naukowy doktora prawa,
- minimum 3-letnie doświadczenie zawodzie prawnika.
Dla części 21
- tytuł magistra pedagogiki,
- minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych w szkolnictwie wyższym.
Dla części 22
- tytuł magistra pedagogiki,
- minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych w szkolnictwie wyższym.
Dla części 23
- tytuł magistra w zakresie nauk o polityce,
- minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych w szkolnictwie wyższym.
Dla części 24
- tytuł magistra w zakresie nauk o polityce,
- minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych w szkolnictwie wyższym.
Dla części 25
- stopień naukowy doktora habilitowanego w dziedzinie sztuk muzycznych,
- minimum 5 lat stażu w zawodzie muzyka
Dla części 26
- stopień naukowy doktora habilitowanego w dziedzinie sztuk muzycznych,
- minimum 5 lat stażu w zawodzie muzyka.
Dla części 27
- stopień naukowy doktora habilitowanego w dziedzinie sztuk muzycznych,
- minimum 5 lat stażu w zawodzie muzyka.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
tak
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
zamawiający żąda od wykonawcy wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi. Informacja o pozacenowym kryterium oceny ofert. Zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
3. Strony dopuszczają możliwość dokonania w umowie następujących zmian: a) zmiany wysokości wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, b) zmiany harmonogramu realizacji zajęć (zmiany w kolejności i terminach realizacji zamówienia) w przypadku wystąpienia takiej konieczności, np. wniosku Wykonawcy, c) przedłużenia terminu umowy w przypadku zmian w organizacji procesu dydaktycznego, d) obniżenie ilość/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany. Rozliczenie zostanie dokonane w oparciu o koszt 1 godziny, podanej w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, e) aktualizacji sposobu i zakresu prowadzonych zajęć ze względu np. na zmiany obowiązujących przepisów, f) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: -zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, -zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienia ziemi, bunty, niepokoje, strajki, h) skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku jego wcześniejszego zrealizowania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 24/10/2016, godzina: 08:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Prawo rodzinne i opiekuńcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie 30 godzin zajęć przedmiotu Prawo rodzinne i opiekuńcze na kierunku studiów Praca socjalna, studia stacjonarne,
- 15 godzin w formie wykładów, rok II, semestr IV, zakończonych egzaminem, rok akademicki 2016/2017,
- 15 godzin w formie konwersatorium, rok II, semestr IV, zakończonych zaliczeniem, rok akademicki 2016/2017.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4, 80300000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 27/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Diagnozowanie i opiniowanie psychopedagogiczne w sprawach rodzinnych nieletnich i karnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie 60 godzin zajęć przedmiotu Diagnozowanie i opiniowanie psychopedagogiczne w sprawach rodzinnych nieletnich i karnych, na kierunku studiów Pedagogika, specjalność: Pedagogika sądowa z mediacją , studia stacjonarne, forma zajęć: konwersatorium, rok II, semestr IV, zakończonych zaliczeniem, rok akademicki 2016/2017.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4, 80300000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 27/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: Podstawy prawne mediacji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie 30 godzin zajęć przedmiotu Podstawy prawne mediacji na kierunku studiów Pedagogika, specjalność: Pedagogika sądowa z mediacją, studia stacjonarne, forma zajęć: wykłady, rok III, semestr V, zakończonych zaliczeniem, rok akademicki 2016/2017.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4, 80300000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 27/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 4
Nazwa: Podstawy prawne resocjalizacji nieletnich
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie 30 godzin zajęć przedmiotu Podstawy prawne resocjalizacji nieletnich na kierunku studiów Pedagogika, specjalność: Pedagogika resocjalizacyjna z socjoterapią, forma zajęć: wykłady,
- 15 godzin, rok II, semestr III, zakończonych zaliczeniem, rok akademicki 2016/2017, studia stacjonarne,
- 15 godzin rok II, semestr III, zakończonych zaliczeniem, rok akademicki 2016/2017, studia niestacjonarne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4, 80300000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 27/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doswidczenie | 40 |
Część nr: 5
Nazwa: Prawne podstawy resocjalizacji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie 45 godzin zajęć przedmiotu Prawne podstawy resocjalizacji na kierunku studiów Pedagogika, studia stacjonarne, forma zajęć: wykłady,
- 30 godzin, rok III, semestr V, specjalność: Edukacja obronna z bezpieczeństwem wewnętrznym, zakończonych zaliczeniem, rok akademicki 2016/2017,
- 15 godzin, rok III, semestr VI, specjalność: Pedagogika resocjalizacyjna z profilaktyką społeczną, zakończonych zaliczeniem, rok akademicki 2016/2017.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4, 80300000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 27/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenia | 40 |
Część nr: 6
Nazwa: Mikrosocjologia i procesy grupowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie 15 godzin zajęć przedmiotu Mikrosocjologia i procesy grupowe na kierunku studiów Praca socjalna, studia stacjonarne, forma zajęć: konwersatoria, rok I, semestr II, zakończonych zaliczeniem z oceną, rok akademicki 2016/2017.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4, 80300000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 27/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 7
Nazwa: Zarządzanie w pomocy społecznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie 15 godzin zajęć przedmiotu Zarządzanie w pomocy społecznej na kierunku studiów Praca socjalna, studia stacjonarne, forma zajęć: ćwiczenia, rok I, semestr II, zakończonych zaliczeniem z oceną, rok akademicki 2016/2017.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4, 80300000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 27/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 8
Nazwa: Umiejętności diagnostyczne i społeczne pracownika socjalnego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie 60 godzin zajęć przedmiotu Umiejętności diagnostyczne i społeczne pracownika socjalnego na kierunku studiów Praca socjalna, studia stacjonarne, forma zajęć: ćwiczenia, zakończonych zaliczeniem z oceną, rok akademicki 2016/2017,
- rok II, semestr III: 30 godzin,
- rok II, semestr IV: 30 godzin
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4, 80300000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 27/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 9
Nazwa: Podstawy pomocy przedlekarskiej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie 45 godzin zajęć przedmiotu Podstawy pomocy przedlekarskiej na kierunku studiów Bezpieczeństwo wewnętrzne, studia stacjonarne, forma zajęć: ćwiczenia, rok I, semestr I, zakończonych zaliczeniem, rok akademicki 2016/2017.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4, 80300000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 27/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 10
Nazwa: Ratownictwo i pierwsza pomoc przedmedyczna w nagłych wypadkach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie 60 godzin zajęć przedmiotu Ratownictwo i pierwsza pomoc przedmedyczna w nagłych wypadkach na kierunku studiów Pedagogika, specjalność: Edukacja obronna z bezpieczeństwem wewnętrznym, studia stacjonarne, forma zajęć: ćwiczenia, rok II, semestr III, zakończonych zaliczeniem, rok akademicki 2016/2017.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4, 80300000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 27/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doswiadczenie | 40 |
Część nr: 11
Nazwa: Pomoc przedmedyczn
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie 15 godzin zajęć przedmiotu Pomoc przedmedyczna na kierunku studiów Praca socjalna, form zajęć: ćwiczenia, rok I, semestr I, zakończonych zaliczeniem, rok akademicki 2016/2017.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4, 80300000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 27/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 12
Nazwa: Filozofia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie 75 godzin zajęć przedmiotu Filozofia na kierunku studiów Pedagogika, studia stacjonarne, forma zajęć: ćwiczenia, rok I, semestr I, zakończonych zaliczeniem z oceną, rok akademicki 2016/2017.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4, 80300000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 27/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 13
Nazwa: Profilaktyka niedostosowania społecznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie 30 godzin zajęć przedmiotu Profilaktyka niedostosowania społecznego na kierunku studiów Pedagogika, specjalność: Profilaktyka niedostosowania społecznego, Readaptacja społeczna i rehabilitacja, studia stacjonarne, forma zajęć: ćwiczenia, rok II, semestr III, zakończonych zaliczeniem, rok akademicki 2016/2017.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4, 80300000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 27/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 14
Nazwa: Profilaktyka niedostosowania społecznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie 15 godzin zajęć przedmiotu Profilaktyka niedostosowania społecznego na kierunku studiów Pedagogika, specjalność: Profilaktyka niedostosowania społecznego, Readaptacja społeczna i rehabilitacja, studia niestacjonarne, forma zajęć: ćwiczenia, rok II, semestr III, zakończonych zaliczeniem, rok akademicki 2016/2017.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4, 80300000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 27/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 15
Nazwa: Readaptacja społeczna i rehabilitacja
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie 15 godzin zajęć przedmiotu Readaptacja społeczna i rehabilitacja na kierunku studiów Pedagogika, specjalność: Profilaktyka niedostosowania społecznego, Readaptacja społeczna i rehabilitacja, Pedagogika resocjalizacyjna z socjoterapią, studia niestacjonarne, forma zajęć: konwersatoria, rok II, semestr III, zakończonych zaliczeniem, rok akademicki 2016/2017.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4, 80300000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 27/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doswiadczenie | 40 |
Część nr: 16
Nazwa: Bezpieczeństwo i higiena pracy pracownika socjalnego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie 30 godzin zajęć przedmiotu Bezpieczeństwo i higiena pracy pracownika socjalnego kierunku studiów Praca socjalna, studia stacjonarne, forma zajęć: konwersatoria, rok I, semestr II, zakończonych zaliczeniem, rok akademicki 2016/2017.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4, 80300000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 27/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 17
Nazwa: Ochrona własności intelektualnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie 30 godzin zajęć przedmiotu Ochrona własności intelektualnej na kierunku studiów Praca socjalna, studia stacjonarne,
- 15 godzin w formie ćwiczeń rok I, semestr I, zakończonych zaliczeniem z oceną, rok akademicki 2016/2017,
- 15 godzin w formie wykładów, rok III, semestr VI, zakończonych zaliczeniem z oceną, rok akademicki 2016/2017.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4, 80300000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 27/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 18
Nazwa: Podstawy prawa i organizacji oświaty
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie 45 godzin zajęć przedmiotu Podstawy prawa i organizacji oświaty na kierunku studiów Pedagogika, forma zajęć: wykłady, zakończonych zaliczeniem z oceną, rok akademicki 2016/2017,
- rok I, semestr I: 15 godzin, studia stacjonarne,
- rok I, semestr I: 15 godzin, studia niestacjonarne,
- rok III, semestr VI: 15 godzin, studia stacjonarne,
- rok III, semestr VI: 15 godzin, studia niestacjonarne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4, 80300000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 27/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 19
Nazwa: Wybrane problemy prawa rodzinnego, opiekuńczego i karnego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie 30 godzin zajęć przedmiotu Wybrane problemy prawa rodzinnego, opiekuńczego i karnego na kierunku studiów Pedagogika, specjalność: Pedagogika sądowa z mediacją, studia stacjonarne, forma zajęć: wykłady, rok II, semestr IV, zakończonych zaliczeniem z oceną, rok akademicki 2016/2017.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4, 80300000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 27/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 20
Nazwa: Ochrona własności intelektualnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie 60 godzin zajęć przedmiotu Ochrona własności intelektualnej na kierunku studiów Pedagogika,
- 15 godzin w formie wykładów, studia stacjonarne, rok I, semestr I, zakończonych zaliczeniem z oceną, rok akademicki 2016/2017,
- 15 godzin w formie wykładów, studia niestacjonarne, rok I, semestr I, zakończonych zaliczeniem z oceną, rok akademicki 2016/2017,
- 15 godzin w formie wykładów, studia stacjonarne, rok III, semestr VI, zakończonych zaliczeniem z oceną, rok akademicki 2016/2017,
- 15 godzin w formie wykładów studia niestacjonarne, forma zajęć: wykłady, rok II, semestr IV, zakończonych zaliczeniem z oceną, rok akademicki 2016/2017, specjalność Wczesnoszkolna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4, 80300000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 27/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doswiadczenie | 40 |
Część nr: 21
Nazwa: Readaptacja społeczna i rehabilitacja
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie 45 godzin zajęć przedmiotu Readaptacja społeczna i rehabilitacja na kierunku studiów Pedagogika,
- 15 godzin w formie konwersatoriów, studia stacjonarne, rok II, semestr III, zakończonych zaliczeniem, rok akademicki 2016/2017, specjalność: Pedagogika resocjalizacyjna z socjoterapią,
- 30 godzin w formie ćwiczeń, studia stacjonarne, rok II, semestr III, zakończonych zaliczeniem, rok akademicki 2016/2017, specjalność: Pedagogika resocjalizacyjna z socjoterapią.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4, 80300000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 27/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 22
Nazwa: Interwencja kryzysowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie 30 godzin zajęć przedmiotu Interwencja kryzysowa na kierunku studiów Pedagogika,
- 15 godzin w formie konwersatoriów, studia stacjonarne, rok II, semestr IV, zakończonych zaliczeniem, rok akademicki 2016/2017, specjalność: Pedagogika resocjalizacyjna z socjoterapią,
- 15 godzin w formie konwersatoriów, studia niestacjonarne, rok II, semestr IV, zakończonych zaliczeniem, rok akademicki 2016/2017, specjalność: Pedagogika resocjalizacyjna z socjoterapią.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4, 80300000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 27/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 0 |
Część nr: 23
Nazwa: Zagrożenia ludności podczas katastrof i klęsk żywiołowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie 30 godzin zajęć przedmiotu Zagrożenia ludności podczas katastrof i klęsk żywiołowych na kierunku studiów Pedagogika, w formie konwersatoriów, studia stacjonarne, rok II, semestr IV, zakończonych egzaminem, rok akademicki 2016/2017, specjalność: Edukacja obronna z bezpieczeństwem wewnętrznym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4, 80300000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 27/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 24
Nazwa: Metodologia badań pedagogicznych z elementami statystyki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie 135 godzin zajęć przedmiotu Metodologia badań pedagogicznych z elementami statystyki na kierunku studiów Pedagogika,
- 120 godzin w formie konwersatoriów, studia stacjonarne, rok II, semestr IV, zakończonych zaliczeniem, rok akademicki 2016/2017,
- 15 godzin w formie konwersatoriów, studia niestacjonarne, rok I, semestr II, zakończonych zaliczeniem, rok akademicki 2016/2017.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4, 80300000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 27/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 25
Nazwa: Seminarium
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie 60 godzin seminarium dyplomowego na kierunku Pedagogika, studia stacjonarne, rok I, semestr I i II, rok akademicki 2016/2017, zakończonych zaliczeniem z oceną.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4, 80300000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 27/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 26
Nazwa: Zajęcia fakultatywne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie 30 godzin zajęć fakultatywnych w formie ćwiczeń na kierunku Pedagogika, specjalność: Pedagogika wczesnoszkolna, studia niestacjonarne, rok II, semestr IV, rok akademicki 2016/2017, zakończonych zaliczeniem z oceną.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4, 80300000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 27/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 27
Nazwa: Muzyka w edukacji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie 15 godzin zajęć przedmiotu Muzyka w edukacji w formie konwersatorium, na kierunku Pedagogika, specjalność: Pedagogika wczesnoszkolna, studia niestacjonarne, rok II, semestr III, rok akademicki 2016/2017, zakończonych zaliczeniem z oceną.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4, 80300000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 27/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doswiadczenie | 40 |
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Opracowanie ekspertyzy tech. z zakresu ochrony ppoż. wraz z inwentaryzacją architektoniczno-budowlaną dla budynków Sądu Okręgowego w Płocku przy pl. Gabriela Narutowicza 4 i pl. Gabriela Narutowicza 6
- Wykonanie remontu zaplecza sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Krakówka 4 w Płocku
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Zespole Szkół Nr 1 w Płocku 1"
- Usługa ochrony osób i mienia na terenie Sądu Okręgowego w Płocku oraz Sądu Rejonowego w Gostyninie
- Przebudowa i remonty nawierzchni dróg na terenie miasta Płocka w zakresie wykonania i wymiany nawierzchni jezdni
- Przygotowanie uroczystej kolacji oraz poczęstunku kawowego dla Gości z miast partnerskich w ramach 25. Pikniku Europejskiego .
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
- USŁUGA PROWADZENIA WARSZTATÓW I ZAJĘĆ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. "WSPARCIE DZIAŁANOŚCI 9 PLACÓWEK WSPARCIA DZIENNEGO W GMINIE OKSA"
- "Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby projektu "EDUODKRYWCY"
- Organizacja warsztatów rękodzielniczych
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej (zamówienie podzielone na 13 części)
- "Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby projektu "EDUODKRYWCY"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.