eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £ód¼ › ¦wiadczenie us³ugi naprawy agregatu ch³odniczego na obiekcie MOSiR w £odzilodowisku Retkinia

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-10-14

Og³oszenie nr 324391 - 2016 z dnia 2016-10-14 r.

£ód¼: ¦wiadczenie us³ugi naprawy agregatu ch³odniczego na obiekcie MOSiR w £odzi: lodowisku Retkinia
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto £ód¼ - Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji w £odzi, krajowy numer identyfikacyjny 00000100855997, ul. ul. Ks. Skorupki  21, 90532   £ód¼, woj. ³ódzkie, pañstwo , tel. 42 27 21 416; 27 21 417, e-mail przetargi@mosir.lodz.pl ; a.stasiak@mosir.lodz.pl, faks 42 6367980.
Adres strony internetowej (URL): http://mosirl.bip.eur.pl/public/?id=100855

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: jednostka bud¿etowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

tak
http://mosirl.bip.eur.pl/public/?id=100855


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://mosirl.bip.eur.pl/public/?id=100855


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

nie
adres
Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji w £odzi 90-532 £ód¼, ul. ks. Skorupki 21 sekretariat pokój 203


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ugi naprawy agregatu ch³odniczego na obiekcie MOSiR w £odzi: lodowisku Retkinia
Numer referencyjny: 31/16/PN
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: ¦wiadczenie us³ugi naprawy agregatu ch³odniczego na obiekcie MOSiR w £odzi: lodowisku Retkinia, wed³ug opisu: Charakterystyczne parametry okre¶laj±ce wielko¶æ i zakres zamówienia Naprawa polega na usuniêciu awarii (wymianie jednej uszkodzonej sprê¿arki) i uruchomieniu urz±dzenia. W zwi±zku z konieczno¶ci± uzupe³nienia czynnika ch³odniczego, który jest wycofany z u¿ytkowania, ca³y uk³ad ch³odniczy nale¿y dostosowaæ do pracy na obecnie produkowanych, dostêpnych w sprzeda¿y czynnikach ch³odniczych np. R407. Naprawa dotyczy urz±dzenia agregatu wody lodowej pracuj±cego na potrzeby wytwarzania i podtrzymania tafli lodu na lodowisku (uk³ad ,,A"). Jest to agregat produkcji firmy Carrier typ 30HW-280-001-EE wyprodukowany w 1994r., na czynnik ch³odniczy typu R22 C1 (72kg). Przed z³o¿eniem oferty nale¿y odbyæ wizje lokaln± w celu zapoznania siê z zakresem zlecenia. Uwarunkowania i zakres wykonania przedmiotu zamówienia. Inwestycja zlokalizowana jest w £odzi przy ul. Popie³uszki 13 b. Je¶li w ci±gu 7 dni roboczych od uruchomienia agregatu, instalacja ch³odz±ca tafle lodow± spe³nia swoj± funkcje, uznaje siê zamówienie za wykonane poprawnie. Prace naprawcze nie zmieni± parametrów pracy agregatu wody lodowej i instalacji ch³odniczej. Ogólne w³a¶ciwo¶ci funkcjonalno-u¿ytkowe Budynek jest ca³orocznie u¿ytkowany. Wykonanie robót nie zmieni funkcji i przeznaczenia instalacji ch³odz±cej. ¯aden ze wska¼ników budynku powierzchniowo-kubaturowych nie ulegnie istotnej zmianie. Zakres zamówienia Przedmiotem zamówienia jest naprawa agregatu ch³odniczego lodowiska Retkinia firmy Carrier typ 30HW-280-001-EE wyprodukowanego w 1994r. (uk³ad ch³odzenia A). WYMAGANIA ZAMAWIAJ¡CEGO W STOSUNKU DO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy i uruchomienia agregatu wody lodowej wskazanego powy¿ej. Zakres prac obejmuje: 1. opró¿nienie uk³adu i utylizacja czynnika ch³odniczego, 2. zdemontowanie uszkodzonej sprê¿arki, 3. monta¿ nowej sprê¿arki 4. nape³nienie uk³adu nowym czynnikiem ch³odniczym, 5. uruchomienia agregatu, i nadzór nad jego prawid³ow± prac± przez okres 7 dni od uruchomienia, (po up³ywie 7 dni o których mowa w zdaniu powy¿ej mo¿liwe jest zg³oszenie zakoñczenia prac), 6. dokonanie pomiaru parametrów pracy agregatu (pomiary natê¿enia pr±du, temperatura czynnika ch³odniczego na zasilaniu i powrocie). Uwaga: Wymagania ogólne dotycz±ce prac Roboty musz± byæ wykonane zgodnie z wymaganiami obowi±zuj±cych w Rzeczypospolitej Polskiej przepisów, norm i instrukcji. Nie wyszczególnienie w niniejszych Wymaganiach Zamawiaj±cego jakichkolwiek obowi±zuj±cych aktów prawnych nie zwalnia Wykonawcy od ich stosowania. Wszelkie materia³y jak równie¿ wykonanie prac musi spe³niaæ wymagania obowi±zuj±cych w Rzeczypospolitej Polskiej Norm i obowi±zuj±cych przepisów. Wed³ug ogólnych zasad Wykonawca ponosiæ bêdzie koszty wszelkich prób, badañ jako¶ci wyrobów i robót oraz sprawdzeñ robót ulegaj±cych zakryciu lub zakrytych bez uprzedniego dokonania odbioru. W razie korzystania z pomocy Podwykonawców lub dostawców zewnêtrznych Wykonawca ponosi ca³kowit± odpowiedzialno¶æ za ich dzia³anie tak, jak za dzia³anie osobiste lub w³asnego personelu. Bezpieczeñstwo i Higiena Pracy Wszelkie prace powinny byæ wykonywane w ¶cis³ej zgodno¶ci z aktualnymi przepisami w zakresie, zdrowia, bezpieczeñstwa i higieny pracy zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami. W szczególno¶ci Wykonawca zapewni, aby personel nie wykonywa³ pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz nie spe³niaj±cych wymagañ sanitarnych. Wykonawca zapewni i bêdzie utrzymywa³ w pe³nej sprawno¶ci wszelkie urz±dzenia zabezpieczaj±ce, socjalne oraz sprzêt i odpowiedni± odzie¿ dla ochrony ¿ycia i zdrowia osób zatrudnionych na terenie prac oraz dla zapewnienia bezpieczeñstwa publicznego. Wszyscy pracownicy Wykonawcy i Podwykonawców bêd± odpowiednio przeszkoleni przed rozpoczêciem pracy oraz odpowiednio nadzorowani w czasie jej wykonywania przez wyznaczonego przez Wykonawcê inspektora do spraw zapobiegania wypadkom na terenie prac. Wykonawca zapewni co najmniej: 1. ¶rodki pierwszej pomocy, 2. osoby przeszkolone w zapewnianiu pierwszej pomocy, 3. odpowiednie ¶rodki komunikacji i transportu na okoliczno¶æ wypadku, 4. sprzêt monitoruj±cy, 5. sprzêt ratowniczy, 6. sprzêt przeciw po¿arowy, 7. ³±czno¶æ ze stra¿± po¿arn±, pogotowiem i policj±. Wyposa¿enie powinno byæ regularnie kontrolowane i utrzymywane w sprawno¶ci. Na terenie prac powinien byæ dostêpny rejestr przeprowadzonych kontroli sprawno¶ci wyposa¿enia. Osobiste wyposa¿enie ochronne pracowników Wykonawcy powinno byæ dostêpne na terenie prac i u¿ywane stosownie do potrzeb. Zabezpieczenie przed uszkodzeniami Wykonawca podejmie wszelkie niezbêdne dzia³ania, które s³u¿± zapobieganiu wszelkich zbêdnych uszkodzeñ budynków i ich wyposa¿enia, terenu, w³asno¶ci prywatnej, itp. Podczas realizacji kontraktu jest zobowi±zany do szybkiego reagowania na skargi w³a¶cicieli b±d¼ u¿ytkowników. Wymagania dotycz±ce badañ i odbioru robót Wykonawca jest odpowiedzialny za pe³n± kontrolê prac i jako¶æ materia³ów oraz zapewnia odpowiedni system kontroli. W przypadku, gdy normy nie obejmuj± jakiego¶ badania, nale¿y stosowaæ wytyczne krajowe lub inne procedury zaakceptowane przez Inwestora. Przed przyst±pieniem do pomiarów i badañ Wykonawca powiadomi Zamawiaj±cego o rodzaju, miejscu i terminie badania, a wyniki pomiarów i badañ przedstawi na pi¶mie do akceptacji. Wszystkie koszty zwi±zane z organizowaniem i prowadzeniem badañ materia³ów i robót ponosi Wykonawca. Roboty podlegaj± nastêpuj±cym etapom odbioru: a) odbiór ostateczny. Odbiór ostateczny polega na finalnej ocenie rzeczywistego wykonania prac w odniesieniu do ich ilo¶ci, jako¶ci i warto¶ci. Ca³kowite zakoñczenie prac oraz gotowo¶æ do odbioru ostatecznego bêdzie stwierdzona przez Wykonawcê pisemnym powiadomieniem o tym fakcie Inwestora. Komisja odbieraj±ca prace dokona ich oceny jako¶ciowej na podstawie przed³o¿onych dokumentów, wyników badañ, pomiarów, ocenie wizualnej oraz zgodno¶ci wykonania prac z zamówieniem. Podstawowym dokumentem do dokonania odbioru ostatecznego prac jest Protokó³ Ostatecznego Odbioru. Do odbioru ostatecznego Wykonawca jest zobowi±zany przygotowaæ nastêpuj±ce dokumenty: 1. Wyniki pomiarów kontrolnych i badañ. 2. Deklaracje zgodno¶ci lub certyfikaty zgodno¶ci wbudowanych materia³ów. Wszystkie zarz±dzone przez komisjê prace poprawkowe bêd± zestawione wg wzoru ustalonego przez Zamawiaj±cego. Terminy wykonania prac poprawkowych wyznaczy Zamawiaj±cy w porozumieniu z Wykonawc±. WYMAGANIA DOTYCZ¡CE W£A¦CIWO¦CI MATERIA£ÓW Wszystkie Materia³y przeznaczone do wykorzystania w ramach prowadzonej inwestycji bêd± materia³ami w najwy¿szym stopniu nadaj±cymi siê do niniejszych prac. Bêd± to materia³y fabrycznie nowe, pierwszej klasy jako¶ci, wolne od wad fabrycznych i o d³ugiej ¿ywotno¶ci oraz wymagaj±ce minimum obs³ugi, posiadaj±ce odpowiednie atesty lub deklaracje zgodno¶ci. Wszystkie materia³y i dostawy nale¿y dostarczaæ ³±cznie z dokumentami wymaganymi przez Prawo Budowlane. W przypadku materia³ów, które zgodnie z wymaganiami maj± posiadaæ aprobatê techniczn±, ka¿da dostawa takich materia³ów dostarczona bêdzie wraz z aprobat± potwierdzaj±c± w sposób jednolity parametry takich materia³ów. Wyroby przemys³owe bêd± dostarczane wraz z aprobatami wystawianymi przez producenta, poparte wynikami prób przeprowadzonych przez producenta. Kopie wyników takich badañ Wykonawca dostarczy do przedstawiciel zamawiaj±cego. Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodno¶æ Materia³ów u¿ytych do wykonania prac z wymaganiami dotycz±cymi ich ilo¶ci i jako¶ci.

II.5) G³ówny kod CPV: 50.73.00.00 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji uk³adów ch³odz±cych

II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 35


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e: 5.3.3.1. wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na wykonaniu naprawy sprê¿arki w uk³adzie ch³odniczym o ilo¶ci czynnika powy¿ej 30 kg. 5.3.3.2. dysponuje, co najmniej 1 osob± posiadaj±c± certyfikat dla przedsiêbiorców i personelu zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubo¿aj±cych warstwê ozonow± oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2015 r. poz. 881).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

6.3.2.1. odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 6.3.2.2. za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 6.3.2.3. za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu;

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
6.3.1.1. wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, (wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do SIWZ). Przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy. 6.3.1.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za ¶wiadczone us³ugi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (posiadanych Certyfikatów dla przedsiêbiorców i personelu zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubo¿aj±cych warstwê ozonow± oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych) i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z Za³±cznikiem nr 5 do SIWZ. 6.3.1.3. o¶wiadczenia na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy opisanej w pkt. 5.3.3.2 SIWZ zgodnie z Za³±cznikiem nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
8.1. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 45 ustawy Pzp ¿±da od Wykonawcy wniesienia wadium w wysoko¶ci: 8.1.1. 2.000,00 z³otych (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych), 8.2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Okres wa¿no¶ci wadium wynosi 30 dni. Bieg wa¿no¶ci wadium rozpoczyna siê wraz z up³ywem terminu sk³adania ofert. 8.3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 1) pieni±dzu, 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, ze zm.). 8.4. W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej winna ona zawieraæ nastêpuj±ce elementy: a) wskazanie Wykonawcy, wskazanie Zamawiaj±cego, czyli beneficjenta gwarancji/ ubezpieczenia, wskazanie Gwaranta (banku lub towarzystwa ubezpieczeniowego udzielaj±cego gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) dok³adn± nazwê postêpowania stanowi±cego przyczynê wystawienia gwarancji, c) wskazanie sumy gwarancyjnej, d) okre¶lenie terminu wa¿no¶ci gwarancji, e) z tre¶ci gwarancji lub porêczenia powinno wynikaæ bezwarunkowe i nieodwo³alne zobowi±zanie gwaranta lub porêczyciela do zap³aceniu Zamawiaj±cemu na pierwsze pisemne ¿±danie pe³nej sumy wadium w przypadku, gdy zajd± ku temu przewidziane w ustawie okoliczno¶ci, okre¶lone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 8.5. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Bank: Getin Noble Bank S.A. Kod BIC (SWIFT): GBGCPLPK IBAN: PL 37 1560 0013 2027 1935 0505 0002 w tytule przelewu powo³uj±c siê na nr sprawy 31/16/PN Zamawiaj±cy uzna, ¿e wadium zosta³o wniesione, je¿eli kwota wadium znajdzie siê na rachunku Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 8.6. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. 8.7. Wadium wnoszone w postaci porêczeñ i gwarancji bankowych, porêczeñ kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej nale¿y za³±czyæ do oferty w formie kopii dokumentu, a orygina³ z³o¿yæ w oddzielnej kopercie oznaczonej "orygina³ wadium", która bêdzie za³±czona do oferty (wewn±trz opakowania oferty). 8.8. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem pkt [->]8.14. SIWZ. 8.9. Zamawiaj±cy zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¿eli jego wniesienia ¿±dano. 8.10. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 8.11. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt [->]8.7 SIWZ, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. 8.12. Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu, Zamawiaj±cy zwraca je wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê. 8.13. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: 1) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie, 2) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy. 8.14. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
okres udzielonej rêkojmi20
Termin realizacji zamówienia20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 24/10/2016, godzina: 10:55,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.