eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji pomieszczeń Laboratorium Inżynierii Tkankowej Katedry i Zakładu Histologii i Embriologii Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w celu przystosowania pomieszczeń laboratoryjnych do prowadzenia działalności polegającej na wytwarzaniu preparatów komórkowych w standardzie GMP wraz z uzyskaniem pozwolenia na wytwarzanie produktu leczniczego terapii zaawansowanej (HE-ATMP), znak sprawy nadany przez ZamawiającegoAEZ/S-194/2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-30

Warszawa: Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji pomieszczeń Laboratorium Inżynierii Tkankowej Katedry i Zakładu Histologii i Embriologii Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w celu przystosowania pomieszczeń laboratoryjnych do prowadzenia działalności polegającej na wytwarzaniu preparatów komórkowych w standardzie GMP wraz z uzyskaniem pozwolenia na wytwarzanie produktu leczniczego terapii zaawansowanej (HE-ATMP), znak sprawy nadany przez Zamawiającego: AEZ/S-194/2015
Numer ogłoszenia: 324364 - 2015; data zamieszczenia: 30.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5720366, faks 22 5720363.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji pomieszczeń Laboratorium Inżynierii Tkankowej Katedry i Zakładu Histologii i Embriologii Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w celu przystosowania pomieszczeń laboratoryjnych do prowadzenia działalności polegającej na wytwarzaniu preparatów komórkowych w standardzie GMP wraz z uzyskaniem pozwolenia na wytwarzanie produktu leczniczego terapii zaawansowanej (HE-ATMP), znak sprawy nadany przez Zamawiającego: AEZ/S-194/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie zmiany aranżacji pomieszczeń laboratoryjnych do działalności polegającej na wytwarzaniu w standardzie GMP preparatów komórkowych stanowiących w świetle prawa produkty lecznicze terapii zaawansowanych (ATMP) w Centrum Badań Przedklinicznych i Technologii CePT, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało wykonanie prac określonych Zadaniami od nr 1 do nr 4, wyszczególnionych co do rodzaju i ilości w Załączniku nr 1 do SIWZ (Formularz ofertowy) w tym: 1) Zadanie nr 1 - wykonanie Dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, tj.: Koncepcja technologiczna Laboratorium, Projekt architektoniczno-budowlany, Wielobranżowy Projekt wykonawczy, Kosztorys inwestorski, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Zapis kompletnej Dokumentacji projektowej na nośniku CD oraz uzyskanie zgody na wykonywanie robót budowlanych; 2) Zadanie Nr 2 - wykonanie robót budowlanych, w oparciu o Dokumentację projektową, o której mowa w pkt 1, w tym dostawa i montaż urządzeń doposażenia technologicznego, wykonanie wszelkich pomiarów testów, prac walidacyjnych, w tym kwalifikacji projektów (DQ), instalacji (IQ), działania (OQ) systemów krytycznych, zgodnie ze standardem GMP, pełnienie Nadzoru Autorskiego, a także przeprowadzenie instruktażu w zakresie urządzeń wyposażenia technologicznego oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, o ile będzie wymagane; 3) Zadanie Nr 3 - przygotowanie kompletnej dokumentacji w zakresie inżynieryjno-technicznym oraz organizacyjnym i badawczym, niezbędnej dla uzyskania zgody Ministra Zdrowia na prowadzenie działalności zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 1 lipca 2005 r. o pobieraniu, przechowywaniu i przeszczepianiu komórek, tkanek i narządów (Dz. U. Nr 169, poz. 1411, z późn. zm.) oraz zgody na wytwarzanie produktów leczniczych terapii zaawansowanej w zakresie przypadków wyłączenia szpitalnego (HE-ATMP) zgodnie z Rozporządzeniem nr 1394/2007/EC oraz na podstawie art. 38a ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne z późniejszymi zmianami w tym złożenie wniosków do odpowiednich organów (Krajowe Centrum Bankowania Tkanek i Komórek oraz Główny Inspektorat Farmaceutyczny), monitorowanie przebiegu procesu, współuczestnictwo z Zamawiającym w audycie prowadzonym przez właściwe jednostki w celu uzyskania zgody na wytwarzanie produktów leczniczych jw. i uzyskanie tych zgód oraz przygotowanie planu walidacji pomieszczeń, a także przeprowadzenie szkoleń; 4) Zadanie Nr 4 - wykonanie przeglądów gwarancyjnych dla systemu wentylacji, klimatyzacji oraz instalacji sanitarnych. 3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia, Programem funkcjonalno-użytkowym, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 03/12/2015r., godzina 10:00, miejsce spotkania: budynek Centrum Badań Przedklinicznych CePT, ul. Banacha 1B, 02-097 Warszawa (parter, przy szatni). 4. Zamawiający zgodnie ze Wzorem umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ) będzie wymagał ustanowienia ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, której suma gwarancyjna nie może być niższa niż wartość przedmiotu umowy. II.1.5).

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6, polegające na wykonaniu przeglądów i konserwacji, o których mowa w Zadaniu nr 4

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed złożeniem oferty i dowód wniesienia wadium (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) załączyć do oferty; 3. Wykonawca może wnieść wadium w:1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wnieść na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A. Oddział w Warszawie- nr konta 83 1240 6247 1111 0000 4974 5823. Jeżeli wadium będzie wnoszone w innej formie niż w pieniądzu tj. w jednej z form, o których mowa ust. 3, Wykonawca jest zobowiązany oryginał wadium umieścić osobno w kopercie, jako załącznik do opakowania, w którym składa się ofertę, natomiast kserokopię dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. Wadium musi być ważne przez okres co najmniej 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert (okres związania ofertą)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiada wiedzę i doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia Wykonawca składa: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ww. wykazie robót polegających na wykonaniu projektu oraz robót budowlanych pomieszczeń laboratoryjnych spełniających wymagania GMP dla laboratoriów typu farmaceutycznego, biologicznego lub pokrewnych, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, o wartości nie mniejszej niż 1.200.000,00 złotych brutto każda, potwierdzonych załączonymi do oferty dowodami, że wskazane w wykazie roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wzór Wykazu wykonanych robót, stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający uzna również warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej jedno zadanie polegające na zaprojektowaniu pomieszczeń laboratoryjnych spełniających wymagania jak wyżej oraz co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie jak wyżej o łącznej wartości tych prac nie mniejszej niż 1.200.000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca składa: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Potwierdzeniem spełnienia powyższego warunku będzie przedstawienie w ww. wykazie: a) minimum 1 osoby, specjalisty ds. uzyskania zgody na wytwarzanie produktu (HE-ATMP), posiadającej minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w komórce zarządzania jakością w banku tkanek i komórek lub minimum 3 udokumentowane wdrożenia systemu zapewnienia i zarządzania jakością w banku tkanek i komórek oraz posiadająca uprawnienia w audytowaniu wewnętrznym i zewnętrznym banków tkanek i komórek, b) minimum 1 osoby, specjalisty ds. walidacji, posiadającej minimum roczne doświadczenie w audytowaniu procesów wytwarzania produktu leczniczego terapii zaawansowanej zgodnie z wymogami GMP, c) minimum 1 osoby posiadającej ważne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, d) minimum 1 osoby posiadającej ważne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, e) minimum 1 osoby posiadającej ważne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, f) minimum 1 osoby posiadającej ważne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, g) minimum 1 osoby, (Kierownik budowy), posiadającej ważne uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; h) minimum 1 osoby (Kierownik robót) posiadającej ważne uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, i) minimum 1 osoby (Kierownik robót) posiadającej ważne uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, tj. osób posiadających ważne uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013r. poz. 1409 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006r. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 18.03.2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz.U. z 2008r. Nr 63, poz. 394). W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ust. 2 ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2013r. poz. 932 ze zm.), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione w pkt 2, jeżeli: - nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz - posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub - w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych - zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, dotyczące świadczenia usług transgranicznych, 3) oświadczenie, że osoby wymienione w pkt 2, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia oraz posiadają aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013, poz. 907 ze zm.), Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) zmiany terminów określonych w Harmonogramie, w tym zmiany terminów realizacji przedmiotu Umowy lub Zadania z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; 2) przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), terminów realizacji - w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem wynikającym z przepisów prawa, decyzji administracyjnych lub następstwem postanowień innych umów mających bezpośredni związek z niniejszą umową; 3) przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), terminów realizacji, w przypadku konieczności zrealizowania Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań, niż wskazane pierwotnie w przedmiocie Umowy w przypadku gdy okoliczności te nie były znane w dniu zawarcia Umowy; 4) przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), terminów realizacji oraz pozostałych elementów Umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej pierwotnymi postanowieniami; 5) zmiany są niezbędne do wprowadzenia w przedmiocie Umowy wskutek wprowadzenia nowości technicznych, korzystnych dla Zamawiającego, bez możliwości podwyższenia wynagrodzenia; 6) zmiany w przedmiocie Umowy są korzystne dla Zamawiającego z punktu widzenia: ekonomiki (utrzymania lub użytkowania), zagospodarowania pomieszczeń laboratoryjnych, w tym w zakresie wyposażenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, pok. 307.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, pok. 307.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.