eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lewin Kłodzki › Dostawa i wdrożenie systemów informatycznych w Urzędzie Gminy Lewin Kłodzki i w jednostkach organizacyjnych, przeprowadzenie szkolęń oraz stworzenie portalu gminnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-01

Lewin Kłodzki: Dostawa i wdrożenie systemów informatycznych w Urzędzie Gminy Lewin Kłodzki i w jednostkach organizacyjnych, przeprowadzenie szkolęń oraz stworzenie portalu gminnego
Numer ogłoszenia: 32432 - 2011; data zamieszczenia: 01.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 16914 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lewin Kłodzki, ul. Nad Potokiem 4, 57-343 Lewin Kłodzki, woj. dolnośląskie, tel. 74 8698428, faks 74 8698273.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie systemów informatycznych w Urzędzie Gminy Lewin Kłodzki i w jednostkach organizacyjnych, przeprowadzenie szkolęń oraz stworzenie portalu gminnego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemów informatycznych w Urzędzie Gminy Lewin Kłodzki i w jednostkach organizacyjnych, przeprowadzenie szkoleń oraz stworzenie gminnego portalu internetowego w ramach realizowanego projektu pn.: Informatyzacja Urzędu Gminy Lewin Kłodzki wraz z jednostkami organizacyjnymi w celu poprawy jakości usług świadczonych przez te podmioty oraz wprowadzenia usług elektronicznych dla mieszkańców Gminy obejmujących: 1) Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) - wykonanie i wdrożenia Elektronicznej Skrzynki Podawczej oraz zakup formularzy Elektronicznej Skrzynki Podawczej - 15 szt. 2) System Elektronicznego Obiegu Dokumentów (ESOD) - wykonanie i wdrożenie Elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów dla 34 użytkowników i utworzenie platformy sprzętowej do ww. systemu (do montażu w racku), integracja z istniejącymi w Urzędzie Gminy Lewin Kłodzki oraz dostarczonymi systemami w tym BIP, 3) Portal Internetowy - wykonanie i wdrożenie systemu do obsługi serwisu internetowego Gminy Lewin Kłodzki oraz Biuletynu Informacji Publicznej oraz przeprowadzenie szkolenia dotyczącego obsługi portalu, 4) Szkolenie użytkowników i administratorów z wdrożonych aplikacji ESOD 5) Oprogramowanie biurowe (pakiet biurowy podstawowy) - 33 szt. 6) Oprogramowanie biurowe (pakiet biurowy zaawansowany) - 1 szt. 7) Oprogramowanie antywirusowe - 34 szt. 8) Oprogramowanie do sporządzania kosztorysów - 1 szt. 9) Oprogramowanie - integracja ze starostwem i zagranicą - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawiera Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. 3.2 Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z wymaganiami oraz warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia zawartymi w SOPZ. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadnianie będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 4) Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z warunkami umowy, wymaganiami zawartymi w SOPZ oraz poleceniami Zamawiającego. 3.3. Wymagania dotyczące gwarancji: Oferowane przez Wykonawcę oprogramowanie musi być objęte gwarancją przez okres co najmniej: 1) system Elektronicznego Obiegu Dokumentów, Elektroniczna Skrzynka Podawcza - 36 miesięcy gwarancji 2) portal internetowy - 36 miesięcy 3) pozostałe oprogramowanie - 36 miesięcy. 3.4 Dostarczone wersje oprogramowania powinny umożliwiać samodzielny rozwój przez przeszkolonych pracowników Urzędu i zapewnieniu jego serwisowania w następujących okresach: 1) system Elektronicznego Obiegu Dokumentów, Elektroniczna Skrzynka Podawcza - 36 miesięcy gwarancji (dokumenty w formie pisemnego oświadczenia) 2) portal internetowy - 36 miesięcy 3) pozostałe oprogramowanie - 36 miesięcy. 3.5 Serwis w czasie nie dłuższym niż 72 godz. od zgłoszenia usterki lub awarii na zasadach określonych w umowie. 3.6 Wymagania dotyczące sprawowania usługi serwisu w okresie gwarancyjnym na dostarczone oprogramowanie: 1) w zakresie dostarczonego oprogramowania zastosowanie mają warunki określone przez producenta oprogramowania, 2) awarie i usterki będą zgłaszane przez Zamawiającego faxem lub pocztą elektroniczną, 3) usługi serwisowe realizowane będą na miejscu u Zamawiającego w godzinach pracy Zamawiającego, 4) dyski twarde komputerów, na których przetwarzane są dane osobowe, nie mogą opuszczać siedziby Zamawiającego. 3.7 Wykonawca dostarczy oprogramowanie (zainstaluje i skonfiguruje) w terminie określonym w umowie, do siedziby Zamawiającego i lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego w Załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ na własny koszt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 72.21.23.11 - Usługi opracowywania oprogramowania do zarządzania dokumentami 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 72.21.10.00 - Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RODAN SYSTEMS S.A., ul. Puławska 465, 02-844 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 232845,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 203724,90

  • Oferta z najniższą ceną: 203724,90 / Oferta z najwyższą ceną: 273330,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.