eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W LOKALACH MIESZKALNYCH W ZASOBACH MIASTA GORLICE W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-14

Ogłoszenie nr 324164 - 2016 z dnia 2016-10-14 r.

Gorlice: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W LOKALACH MIESZKALNYCH W ZASOBACH MIASTA GORLICE W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 306966-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorlice, krajowy numer identyfikacyjny 52281400000, ul. ul. Rynek  2, 38300   Gorlice, państwo , woj. małopolskie, tel. 183 551 252, faks 183 551 212, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.gorlice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W LOKALACH MIESZKALNYCH W ZASOBACH MIASTA GORLICE W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IR-V.271.2.23.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych w zasobach Miasta Gorlice w trybie zaprojektuj i wybuduj, zakres których obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie określonym w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym nr 1 do umowy i w minimalnym zakresie wskazanym na przykładowym szkicu stanowiącym zał. nr 2 do umowy. 2) wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową wykonaną przez Wykonawcę i zaakceptowaną przez Zamawiającego polegających na: a) wykonaniu i montażu okien i drzwi balkonowych wykonanych z profili PCV sześcio- komorowych w kolorze nowej stolarki zgodnym z istniejącym, wyposażonych w nawiewniki automatyczne, szyby zespolone wypełnione gazem, b) wykonaniu i montażu drzwi wejściowych do mieszkań standardowych, c) wykonaniu i montażu drzwi zewnętrznych ocieplanych, d) demontażu okien i drzwi istniejących, e) demontażu parapetów wewnętrznych, f) montażu parapetów wewnętrznych z PCV, g) odtworzeniu szpalet zewnętrznych i wewnętrznych. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w tym ilość, rodzaj stolarki i lokalizację budynków w których odbędzie się montaż określają: a) program funkcjonalno użytkowy stanowiący zał. nr 1 do umowy, b) przykładowy szkic wskazujący minimalną treść dokumentacji projektowej o której mowa w ust. 1.1. pkt 1, stanowiący załącznik nr 2 do umowy, c) zalecenia Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Krakowie , Delegatura w Nowym Sączu (znak sprawy: OZNS.5183.302.2016AZD1) stanowiące załącznik nr 3 do umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45421130-4
Dodatkowe kody CPV: 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/10/2016
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT194644.22
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
F.H.U.B GLASS - GAM Gamoń i Synowie s.c.,  glassgam@oknoplast.com.pl,  ul. Tadeusza Kościuszki 16A,  38-300,  Gorlice,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 169899.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 169899.99
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 265124.31
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.