eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie lubuskim - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych z podziałem na częściCzęść 1 - Zaprojektowanie i wybudowanie chodnika i zatoki autobusowej przy drodze krajowej nr 31 w Słubicach km ok. 135+630 Część 2 - Zaprojektowanie i wybudowanie chodnika przy drodze krajowej nr 32 we wsi Dąbie km ok. 35+090 do km 37+240 Część 3 - Zaprojektowanie i wybudowanie chodnika przy drodze krajowej nr 12 we wsi Bożnów km ok. 56+320 do km 56+850

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-10-14

Ogłoszenie nr 324032 - 2016 z dnia 2016-10-14 r.

Zielona Góra: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie lubuskim - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych z podziałem na części: Część 1 - Zaprojektowanie i wybudowanie chodnika i zatoki autobusowej przy drodze krajowej nr 31 w Słubicach km ok. 135+630 Część 2 - Zaprojektowanie i wybudowanie chodnika przy drodze krajowej nr 32 we wsi Dąbie km ok. 35+090 do km 37+240 Część 3 - Zaprojektowanie i wybudowanie chodnika przy drodze krajowej nr 12 we wsi Bożnów km ok. 56+320 do km 56+850
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze, krajowy numer identyfikacyjny 01751157500090, ul. Bohaterów Westerplatte  31, 65-950  Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo , tel. 683271068, e-mail sekretariat_zga@gddkia.gov.pl, faks 683253468.
Adres strony internetowej (URL): www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.gddkia.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze, ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie lubuskim - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych z podziałem na części: Część 1 - Zaprojektowanie i wybudowanie chodnika i zatoki autobusowej przy drodze krajowej nr 31 w Słubicach km ok. 135+630 Część 2 - Zaprojektowanie i wybudowanie chodnika przy drodze krajowej nr 32 we wsi Dąbie km ok. 35+090 do km 37+240 Część 3 - Zaprojektowanie i wybudowanie chodnika przy drodze krajowej nr 12 we wsi Bożnów km ok. 56+320 do km 56+850
Numer referencyjny: O.ZG.D-3.2411.9.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie lubuskim - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych z podziałem na części: Część 1 - Zaprojektowanie i wybudowanie chodnika i zatoki autobusowej przy drodze krajowej nr 31 w Słubicach km ok. 135+630 Część 2 - Zaprojektowanie i wybudowanie chodnika przy drodze krajowej nr 32 we wsi Dąbie km ok. 35+090 do km 37+240 Część 3 - Zaprojektowanie i wybudowanie chodnika przy drodze krajowej nr 12 we wsi Bożnów km ok. 56+320 do km 56+850 Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2016r. poz. 290 ze zm.) ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.).

II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.30 - Roboty budowlane zakresie dróg krajowych
Dodatkowe kody CPV:45100000-8, 45233340-4, 45233161-5, 45233221-4, 45233292-2, 45233222-1, 71320000-1,
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/07/2017

data zakończenia: 14/09/2017


II.9) Informacje dodatkowe: Informacje dodatkowe do pkt. II.8.: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany następująco: CZĘŚĆ 1: a)Dokumentacja projektowa, w szczególności projekt budowlano - wykonawczy - 5 miesięcy od daty podpisania umowy b)Roboty budowlane - w terminie do 31.07.2017 r. (nastąpi zgłoszenie zakończenia robót potwierdzone przez Zamawiającego). CZĘŚĆ 2: a)Dokumentacja projektowa, w szczególności projekt budowlano - wykonawczy - 6 miesięcy od daty podpisania umowy b)Roboty budowlane - w terminie do 14.09.2017 r. (nastąpi zgłoszenie zakończenia robót potwierdzone przez Zamawiającego). CZĘŚĆ 3: a)Dokumentacja projektowa, w szczególności projekt budowlano - wykonawczy - 6 miesięcy od daty podpisania umowy b)Roboty budowlane - w terminie do 14.09.2017 r. (nastąpi zgłoszenie zakończenia robót potwierdzone przez Zamawiającego).

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a)Wykonawcy: Minimalne warunki dotyczące doświadczenia Wykonawcy: Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia, to taki, który wykaże się doświadczeniem, w należytym wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: DLA CZĘŚCI 1 1 zadania - polegającego na wykonaniu budowy i/lub przebudowy i/lub remoncie drogi publicznej klasy min. G o wartości minimum 80 000 zł brutto lub 2 zadań - polegających na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej w ilości min. 80 m2 każde DLA CZĘŚCI 2 1 zadania - polegającego na wykonaniu budowy i/lub przebudowy i/lub remoncie drogi publicznej klasy min. G o wartości minimum 750 000 zł brutto lub 2 zadań - polegających na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej w ilości min. 1000 m2 każde DLA CZĘŚCI 3 1 zadania - polegającego na wykonaniu budowy i/lub przebudowy i/lub remoncie drogi publicznej klasy min. G o wartości minimum 350 000 zł brutto lub 2 zadań - polegających na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej w ilości min. 500 m2 każde W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na dwie lub trzy części zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem określonym w następujący sposób: ?dla CZĘŚCI 1 i 2 - doświadczenie dla części 2 ?dla CZĘŚCI 1 i 3 - doświadczenie dla części 3 ?dla CZĘŚCI 2 i 3 - doświadczenie dla części 2 ?dla CZĘŚCI 1, 2 i 3 - doświadczenie dla części 2 b) osób: Minimalne warunki dotyczące doświadczenia i kwalifikacji osób skierowanych do realizacji zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż na etapie realizacji zamówienia, będą dostępne osoby na każdą funkcję wymienioną poniżej, spełniające określone wymagania: DLA CZĘŚCI 1 osoba proponowana do pełnienia funkcji - Kierownik Budowy. Ilość osób: 1. Doświadczenie i kwalifikacje: 1)posiadanie uprawnień (wymaganych ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów) do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności drogowej obejmujących kierowanie robotami budowlanymi; 2)doświadczenie w realizacji (od rozpoczęcia robót do ich zakończenia wydaniem Świadectwa Przejęcia lub Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu w przypadku zamówień, w których nie wystawiano Świadectwa Przejęcia) minimum 1 zadania polegającego na wykonaniu budowy i/lub przebudowy i/lub remontu drogi klasy min. G o wartości minimum 80 000,00 zł brutto na stanowisku Kierownika Robót Drogowych lub Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru specjalności drogowej. osoba proponowana do pełnienia funkcji - Projektant. Ilość osób: 1. Doświadczenie i kwalifikacje: 1)posiadanie wykształcenia wyższego 2)całkowite doświadczenie zawodowe - minimum 3 lata 3)wykonanie jednego projektu budowy i/lub przebudowy drogi publicznej klasy min. G 4)posiadanie uprawnień (wymaganych ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów) do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności drogowej obejmujących projektowanie w zakresie dróg. DLA CZĘŚCI 2 osoba proponowana do pełnienia funkcji - Kierownik Budowy. Ilość osób: 1. Doświadczenie i kwalifikacje: 1)posiadanie uprawnień (wymaganych ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów) do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności drogowej obejmujących kierowanie robotami budowlanymi; 2)doświadczenie w realizacji (od rozpoczęcia robót do ich zakończenia wydaniem Świadectwa Przejęcia lub Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu w przypadku zamówień, w których nie wystawiano Świadectwa Przejęcia) minimum 1 zadania polegającego na wykonaniu budowy i/lub przebudowy i/lub remontu drogi klasy min. G o wartości minimum 750 000,00 zł brutto na stanowisku Kierownika Robót Drogowych lub Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru specjalności drogowej. osoba proponowana do pełnienia funkcji - Projektant. Ilość osób: 1. Doświadczenie i kwalifikacje: 1)posiadanie wykształcenia wyższego 2)całkowite doświadczenie zawodowe - minimum 3 lata 3)wykonanie jednego projektu budowy i/lub przebudowy drogi publicznej klasy min. G 4)posiadanie uprawnień (wymaganych ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów) do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności drogowej obejmujących projektowanie w zakresie dróg. DLA CZĘŚCI 3 osoba proponowana do pełnienia funkcji - Kierownik Budowy. Ilość osób: 1. Doświadczenie i kwalifikacje: 1)posiadanie uprawnień (wymaganych ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów) do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności drogowej obejmujących kierowanie robotami budowlanymi; 2)doświadczenie w realizacji (od rozpoczęcia robót do ich zakończenia wydaniem Świadectwa Przejęcia lub Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu w przypadku zamówień, w których nie wystawiano Świadectwa Przejęcia) minimum 1 zadania polegającego na wykonaniu budowy i/lub przebudowy i/lub remontu drogi klasy min. G o wartości minimum 350 000,00 zł brutto na stanowisku Kierownika Robót Drogowych lub Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru specjalności drogowej. osoba proponowana do pełnienia funkcji - Projektant. Ilość osób: 1. Doświadczenie i kwalifikacje: 1)posiadanie wykształcenia wyższego 2)całkowite doświadczenie zawodowe - minimum 3 lata 3)wykonanie jednego projektu budowy i/lub przebudowy drogi publicznej klasy min. G 4)posiadanie uprawnień (wymaganych ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów) do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności drogowej obejmujących projektowanie w zakresie dróg. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część, Wykonawca może wskazać tę samą osobę proponowaną do pełnienia funkcji Projektanta. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część, Wykonawca może wskazać tę samą osobę proponowaną do pełnienia funkcji Kierownika budowy. W takim przypadku, Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się osobami z kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem określonym w następujący sposób: ?dla CZĘŚCI 1 i 2 - jak dla części 2 ?dla CZĘŚCI 1 i 3 - jak dla części 3 ?dla CZĘŚCI 2 i 3 - jak dla części 2 ?dla CZĘŚCI 1, 2 i 3 - jak dla części 2 Projektant, zgodnie z art. 20.1a Ustawy: Prawo budowlane, zobowiązany jest do zapewnienia, w razie potrzeby, udziału w opracowaniu projektu osób posiadających uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności oraz wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych przez te osoby opracowań projektowych. Mając na uwadze obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego - Ustawa Prawo Budowlane art. 12, pkt 7 oraz 12a, w przypadku osób spoza Polski możliwe jest uzyskanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie, nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpisu do stosownej izby, po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w Ustawie z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008 r., Nr 63, poz. 394). Za drogę Zamawiający uzna drogę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 260 ze zm.). Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego niniejszego postępowania. Należycie wykonane oznacza w szczególności: wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Jako zadanie wykonane - należy rozumieć wykonane roboty dla których wystawiono Świadectwo Przejęcia lub Protokół odbioru robót lub równoważny dokument w przypadku zamówień, w których nie wystawiano Świadectwa Przejęcia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3 Ogłoszenia. 5. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt III.5.1) Ogłoszenia. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa III.3 Ogłoszenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt III.5.1) Ogłoszenia, przy czym dokumenty i oświadczenia składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt w pkt III.5.1) Ogłoszenia. 9. Wraz z ofertą i jej załącznikami oprócz oświadczeń, o których mowa w pkt. III. 3 należy złożyć: a) Zobowiązanie, o którym mowa w pkt III.7, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; b) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; c) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. d) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. 10. W terminie określonym w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część nr 1 - 1 400 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych). Część nr 2 - 12 700,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy siedemset złotych). Część nr 3 - 6 400,00 zł (słownie: sześć tysięcy czterysta złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 41113012220030203604200005 (w tytule przelewu należy wpisać sygnaturę przetargu O.ZG.D-3.2411.9.2016.) b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240) 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Gwarancja jakości20
Doświadczenie kierownika budowy20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z postanowieniami zawartymi w Projekcie Umowy stanowiącym integralną część SIWZ (TOM II - ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA UMOWY).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 02/11/2016, godzina: 9:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Przedmiotowe zamówienie będzie finansowane ze środków krajowych będących w dyspozycji Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad - środki budżetowe inwestycyjne oraz środki Krajowego Funduszu Drogowego. 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w Tomie II SIWZ - ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA UMOWY 3. UWAGA: do sekcji IV, część IV.2.2): a) w zakresie kryterium: Gwarancja jakości. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia, na każdą z części, będą posiadały okres gwarancji jakości określony przez Wykonawcę w Formularzu Oferty, podlegający ocenie w ramach kryterium Gwarancja jakości, który wynosić będzie 24-36 miesięcy liczone od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót bez wad istotnych. Dla wszystkich elementów przedmiotu zamówienia Wykonawca musi zaoferować jednakowy okres gwarancji. UWAGA! Najkrótszy możliwy okres gwarancji jakości podlegający ocenie w ramach kryterium wymagany przez Zamawiającego: 24 miesięcy liczone od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót bez wad istotnych. Najdłuższy możliwy okres gwarancji jakości podlegający ocenie w ramach kryterium uwzględniony do oceny ofert: 36 miesięcy liczone od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót bez wad istotnych. Wykonawca winien zaproponować okres gwarancji jakości w pełnych miesiącach, stanowiących wielokrotność 6 m-cy, tj. 24, 30, 36 m-cy. Liczba punktów w ramach kryterium "Gwarancja jakości" zostanie przyznana następująco: Gwarancja jakości: 24 miesiące - 0 pkt Gwarancja jakości 30 miesięcy - 10 pkt Gwarancja jakości 36 miesięcy - 20 pkt. Bez względu na powyższe: Jeżeli warunki gwarancji jakości udzielonej przez producenta materiałów i urządzeń przewidują dłuższy okres gwarancji jakości niż gwarancja udzielona przez Gwaranta - obowiązuje okres gwarancji w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta. b) w zakresie kryterium: Doświadczenie Kierownika budowy. Ocena w ramach kryterium będzie odbywać się w oparciu o dokument sporządzony według wzoru Formularza nr 2.2.: "Informacje dot. doświadczenia Kierownika budowy". Dokument ten winien zawierać wykaz zadań polegających na wykonaniu budowy i/lub przebudowy i/lub remontu drogi klasy min. G o wartości minimum: a) w przypadku części nr 1: 80 000,00 zł brutto b) w przypadku części nr 2: 750 000,00 zł brutto c) w przypadku części nr 3: 350 000,00 zł brutto przy realizacji których (od rozpoczęcia robót do ich zakończenia wydaniem Świadectwa Przejęcia lub Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu w przypadku zamówień, w których nie wystawiano Świadectwa Przejęcia) wskazana osoba na stanowisko Kierownika budowy przy realizacji niniejszego zamówienia zdobyła doświadczenie na stanowisku Kierownika Robót Drogowych lub Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru specjalności drogowej. Liczba punktów w ramach kryterium "Doświadczenie Kierownika budowy" zostanie przyznana następująco: Doświadczenie Kierownika budowy: doświadczenie w realizacji 1 zadania - 0 pkt Doświadczenie Kierownika budowy: doświadczenie w realizacji 2 zadań - 10 pkt Doświadczenie Kierownika budowy: doświadczenie w realizacji 3 zadań - 20 pkt. UWAGA! Wykaz "Informacje dot. doświadczenia Kierownika budowy" do oceny w kryterium "Doświadczenie Kierownika budowy" składa się wraz z ofertą. Wykaz do oceny w kryterium "Doświadczenie Kierownika budowy" nie należy do rodzaju dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, a tym samym nie stosuje art. 26 ust. 3. Maksymalna ilość zadań brana pod uwagę przy ocenie (punktowana) - 3. 4W sytuacji: - nie złożenia wykazu, - nie wskazania żadnego zadania spełniającego wymagania, - nie wskazania imienia i nazwiska osoby, oferta wykonawcy w ramach kryterium oceny ofert "Doświadczenie Kierownika budowy" otrzyma 0 pkt. 5Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część wypełnia odrębne formularze nr 2.2 dla każdej części. 4. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą dla Części 1: 5 %, dla Części 2: 10%, dla Części 3: 10% ceny brutto podanej w ofercie.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Zaprojektowanie i wybudowanie chodnika i zatoki autobusowej przy drodze krajowej nr 31 w Słubicach km ok. 135+630

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie chodnika i zatoki autobusowej przy drodze krajowej nr 31 w Słubicach km ok. 135+630. Planowany zakres prac: ? wyznaczenie trasy, zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, rozbiórka obiektów budowlanych oraz elementów dróg i ulic; ? wykonanie wykopów i nasypów; ? wykonanie koryta pod konstrukcję jezdni i chodnika; ? tam gdzie będzie konieczne wykonanie rowu krytego; ? wykonanie kanału technologicznego; ? wykonanie konstrukcji jezdni pod zatokę autobusową oraz pod chodnikiem; ? profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, doprowadzenie podłoża do kategorii G1, wykonanie podbudowy, ? wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej koloru szarego, a w przypadku peronu przy zatoce autobusowej oraz przed przejściem dla pieszych przy krawędzi jezdni należy wykonać opaskę za krawężnikiem szerokości 0,3m koloru żółtego z kostki lub płytek o wypukłej fakturze (dla niedowidzących); ? rozbiórka nawierzchni asfaltowych w miejscach niezbędnych do prawidłowego wykonania zatoki autobusowej i chodnika; ? ustawienie krawężników, obrzeży betonowych oraz ścieków ulicznych z elementów betonowych; ? tam gdzie będzie wymagane, budowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, łącznie z oznakowaniem poziomym, pionowym i ogrodzeniami; ? jeśli będzie konieczne przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod i naziemnej; ? udrożnienie i oczyszczenie istniejących urządzeń melioracyjnych, jeśli będzie to wymagane stosownymi decyzjami; ? tam gdzie będzie konieczne, odtworzenie rowów lub wykonanie nowych; ? po zakończeniu budowy wykonanie pełnej rekultywacji terenów zajętych przez zaplecze techniczne, oraz wszelkie inne tereny przekształcone przez Wykonawcę w czasie budowy do stanu przynajmniej przed rozpoczęciem robót; ? wszelkie roboty wynikające z podłączenia nowego odcinka chodnika do istniejącego układu komunikacyjnego wraz z jego ewentualną przebudową i zmianą organizacji ruchu wynikającą z przyjętych rozwiązań; ? wszelkie inne roboty, jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233130-9, 45100000-8, 45233340-4, 45233161-5, 45233221-4, 45233292-2, 45233222-1, 71320000-1,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/07/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Gwarancja jakości20
Doświadczenie kierownika budowy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Zaprojektowanie i wybudowanie chodnika przy drodze krajowej nr 32 we wsi Dąbie km ok. 35+090 do km 37+240

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie chodnika przy drodze krajowej nr 32 we wsi Dąbie km ok. 35+090 do km 37+240. Planowany zakres prac: ? wyznaczenie trasy, zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, rozbiórka obiektów budowlanych oraz elementów dróg i ulic; ? wykonanie wykopów i nasypów; ? wykonanie koryta pod konstrukcję chodnika i zjazdów; ? tam gdzie będzie konieczne wykonanie rowu krytego; ? wykonanie kanału technologicznego; ? wykonanie konstrukcji chodnika i tam gdzie będzie konieczne konstrukcji zjazdów; ? profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, doprowadzenie podłoża do kategorii G1, wykonanie podbudowy, w miejscach gdzie chodnik może być przejeżdżany przez samochody należy odpowiednio wzmocnić konstrukcję chodnika; ? wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej koloru szarego, w miejscach gdzie chodnik przechodzi przez istniejące zjazdy należy wykonać nawierzchnię zjazdu z kostki brukowej betonowej koloru czerwonego; ? rozbiórka nawierzchni asfaltowych w miejscach niezbędnych do prawidłowego wykonania chodnika; ? ustawienie krawężników, obrzeży betonowych oraz ścieków ulicznych z elementów betonowych; ? tam gdzie będzie wymagane, budowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, łącznie z oznakowaniem poziomym, pionowym i ogrodzeniami; ? jeśli będzie konieczne przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod i naziemnej; ? udrożnienie i oczyszczenie istniejących urządzeń melioracyjnych, jeśli będzie to wymagane stosownymi decyzjami; ? tam gdzie będzie konieczne, odtworzenie rowów lub wykonanie nowych; ? po zakończeniu budowy wykonanie pełnej rekultywacji terenów zajętych przez zaplecze techniczne, oraz wszelkie inne tereny przekształcone przez Wykonawcę w czasie budowy do stanu przynajmniej przed rozpoczęciem robót; ? wszelkie roboty wynikające z podłączenia nowego odcinka chodnika do istniejącego układu komunikacyjnego wraz z jego ewentualną przebudową i zmianą organizacji ruchu wynikającą z przyjętych rozwiązań; ? wszelkie inne roboty, jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233130-9, 45100000-8, 45233340-4, 45233161-5, 45233221-4, 45233292-2, 45233222-1, 71320000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 14/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Gwarancja jakości20
Doświadczenie kierownika budowy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Zaprojektowanie i wybudowanie chodnika przy drodze krajowej nr 12 we wsi Bożnów km ok. 56+320 do km 56+850

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie chodnika przy drodze krajowej nr 12 we wsi Bożnów km ok. 56+320 do km 56+850. Planowany zakres prac: ? wyznaczenie trasy, zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, rozbiórka obiektów budowlanych oraz elementów dróg i ulic, usunięcie drzew i krzewów; ? wykonanie wykopów i nasypów; ? wykonanie koryta pod konstrukcję chodnika i zjazdów; ? wykonanie kanału technologicznego; ? tam gdzie będzie konieczne wykonanie rowów krytych; ? wykonanie przepustów pod zjazdami na odcinkach występowania rowów przydrożnych; ? umocnienie powierzchniowe skarp; ? tam gdzie będzie konieczne, wykonanie murów oporowych; ? profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, doprowadzenie podłoża do kategorii G1, wykonanie podbudowy, ? wykonanie nawierzchni z kostki betonowej koloru szarego, na zjazdach koloru czerwonego; ? rozbiórka nawierzchni asfaltowych w miejscach niezbędnych do prawidłowego wykonania chodnika i zjazdów; ? ustawienie krawężników, obrzeży betonowych oraz ścieków ulicznych z elementów betonowych; ? tam gdzie będzie wymagane, budowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, łącznie z oznakowaniem poziomym, pionowym i ogrodzeniami; ? jeśli będzie konieczne przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod i naziemnej; ? udrożnienie i oczyszczenie istniejących urządzeń melioracyjnych, jeśli będzie to wymagane stosownymi decyzjami; ? tam gdzie będzie konieczne, odtworzenie rowów lub wykonanie nowych; ? po zakończeniu budowy wykonanie pełnej rekultywacji terenów zajętych przez zaplecze techniczne, oraz wszelkie inne tereny przekształcone przez Wykonawcę w czasie budowy do stanu przynajmniej przed rozpoczęciem robót; ? wszelkie roboty wynikające z podłączenia nowego odcinka chodnika do istniejącego układu komunikacyjnego wraz z jego ewentualną przebudową i zmianą organizacji ruchu wynikającą z przyjętych rozwiązań; ? wszelkie inne roboty, jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233130-9, 45100000-8, 45233340-4, 45233161-5, 45233221-4, 45233292-2, 45233222-1, 71320000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 14/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Gwarancja jakości20
Doświadczenie kierownika budowy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.