To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-27
Ogłoszenie nr 32400 - 2017 z dnia 2017-02-27 r.
Ryn: Zarządzanie mini przystania żeglarską w Rynie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 16976-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Ryn, krajowy numer identyfikacyjny
52930900000, ul.
ul. Świerczewskiego
2,
11520
Ryn, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
0-87 4293970, faks
874 218 034, e-mail
umig@ryn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.miastoryn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zarządzanie mini przystania żeglarską w Rynie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zarządzanie mini przystanią żeglarską w Ryn, w skład której wchodzą: dwukondygnacyjny budynek ekologicznej mini przystani, 2 szt. pływających pomostów cumowniczy na 54 stanowiska, pomost stały na 30 stanowisk cumowniczych, stacja podciśnieniowa do odbioru ścieków z jednostek pływających, 2 szt. wiat na wolnym powietrzu, wiata na odpady, uzbrojenie terenu w przyłącze wodociągowe i kanalizacyjne, kanalizacja deszczowa, ciągi pieszo - jezdne z miejscami postojowymi, przyłącze energetyczne, oświetlenie terenu (z oświetleniem wiat i oświetleniem ciągów pieszych nabrzeża j. Ryńskiego w części miejskiej nabrzeża) oraz wyposażenie obiektu (ławki, kosze na śmieci, wyposażenie wewnętrzne). 2.Zamawiający powierzy operatorowi zarządzanie nieruchomością zlokalizowaną na działkach oznaczonych nr ewidencyjnym 46/2, 46/3, 47/1, 47/4, 48, 52, 123/14, 123/7, 123/8 w miejscowości Ryn wybudowaną w wyniku realizacji projektu p.n. "Budowa ekologicznej mini przystani żeglarskiej wraz z systemami odbioru i segregacji odpadów na wybranych obszarach regionu warmińsko - mazurskiego - Gmina Ryn". 3.Ceną zamówienia jest wysokość wynagrodzenia dla Operatora za świadczenie usługi objętej zamówieniem tj. zarządzaniem obiektem mini przystani żeglarskiej w Rynie. 4.Do kosztów utrzymania nieruchomości, które są finansowane przez Operatora należą: 4.1.wynagrodzenie pracowników, zleceniobiorców i podwykonawców oraz wszystkie związane z tym wydatki (płace, składki ZUS, podatki od wynagrodzeń, świadczenia na rzecz pracowników). 4.2.wynagrodzenie obsługi pomocniczej - firm sprzątających, 4.3.koszty ochrony obiektu, 4.4.koszty dostawy energii elektrycznej (oświetlenie terenu całego nabrzeża wzdłuż ciągów pieszych, oświetlenie 3 szt. wiat usytuowanych na nabrzeżu, oświetlenie 2 szt. pomostów pływających), odbioru odpadów komunalnych, odbioru ścieków sanitarnych i dostawy wody, konserwacji windy, za usługi telekomunikacyjne, internet, TV, opłaty licencyjne za programy komputerowe, organizację imprez, szkoleń itp. 5.Koszty ubezpieczenia i opłaty podatków od nieruchomości mini przystani wraz z infrastrukturą towarzyszącą ponosi Gmina Ryn. 6.Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 7.Przedmiot główny zamówienia zakwalifikowano we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) pod nr: 70.33.00.00-3 Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy. 8.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 8.1.osoby wykonujące bezpośredni nadzór nad obiektem (bosman), 8.2.osoby utrzymujące czystość i porządek na terenie obiektu. 9.W terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy na wykonanie zamówienia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu oświadczenie o ilości zatrudnionych osób na podstawie umowy o pracę wraz z wykazem tych osób
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
70330000-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT64565.85 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 79416,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI RYN
więcej: przetargi RYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.