eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przeprowadzenie kursu komputerowego AutoCAD dla 10 studentów/studentek III roku kierunku Biotechnologia w ramach realizacji projektu Politechniki Krakowskiej pn. Biotechnolog - Inżynier XXI wieku POKL.04.01.02-00-053/12 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 4.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-01

Kraków: Przeprowadzenie kursu komputerowego AutoCAD dla 10 studentów/studentek III roku kierunku Biotechnologia w ramach realizacji projektu Politechniki Krakowskiej pn. Biotechnolog - Inżynier XXI wieku POKL.04.01.02-00-053/12 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 4.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 324008 - 2014; data zamieszczenia: 01.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursu komputerowego AutoCAD dla 10 studentów/studentek III roku kierunku Biotechnologia w ramach realizacji projektu Politechniki Krakowskiej pn. Biotechnolog - Inżynier XXI wieku POKL.04.01.02-00-053/12 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 4.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Kurs przeznaczony dla studentów/studentek z podstawową umiejętnością obsługi komputera. 2) Charakter kursu - zamknięty. 3) Wykonawca zapewni przeprowadzenie kursu przez wykwalifikowanych wykładowców. 4) Wykonawca zapewni zaplecze techniczne (sale ćwiczeniowe wyposażone w sprzęt komputerowy oraz odpowiednie oprogramowanie) umożliwiające realizację kursu. 5) Kurs będzie prowadzony w grupach maksymalnie 10-cio osobowych. 6) Wykonawca zobowiązuje się oznaczyć sale ćwiczeniowe, z których korzystać będą uczestnicy kursu poprzez umieszczenie informacji (dostarczonych przez Zamawiającego) dotyczących projektu, którego cześć stanowi przedmiotowe zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania rejestracji fotograficznej kursu na potrzeby projektu i zamieszczenia materiałów zdjęciowych na stronie www projektu. 7) Liczba godzin - 8 godzin lekcyjnych (1 godz. lekcyjna rozumiana jako 45 minut) x 5 dni Liczba spotkań - 5 Przed rozpoczęciem szkoleń Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółowy konspekt zajęć i uzgodnić harmonogram kursu z kierownikiem projektu jednostki organizacyjnej Zamawiającego. 8) Program kursu musi zawierać następujące treści: podstawowe i zaawansowane funkcje rysunkowe i edycyjne, narzędzia warstw, tworzenie i edycja bloków lokalnych i zewnętrznych, operacje na blokach dynamicznych, wymiarowanie i opisywanie rysunku (teksty, tabele, wielolinie odniesienia, pola tekstowe), podstawy pracy w przestrzeni 3D, tworzenie modeli 3D, praca z siatkami, przekształcanie obiektów 2D w 3D, tworzenie dokumentacji z modeli 3D. 9) Wykonawca przygotuje program i treść kursu oraz materiały szkoleniowe dla uczestników (w formie papierowej i elektronicznej) 10) Materiały szkoleniowe muszą zostać oznakowane zgodnie z wymogami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 11) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia listy obecności potwierdzonych własnoręcznym podpisem uczestników kursu. Po zakończeniu kursu Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiety monitorującej dostarczonej przez Zamawiającego. 12) Kurs zakończy się egzaminem 13) Wykonawca zobowiązuje się do bezzwrotnego, nieodpłatnego przekazania uczestnikom kursu materiałów szkoleniowych obejmujących tematykę kursu. 14) Wykonawca zapewni, że posiada wymagane materiały szkoleniowe. 15) Wykonawca, zobowiązany jest do umożliwienia Zamawiającemu wykonania rejestracji fotograficznej kursu na potrzeby projektu i wyrażenia zgody na zamieszczenie zarejestrowanych materiałów zdjęciowych na stronie www projektu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie uzna się Wykonawcę, który wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje: co najmniej 2 usługi polegające na przeprowadzeniu zaawansowanych kursów AutoCAD (w tym obejmujących modelowanie 3D) dla minimum 10 osób każda. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych wyżej wymienionych usług należy przedstawić w załączniku nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dowody, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie usług zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku składania dowodów, o których mowa wyżej. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie Wykazu usług i dołączonych do niego dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za dysponującego odpowiednim potencjałem technicznym uzna się Wykonawcę który posiada zaplecze techniczne umożliwiające realizację kursu, tj.: co najmniej jedną salę ćwiczeniową na minimum 10 stanowisk, wyposażonych w biurko, krzesło, sprzęt komputerowy z zainstalowanym odpowiednim oprogramowaniem. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za dysponującego osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uzna się Wykonawcę który dysponuje minimum dwoma wykwalifikowanymi wykładowcami (instruktorami), posiadającymi autoryzację Autodesk (certyfikat Autodesk Authorized Instructor), a także certyfikat AutoCAD 2014 Professional lub AutoCAD 2015 Professional. Wykaz osób należy przedstawić w załączniku nr 6 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wykazu osób.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada status Autoryzowanego Centrum Szkoleniowego Autodesk

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 2) Pisemne zobowiązanie podmiotu(ów) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów - wg Załącznika nr 7 do SIWZ - o ile dotyczy 3) Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: 1) Terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana: a) następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia usług lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu, b) następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a Instytucją Pośredniczącą, c) następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej. 2) Osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, niewywiązywanie się z obowiązków wynikających z umowy, a także w przypadku wystąpienia innych ważnych przyczyn, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie. 3) Terminu końcowego realizacji zamówienia z powodu zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 4) Sposobu wykonania zamówienia, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej 5) Ograniczenia zakresu zamówienia, gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: 110, budynek W-9, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2014 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 110, budynek W-9, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 85% środki Europejskiego Funduszu Społecznego na Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - POKL.04.01.02-00-053/12, 15% dotacja celowa z budżetu państwa.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.