eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa sprzętu komputerowego, TV, kopiującego, mebli metalowych i regałów magazynowych do wyposażenia budynku B Zespołu Szkół Muzycznych im.I.Paderewskiego w Białymstoku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-30

Białystok: Dostawa sprzętu komputerowego, TV, kopiującego, mebli metalowych i regałów magazynowych do wyposażenia budynku B Zespołu Szkół Muzycznych im.I.Paderewskiego w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 323962 - 2014; data zamieszczenia: 30.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Muzycznych im. I. Paderewskiego w Białymstoku , ul. Podleśna 2, 15-227 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7416507, faks 085 7416507.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzykbial.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, TV, kopiującego, mebli metalowych i regałów magazynowych do wyposażenia budynku B Zespołu Szkół Muzycznych im.I.Paderewskiego w Białymstoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1. Komputery z monitorami - 3 zestawy Serwer - szt.1 Drukarki laserowe - 5 szt. Opis wyposażenia i stawiane wymagania techniczno-funkcjonalne zostały ujęte w Załączniku do SIWZ nr 2_ Zadanie nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zadanie nr 2 Telewizor 60 cali - szt.1 Opis wyposażenia i stawiane wymagania techniczno-funkcjonalne zostały ujęte w Załączniku do SIWZ nr 2_Zadanie nr 2- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zadanie nr 3 Kolorowa kserokopiarka - szt.1 Opis wyposażenia i stawiane wymagania techniczno-funkcjonalne zostały ujęte w Załączniku do SIWZ nr 2_Zadanie nr 3 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zadanie nr 4 Szafy aktowe metalowe dwudrzwiowe-szt.-5 Sejf gabinetowy-szt.1 Opis wyposażenia i stawiane wymagania techniczno-funkcjonalne zostały ujęte w Załączniku do SIWZ nr 2_Zadanie nr 4- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zadanie nr 5 Regały magazynowe i archiwalne - szt. 40 Opis wyposażenia i stawiane wymagania techniczno-funkcjonalne zostały ujęte w Załączniku do SIWZ nr 2_ Zadanie nr 5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 32.32.41.00 - Telewizje kolorowe 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.15.10.00 - Meble różne 39.13.11.00 - Regały archiwalne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium: a)Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jest zobowiązany do wniesienia wadium. b)Zamawiający ustala wadium w wysokości: dla zadania nr 1 - 550,00 zł dla zadania nr 2 - Wadium nie jest wymagane dla zadania nr 3 - 450,00 zł dla zadania nr 4 - 200,00 zł dla zadania nr 5 - 700,00 zł c)Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: w pieniądzu; w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; w gwarancjach bankowych; w gwarancjach ubezpieczeniowych; w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębior?czości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). d)Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Narodowym Banku Polskim oddział w Białymstoku nr rachunku 29 1010 1049 0014 0113 9120 0000, na którym będzie ono przechowywane. e)Wadium w pieniądzu musi być wniesione przed terminem składania ofert, a za termin wniesienia przyjmuje się datę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. f)W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, dokument - gwarancja, poręczenie - musi być złożony w formie oryginału, a jego potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia musi być załączona do oferty. Oryginał dokumentu wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Białymstoku w Zespole Szkół Muzycznych im.I.Paderewskiego, ul.Podleśna 2 pok. nr D-109 w godzinach od 8:00 do 15:00. g)Zasady zwrotu wadium Wykonawcy oraz utraty wadium przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego reguluje art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: W przypadku składania ofert na kilka zadań wadia podlegają sumowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia żadnego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy powinni wykazać, że w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 2 dostawy wyposażenia, każda o wartości nie niższej niż: Zadania nr 1 _ 19.000,00 zł brutto (zakres wykonanych dostaw: komputery z monitorami i_lub serwery i_lub drukarki laserowe) Zadania nr 2 _ 5.000,00 zł brutto_sztuka (zakres wykonanych dostaw: telewizor min 60cali); Zadania nr 3_15.000,00 zł/_sztuka brutto (zakres wykonanych dostaw: kserokopiarki kolorowe); Zadania nr 4_12.000,00 zł brutto (zakres wykonanych dostaw:szafy aktowe metalowe i_lub sejfy gabinetowe ); Zadania nr 5_24.000,00 zł brutto (zakres wykonanych dostaw: regały metalowe magazynowe i archiwalne). Wykonawca przedstawi wykaz dostaw w okresie ostatnich 3 lat wg wzoru, stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Uwaga: W przypadku ofert składanych na więcej niż jedno zadanie, spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia dotyczy każdego zadania oddzielnie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia żadnego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia żadnego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zadanie nr 1 - Zamawiający nie wymaga dodatkowych dokumentów; Zadanie nr 2 - Zamawiający nie wymaga dodatkowych dokumentów; Zadanie nr 3 - Zamawiający nie wymaga dodatkowych dokumentów; Zadanie nr 4 - dla sejfu minimum Certyfikat IMP kl.A i VdS kl. 1, a dla szaf Zamawiający nie wymaga dodatkowych dokumentów; Zadanie nr 5 - atest lub deklaracja zgodności wykonania zgodnie z Polskimi Normami dotyczącymi projektowania i budowy regałów magazynowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzykbial.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Muzycznych im.I.Paderewskiego w Białymstoku, 15-227 Białystok, ul.Podleśna 2..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Muzycznych im.I.Paderewskiego w Białymstoku, 15-227 Białystok, ul.Podleśna 2. pok. D-107 Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko, Priorytet XI-Kultura i dziedzictwo kulturowe, Działanie 11.3 Infrastruktura szkolnictwa artystycznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.