eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Roboty konserwacyjne inżynierii wodnej (kod CPV 452324518) związane z utrzymaniem rzek i rowów.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2012-08-30

Łowicz: Roboty konserwacyjne inżynierii wodnej (kod CPV 452324518) związane z utrzymaniem rzek i rowów.
Numer ogłoszenia: 323910 - 2012; data zamieszczenia: 30.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Łowicza - Urząd Miejski w Łowiczu , Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 46 8309151, faks 46 8309160.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty konserwacyjne inżynierii wodnej (kod CPV 452324518) związane z utrzymaniem rzek i rowów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty konserwacyjne inżynierii wodnej (kod CPV 452324518) związane z utrzymaniem: 1) Cieku Kostka od ujścia do ul. Łyszkowickiej i ul. Katarzynów w okolicy Lasku Miejskiego oraz do ogródków działkowych przy ul. Łódzkiej o całkowitej długości 5850 m - w tym do odmulenia 1800 m, 2) Rowu przy ul. Starzyńskiego wpadającego do cieku Kostka długości 500 m (od ujścia do ul. Kaliskiej) - w tym do odmulenia 120 m oraz całkowite odtworzenie 20 m rowu przy stadionie Pelikan. 3) Rowu przy ul. Makowiska za ogródkami działkowymi 900 m - w tym do odmulenia 180 m z odbudową umocnień darniowych i faszynowych. 4) Rowu przy ul. Kaliskiej 90 m zakończony oczkiem odparowującym - rów i oczko wodne do odmulenia. 5) Rowu przy ul. Cegielnianej i Chełmońskiego 1700 m w - w tym do odmulenia 100 m i całkowitego odtworzenia 500 m wraz z tyczeniem geodezyjnym i inwentaryzacja powykonawczą w przypadku odtworzenia oraz odbudową umocnień darniowych i faszynowych. 6) Wałów przeciwpowodziowych z naprawą skarp i likwidacją wyrw - całkowita powierzchnia konserwacji 20 000 m2 7) Rowu przy ul. Kiernozkiej i Płockiej, całkowita długość rowu 670 m - w tym do oczyszczenia rurociągi: śr. 600 długości 70 m z zamuleniem 30% przekroju oraz do odmulenia 230 m rowu oraz wyrównanie i obsianie terenu w obrębie rowu. 8) Cieku Malinówka, całkowita długość 1300 m - w tym do odmulenia 1100 m 9) Rowu przy ul. Legionów i Zamkowej na odcinku 450 m - w tym odmulenie rowu 150 m, odmulenie rurociągu przy ul. Blich śr. 500 - 145 m z zamuleniem 30%. 10) Rowu przy ul. Blich, przy Zakładzie Energetycznym 40 m w całości do odmulenia. 11) Rowu opaskowego przy blokach mieszkalnych ul. Czajki 400 m w tym do odmulenia 180 m z odbudową umocnień darniowych. 12) Rowu przy ul. Jana Pawła II całkowita długość 900 m w tym 300 m do odmulenia. 13) Rowu przy ul. Tuszewskiej i Prymasowskiej, całkowita długość rowu 290 m - w tym do odmulenia 70 m, 14) Rowu przy ul. Łęczyckiej, całkowita długość 180 m - w tym do odmulenia 100 m, 15) Cieku Uchanka, długość 1100 m - w tym do odmulenia 150 m, 16) Rowu przy ul. Strzelczewskiej 500 m - w tym do odmulenia 250 m, 17) Placu manewrowego serwisowania 2 separatorów: przy ul. Nadbzurzańskiej i Bonifraterskiej. 18) Rowu przy ul. Krótkiej długość 40 m w całości do odmulenia. 19) Oczko wodne przy ul. Chmielińskiej - umocnienie betonowe przyczółka. W wyszczególnionym powyżej zakresie usługi przewiduje się: usunięcie wrzuconych zanieczyszczeń, umocnienie skarp darniną - 500 m2, umocnienie rowów kiszką faszynową śr. 15 cm - 200 mb wykonanie umocnień betonowych - 3 m3, wykonanie umocnień z narzutu kamiennego w płotkach faszynowych 140 m2 , usunięcie zamulenia z przepustów śr. 500 przy zamuleniu 30 % o sumarycznej długości 80 m , odtworzenie 2 szt istniejących przepustów śr. 400 z przyczółkami darniowymi o sumarycznej długości 10 m , konserwację rurociągów deszczowych śr. 600 długości 70 m, śr. 500 długości 145 m, dwukrotne koszenie i wygrabienie skoszonej roślinności (dno, skarpy i po 1 m z obu stron), likwidację przeszkód tamujących przepływ, plantowanie i obsiew mieszankami traw - 3500 m2 oraz lokalne odmulenie dna, usunięcie krzewów - 3000 m2 Skoszona roślinność, usunięte krzewy i inne zanieczyszczenia będą wywiezione na składowisko odpadów, na koszt Wykonawcy. Metoda i sposób przeprowadzenia usług pozostawia się do uznania Wykonawcy z zachowaniem następujących warunków: 1. Pozostawienia nieuszkodzonej darni na skarpach i w otoczeniu rowów. 2. Usunięcia wszelkich zanieczyszczeń i przeszkód tamujących przepływ wody. 3. Pozostawienia roślinności po koszeniu o wysokości nie większej niż 10 cm. 4. Pozostawienia nieuszkodzonych drzew, umocnień darniowych, faszynowych i betonowych. 5. Ręcznego odmulenia dna warstwą o głębokości średnio 20 cm oraz lokalnie hakowania (wyrwania roślin) pozostawienia dna rowów i rzek bez korzeni i pędów roślin. 6. Naprawa na koszt Wykonawcy urządzeń kanalizacyjnych i drogowych w przypadku wystąpienia awarii w trakcie prowadzonych prac konserwacyjnych i w okresie rękojmi. Uwaga : Wykonawca ponosi wszelkie koszty wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz zabezpieczenia i oznakowania terenu usługi w zakresie wynikającym z potrzeb realizacji niniejszego zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Za dzień wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu środków finansowych (wadium) na rachunek Zamawiającego, a nie datę obciążenia rachunku Wykonawcy (wpłaty). 3. Wadium w wysokości 3.500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100) (zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy) Wykonawca może wnieść w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2007r. Nr 42, poz. 275 t.j.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Łowiczu - BGŻ w Warszawie nr 04 2030 0045 1110 0000 0236 7900 Uwaga: Niedopuszczalne jest wpłacenie wadium w kasie Urzędu Miejskiego w Łowiczu. 5. Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do złożonej oferty. 6. Oferta nie zabezpieczona wadium (w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 Ustawy) zostanie odrzucona.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie zamówienia, osoba/y kierująca/e wykonaniem usług objętych niniejszym zamówieniem posiadała/y uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie obiektów budowlanych - w specjalności sanitarnej i melioracji wodnych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca legitymował się wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze, stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości co najmniej 300 tys. zł brutto;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wskazany lecz nie podlega ocenie, ponieważ specyfika usługi wymaga użycia powszechnie dostępnych narzędzi a użyte środki transportu mogą być w posiadaniu dostawców materiałów. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponował grupą roboczą obejmującą co najmniej 10 osób.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; w tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - obejmującej także przedmiot zamówienia - na kwotę co najmniej 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych), na okres co najmniej do 1.11.2012r.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lowicz.eu/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stary Rynek 1 budynek C pokój 43..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2012 godzina 09:30, miejsce: w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Łowiczu, Stary Rynek 1, budynek A, pok.7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.