eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Remont klatki schodowej oraz pomieszczenia biurowego w budynku administracyjnym w Grodzisku Mazowieckim, ul. Batorego 23



Ogłoszenie z dnia 2015-11-30

Grodzisk Mazowiecki: Remont klatki schodowej oraz pomieszczenia biurowego w budynku administracyjnym w Grodzisku Mazowieckim, ul. Batorego 23
Numer ogłoszenia: 323896 - 2015; data zamieszczenia: 30.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o. , ul. Batorego 23, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7554760, 7555564, faks 022 7552085.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wkd.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont klatki schodowej oraz pomieszczenia biurowego w budynku administracyjnym w Grodzisku Mazowieckim, ul. Batorego 23.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych obejmujących remont klatki schodowej oraz jednego pomieszczenia biurowego nr 13 znajdującego się na II piętrze w 3-kondygnacyjnym budynku administracyjnym przy ul. Batorego 23 w Grodzisku Mazowieckim. Zakres robót remontowych do wykonania: A. Klatka schodowa zachodnia: 1) zeskrobanie i zmycie powierzchni ścian i sufitów łącznie z zejściami do piwnicy, 2) przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do wykonania gładzi gipsowych, 3) wykonanie gładzi gipsowych z gruntowaniem powierzchni i dwukrotnym malowaniu farbą akrylową w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, 4) położenie dekoracyjnego tynku cienkowarstwowego (lamperia z marmolitu) na powierzchni ściany do wysokości 1,6 m, 5) rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej, 6) ułożenie gresu na stopnicach, podstopnicach i spocznikach klatki schodowej od poziomu piwnicy do poziomu III piętra, 7) wymiana opraw oświetleniowych z ukryciem kabli, 8) ukrycie przewodów w ścianach i sufitach, 9) wymiana drzwi wejściowych do siedziby spółki WKD i drzwi wewnętrznych do pomieszczenia Dyspozytury, 10) wymiana balustrad schodowych oraz balustrad osłaniających okna na balustrady wykonane ze stali nierdzewnej. 11) kolorystyka ścian, balustrad i gresu zostanie ustalona na etapie przekazania placu budowy. B. Pomieszczenie biurowe nr 13 o powierzchni 18 m2: 1) zeskrobanie i zmycie powierzchni ścian i sufitu, 2) przygotowanie powierzchni ścian i sufitu do wykonania gładzi gipsowych, 3) wykonanie gładzi gipsowej z gruntowaniem powierzchni, 4) wymiana oświetlenia i instalacji elektrycznych wraz z ukryciem przewodów, 5) dwukrotne malowanie ścian, sufitu i grzejnika, 6) usunięcie wykładziny dywanowej, 7) wylanie masy samopoziomującej i przygotowanie podłoża pod panele, 8) ułożenie paneli podłogowych z PCV, 9) montaż żaluzji przeciwsłonecznych, 10) wymiana kratki wentylacyjnej, 11) prace porządkowe. Zakres przedmiotu niniejszego zamówienia określają przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie roboty, które należy zrealizować, by przedmiot, którego zakres został określony w opisie przedmiotu zamówienia i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wykonany należycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3000,00 zł (trzy tysiące złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Pekao S.A. nr 68 1240 5918 1111 0000 4910 0198. Kserokopię przelewu należy dołączyć do oferty. Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą w osobnej kopercie opisanej WADIUM w postępowaniu na remont klatki schodowej oraz pomieszczenia biurowego w Sekretariacie Zarządu Spółki WKD w Grodzisku Mazowieckim, ul. Batorego 23, pokój nr 16 II piętro, natomiast kopię dokumentu należy zamieścić w ofercie. Treść gwarancji (poręczenia) winna zawierać bezwarunkowe stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywającego do zapłaty pełnej kwoty wadium, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy Pzp następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze Strony Gwaranta/Poręczyciela. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień składania ofert. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie, w wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w tym zakresie wymaga, aby Wykonawca wykazał - udokumentował, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał przynajmniej 2 zamówienia, z których każde obejmowało wykonanie robót ogólnobudowlanych, w których zakres wchodziło układanie płytek ceramicznych, malowanie ścian oraz wykonanie tynków cienkowarstwowych (łącznie w jednym zamówieniu) o wartości zamówienia co najmniej 40 000 PLN brutto (każde zamówienie).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w tym zakresie wymaga, aby Wykonawca wykazał, że podczas realizacji zamówienia będzie dysponował przynajmniej jedną osobą, która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję kierownika robót budowlanych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 1 do SIWZ, 2) dowód wniesienia wadium, 3) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę określające zakres umocowania w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwa, o których mowa w pkt 3) i 4) należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii; 5) pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych, ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Składany dokument winien spełniać wymagania określone w Rozdziale VII ust. 2 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zawarte jest w załączniku nr 7 do SIWZ (Wzór umowy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wkd.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego w Grodzisku Mazowieckim, ul. Batorego 23, pokój nr 9 w godz. 8:00-14:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. ul. Batorego 23, 05-825 Grodzisk Mazowiecki pokój nr 16 (piętro II) - Sekretariat WKD sp. z o.o..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.