eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Ochrona obiektów MORiS, ochrona imprez i meczy ligowych oraz monitoring boiska

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-11-30

Chorzów: Ochrona obiektów MORiS, ochrona imprez i meczy ligowych oraz monitoring boiska
Numer ogłoszenia: 323886 - 2015; data zamieszczenia: 30.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu , ul. Dąbrowskiego 113, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 2417050, 2411313, faks 032 2417055.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów MORiS, ochrona imprez i meczy ligowych oraz monitoring boiska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Ochrona obiektów MORiS, ochrona imprez i meczy ligowych oraz monitoring boiska Wspólny Słownik Zamówień (CPV): - 79710000-4 usługi ochraniarskie - 79713000-5 usługi strażnicze - 79711000-1 usługi nadzoru przy użyciu alarmu 3.2. W skład wykonania zadania wchodzi: 3.2.1.Ochrona obiektów MORiS, ochrona lodowisk sezonowych - wykaz obiektów w załączniku nr 5 do SIWZ, zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2014r., poz.1099) - zakres obowiązków ustalono w załączniku nr 9 do niniejszej specyfikacji. -Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości osób do ochrony obiektów, dni i godzin ochrony. W przypadku ochrony obiektów zaleca się wizję lokalną. UWAGA! Zamawiający wymaga, aby osoby ochraniające obiekty były przydzielone na dany obiekt i niezmienne do zakończenia zamówienia. Dopuszcza się zmiany osób ochraniających na danym obiekcie jedynie za pisemną zgodą Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia były przeszkolone w zakresie pierwszej pomocy (załącznik nr 14) Zamawiający wymaga, aby osoby przydzielone przez Wykonawcę na obiekty przy ul. Wolności i ul. Odległej posiadały uprawnienia do obsługi kotłów G2E, aktualne na dzień składania ofert, min. 1 osoba na zmianie (załącznik nr 13). 3.2.2. Ochrona imprez organizowanych przez Zamawiającego zgodnie z ustawą z dnia 20.03.2009r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. z 2013r., poz. 611 z późniejszymi zmianami) - wykaz wszystkich usług stanowi załącznik nr 5 dołączony do niniejszej SIWZ. Usługi ochrony imprez będą obejmować: ochronę porządku publicznego, sceny, sprzętu technicznego oraz system patroli po wyznaczonych trasach, celem ochrony bezpieczeństwa uczestników imprez. Obowiązki Wykonawcy określają w szczególności art.22.1. ustawy z dnia 20.03.2009r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. z 2013r. poz. 611 z późniejszymi zmianami), które Wykonawca zobowiązuje się stosować. Zakres ochrony sceny i sprzętu technicznego, obowiązki służb porządkowych ustalone będą na każdej imprezie przez kierownika ds. bezpieczeństwa wyznaczonego przez Zamawiającego. 3.2.3. Ochrona meczy ligowych organizowanych przez Zamawiającego zgodnie z ustawą z dnia 20.03.2009r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. z 2013r., poz. 611 z późniejszymi zmianami) usługa będzie obejmować ochronę porządku publicznego poprzez zabezpieczenie trybun celem zapewnienia bezpieczeństwa uczestników rozgrywek meczy ligowych w ilościach wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ. 3.2.4. Monitoring boiska usługa będzie obejmować monitoring całodobowy w okresie i miejscu wskazanym w załączniku nr 5 do SIWZ. (na obiekcie jest zainstalowany monitoring) 3.2.5. Napadówka - wezwanie grupy interwencyjnej (2 osoby) bez wywoływania głośnego alarmu za pomocą pilota, należy zainstalować radiolinię napadową z przesyłem sygnału zagrożenia do stacji monitorowania alarmów. Radiolinia napadowa winna zapewnić zasięg pracy na całym obszarze chronionego obiektu - załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że ilość godzin ochrony, imprez masowych, meczy oraz miejsca ich odbywania mogą ulec zmianie. Na podstawie załącznika nr 5 i danych zawartych w SIWZ, należy opracować kosztorys - wycenę załącznik nr 6 wszystkich usług objętych niniejszym zamówieniem. Zawierać on winien: a) Ochrona obiektów MORiS, Ochrona lodowisk sezonowych: cenę netto i brutto za jedną roboczogodzinę pracownika ochrony, całkowity koszt za ochronę obiektów netto i brutto b) Ochrona Imprez: cenę netto i brutto każdej z imprez, cenę łączną netto i brutto wszystkich imprez, jak również cenę netto i brutto za roboczogodzinę pracownika ochrony oraz dowodzącego c) Ochrona meczy ligowych rozgrywanych w hali sportowej przy ul. Dąbrowskiego 113 i ul. Granicznej 92 (piłka ręczna, koszykówka, piłka nożna halowa)cenę netto i brutto za jedną roboczogodzinę pracownika ochrony, całkowity koszt za ochronę meczy netto i brutto d) Monitoring boisk : przy ul. Kościuszki: całoroczny monitoring- uwzględnić abonament za monitoring za 1 m-c x 12 m-cy e) Napadówka - obiekty przy Pl. Powstańców, ul. 3 go Maja, ul. Kościuszki, ul. Katowicka - uwzględnić abonament za 1 m-c x 12 m-cy f) Montaż radiolinii napadowej - obiekty przy Pl. Powstańców, ul. 3 go Maja, ul. Kościuszki, ul. Katowicka (płatność jednorazowa) z przesyłem sygnału zagrożenia do stacji monitorowania alarmów, UWAGA! Na podstawie ww. opisu przedmiotu zamówienia, należy wycenić wszystkie usługi objęte niniejszym zamówieniem oraz wpisać kwotę brutto oraz VAT w formularz ofertowy zał. nr 1 do SIWZ. 3.3. Inne uwarunkowania: 3.3.1.Wykonawca zobowiązuje się powierzyć świadczenie usług objętych zamówieniem pracownikom nie karanym za przestępstwa przeciwko mieniu i przeciwko wiarygodności dokumentów. Na pierwsze żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego osób skierowanych do pracy w wykonaniu niniejszego zamówienia (KRK nie dołączać do oferty) ROZDZIAŁ IV. Termin wykonywania zamówienia Od 01.01.2016r.od godz. 06:00 do 02.01.2017r. do godz. 07:00, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W okresie 3 ostatnich lat od udzielania zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usługi, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.30.00-5, 79.71.10.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium 9.1.Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości : 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert tj. w nieprzekraczalnym terminie do dnia 08.12.2015r. do godz. 09:00. 9.2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 9.3. Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: 45 1050 1243 1000 0022 4984 4891 9.4.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, gdy wpływ środków na rachunek Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 9.5.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, oryginały dokumentów, o których mowa wyżej należy złożyć w kasie, natomiast do oferty należy załączyć ich kserokopię. 9.6.Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 9.7.Zamawiający dokonuje zwrotu wadium oraz żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 9.8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt.5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży w tym zakresie: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. b) koncesji Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony usług i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług wraz z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Za zadanie odpowiadające przedmiotowi zamówienia zamawiający uzna: - ochrona obiektów na kwotę nie mniejszą niż 400.000 zł brutto w okresie 12 miesięcy - ochrona imprez masowych lub meczy ligowych na kwotę nie mniejszą niż 60.000 zł brutto w okresie 12 miesięcy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się wykonaniem co najmniej po jednym z każdego z wyżej wymienionych zadań (załącznik nr 10 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz przedłoży : a) wykaz osób (imienne listy), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca przedłoży: - wykaz osób - imienną listę co najmniej 20 osób, pracowników ochrony fizycznej uprawnionych do wykonywania czynności, o której mowa w art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia zawierającą imię i nazwisko, nr legitymacji POF - załącznik nr 11 do SIWZ - wykaz osób - imienną listę 4 osób tzw. dowodzących zawierającą imię i nazwisko, nr zaświadczenia o odbyciu przeszkolenia w zakresie wykonywania zadań kierownika ds. bezpieczeństwa - załącznik nr 11a do SIWZ - wykaz osób - imienną listę 15 osób, posiadających przynajmniej 2 letnie doświadczenie w ochronie obiektów zawierającą imię i nazwisko w tym 2 osoby wpisane na listę osób kwalifikowalnych w KWP - załącznik nr 11 b do SIWZ - przedłoży oświadczenie, że dysponuje co najmniej 2 grupami interwencyjnymi dwuosobowymi, wyposażonymi w broń palną, wyposażonymi w łączność radiową z osobami sprawującymi bezpośrednią ochronę fizyczną we wszystkich obiektach -załącznik nr 12 do SIWZ - wykaz osób - imienną listę 4 osób z grupy interwencyjnej , numer legitymacji KPOF. Wymagany czas dojazdu grupy interwencyjnej 10 min. - załącznik nr 11 c do SIWZ -wzory ww. listy osób w załączeniu wraz z oświadczeniami Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia i doświadczenie - zał. od nr 11 do nr 13 do SIWZ -uprawnienia pracowników ochrony, kierowników ds. bezpieczeństwa będą sprawdzane przed każdą imprezą przez kierownika ds. bezpieczeństwa wyznaczonego przez Zamawiającego. UWAGA! Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wykaże, że: a) jest objęty obowiązkowym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2014r., poz.1099). Należy złożyć kopię polisy ubezpieczeniowej wraz z dowodem jej opłacenia. UWAGA! Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy zobowiązani są poinformować Zamawiającego o tym, że wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w odniesieniu do przedmiotu umowy - załącznik nr 15 do SIWZ. ROZDZIAŁ VII. Wykonawcy występujący wspólnie / Konsorcjum 7.1. Możliwość złożenia oferty wspólnej przez kilku wykonawców wynika wprost z art. 23 ust 1 ustawy Pzp. Podmioty występujące wspólnie w ramach konsorcjum występują jako jeden podmiot w stosunku do Zamawiającego. 7.2. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, Zamawiający wymaga, aby w formularzu ofertowym zostały wymienione z nazwy wszystkie firmy wchodzące w skład wykonawcy występującego wspólnie / konsorcjum. 7.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim wypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu zawarcia umowy. 7.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 7.5. Warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy (tzw. podmiotowe - pozytywne) mogą zostać spełnione łącznie przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie (tzw. suma potencjałów wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), 7.6. Brak przesłanek negatywnych, będących podstawą do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać oddzielnie. 7.7. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu może złożyć Pełnomocnik w imieniu wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie. 7.8. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania powinno zostać złożone oddzielnie przez każdy podmiot wspólnie ubiegający się o zamówienie lub przez swojego Pełnomocnika w imieniu każdego z nich. 7.9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zmówienia są zobowiązani dostarczyć Zamawiającemu stosowną umowę regulującą współpracę. ROZDZIAŁ XVI. Informacja o formalnościach, które powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca, którego oferta została wybrana dopełni następujących formalności: - w przypadku wskazania w ofercie przetargowej podwykonawcy przewidzianego do realizacji zamówienia przedstawi celem uzyskania zgody Zamawiającego umowę z podwykonawcą lub jej projekt, wraz ze wskazaniem części usługi powierzonej do wykonania, - wspólnicy spółki cywilnej lub konsorcjum okażą Zamawiającemu umowę spółki cywilnej lub konsorcjum, określającą wzajemne prawa i obowiązki stron regulującą ich współpracę, - przedłoży Zamawiającemu zabezpieczenie należytego wykonania umowy - przedstawi Zamawiającemu kopie uprawnień osób do obsługi kotła G2B wskazanych w ofercie ROZDZIAŁ XVII. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy 17.1. Zamawiający będzie żądał zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej (kwota brutto) podanej w ofercie. Zabezpieczenie służyć będzie pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 17.2. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 17.3. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy nr 45 1050 1243 1000 0022 4984 4891 17.4.Jeżeli zabezpieczenie wniesione zostanie w pieniądzu, zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. 17.5. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. 17.6. Zamawiający zwracać będzie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. ROZDZIAŁ XIX. Informacje dotyczące proponowanych podwykonawców 19.1. Na podstawie art. 36a oraz 36b ustawy Pzp, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom- zał. nr. 7 do SIWZ ( złożyć wtedy, kiedy dotyczy) na zasadach określonych w rozdziale XVI. 19.2. Brak złożenia przez Wykonawcę jakiegokolwiek oświadczenia w tym przedmiocie Zamawiający uzna za niewskazanie jakichkolwiek części zamówienia przewidzianych do pod wykonania, czyli zamiar wykonania przez Wykonawcę niniejszego zamówienia siłami własnymi. ROZDZIAŁ XVII. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy 17.1. Zamawiający będzie żądał zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej (kwota brutto) podanej w ofercie. Zabezpieczenie służyć będzie pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 17.2. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 17.3. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy nr 45 1050 1243 1000 0022 4984 4891 17.4.Jeżeli zabezpieczenie wniesione zostanie w pieniądzu, zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. 17.5. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. 17.6. Zamawiający zwracać będzie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - okres prowadzenia działalności - 15

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zawarcie umowy 18.1. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłożył ofertę najkorzystniejszą. Wykonawca winien zapoznać się ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Strony podpiszą umowę w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy Pzp, albo 10 dni - jeżeli zostało przesłane w inny sposób. 18.2. W zawiadomieniu wysłanym do Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający określi miejsce i termin zawarcia umowy. 18.3. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 18.4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 18.5. Strony dopuszczają zmianę istotnych postanowień niniejszej umowy zgodnie z wymogami art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku: a) regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy a mających wpływ na realizację przedmiotu umowy; b) wystąpienia siły wyższej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego; c) zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy oraz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia - po akceptacji Zamawiającego. d) zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; e) zwiększenie lub zmniejszenie ilości osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia f) zwiększenia lub zmniejszenia ilości chronionych obiektów, meczy, godzin oraz imprez masowych g) zmiany podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego; h) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), i) możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia i innych terminów umownych, j) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę k) zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 18.6. Dopuszcza się wszelkie nieistotne zmiany w treści umowy, które to zmiany nie wpłynęłyby na krąg Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia ani na wynik postępowania

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.moris.chorzow.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu, ul. Dąbrowskiego 113, 41-500 Chorzów, pokój 335.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu, ul. Dąbrowskiego 113, 41-500 Chorzów, pokój 335.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.