eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Budowa tunelu foliowego w Nadleśnictwie Jarocin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-30

Jarocin: Budowa tunelu foliowego w Nadleśnictwie Jarocin
Numer ogłoszenia: 323852 - 2015; data zamieszczenia: 30.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Jarocin , ul. Tadeusza Kościuszki 43, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472319 w. 122, faks 062 7472415.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/nadl_jarocin/redakcja_bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa tunelu foliowego w Nadleśnictwie Jarocin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa trzynawowego tunelu foliowego obejmującego instalację elektryczną, gazową oraz technologię nawadniania i sterowania klimatem zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik do SIWZ - projekty budowlane i wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Lokalizacja Miejsce wykonywania robót budowlanych: dz. nr 8205-10 i 8194-15, obręb ewid. Cielcza, gm. Jarocin, powiat jarociński, woj. wielkopolskie; adres: Ośrodek Szkółkarsko-Nasienny Nadleśnictwa Jarocin, ul. Poznańska 34, Jarocin. Opis ogólny Jest to obiekt przeznaczony do uprawy sadzonek drzew liściastych i iglastych. Zaprojektowany na planie prostokąta, składa się z trzech naw rozpiętości 8,00 metra z rozstawem elementów konstrukcyjnych co 2,00 metra. Każda nawa ma półkolisty dach z zamontowanym skrzydłem uchylnym umożliwiającym wietrzenie i regulację wewnętrznej temperatury. Na styku naw w dachu znajduje się podłużna systemowa rynna a woda deszczowa odprowadzana jest słupkami konstrukcyjnymi z wewnętrznym odpływem. Na dolnym zakończeniu rynien zaprojektowano zewnętrzne rury spustowe. Tunel ogrzewany jest nagrzewnicami na LPG. Ciepłe powietrze rozprowadzane jest specjalnymi foliowymi rękawami. Pod konstrukcję dachu podwieszone będą cieniowniki rozciągane poziomo nad sadzonkami, oświetlenie, wentylatory mieszające powietrze oraz prowadnice deszczowni nawadniającej obsiane kontenery. Całością sterować będzie system komputerowy analizujący temperaturę, wilgotność i nasłonecznienie. Poszczególne nawy mogą być wydzielane za pomocą opuszczanych kotar foliowych. Charakterystyczne wielkości: Powierzchnia zabudowy 3.150,80 m2 Powierzchnia użytkowa 3.120,00 m2 Powierzchnia całkowita 3.150,80 m2 Kubatura 16.225,00 m3 Konstrukcja Konstrukcja stalowa tunelu foliowego stanowi przestrzenny układ ram i stężeń wykonany z profili rurowych. W kierunku poprzecznym występują lekkie ramy stalowe 3-nawowe o rozpiętości nawy 8m, wykonane w kształcie łuku, na sztywno połączone z fundamentem. Sztywność przestrzenną obiektu zapewniają stężenia połaciowe podłużne, stężenia pionowe ukośne wiązarów, a także stężenia ścian pionowych. Zgodnie z obliczeniami statycznymi dobrano profile konstrukcji głównej. Projektuje się słupy zewnętrzne i wewnętrzne obiektu z rur kwadratowych 100x50x4mm co 2,0m, łuki o kształcie gotyckim z rur okrągłych śr60,3x2mm oraz ich zakratowanie z rur okrągłych śr35x1,5mm (rozmieszczenie - zgodnie z obliczeniami statycznymi). Stal konstrukcyjna - 18G2A (S355). Posadowienie słupów na fundamentach bezpośrednich w formie okrągłych bloków betonowych o średnicy 60cm. Połączenie konstrukcji stalowej z fundamentem za pośrednictwem osadzonych elementów stalowych w formie trzpienia. Szczegóły pokazano na rysunkach. Konstrukcję przeliczono dla obciążenia śniegiem i wiatrem I strefy z uwzględnieniem współczynnika zmniejszającego odnośnie śniegu uwzględniającego ogrzewanie szklarni zgodnie z PN EN-13031-1. Do czasu uruchomienia ogrzewania obiekt może być eksploatowany wyłącznie poza okresami opadów śniegu. W celu zapewnienia bezpieczeństwa eksploatacji w przypadku intensywnych opadów śniegu należy zapewnić ogrzewanie i odśnieżanie obiektu, aby nie dopuścić do zalegania śniegu. Instalacja technologiczna Zadaniem projektowanej inwestycji jest poszerzenie możliwości produkcyjnych Szkółki Leśnej oraz zwiększenie ilości produkowanego materiału szkółkarskiego i możliwości jego przechowywania. Zakres prac obejmuje: przebudowę przyłącza wody technologicznej w istniejącej studni przyłączeniowej, wykonanie rurociągu zasilającego z rur PE, wykonanie rurociągów odprowadzających wodę z rur PVC-U, zasilanie ramion zraszających z rurociągu z rur PE, dostawę i zainstalowanie ramion zraszających w bloku foliowym, dostawę i zainstalowanie wentylatorów cyrkulacyjnych, rozbudowę systemu zarządzania nawadnianiem i klimatem. Instalacja elektryczna Zakres prac: kabel zasilający projektowaną rozdzielnicę RK3, instalację rozdziału energii, instalację gniazd serwisowych, zasilanie instalacji technologii tunelu foliowego, instalacje uziemiające i połączeń wyrównawczych. Dane techniczne: System sieci TN-S, 3L/N/PE AC Napięcie 230/400 V Częstotliwość 50 Hz Moc zainstalowana 30 kW Moc zapotrzebowana 18 kW Prąd znamionowy (pobierany) 35 A Instalacja nagrzewnic gazowych: Przedmiotem niniejszego opracowania jest projekt techniczny instalacji wewnętrznej i zewnętrznej gazu do nagrzewnic gazowych w projektowanym do budowy tunelu foliowym, w leśnej szkółce Nadleśnictwa Jarocin. Służące dla celów grzewczych tunelu nagrzewnice powietrza zasilane będą z trzech istniejących podziemnych zbiorników gazu płynnego o pojemności 6.400 dm3 każdy. Maksymalne zapotrzebowanie ciepła na cele centralnego ogrzewania i wentylacji projektowanego tunelu foliowego (do temperatury wewnętrznej +5°C i dla minimalnej temperatury zewnętrznej -10°C) wynosi około 300 kW. Przy całkowitej powierzchni tunelu 3.120 m2 daje to jednostkowy wskaźnik powierzchniowy dla tego obiektu qA = 96 W/m2 Przedmiot zamówienia obejmuje także karczowanie pni i ich wywóz na wysypisko wywóz mas ziemi do 5 km. Warunki realizacji Wykonawca zapewni ubezpieczenie OC prowadzonej działalności gospodarczej przez cały okres realizacji zamówienia o wartości co najmniej 1.000.000 zł. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu podpisania umowy. Wykonawca jest zobowiązany przygotować harmonogram rzeczowo-finansowy, który będzie obejmował w szczególności terminy wykonania przez Wykonawcę robót, z podziałem na etapy. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć harmonogram Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. Zamawiający ustala okres podstawowej gwarancji na 60 miesięcy. Zamawiający ustala maksymalny okres dodatkowej gwarancji 60 miesięcy. Jeżeli Wykonawca poda dłuższy okres dodatkowej gwarancji, będzie to rozumiane jako podanie maksymalnego okresu dodatkowej gwarancji t.j. 60 miesięcy. Łączny okres gwarancji nie może być dłuższy niż 120 miesięcy (okres podstawowej gwarancji plus okres dodatkowej gwarancji). Umownie wydłużona zostaje rękojmia, na okres równy udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji i rękojmi zawarte są w treści wzoru Umowy, stanowiącej załącznik do SIWZ. Zamawiający wprowadza jeden odbiór częściowy robót, w terminie wybranym przez Wykonawcę. Zamawiający wprowadza jedną płatność częściową, na podstawie odbioru częściowego. Faktura częściowa nie może być większa niż 60% ceny ofertowej brutto..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.22.31.10 - Instalowanie konstrukcji metalowych 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45.21.30.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów handlowych, magazynów i obiektów budowlanych przemysłowych, obiektów budowlanych związanych z transportem .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.05.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania polegające na budowie wielonawowych tuneli (bloków) foliowych z technologią nawadniania i sterowania klimatem o wartości brutto nie mniejszej 1.000.000 zł każde

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje co najmniej: 1. osobą która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, 2. osobą, które będą pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji gazowych, bez ograniczeń, 3. osobą, które będą pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. 4. osobą, które będą pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. Zamawiający dopuszcza łączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. Uwaga: Kierownik budowy i kierownicy robót budowlanych powinni posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2008 r. Nr 63 poz. 394 z późn. zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 1 mln złotych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Dodatkowa gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- warunki oraz termin płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, jak również w przypadku gdy ze względu na interes Zamawiającego zmiana warunków oraz terminu płatności jest konieczna - sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia - ograniczenie zakresu przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia - zmiany rozwiązań technicznych w dokumentacji projektowej - w uzasadnionych przypadkach (np. spowodowanych wadami dokumentacji projektowej), gdy realizacja zadania według dokumentacji projektowej powodowałaby wadliwe wykonanie przedmiotu umowy, byłaby niemożliwa lub gdy zaistniałaby, z przyczyn wynikających z dokumentacji projektowej, konieczność wstrzymania prowadzonych przez wykonawcę robót budowlanych; dopuszcza się wprowadzenie zmian w stosunku do pierwotnej dokumentacji oraz zmianę terminu zakończenia robót budowlanych (w związku z koniecznością opracowania i uzgodnienia rozwiązań niezbędnych do właściwej realizacji robót); w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące zakresu rzeczowego dokumentacji projektowej oraz wykonanych na jej podstawie robót budowlanych oraz zmiany dotyczące terminów: zostanie określony termin opracowania zmodyfikowanej dokumentacji oraz termin zakończenia robót budowlanych - wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych - w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne lub inne obiektywne okoliczności uniemożliwiają prowadzenie robót, przeprowadzanie prób i sprawdzeń oraz dokonywanie odbiorów; w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące terminu zakończenia robót budowlanych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/nadl_jarocin/redakcja_bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Tadeusza Kościuszki 43, 63-200 Jarocin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2015 godzina 10:00, miejsce: ul. Tadeusza Kościuszki 43, 63-200 Jarocin, Polska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.