eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciecierzyn › Usługi naprawy samochodów służbowych marki Skoda, Suzuki, Dacia eksploatowanych w Lubelskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z wymianą części zamiennych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-10-14

Ogłoszenie nr 323842 - 2016 z dnia 2016-10-14 r.

Ciecierzyn: Usługi naprawy samochodów służbowych marki Skoda, Suzuki, Dacia eksploatowanych w Lubelskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z wymianą części zamiennych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 303095-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny, krajowy numer identyfikacyjny 1061308300082, ul. Elizówka  , 21003   Ciecierzyn, państwo , woj. lubelskie, tel. 817 568 810, faks 817 563 941, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi naprawy samochodów służbowych marki Skoda, Suzuki, Dacia eksploatowanych w Lubelskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z wymianą części zamiennych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BOR03.2610.6.2016.AP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie napraw i przeglądów samochodów służbowych, eksploatowanych w Lubelskim Oddziale Regionalnym ARiMR wraz z wymianą uszkodzonych części zamiennych w tym materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów gumowych: a. SKODA OCTAVIA 1.6 FSI ( 85 kW ) w ilości 1 sztuka, rok produkcji 2008 Przykładowy nr VIN: TMBDB21Z882245133 b. SUZUKI SX4 1.6 16V 4X4 ( 88 kW ) w ilości 2 sztuk, rok produkcji 2010 Przykładowy nr VIN: TSMEYB21S00524895 c. SUZUKI JIMNY 1.3 16V 4X4 ( 62,5 kW ) w ilości 9 sztuk, rok produkcji 2010 Przykładowy nr VIN: JSAFJB43V00501066 d. SUZUKI JIMNY 1.3 16V 4X4 ( 62,5 kW ) w ilości 15 sztuk, rok produkcji 2011 Przykładowy nr VIN: JSAFJB43V00513494 e. SUZUKI JIMNY 1.3 16V 4X4 ( 62,5 kW ) w ilości 3 sztuk, rok produkcji 2013 Przykładowy nr VIN: JSAFJB43V00580803 f. DACIA DUSTER 1.6 4X4 ( 77 kW) w ilości 10 sztuk, rok produkcji 2012 Przykładowy nr VIN: UU1HSDARN47846169 g. DACIA DUSTER 1.6 4X4 ( 77 kW) w ilości 6 sztuk, rok produkcji 2013 Przykładowy nr VIN: UU1HSDC5G50167769 2. Szczegółowy wykaz samochodów objętych świadczeniem usług stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zakres usług naprawczych i przeglądów stanowiących przedmiot zamówienia zwanych dalej "usługami" lub "usługami naprawczymi" obejmuje: 1) przeglądy okresowe pogwarancyjne, 2) naprawy wynikające z przeglądów, 3) naprawy blacharskie i lakiernicze, 4) bieżące naprawy będące wynikiem awarii wraz z wymianą uszkodzonych części zamiennych, 5) przeglądy klimatyzacji samochodowych. 4. Zamawiający wymaga, aby usługi będące przedmiotem zamówienia były wykonywane w stacji serwisowej Wykonawcy mieszczącej się na terenie miasta Lublina lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie z zastrzeżeniem, że w obu przypadkach stacje serwisowe znajdować się będą nie dalej niż 15 km od siedziby Zamawiającego: Elizówka 65A k/Lublina, 21-003 Ciecierzyn. 5. Zamawiający wymaga, aby wszystkie usługi naprawcze i przeglądy były wykonywane w stacji serwisowej zapewniającej wykonanie usług zgodnie z normami technologicznymi wymaganymi przez producenta samochodów Zamawiającego, posiadającym wyposażenie i oprogramowanie diagnostyczne pozwalające na prawidłową i pełną diagnostykę pojazdów marki Skoda, marki Suzuki i marki Dacia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 50112000-3
Dodatkowe kody CPV: 34300000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/10/2016
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT126016.26
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Polski Związek Motorowy OZDG sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie,  serwis.lublin@pzm.pl,  ul. B. Prusa 8,  20-064,  Lublin,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 155000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 132966.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 289367.90
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.