eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchów › Opracowanie Wniosku o dofinansowanie z Funduszu Spójności z wymaganymi załącznikami, Studium Wykonalności oraz Programów Funkcjonalno - Użytkowych dla zadań inwestycyjnych realizowanych w ramach projektu "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej zlewni rzeki Biała w ramach programu Czysty Dunajec - faza II", planowanego do współfinansowania w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 - 2020

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-10-13

Ogłoszenie nr 323525 - 2016 z dnia 2016-10-13 r.

Tuchów: Opracowanie Wniosku o dofinansowanie z Funduszu Spójności z wymaganymi załącznikami, Studium Wykonalności oraz Programów Funkcjonalno - Użytkowych dla zadań inwestycyjnych realizowanych w ramach projektu "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej zlewni rzeki Biała w ramach programu Czysty Dunajec - faza II", planowanego do współfinansowania w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 - 2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
planowanego do współfinansowania w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 - 2020, Gospodarka wodno - ściekowa w aglomeracjach

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Komunalna "Dorzecze Białej" sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 85274782500000, ul. ul. Jana III Sobieskiego  69C, 33-170  Tuchów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 14 6210562, e-mail , faks +48 14 6210564.
Adres strony internetowej (URL): www.dorzeczebialej.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.dorzeczebialej.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.dorzeczebialej.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
forma pisemna zgodnie z zpisami SIWZ
Adres:
Spółka Komunalna "Dorzecze Białej" SP. z o.o., ul. Jana III Sobieskiego 69C, 33-170 Tuchów


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Wniosku o dofinansowanie z Funduszu Spójności z wymaganymi załącznikami, Studium Wykonalności oraz Programów Funkcjonalno - Użytkowych dla zadań inwestycyjnych realizowanych w ramach projektu "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej zlewni rzeki Biała w ramach programu Czysty Dunajec - faza II", planowanego do współfinansowania w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 - 2020
Numer referencyjny: ZP.POIS-6/16
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: 1.1 Wykonaniu wniosku o dofinansowanie z wymaganymi załącznikami w tym w szczególności studium wykonalności dla projektu: "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej rzeki Biała w ramach programu Czysty Dunajec - faza II" (zwany dalej "Projektem"), aplikującego w ramach Osi priorytetowej II "Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu" Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 - 2020, w konkursie Działania 2.3 Gospodarka wodno - ściekowa w aglomeracjach (KONKURS zamknięty nr POIiŚ.2.3/3/2016), dla projektów typu 2.3.1 Projekty dotyczące gospodarki wodno - ściekowej, realizowane w aglomeracjach o wielkości co najmniej 10 000 RLM. Wniosek o dofinansowanie winien być wykonany wraz z niezbędnymi załącznikami, zgodnie z bieżącym Regulaminem i wytycznymi konkursu Działania 2.3 Gospodarka wodno - ściekowa w aglomeracjach (KONKURS zamknięty nr POIiŚ.2.3/3/2016), aktualnymi na dzień wydania przedmiotu umowy Zamawiającemu. Studium Wykonalności powinno zawierać w szczególności analizę kosztów i korzyści wraz z arkuszem kalkulacyjnym zawierającym model finansowo - ekonomiczny dla projektu pn. "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej zlewni rzeki Biała w ramach programu Czysty Dunajec - faza II". 1.2 Opracowanie Programów Funkcjonalno - Użytkowych wraz z załącznikami i z uzyskaniem decyzji środowiskowych w tym: przygotowanie wniosków o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia i raportów o oddziaływaniu na środowisko, oraz uzyskaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla terenów nieobjętych miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego dla zadań inwestycyjnych przewidzianych do realizacji w ramach projektu pn. "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej zlewni rzeki Biała w ramach programu Czysty Dunajec - faza II", prowadzonych według formuły "zaprojektuj i wybuduj". Program Funkcjonalno - Użytkowy winien być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004r., nr 202 poz. 2072 ze zm.). W ramach prac związanych z opracowaniem PFU Wykonawca opracuje: 1. Koncepcję planowanej infrastruktury stanowiącą załącznik do programu funkcjonalno- użytkowego. Koncepcję należy opracować na mapach zasadniczych do celów opiniodawczych w skali 1:1000 lub 1:500, które wykonawca pozyska na własny koszt. Część graficzna powinna przedstawiać przebiegi planowanej infrastruktury, lokalizację planowanych na sieciach obiektów i urządzeń, w tym: studni kanalizacyjnych, przepompowni, hydroforni, wodomatów, zasuw, hydrantów itd. Dla planowanych obiektów między innymi tj. pompownie ścieków, hydrofornie, wodomaty, obiekty na oczyszczalni ścieków oraz modernizowanych obiektów należy przedstawić koncepcję zagospodarowania terenu na mapach zasadniczych w skali 1:500, w tym planowane drogi dojazdowe, zjazdy z dróg publicznych, przyłącza mediów, ogrodzenie terenu. Część opisowa powinna zawierać: - opis stanu istniejącego infrastruktury wodno-ściekowej na obszarze planowanej inwestycji, w tym opis stanu technicznego, niedoborów i potrzeb w zakresie gospodarki wodno-ściekowej, - obliczenia technologiczne i hydrauliczne dla planowanej infrastruktury, - dobór planowanych urządzeń, - opis planowanej infrastruktury, w tym między innymi: podstawowe wymiary obiektów, parametry techniczno-technologiczne urządzeń, materiały. - opis prowadzonych robót budowlanych, - obliczenie przewidywanej ilości wykorzystywanych surowców, materiałów i energii oraz powstających odpadów, - szacunkowe nakłady inwestycyjne i koszty eksploatacyjne, - wykaz planowanych obiektów i urządzeń, w tym między innymi: rurociągów, studni, armatury na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, nawierzchnie utwardzone, drogi dojazdowe itd. oraz wykaz odtworzeń związanych z realizacją planowanej infrastruktury. -wytyczne do projektowania i budowy planowanej infrastruktury. W opracowanej koncepcji dla przyjętego do realizacji zakresu rzeczowego należy opisać zasadności realizacji pod względem technicznym, ekonomicznym i środowiskowym, w tym zgodność zakresu z celami Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2. Dokumentację terenowo - prawną w tym: lokalizację planowanych do budowy i modernizacji obiektów liniowych i kubaturowych, na mapach ewidencyjnych wraz z wykazem właścicieli działek ewidencyjnych. Wykonawca pozyska na własny koszt niezbędne materiały z ewidencji gruntów. Wykonawca uzyska zgody właścicieli działek na wejście w teren celem budowy planowanej infrastruktury. Zgody będą uzyskiwane poprzez podpisanie przez właścicieli umów (zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem) wraz z załącznikiem graficznym, na którym przedstawiona zostanie lokalizacja planowanej infrastruktury. 3. Dokumentację geotechniczną w tym: - Opinię Geotechniczną, - Dokumentację badań podłoża gruntowego, - Projekt geotechniczny 4.Inwentaryzację zieleni, 5. Uzgodnienia, warunki, opinie właścicieli infrastruktury technicznej zlokalizowanej na działkach, przez które przebiega planowana inwestycja oraz w strefie oddziaływania planowanej inwestycji i kolidującej z planowaną inwestycją oraz warunki przyłączenia obiektów do sieci, 6. Wstępne uzgodnienia, warunki, opinie zarządców dróg, cieków, rowów melioracyjnych, terenów zamkniętych zlokalizowanych na działkach, przez które przebiega planowana inwestycja oraz w strefie oddziaływania planowanej inwestycji i kolidujących z planowaną inwestycją, 7. Uzgodnienia i zalecenia konserwatora zabytków, jeżeli zajdzie taka konieczność oraz wszelkie inne uzgodnienia i opinie niezbędne do realizacji zamówienia w trybie "zaprojektuj i wybuduj", 8. Wykonawcza uzyska decyzje środowiskowe dla planowanego zamierzenia inwestycyjnego, realizowanego w ramach Projektu pn. "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej zlewni rzeki Biała w ramach programu Czysty Dunajec - faza II". Dla każdego z Kontraktów oddzielnie Wykonawca przygotuje wnioski o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wraz z Kartą informacyjną przedsięwzięcia oraz Raportem oceny oddziaływania na środowisko, jeżeli zajdzie taka konieczność. Dokumenty należy opracować z uwzględnieniem wpływu oraz odporności planowanej infrastruktury na zmiany klimatu i zjawiska klimatyczne z nimi związane, zgodnie z "Poradnikiem przygotowania inwestycji z uwzględnieniem zmian klimatu, ich łagodzenia i przystosowania do tych zmian oraz odporności na klęski żywiołowe" 9. Dla obszarów nieobjętych miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego Wykonawcza przygotuje wnioski wraz z załącznikami i uzyska decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla planowanego zamierzenia inwestycyjnego. 1.3 Dla zadań prowadzonych według formuły "zaprojektuj i wybuduj" opracowanie kompletnych SIWZ i ogłoszeń na roboty budowlane, tj. ogłoszenie o zamówieniu, Instrukcja dla Wykonawców, Wzór umowy, "opis przedmiotu zamówienia" w formie Programu Funkcjonalno - Użytkowego wraz z załącznikami i Warunkami wykonania i odbioru robót w formie uzgodnionej z Zamawiającym. SIWZ ma zostać opracowany w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. 2015, poz. 2164, z późn. zm.) 1.4 Opracowanie projektu koncepcyjnego elektrowni fotowoltaicznej, na podstawie uzgodnień z Zamawiającym, obowiązujących norm i przepisów oraz wytycznych producentów urządzeń instalacji fotowoltaicznych. 1.5 Uzyskanie pozostałych decyzji wymaganych przez IW do prawidłowego przeprowadzenia inwestycji planowanych w ramach Projektu, które nie są objęte ustawą Dz. U. nr 202 poz. 2072. 1.6 Głównym celem wykonania przedmiotu zamówienia, w tym przede wszystkim "Studium Wykonalności" będzie pokazanie zasadności realizacji projektu, w tym jego zgodność z celami programu operacyjnego, strategii na poziomie krajowym i regionalnym, optymalnej wysokości dotacji, a także określenie czy zadania możliwe są do zrealizowania, biorąc pod uwagę wymogi wykonalności i trwałości efektów projektu. 1.7 Projekt pn. "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej zlewni rzeki Biała w ramach programu Czysty Dunajec - faza II" został podzielony na Kontrakty w ramach których przewidziano do wykonania po kilka zadań inwestycyjnych. PROPOZYCJA ZAMAWIAJĄCEGO co do przyszłego podziału przedstawia się następująco: Kontrakt I - Rozdział kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz wymiana sieci wodociągowej w centrum miasta Tuchowa. Zadanie 1. Adaptacja kanalizacji ogólnospławnej wraz z jej modernizacją. Zadanie 2. Budowa nowej kanalizacji wraz z przepięciami istniejących przyłączy. Zadanie 3. Modernizacja istniejącej sieci rozdzielczej wodociągowej wraz z przepięciem przyłączy. Zadanie 4. Montaż urządzeń monitorujących przepływ ścieków sanitarnych w celu identyfikacji nielegalnych zrzutów wód deszczowych i eliminacji infiltracji wynikającej z awarii systemów kanalizacyjnych. Kontrakt II - Modernizacja istniejących magistrali wodociągowych oraz alternatywne zasilanie gm. Ryglice i gm. Tuchów wraz z zabudową systemu monitorującego przecieki. Zadanie 1. Wymiana magistrali od SUW Lubaszowa do węzła zasuw przy ul. Polnej w Tuchowie. Zadanie 2. Wymiana magistrali od węzła zasuw przy ul. Polnej do stadionu sportowego w Tuchowie. Zadanie 3. Wymiana magistrali od węzła zasuw na ul. Polnej do zbiornika wody "Garbek". Zadanie 4. Połączenie rurociągiem rozdzielczym ul. Słonecznej i ul. Leśnej w Tuchowie. Zadanie 5. Wymiana istniejących magistrali od SUW Lubaszowa do szkoły podstawowej w Jodłówce Tuchowskiej. Zadanie 6. Zasilanie gm. Ryglice wraz z przebudową hydroforni "WITALIS". Zadanie 7. Wymiana sieci wodociągowej wraz z przepięciami przyłączy w pozostałych miejscowościach gminy Tuchów: Siedliska, Buchcice, Zabłędza + Piotrkowice. Zadanie 8. Zabudowa urządzeń monitorujących przepływ i jakość wody na sieciach magistralnych administrowanych przez SK "Dorzecze Białej" w celu identyfikacji awarii i strat wody. Kontrakt III - Zabudowa innowacyjnych urządzeń w oczyszczalni ścieków w Tuchowie oraz na obiektach administrowanych przez SK "DB". Zadanie 1. Ciąg technologiczny do odbioru i przeróbki osadów ściekowych z przydomowych oczyszczalni ścieków na oczyszczalni ścieków w Tuchowie. Zadanie 2. Budowa instalacji fotowoltaicznej do zasilania obiektów utrzymywanych przez Spółkę Komunalną "Dorzecze Białej" dostosowanej do zapotrzebowania obiektów w tym oczyszczalni ścieków w Tuchowie. Zadanie 3. Budowa instalacji wstępnego mechanicznego podczyszczania ścieków surowych na oczyszczalni ścieków w Tuchowie. Zadanie 4. Budowa instalacji fotowoltaicznej do zasilania obiektów utrzymywanych przez Spółkę Komunalną "Dorzecze Białej" dostosowanej do zapotrzebowania obiektów w tym Stacji Uzdatniania Wody Lubaszowa. Zadanie 5. Budowa pompowni ścieków i odcinka kanalizacji odprowadzającej ścieki z SUW Lubaszowa do istniejącego systemu kanalizacji sanitarnej odprowadzającego ścieki do OŚ w Tuchowie. Zadanie 6. Doprowadzenie do SUW Lubaszowa sieci gazowej umożliwiającej ogrzewanie obiektu gazem ziemnym. Kontrakt IV - Zabudowa innowacyjnych urządzeń w oczyszczalni ścieków w Ciężkowicach wraz z modernizacją i budową sieci kanalizacyjnych oraz budowa nowej sieci wodociągowej. Zadanie 1. Wymiana odcinków kanalizacji sanitarnej w rejonie ulic Góreckiego i ul. Dziubana. Zadanie 2. Rozbudowa i modernizacja pompowni przy ul. Boczna poprzez zwiększenie przepustowości pompowni tj. dodanie dodatkowej pompy i wykonanie rurociągu tłocznego do samej oczyszczalni. Zadanie 3. Modernizacja pompowni przy ul. Krynickiej poprzez zwiększenie przepustowości pompowni tj. wymianę pomp i armatury. Zadanie 4. Zaprojektowanie i wykonanie monitoringu przepływów na rurociągu grawitacyjnym w rejonie ulicy Parkowej w celu sterowania tłoczeniem w wypadku przepełnienia, zatkania rurociągu grawitacyjnego w rejonie ul. Parkowej. Zadanie 5. Zaprojektowanie i wykonanie rozdziału rurociągów dolotowych do oczyszczalni od ul. Parkowej i ul. Ks. Wyrwy. Zadanie 6. Budowa nowych odcinków kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w rejonie ul. Widok i Różanej w wyniku czego ścieki zostaną grawitacyjnie przekierowane w rejon ul. Krynickiej i dalej poprzez zmodernizowane pompownie przy ul. Bocznej i Krynickiej do oczyszczalni ścieków. Zadanie 7. Zaprojektowanie i wybudowanie punktów poboru wody (wodomaty) w miejscowości Jastrzębia i Kipszna. Zadanie 8. Budowa odcinka sieci wodociągowej i kanalizacyjnej ul. Spacerowa i Spacerowej w Ciężkowicach. Zadanie 9. Budowa odcinka sieci wodociągowych w Bogoniowicach. Zadanie 10. Zaprojektować i wybudować ciąg technologiczny do odbioru i przeróbki osadów ściekowych z przydomowych oczyszczalni ścieków oraz płuczkę piasku na ciągu technologicznym oczyszczalni. Zadanie 11. Budowa instalacji fotowoltaicznej do zasilania obiektów oczyszczalni ścieków w Ciężkowicach o wydajności zapewniającej zasilanie oczyszczalni. Zadanie 12. Modernizacja obiektów budowlanych na oczyszczalni ścieków w Ciężkowicach. Kontrakt V - Zabudowa innowacyjnych urządzeń w oraz przebudowa kanalizacji Zadanie 1. Przebudowa istniejącej kanalizacji sanitarnej wraz z przepięciami i ze zwiększeniem średnicy na odcinku od szkoły w Ryglicach do pompowni głównej na terenie byłej oczyszczalni. Zadanie 2. Zabudowa urządzeń monitorujących przepływ i jakość wody na sieciach magistralnych administrowanych przez SK "Dorzecze Białej" na terenie gminy Ryglice w celu identyfikacji awarii i strat wody. Zadanie 3. Zaprojektowanie i wybudowanie punktów poboru wody (wodomaty) w miejscowościach gminy Ryglice. Zadanie 4. Zaprojektowanie i wybudowanie punktów poboru wody (wodomaty) w miejscowościach gminy Rzepiennik Strzyżewski. Projekt będzie realizowany przez Spółkę Komunalna "Dorzecze Białej" Sp. z o.o. w Tuchowie. Wniosek o dofinansowanie ma zostać wykonany zgodnie ze "Wzorem wniosku o dofinansowanie wraz z instrukcją wypełnienia", w obowiązującym Generatorze wniosków o dofinansowanie udostępnionym na stronie internetowej Instytucji Wdrażającej w ramach ogłoszonego konkursu Działania 2.3 Gospodarka wodno - ściekowa w aglomeracjach, Infrastruktura i Środowisko (KONKURS zamknięty nr POIiŚ.2.3/3/2016) pod adresem: https://gwd.nfosigw.gov.pl:442/ - Nabór dla działania 2.3. POIiŚ 2014-2020 oraz zgodnie ze szczegółowymi informacjami i instrukcjami do wypełnienia, dostępnymi na stronie internetowej IW pod adresem: https://www.nfosigw.gov.pl/oferta-finansowania/srodki-krajowe/generator-wnioskow/instrukcje/ Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Części II - Opisie przedmiotu zamówienia. UWAGA. WNIOSEK MUSI ZOSTAĆ SKUTECZNIE ZŁOŻONY PRZEZ WYKONAWCĘ DO DNIA 28.02.2017R. DO NARODOWEGO FUNDUSZU OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ W WARSZAWIE (ADRES: ul. Konstruktorska 3A, 02-673 Warszawa, Polska). 1.8 Zakres i warunki wykonania dokumentacji o której mowa w sekcji 2.4 ogłoszenia określają szczegółowo wzór umowy - stanowiący część III i opis przedmiotu zamówienia - stanowiący część II.

II.5) Główny kod CPV: 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
Dodatkowe kody CPV:71356200-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe: Przedmiot zamówienia, o którym mowa w sekcji II.4 pkt.1.1 - 1.4 ogłoszenia należy wykonać w terminie do 31.01.2017 roku. Prace o których mowa w sekcji II.4 pkt.1.5 ogłoszenia należy wykonać nie później jak do 31.12.2017 roku przy czym, za termin rozpoczęcia p/w prac należy przyjąć datę zatwierdzenia wniosku aplikacyjnego. W przypadku gdy IW nie oceni wniosku do końca III kwartału 2017 roku, Wykonawca przystąpi do prac o których mowa w sekcji II.4 pkt.1.5 ogłoszenia na trzy (3) miesiące przez terminem zakończenia wykonywania całego zamówienia.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli: 1) wykonawca wykaże, że zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), w sposób należyty co najmniej: a. dwie (2) usługi polegające na wykonaniu studiów wykonalności oraz wniosków o dofinansowanie wraz z załącznikami, dla inwestycji infrastrukturalnych z zakresu gospodarki wodno-ściekowej o wartości każdej inwestycji co najmniej 30 000 000 zł, przy czym przynajmniej jedno studium wykonalności obejmowało inwestycje w zakresie fotowoltaiki, b. dwie (2) usługi polegające na opracowaniu Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla inwestycji infrastrukturalnych z zakresu gospodarki wodno-ściekowej o wartości każdej inwestycji co najmniej 30 000 000 zł, przy czym przynajmniej jeden Program Funkcjonalno-Użytkowy został opracowany dla oczyszczalni ścieków i obejmował inwestycje w zakresie fotowoltaiki, c. jedną (1) usługę polegającą na opracowaniu projektu koncepcyjnego elektrowni fotowoltaicznej o mocy co najmniej 200 kW. 2)Wykonawca wykaże, że osoby, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia muszą posiadać doświadczenie odpowiednie do funkcji jakie zostaną im powierzone tj.: a. Ekspert 1 - Koordynator projektu: co najmniej jedna osoba, która brała udział jako członek zespołu, w opracowaniu co najmniej jednego (1) Studium wykonalności wraz z załącznikami dla inwestycji finansowanej ze źródeł zewnętrznych oraz z zakresu gospodarki wodno - ściekowej polegającej między innymi na rozdziale sieci np. ogólnospławnej na kanalizację sanitarną i pozostałą wraz z przepięciami budynków. Powyższa inwestycja była zrealizowana w co najmniej 50% w drogach asfaltowych. b. Ekspert 2 - specjalista ds. technicznych: co najmniej jedna osoba, posiadająca doświadczenie jako członek zespołu w realizacji co najmniej dwóch (2) wniosków aplikacyjnych w ramach inwestycji finansowanej ze źródeł zewnętrznych oraz z zakresu gospodarki wodno - ściekowej o wartości każdej z nich co najmniej 50 000 000 PLN brutto. Dla powyższych inwestycji uzyskano dofinansowanie i zostały one w całości rozliczone. c. Ekspert 3 - specjalista ds. technicznych: co najmniej jedna osoba, posiadająca doświadczenie jako członek zespołu w realizacji co najmniej jednego (1) studium wykonalności dla instalacji fotowoltaicznej dla projektów z zakresu gospodarki wodno - ściekowej z uwzględnieniem zasilania fotowoltaicznego. d. Ekspert 4 - specjalista ds. rozliczeń: co najmniej jedna osoba, która brała udział jako członek zespołu, w opracowaniu co najmniej jednego (1) Studium wykonalności wraz z analizą finansową dla inwestycji finansowanej ze źródeł zewnętrznych oraz z zakresu gospodarki wodno - ściekowej o wartości co najmniej 50 000 000 PLN brutto. Powyższa inwestycja została zakończona i w całości rozliczona. e. Ekspert 5 - specjalista ds. środowiskowych: co najmniej jedna osoba, która brała udział jako członek zespołu, w opracowaniu dokumentów do co najmniej dwóch (2) decyzji środowiskowych, z których każda była wydana dla obszaru objętego ochroną np. NATURA 2000, parki krajobrazowe itp. Powyższe decyzje były wydane na podstawie opracowanego raportu OIŚ, przy którego sporządzaniu brała udział osoba wskazana na eksperta 5.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: Z uwagi na przyjęte przez Zamawiającego kryterium oceny ofert, wraz z ofertą Wykonawca przedkłada m.in. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg załącznika nr 5 do SIWZ

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 3. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d. czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych).


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena ofety brutto60
organizacja realizacji przedmiotu zamówienia40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wzór umowy stanowi część II do SIWZ.


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

1. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie. 2. Szczegóły dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy określono w pkt 23 SIWZ.


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień zawartej umowy zostały określone we wzorze umowy, który stanowi część II do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21/10/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w przypadku braku zgody udziałowców na realizację zamierzonego Projektu. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje jedynie roszczenie o zwrot kosztów przygotowania oferty. 2. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą udokumentować, że łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1b ustawy PZP oraz każdy z Wykonawców musi wykazać brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP oraz art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy PZP. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem Umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani do zawarcia Umowy cywilno - prawnej, regulującą ich współpracę. Niezwłocznie, po zawiadomieniu o wyborze oferty, ale przed podpisaniem Umowy, Wykonawcy muszą przedłożyć Zamawiającemu Umowę, opisującą przyjętą formę prawną oraz określającą szczegółowo sposób współdziałania w wykonywaniu usługi. 5. Wypełniając formularz oferty należy wpisać dane (nazwa, adres itd.) Pełnomocnika (Lidera) oraz wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W innych dokumentach (załączniki) powołujących się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa, adres Wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące Pełnomocnika (Lidera) i Wykonawcy którego dany dokument (załącznik) dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.