eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług polegających na sprawowaniu profilaktycznej opieki zdrowotnej, w tym na wykonywaniu lekarskich badań profilaktycznych, jak też wykonywanie badań stwierdzających istnienie lub brak możliwości zakażenia prątkami gruźlicy, a także przeprowadzenie szczepień okresowych wskazanych do wykonania pracownikom podejmującym pracę lub zatrudnionym na stanowiskach, na których występują narażenia w związku z wykonywaną pracą, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie w okresie 2 lat

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-09-30

Warszawa: Świadczenie usług polegających na sprawowaniu profilaktycznej opieki zdrowotnej, w tym na wykonywaniu lekarskich badań profilaktycznych, jak też wykonywanie badań stwierdzających istnienie lub brak możliwości zakażenia prątkami gruźlicy, a także przeprowadzenie szczepień okresowych wskazanych do wykonania pracownikom podejmującym pracę lub zatrudnionym na stanowiskach, na których występują narażenia w związku z wykonywaną pracą, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie w okresie 2 lat
Numer ogłoszenia: 323450 - 2014; data zamieszczenia: 30.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski , ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, faks 022 5522507.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na sprawowaniu profilaktycznej opieki zdrowotnej, w tym na wykonywaniu lekarskich badań profilaktycznych, jak też wykonywanie badań stwierdzających istnienie lub brak możliwości zakażenia prątkami gruźlicy, a także przeprowadzenie szczepień okresowych wskazanych do wykonania pracownikom podejmującym pracę lub zatrudnionym na stanowiskach, na których występują narażenia w związku z wykonywaną pracą, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie w okresie 2 lat.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Usługa polegająca na sprawowaniu profilaktycznej opieki zdrowotnej, w tym wykonaniu lekarskich badań profilaktycznych, zgodnie z: art. 229 Kodeksu pracy (ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r., Dz. U. 1974 nr 24 poz. 141 z późn. zm.), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2004 r. Nr 125 poz. 1317 z późn. zm.) (w zakresie określonym w art. 6 ust. 1 pkt 2, lit. a, b, c, g, h ustawy z dnia 27 czerwca 1997 roku o służbie medycyny pracy - tj. wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przewidzianych w Kodeksie pracy, orzecznictwo lekarskie do celów przewidzianych w Kodeksie pracy i w przepisach wydanych na jego podstawie, ocenę możliwości wykonywania pracy lub pobierania nauki uwzględniającą stan zdrowia i zagrożenia występujące w miejscu pracy lub nauki, monitorowania stanu zdrowia osób pracujących zaliczanych do grup szczególnego ryzyka, a zwłaszcza osób wykonujących pracę w warunkach przekroczenia normatywów higienicznych, młodocianych, niepełnosprawnych oraz kobiet w wieku rozrodczym i ciężarnych, wykonywanie badań umożliwiających wczesną diagnostykę chorób zawodowych i innych chorób związanych z wykonywaną pracą), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. 1996 r. nr 69 poz. 332 z późn. zm), 2) zapobieganie chorobom zakaźnym i zakażeniom u osób określonych w ustawie z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. 2008 r. Nr 234 poz.1570 z późn. zm.) w zakresie badań stwierdzających istnienie lub brak możliwości zakażenia prątkami gruźlicy oraz zwalczanie tychże chorób i zakażeń. Przez badania należy rozumieć wykonanie radiogramu klatki piersiowej, a także - jeśli lekarz zlecający badania stwierdzi konieczność dalszej diagnostyki - badanie plwociny na obecność prątków gruźlicy oraz ich lekooporność, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 6 marca 2003 r. w sprawie rodzajów badań lekarskich i laboratoryjnych, którym podlegają osoby podejmujące lub wykonujące prace, przy wykonywaniu których istnieje możliwość przeniesienia zakażenia na inne osoby lub kształcące się do wykonywania tych prac (Dz. U. 2003 r. Nr 61, poz. 551 z późn. zm.), 3) przeprowadzenie szczepień okresowych wskazanych do wykonania pracownikom podejmującym pracę lub zatrudnionym na stanowiskach, na których występują narażenia w związku z wykonywaną pracą wykazaną szczegółowo w przepisach wykonawczych do ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi. 2. Przez badania profilaktyczne objęte niniejszym zamówieniem rozumie się w szczególności: 1) wstępne badania lekarskie osób przyjmowanych do pracy, pracowników młodocianych przenoszonych na inne stanowiska pracy, a także innych pracowników przenoszonych na stanowiska pracy, na których występują czynniki szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, 2) okresowe badania lekarskie pracowników, w tym pracowników, którzy byli zatrudnieni w warunkach narażenia na działanie substancji i czynników rakotwórczych lub pyłów zwłókniających, także po zaprzestaniu pracy w kontakcie z tymi substancjami, czynnikami lub pyłami, również po rozwiązaniu stosunku pracy, jeżeli zainteresowana osoba zgłosi wniosek o objęcie takimi badaniami, 3) okresowe badania lekarskie pracowników dla których decyzją lekarza medycyny pracy oraz na mocy obowiązujących przepisów będą konieczne badania psychotechniczne (psychologiczne), 4) kontrolne badania lekarskie, związane z niezdolnością pracownika do pracy trwającą dłużej niż 30 dni, 5) badania lekarskie pracowników, wykonywane poza terminami okresowych badań profilaktycznych, w razie zgłoszenia przez pracownika niemożności wykonywania dotychczasowej pracy z powodu: a) szkodliwego wpływu wykonywanej pracy na zdrowie, b) ciąży, c) wystąpienia objawów wskazujących na powstanie choroby zawodowej, d) wypadku przy pracy lub stwierdzenia choroby zawodowej pracownika niezaliczonego do żadnej z grup inwalidów. 6) badania lekarskie pracowników zatrudnionych na stanowiskach stwarzających zagrożenia podobne do występujących na stanowiskach, na których stwierdzono przypadki choroby zawodowej, 7) badania lekarskie pracowników zatrudnionych w warunkach występowania przekroczeń najwyższych dopuszczalnych stężeń i natężeń czynników szkodliwych dla zdrowia. 3. Przez szczepienia ochronne rozumie się wykonanie następujących szczepień: 1) Szczepienia ochronne przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B, 2) Szczepienia ochronne przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu A, 3) Szczepienia ochronne przeciw tężcowi, 4) Szczepienia ochronne przeciw błonicy, 5) Szczepienia ochronne przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu, 6) Sczepienia ochronne przeciw wściekliźnie, 7) Szczepienia ochronne przeciw żółtej gorączce, 8) Szczepienia ochronne przeciw durowi brzusznemu. 4. Liczba osób zatrudnionych, objętych usługami medycznymi - około 7000 osób. 5. Świadczenie przedmiotu zamówienia musi być wykonywane na terenie m. st. Warszawy, w dzielnicach: 1) Śródmieście: w placówce w dzielnicy Śródmieście musi się mieścić przychodnia specjalistyczna, w której przyjmuje lekarz: ze specjalizacją medycyny pracy, okulista, laryngolog i neurolog oraz znajduje się EKG, spirometr, punkt pobrań, gabinet zabiegowy, szatnia, wc i rejestracja, 2) Ochota: w placówce w dzielnicy Ochota musi się mieścić przynajmniej jeden gabinet lekarski, w którym będzie przyjmował lekarz ze specjalizacją medycyny pracy, w tym mający uprawnienia w zakresie badań profilaktycznych pracowników narażonych na działanie promieniowania jonizującego (J) oraz gabinet zabiegowy, szatnia, wc i rejestracja. 6. Ponadto wykonawca jest zobowiązany dysponować: 1) pracownią wykonującą zdjęcia RTG w dzielnicy Śródmieście, 2) pracownią wykonującą badania psychotechniczne (psychologiczne) w dzielnicy Śródmieście, 3) laboratorium analitycznym, 4) karetką pogotowia w obsadzie, której jest minimum sanitariusz oraz lekarz. 7. W placówce znajdującej się w Śródmieściu lekarze ze specjalizacją medycyny pracy, okulista, laryngolog i neurolog muszą przyjmować od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych ustawowo od pracy w godzinach minimum od 8.00 do 16.00. 8. W placówkach na Ochocie lekarze ze specjalizacją medycyny pracy muszą przyjmować nie mniej niż dwa razy w tygodniu, przy czym jeden dzień w tygodniu w godzinach minimum od 8.00 do 16.00, a drugi dzień w godzinach minimum od 12.00 do 18.00. 9. Ponadto w placówce na Ochocie lekarz ze specjalizacją medycyny pracy, mający uprawnienia w zakresie badań profilaktycznych pracowników narażonych na działanie promieniowania jonizującego (J) musi przyjmować nie mniej niż raz w tygodniu w godzinach minimum od 8.00 do 12.00. 10. Poprzez tydzień, o którym mowa w ust. 9 i ust. 10, należy rozumieć okres od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych ustawowo od pracy. 11. Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia działań zmierzających do zawarcia z NFZ kontraktu na ambulatoryjną opiekę specjalistyczną w przychodniach prowadzonych na terenie zamawiającego. 12. Wykonawca do pomiarów ciśnienia oka zastosuje tonometry bezkontaktowe. 13. Ponadto wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usługi indywidualnej opieki medycznej, rozumianej jako wykonywanie badań związanych z medycyną pracy (tj. wszelkich niezbędnych podstawowych badań, które są wykonywane przy badaniach okresowych i kontrolnych itd.) również we wskazanych przez zamawiającego jednostkach organizacyjnych UW na terenie m. st. Warszawy. 14. Wykonawca zapewni wyodrębniony numer telefoniczny, tylko i wyłącznie na potrzeby usługi będącej przedmiotem zamówienia, dostępny w dniach i godzinach przyjęć w placówkach. 15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), Opis przedmiotu zamówienia - Zestawienie ilościowe przewidywanych badań - załącznik do SIWZ oraz wzór umowy - załączony do SIWZ. 16. Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia: od 1 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2016 r.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Ewentualne zamówienia uzupełniające będą dotyczyły w szczególności dodatkowych usług z zakresu medycyny pracy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.00.00 - Usługi medyczne i podobne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium (jeżeli dzień wniesienia wadium wypada dla zamawiającego w dniu ustawowo wolnym od pracy - stosuje się kurs z pierwszego dnia roboczego następującego po tym dniu. Dni robocze - dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, obowiązujących w Polsce). 2. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza w tytule przelewu należy wpisać wadium i numer postępowania. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie zamawiającego lub banku. 5. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego: Nr 12 1160 2202 0000 0001 5249 4191 z opisem tytułu przelewu: wadium i numer postępowania (na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły - bez spacji). 6. Wadium wniesione przelewem na konto UW uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto zamawiającego będzie uznane kwotą wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że jest wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. 2011 r., Nr 112, poz. 654 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizował (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizuje) główne usługi. Przez główne usługi należy rozumieć usługi, których przedmiotem zamówienia było/jest wykonanie przynajmniej 1 usługi z zakresu medycyny pracy, dla podmiotu, w którym objętych tą usługą było/jest minimum 2 500 osób, w tym m.in. pracownicy według grup narażenia: narażeni na działanie substancji niebezpiecznych (wg załącznika do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 28 września 2005 r., Dz. U. nr 11, poz. 84), narażeni na promieniowanie: jonizujące, laserowe, pracownicy narażeni na niekorzystne działanie czynników psychospołecznych (w tym przede wszystkim na wysiłek głosowy), wykonujący pracę fizyczną, administracji, wykonujący prace przy monitorach ekranowych powyżej 4 godzin dziennie, oraz usługa realizowana nieprzerwanie przez co najmniej 12 miesięcy (w przypadku, gdy wykonawca jest w trakcie realizacji usługi, do dnia otwarcia ofert główna usługa ma być realizowana nieprzerwanie od co najmniej 12 miesięcy).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże narzędzia, wyposażenia zakładu i urządzenia techniczne dostępne wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykonawca zobowiązany jest dysponować narzędziami (tj. placówkami, pracowniami i sprzętem) niezbędnymi do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia, które zapewniają bezpieczeństwo osób kierowanych na badania przez zamawiającego, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012 r. Nr 739). a) Wykonawca zobowiązany jest do wykazania minimum 2 (dwóch) placówek na terenie m. st. Warszawy, w których będzie świadczył przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem, z siedzibą w dzielnicach: Śródmieście: w placówce w dzielnicy Śródmieście musi się mieścić przychodnia specjalistyczna, w której przyjmuje lekarz: ze specjalizacją medycyny pracy, okulista, laryngolog i neurolog oraz znajduje się EKG, spirometr, punkt pobrań, gabinet zabiegowy, szatnia, wc i rejestracja; Ochota: w placówce w dzielnicy Ochota musi się mieścić przynajmniej jeden gabinet lekarski, w którym będzie przyjmował lekarz ze specjalizacją medycyny pracy, w tym mający uprawnienia w zakresie badań profilaktycznych pracowników narażonych na działanie promieniowania jonizującego (J) oraz gabinet zabiegowy, szatnia, wc i rejestracja. b) Ponadto wykonawca wykaże: minimum 1 (jedną) pracownię, w której będzie wykonywał zdjęcia RTG pracownikom zamawiającego, mającą lokalizację w dzielnicy Śródmieście, minimum 1 (jedną) pracownię, w które będzie wykonywał badania psychotechniczne (psychologiczne), mającą lokalizację w dzielnicy Śródmieście, minimum 1 (jedno) laboratorium analityczne, minimum 1 (jedną) karetkę w obsadzie, której jest minimum sanitariusz oraz lekarz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca zobowiązany jest dysponować wykwalifikowanym personelem posiadającym wszelkie niezbędne uprawnienia do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia określonych w obowiązujących przepisach, a w szczególności w ustawie z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2004 r. Nr 125, poz. 1317 z późn. zm.), rozporządzeniach wydanych na jej podstawie oraz rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest dysponować osobami o odpowiednich, przewidzianych przepisami prawa uprawnieniach i kwalifikacjach, posiadających prawo wykonywania zawodu lekarza, w tym co najmniej dwóch lekarzy ze specjalizacją medycyny pracy (w tym jeden z nich mający uprawnienia w zakresie badań profilaktycznych pracowników narażonych na działanie promieniowania jonizującego (J)), lekarzami specjalistami - okulista, neurolog, laryngolog. Wykonawca składający ofertę oświadczy, że lekarze zatrudnieni przez niego przy realizacji usług medycznych, o których mowa w art. 3 § 1 SIWZ, posiadają Prawo wykonywania zawodu lekarza na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz spełniają wymagania określone w art. 229 § 8 pkt 4 Kodeksu pracy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Inne dokumenty: 1) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego albo notarialnie potwierdzonej kopii, 2) dowód wniesienia wadium. Wadium wnoszone w gwarancjach lub/i poręczeniach należy składać w formie oryginału. 3) jeżeli wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia, musi to wykazać na Formularzu nr 6 (wzór załączony do SIWZ). Wykonawca musi podać zakres realizowanych przez nich usług. Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie dołącza niniejszego formularza, 4) jeżeli wykonawca powołuje się na zasoby podwykonawców na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, musi to wykazać na Formularzu nr 7 (wzór załączony do SIWZ). Wykonawca musi podać nazwy (firmy) takich podwykonawców oraz zakres realizowanych przez nich usług. Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie dołącza niniejszego formularza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Dostępność - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana podwykonawcy lub lekarza (w trakcie trwania umowy każdorazowa zmiana podwykonawcy lub lekarza wymaga zgody Zleceniodawcy). Zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca się powoływał (jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia). Za zgodą Zleceniodawcy Zleceniobiorca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Dziale Zamówień Publicznych UW - Oficyna pod Wizytkami, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, II piętro, p. 33. Adres e-mail: j.strzemieczna@adm.uw.edu.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2014 godzina 10:00, miejsce: w Dziale Zamówień Publicznych Uniwersytetu Warszawskiego - Oficyna pod Wizytkami, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, II piętro, p. 33.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Sposobem porozumiewania się pomiędzy zamawiającym, a wykonawcą (oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje) jest forma pisemna, faks lub droga elektroniczna. Odwołania i wszelka korespondencja związana z odwołaniem powinna być przekazywana w formie pisemnej lub faksem. Oferty muszą być złożone wyłącznie w formie pisemnej. 2. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane do zamawiającego uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do zamawiającego, przed upływem wymaganego terminu. 4. Zamawiający pracuje (z wyjątkiem świąt oraz dni wolnych określonych w Zarządzeniu Rektora UW Nr 49 z dn. 27 listopada 2013 r. w sprawie dni wolnych od pracy w 2014 roku) od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00. 5. Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami: Justyna Strzemieczna - Dział Zamówień Publicznych - tel. (0 22) 55 20 831. 6. Z osobą wymienioną w ust. 5 można kontaktować się w dni robocze w godzinach 9.00 - 12.00 telefonicznie lub osobiście w siedzibie zamawiającego, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu spotkania. 7. Adres, na który należy przesyłać korespondencję: UNIWERSYTET WARSZAWSKI, Dział Zamówień Publicznych, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, fax.: (0 22) 55 22 507, e-mail: j.strzemieczna@adm.uw.edu.pl oraz dzp@adm.uw.edu.pl, Korespondencję drogą elektroniczną (skan pisma) należy przesyłać zawsze na oba w/w adresy e-mail. W tytule należy wpisać numer postępowania: DZP-361-111/104. Zamawiający uprzejmie prosi o dodatkowe wysyłanie zapytań w wersji edytowalnej na oba powyżej wymienione adres e-mailowe.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.