eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › ZIMOWE UTRZYMANIE CIĄGÓW JEZDNYCH I PIESZYCH NA TERENIE MIASTA LĘBORKA PODCZAS AKCJI ZIMOWEJ W SEZONACH 2014-2015 i 2015-2016



Ogłoszenie z dnia 2014-09-30

Lębork: ZIMOWE UTRZYMANIE CIĄGÓW JEZDNYCH I PIESZYCH NA TERENIE MIASTA LĘBORKA PODCZAS AKCJI ZIMOWEJ W SEZONACH 2014-2015 i 2015-2016
Numer ogłoszenia: 323426 - 2014; data zamieszczenia: 30.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej , ul.Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8622670, faks 059 8622670.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE CIĄGÓW JEZDNYCH I PIESZYCH NA TERENIE MIASTA LĘBORKA PODCZAS AKCJI ZIMOWEJ W SEZONACH 2014-2015 i 2015-2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie A - zimowe utrzymanie ciągów jezdnych na terenie sektorów PÓŁNOC i POŁUDNIE miasta Lęborka podczas akcji zimowej w sezonie 2014-2015 i 2015-2016 w zakresie odśnieżania i usuwania śliskości ciągów jezdnych przy użyciu jednostek sprzętowych: samochód ciężarowy z solarką drogową i pługiem drogowym. Zakres zadania A określa szczegółowo umowa o wykonanie usług stanowiąca Załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ. Zadanie B - odśnieżanie ciągów jezdnych na terenie sektorów PÓŁNOC i POŁUDNIE miasta Lęborka podczas akcji zimowej w sezonie 2014-2015 i 2015-2016 w zakresie zgarniania śniegu lub błota pośniegowego z ciągów jezdnych przy użyciu jednostek sprzętowych : samochód ciężarowy z pługiem drogowym. Zakres zadania określa szczegółowo umowa o wykonanie usług stanowiąca Załącznik nr 1b do niniejszej SIWZ. Zadanie C - zimowe utrzymanie ciągów pieszych na terenie 5 sektorów miasta Lęborka podczas akcji zimowej w sezonie 2014-2015 i 2015-2016 w zakresie odśnieżania i usuwania śliskości ciągów pieszych przy użyciu jednostek sprzętowych: specjalistyczny samochód ciężarowy typu MULTICAR lub podobny z rozsiewaczem do mieszanki solno-piaskowej i zawieszanym pługiem chodnikowym sterowanymi hydraulicznie. Zakres zadania C określa szczegółowo umowa o wykonanie usług stanowiąca Załącznik nr 1c do niniejszej SIWZ. Zadanie D - odśnieżanie i usuwanie śliskości na terenie 2 sektorów parkingów, dróg gruntowych i podwórek komunalnych na terenie miasta Lęborka podczas akcji zimowej w sezonie 2014-2015 i 2015-2016 przy użyciu lekkiego ciągnika rolniczego z rozsiewaczem do piasku o ładowności o 3 ton i zawieszanym pługiem chodnikowym. Zakres zadania D określa szczegółowo umowa o wykonanie usług stanowiąca Załącznik nr 1d do niniejszej SIWZ. Wymagana liczba jednostek sprzętowych po 1 szt. na każdy na sektor w każdym zadaniu..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Na mocy art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających Wykonawcy, który będzie realizował zamówienie podstawowe, przy czym: - zakres zamówień uzupełniających będzie polegał na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, polegających na wykonywaniu tych samych czynności określonych w formularzu cenowym (wzór nr 2 - SIWZ). Wartość ww zamówień będzie stanowić nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, udzielane będą w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego pod warunkiem zrealizowania zadania podstawowego w całości i wystąpienia potrzeby dokonania ww zamówień uzupełniających oraz dysponowania odpowiednimi środkami finansowym.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem 3 i 3a do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawcy, Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, potwierdzonych referencjami czy innymi dokumentami realizacji usług przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej jedną usługę za sezon akcji zimowej odpowiadającą swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich przedmiotu, wartości, daty i miejsca wykonania potwierdzonych referencjami czy innymi dokumentami realizacji usług (umowy z zakresami robót, protokóły odbioru robót, faktury) dla dla CPV nr 90620000-9 Usługi odśnieżania oraz CPV nr 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń. Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wypełnionego formularza oświadczenia - załącznik nr 5 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania do dyspozycji potencjału technicznego Zamawiający żąda, by Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem nr 3, 3a oraz wykazem potencjału technicznego potrzebnego do wykonania zamówienia - załącznik nr 7. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty wykazu niezbędnego sprzętu, narzędzi i urządzeń do wykonania zamówienia oraz bazy technicznej, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca w poszczególnych zadaniach: Zadanie A - samochód ciężarowy o ładowności min. 7 Mg z solarką drogową o następujących parametrach : -bezobsługowy przenośnik taśmowy i nowoczesny układ sterowania elektronicznego (bezstopniowa regulacja szerokości posypywania i gęstości posypywania), przystosowana do materiału - soli drogowej , -napęd solarki - hydrauliczny,działający niezależnie od ruchów nośnika (bez piątego koła), - dozowanie środków niezależnie od prędkości jazdy, - zawieszany, czołowy pług drogowy, sterowany hydraulicznie w każdą stronę (**). Zadanie B - samochód ciężarowy o ładowności min. 11 Mg z zawieszanym pługiem drogowym sterowanym hydraulicznie (**) . Zadanie C - samochód specjalistyczny typu Multikar lub podobny z solarką drogową o następujących parametrach : -bezobsługowy przenośnik taśmowy i nowoczesny układ sterowania elektronicznego (bezstopniowa regulacja szerokości posypywania i gęstości posypywania ), przystosowana do materiału - piasku lub mieszanki solno-piaskowej 1:2 soli drogowej, - napęd solarki - hydrauliczny, - dozowanie środków niezależnie od prędkości jazdy, - zawieszany, czołowy pług drogowy, sterowany hydraulicznie w każdą stronę (**). Zadanie D - ciągnik rolniczy o mocy silnika do 40-60 KM wyposażony w zawieszany pług chodnikowy, sterowany hydraulicznie wraz z rozsiewaczem do piasku o ładowności 3 Mg . (**). (**) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiać w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wyżej wymienione pisemne zobowiązania innych podmiotów należy do oferty załączyć w oryginale

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda, by Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem nr 3, 3a oraz wykazem osób zdolnymi do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wypełnionego formularza oświadczenia - załącznik nr 6 do SIWZ. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także z zakresu wykonywanych przez nie czynności

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku dot. znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek Zamawiający żąda, by Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 3, 3a że znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie Zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia nr 3, 3a. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W zakresie warunku dot. wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda by wykonawca nie później niż na dzień składania ofert wykazał brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z wzorem nr 4

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Podmioty występujące wspólnie - Wykonawcy na podstawie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Ewentualne pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lebork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Utrzymania Terenów Komunalnych Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej, ul. Armii Krajowej 14, Lębork, tel/fax: 059 86 22 670, e-mail: mzgk.leb@gmail.com..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Lęborku, przy ul. A. Krajowej 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie ciągów jezdnych na terenie sektorów PÓŁNOC i POŁUDNIE miasta Lęborka podczas akcji zimowej w sezonie 2014-2015 i 2015-2016 w zakresie odśnieżania i usuwania śliskości ciągów jezdnych przy użyciu jednostek sprzętowych : samochód ciężarowy z solarką drogową i pługiem drogowym. Zakres zadania A określa szczegółowo umowa o wykonanie usług stanowiąca Załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ. Wymagana liczba jednostek sprzetowych po 1 szt. na każdy na sektor w każdym zadaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie ciągów jezdnych na terenie sektorów PÓŁNOC i POŁUDNIE miasta Lęborka podczas akcji zimowej w sezonie 2014-2015 i 2015-2016 w zakresie zgarniania śniegu lub błota pośniegowego z ciągów jezdnych przy użyciu jednostek sprzętowych: samochód ciężarowy z pługiem drogowym. Zakres zadania określa szczegółowo umowa o wykonanie usług stanowiąca Załącznik nr 1b do niniejszej SIWZ. Wymagana liczba jednostek sprzetowych po 1 szt. na każdy na sektor w każdym zadaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie ciągów pieszych na terenie 5 sektorów miasta Lęborka podczas akcji zimowej w sezonie 2014-2015 i 2015-2016 w zakresie odśnieżania i usuwania śliskości ciągów pieszych przy użyciu jednostek sprzętowych: specjalistyczny samochód ciężarowy typu MULTICAR lub podobny z rozsiewaczem do mieszanki solno-piaskowej i zawieszanym pługiem chodnikowym sterowanymi hydraulicznie. Zakres zadania C określa szczegółowo umowa o wykonanie usług stanowiąca Załącznik nr 1c do niniejszej SIWZ. Wymagana liczba jednostek sprzetowych po 1 szt. na każdy na sektor w każdym zadaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie i usuwanie śliskości na terenie 2 sektorów parkingów, dróg gruntowych i podwórek komunalnych na terenie miasta Lęborka podczas akcji zimowej w sezonie 2014-2015 i 2015-2016 przy użyciu lekkiego ciągnika rolniczego z rozsiewaczem do piasku o ładowności o 3 ton i zawieszanym pługiem chodnikowym. Zakres zadania D określa szczegółowo umowa o wykonanie usług stanowiąca Załącznik nr 1d do niniejszej SIWZ. Wymagana liczba jednostek sprzetowych po 1 szt. na każdy na sektor w każdym zadaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.