eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie › Roboty budowlane polegające na powiększeniu klapy dymowej w dobudowanej części budynku Szpitala Powiatowego im. Prałata J.Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-30

Strzelce Opolskie: Roboty budowlane polegające na powiększeniu klapy dymowej w dobudowanej części budynku Szpitala Powiatowego im. Prałata J.Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich
Numer ogłoszenia: 323302 - 2015; data zamieszczenia: 30.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. Prałata J. Głowatzkiego w Strzelcach Opolskich , ul. Opolska 36a, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 77 4613291-5, faks 77 4612763.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.strzelce-op.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na powiększeniu klapy dymowej w dobudowanej części budynku Szpitala Powiatowego im. Prałata J.Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na powiększeniu klapy dymowej klatki schodowej K3, zlokalizowanej w dobudowanej części budynku Szpitala Powiatowego w Strzelcach Opolskich. 2.Przedmiot i zakres robót budowlanych: 1) roboty przygotowawcze obejmujące roboty rozbiórkowe: - wykucie gniazd, bruzd i otworów w ścianach z cegły, - wykonanie otworów w ścianie, - rozebranie z cegły, - demontaż stolarki drzwiowej, - skucie tynków. 2) roboty ogólno-budowlane: - roboty murowe z cegły - zamurowania, podmurowanie otworów. 3) roboty budowlane wykończeniowe: - wykonanie tynków cem-wap., - gruntowanie ścian preparatem, - roboty malarskie ścian i sufitów, - montaż stolarki drzwiowej, - montaż wyłazów dachowych. 3. Prace towarzyszące: Wykonawcy obowiązuje wykonanie dokumentacji powykonawczej budowlano- instalacyjnej, stanu porealizacyjnego oraz wykonanie badań powykonawczych (skuteczność działania instalacji przeciwpożarowej oraz skuteczność działania wentylacji mechanicznej - istniejącej) 4. Wykonawca robót przed realizacją winien opracować: 1) projekt zagospodarowania zaplecza dla Wykonawcy, 2) projekt organizacji robót budowlanych wraz z projektem BIOZ. Opracowane ww. projekty winny uzyskać akceptację Zamawiającego. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w Metryce projektu i Przedmiarze robót, które stanowią odpowiednio zał. 4.1, 4.2, 4.3 do siwz. 6. Wykonawca winien zapoznać się z terenem robót, celem oszacowania rzeczywistego zakresu i warunków robót. 7. W przypadku, gdy dokonano opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. 8. Zamawiający obowiązany jest wskazać zakres robót, które zamierza powierzyć podwykonawcom. 9. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty, mający charakter pomocniczy, Kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej, zawierający kalkulację poszczególnych składników ceny ryczałtowej. 10.Zamawiający dołącza do siwz Przedmiar robót (Zał. 4.3 siwz), przy czym zgodnie z pkt. 3 i 6.2 siwz oraz projektem umowy wynagrodzenie wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym, zgodnie z art. 632 Kc. Oznacza to w szczególności, że wszelkie ewentualne błędy obmiarowe i pominięcia zakresu robót w przedmiarze nie stanowią podstawy do żądania na etapie wykonywania zamówienia podwyższenia wynagrodzenia. Podstawę wyliczenia wynagrodzenia ryczałtowego wskazano w pkt. 6.2 ppkt 4..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty, mający charakter pomocniczy, Kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej, zawierający kalkulację poszczególnych składników ceny ryczałtowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin rękojmi - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

określone w siwz

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.strzelce-op.pl/ (dostęp przez zakładkę BIP> Zamówienia Publiczne 2015)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2015 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Administracji Szpitala Powiatowego im. Prałata J.Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich, ul. Opolska 36A, 47-100 Strzelce Opolskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.