eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ock › ¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony fizycznej osób i mienia na terenie obiektów Pañstwowej Wy¿szej Szko³y Zawodowej w P³ocku w roku 2016.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2015-11-27

P³ock: ¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony fizycznej osób i mienia na terenie obiektów Pañstwowej Wy¿szej Szko³y Zawodowej w P³ocku w roku 2016.
Numer og³oszenia: 323182 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pañstwowa Wy¿sza Szko³a Zawodowa w P³ocku , Pl. D±browskiego 2, 09-402 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 24 3665400, faks 24 3665421.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pwszplock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony fizycznej osób i mienia na terenie obiektów Pañstwowej Wy¿szej Szko³y Zawodowej w P³ocku w roku 2016..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony fizycznej osób i mienia na terenie obiektów Pañstwowej Wy¿szej Szko³y Zawodowej w P³ocku w roku 2016. 1.Przez obiekty Pañstwowej Wy¿szej Szko³y Zawodowej w P³ocku nale¿y rozumieæ jego mienie w postaci nieruchomo¶ci i budynków: 1)Budynek przy Placu D±browskiego 2 (09-402 P³ock) - Rektorat i Instytut Nauk o Zdrowiu 2)Budynek przy ul. Ko¶ciuszki 20 (09-402 P³ock) - Akademickie Liceum Ogólnokszta³c±ce 3)Budynek przy ul. Ga³czyñskiego 28 (09-400 P³ock) - Instytut Nauk Humanistycznych i Spo³ecznych 4) Budynek przy ul. Ga³czyñskiego 28 (09-400 P³ock) - Studium Wychowania Fizycznego i Sportu wraz z dwoma gara¿ami. 5) Budynki na terenie Instytutu Nauk Ekonomicznych w Trzepowie Nowym: aula wraz z czê¶ci± dydaktyczn±, dworek (siedziba dyrekcji Instytutu), kot³ownia. 6) Dom Studenta Nr 1 przy ul. Nowowiejskiego 6 (09-400 P³ock). 7) Budynek mieszkalny przy ul. Zubrzyckiego 8 (09-410 P³ock). Do w/w obiektów nale¿y równie¿ teren zewnêtrzny, wraz z terenami zielonymi, pieszymi ci±gami komunikacyjnymi, wewnêtrznymi drogami i parkingami. 2. ZAKRES OBOWI¡ZKÓW WYKONAWCY NA POSTERUNKACH: POSTERUNEK nr 1 Portiernia w budynku Rektoratu w P³ocku przy PL. D±browskiego 2 Posterunek czynny ca³odobowo wszystkie dni w tygodniu Ca³y obiekt posiada monitoring wewnêtrzny i zewnêtrzny nadzorowany z tego posterunku 1. Ochrona budynku nale¿±cego do PWSZ w P³ocku i terenu przyleg³ego do budynku wraz z parkingiem na dziedziñcu budynku. 2. Systematyczne sprawdzanie i kontrola w godzinach wieczorowo - nocnych stanu zabezpieczenia budynku PWSZ i terenu wokó³ budynku, w tym drzwi, okien i o¶wietlenia oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i potwierdzanie tej kontroli w Ksi±¿ce Raportów. Zauwa¿one usterki lub inne nieprawid³owo¶ci nale¿y zg³osiæ odpowiednim osobom wyznaczonym do kontaktu przez Zamawiaj±cego. 3. Sprawdzanie w godzinach wieczorowo-nocnych zamkniêcia wszystkich wyj¶æ ewakuacyjnych oraz zawarto¶ci skrzynek awaryjnych z szybk± czy znajduje siê w nich klucz zapasowy. 4. Otwieranie drzwi wej¶ciowych o godz. 6:30 i ich zamykanie o godz. 21:00. 5. Otwieranie szlabanu i bramy wjazdowej na dziedziniec i ich zamykanie. Do wjazdu na teren parkingu uprawnieni s±: pracownicy PWSZ w P³ocku posiadaj±cy piloty do otwierania i zamykania szlabanu wjazdowego oraz pozostali pracownicy w miarê wolnych miejsc, pojazdy uprzywilejowane, samochody zaopatrzenia, poczta, pojazdy z oznakowaniem Przewóz osób niepe³nosprawnych. 6. Prowadzenie Ksi±¿ki Raportów z przebiegu s³u¿by, ksi±¿ek wydawania kluczy, sprzêtu audio-wideo i komputerowego oraz ksi±¿ek usterek. 7. Przyjmowanie zg³oszeñ od pracowników PWSZ oraz firmy sprz±taj±cej wszystkich zaistnia³ych awarii lub usterek i niezw³oczne powiadamianie w³a¶ciwych konserwatorów urz±dzeñ: sanitarnych, elektrycznych, d¼wigowych, alarmowych i monitoruj±cych, przeciwpo¿arowych, z jednoczesnym odnotowaniem tego zdarzenia w ksi±¿ce usterek. Ponadto nale¿y powiadomiæ Zamawiaj±cego (osoby wskazane do kontaktu). 8. Przyjmowanie, wydawanie i prawid³owe zabezpieczenie kluczy oraz sprzêtu audio-wideo i komputerowego zdeponowanych w portierni. 9. W przypadku zagro¿enia po¿arowego pracownik ochrony po natychmiastowym powiadomieniu odpowiednich s³u¿b zobowi±zany jest do otwarcia szlabanów oraz bramy wjazdowej na teren Uczelni. 10. Obs³uga tablic i urz±dzeñ steruj±cych systemem: p. po¿. i telewizji przemys³owej. 11. Obs³uga szatni. POSTERUNEK nr 2 Portiernia w budynku Instytutu Nauk o Zdrowiu w P³ocku przy Pl. D±browskiego 2 Posterunek czynny od poniedzia³ku do pi±tku z wyj±tkiem dni wolnych i ¶wi±t w godzinach od 7:00 do 22:00 (gdy odbywaj± siê zajêcia) lub w godzinach od 7:00 do 16:00 (gdy pracuje sama administracja). Uwaga! Posterunek czynny w soboty i niedziele w przypadku potrzeby odbycia siê zajêæ . W takim przypadku godziny bêd± dodatkowo p³atne zgodnie z otrzymanym wykazem zajêæ za dany miesi±c w/g stawki za roboczogodzinê). 1. Ochrona budynku nale¿±cego do PWSZ w P³ocku i terenu przyleg³ego do ca³ego obiektu. 2. Otwieranie drzwi wej¶ciowych o godz. 7:00 i ich zamykanie o godz. 21:00. 3. Prowadzenie Ksi±¿ki Raportów z przebiegu s³u¿by, ksi±¿ek wydawania kluczy, ksi±¿ki wydawania sprzêtu audio-wideo i komputerowego oraz ksi±¿ek usterek. 4. Przyjmowanie zg³oszeñ od pracowników PWSZ oraz firmy sprz±taj±cej wszystkich zaistnia³ych awarii lub usterek i niezw³oczne powiadamianie w³a¶ciwych konserwatorów urz±dzeñ: sanitarnych, elektrycznych, d¼wigowych, alarmowych i monitoruj±cych, przeciwpo¿arowych, z jednoczesnym odnotowaniem tego zdarzenia w ksi±¿ce usterek. Ponadto nale¿y powiadomiæ Zamawiaj±cego (osoby wskazane do kontaktu). 5. Przyjmowanie, wydawanie i prawid³owe zabezpieczenie kluczy, sprzêtu audio-wideo i komputerowego zdeponowanych w portierni. 6. Sprawdzanie na koniec zmiany zamkniêcia wszystkich wyj¶æ ewakuacyjnych oraz zawarto¶ci skrzynek awaryjnych z szybk± czy znajduje siê w nich klucz zapasowy. 7. Po zakoñczeniu wszystkich prac na Uczelni codzienne sprawdzanie zamkniêcia wszystkich okien i pomieszczeñ oraz drzwi wej¶ciowych do budynku. 8. Po zakoñczeniu pracy na posterunku z³o¿enie raportu ustnego z przekazania obiektu na posterunek nr 1. POSTERUNEK nr 3 Szatnia w budynku Instytutu Nauk o Zdrowiu w P³ocku przy Pl. D±browskiego 2 obok wej¶cia do budynku od strony wie¿y ci¶nieñ Posterunek czynny w godzinach od 7:00 do 21:00 od poniedzia³ku do pi±tku gdy odbywaj± siê zajêcia z wyj±tkiem dni wolnych i ¶wi±t, w terminie od 01.01.2016r. do 31.03.2016r. i od 05.10.2016 do 31.12.2016 r. Uwaga! Posterunek czynny w soboty i niedziele w przypadku potrzeby odbycia siê zajêæ . W takim przypadku godziny bêd± dodatkowo p³atne zgodnie z otrzymanym wykazem zajêæ za dany miesi±c w/g stawki za roboczogodzinê). Uwaga ! W zale¿no¶ci od warunków pogodowych, na zlecenie Zamawiaj±cego, godziny za obs³ugê szatni, w inne dni ni¿ ww, bêd± dodatkowo p³atne wg stawki za roboczogodzinê). 1. Obs³uga szatni. POSTERUNEK nr 4 Portiernia w budynku - Instytut Nauk o Zdrowiu, Pl. D±browskiego 2 wej¶cie od ul. Zacisze Posterunek czynny w soboty i niedziele w godz. 7:30 do 16:30 gdy odbywaj± siê zajêcia z wyj±tkiem dni wolnych i ¶wi±t, w terminie od 01.01.2016 do 30.06.2016 1. Ochrona budynku nale¿±cego do PWSZ w P³ocku i terenu przyleg³ego do ca³ego obiektu. 2. Otwieranie drzwi wej¶ciowych o godz. 7:30 i ich zamykanie o godz. 16:30. 3. Prowadzenie Ksi±¿ki Raportów z przebiegu s³u¿by, ksi±¿ek wydawania kluczy. 4. Sprawdzanie na koniec zmiany zamkniêcia wszystkich wyj¶æ ewakuacyjnych oraz zawarto¶ci skrzynek awaryjnych z szybk± czy znajduje siê w nich klucz zapasowy. 5. Przyjmowanie, wydawanie i prawid³owe zabezpieczenie kluczy. 6. Po zakoñczeniu pracy na posterunku z³o¿enie raportu ustnego z przekazania obiektu na posterunek nr 1. 7. Przyjmowanie zg³oszeñ od pracowników PWSZ oraz firmy sprz±taj±cej wszystkich zaistnia³ych awarii lub usterek i niezw³oczne przekazywanie informacji na posterunek nr 1. POSTERUNEK nr 5 Portiernia w budynku Instytutu Nauk Humanistycznych i Spo³ecznych w P³ocku przy ul. Ga³czyñskiego 28 Posterunek czynny ca³odobowo wszystkie dni w tygodniu Ca³y obiekt posiada monitoring wewnêtrzny i zewnêtrzny nadzorowany z tego posterunku 1. Ochrona budynku nale¿±cego do PWSZ w P³ocku i terenu przyleg³ego do budynku wraz z parkingiem obok budynku oraz bramy wjazdowej. 2. Systematyczne sprawdzanie i kontrola w godzinach wieczorowo - nocnych stanu zabezpieczenia budynku PWSZ i terenu wokó³ budynku, w tym drzwi, okien i o¶wietlenia oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i potwierdzanie tej kontroli w Ksi±¿ce Raportów. Zauwa¿one usterki lub inne nieprawid³owo¶ci nale¿y zg³osiæ odpowiednim osobom wyznaczonym do kontaktu przez Zamawiaj±cego. 3. Sprawdzanie w godzinach wieczorowo-nocnych zamkniêcia wszystkich wyj¶æ ewakuacyjnych oraz zawarto¶ci skrzynek awaryjnych z szybk± czy znajduje siê w nich klucz zapasowy. 4. Otwieranie drzwi wej¶ciowych o godz. 6:30 i ich zamykanie o godz. 21:00. 5. Otwieranie bramy wjazdowej na parking i jej zamykanie. Do wjazdu na teren parkingu uprawnieni s±: pracownicy PWSZ w P³ocku posiadaj±cy piloty do otwierania i zamykania bramy wjazdowej oraz pozostali pracownicy w miarê wolnych miejsc, pojazdy uprzywilejowane, samochody zaopatrzenia, poczta, pojazdy z oznakowaniem Przewóz osób niepe³nosprawnych. 6. Prowadzenie Ksi±¿ki Raportów z przebiegu s³u¿by, ksi±¿ek wydawania kluczy, sprzêtu audio-wideo i komputerowego oraz ksi±¿ek usterek. 7. Przyjmowanie zg³oszeñ od pracowników PWSZ oraz firmy sprz±taj±cej wszystkich zaistnia³ych awarii lub usterek i niezw³oczne powiadamianie w³a¶ciwych konserwatorów urz±dzeñ: sanitarnych, elektrycznych, d¼wigowych, alarmowych i monitoruj±cych, przeciwpo¿arowych, z jednoczesnym odnotowaniem tego zdarzenia w ksi±¿ce usterek. Ponadto nale¿y powiadomiæ Zamawiaj±cego (osoby wskazane do kontaktu). 8. Przyjmowanie, wydawanie i prawid³owe zabezpieczenie kluczy oraz sprzêtu audio-wideo i komputerowego zdeponowanych w portierni. 9. W przypadku zagro¿enia po¿arowego pracownik ochrony po natychmiastowym powiadomieniu odpowiednich s³u¿b zobowi±zany jest do otwarcia bramy wjazdowej na teren Uczelni. 10.£adowanie akumulatorów do obs³ugi systemów audio-wideo. 11.Obs³uga tablic i urz±dzeñ steruj±cych systemem: p.po¿, alarmowym, telewizji przemys³owej oraz wentylacji mechanicznej. POSTERUNEK nr 6 Szatnia w budynku Instytutu Nauk Humanistycznych i Spo³ecznych w P³ocku przy ul. Ga³czyñskiego 28 Posterunek czynny w godzinach od 7:00 do 21:00 od poniedzia³ku do pi±tku oraz w soboty i niedziele gdy odbywaj± siê zajêcia z wyj±tkiem dni wolnych i ¶wi±t w terminie od 01.01.2016r. do 31.03.2016r. i od 05.10.2016 r. do 31.12.2016r. Uwaga ! W zale¿no¶ci od warunków pogodowych, na zlecenie Zamawiaj±cego, godziny za obs³ugê szatni, w inne dni ni¿ w/w, bêd± dodatkowo p³atne wg stawki za roboczogodzinê). Uwaga! W soboty i w niedziele w razie konieczno¶ci mo¿e zaistnieæ potrzeba przeniesienia obs³ugi szatni z tego posterunku na obiekt przy Pl. D±browskiego 2 1. Obs³uga szatni. POSTERUNEK nr 7 Portiernia w budynku Studium Wychowania Fizycznego i Sportu w P³ocku przy ul. Ga³czyñskiego 28 Posterunek czynny ca³odobowo wszystkie dni w tygodniu 1. Ochrona czê¶ci budynku nale¿±cych do PWSZ w P³ocku i terenu przyleg³ego wraz z gara¿ami. 2. Systematyczne sprawdzanie i kontrola w godzinach wieczorowo - nocnych stanu zabezpieczenia budynku PWSZ i terenu wokó³ budynku, w tym drzwi, okien i o¶wietlenia oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i potwierdzanie tej kontroli w Ksi±¿ce Raportów. Zauwa¿one usterki lub inne nieprawid³owo¶ci nale¿y zg³osiæ odpowiednim osobom wyznaczonym do kontaktu przez Zamawiaj±cego. 3. Sprawdzanie w godzinach wieczorowo-nocnych zamkniêcia wszystkich wyj¶æ ewakuacyjnych oraz zawarto¶ci skrzynek awaryjnych z szybk± czy znajduje siê w nich klucz zapasowy. 4. Otwieranie drzwi wej¶ciowych o godz. 6:30 i ich zamykanie o godz. 21:00. 5. Po godzinie 22:00 posterunek ten zostaje przekszta³cony w posterunek obchodowy zewnêtrzny. 6. Prowadzenie Ksi±¿ki Raportów z przebiegu s³u¿by, ksi±¿ek wydawania kluczy, sprzêtu audio-wideo i komputerowego oraz ksi±¿ek usterek. 7. Przyjmowanie zg³oszeñ od pracowników PWSZ oraz firmy sprz±taj±cej wszystkich zaistnia³ych awarii lub usterek i niezw³oczne powiadamianie w³a¶ciwych konserwatorów urz±dzeñ: sanitarnych, elektrycznych, d¼wigowych, alarmowych i monitoruj±cych, przeciwpo¿arowych, z jednoczesnym odnotowaniem tego zdarzenia w ksi±¿ce usterek. Ponadto nale¿y powiadomiæ Zamawiaj±cego (osoby wskazane do kontaktu). 8. Przyjmowanie, wydawanie i prawid³owe zabezpieczenie kluczy oraz sprzêtu audio-wideo i komputerowego zdeponowanych w portierni. 9. W przypadku zagro¿enia po¿arowego pracownik ochrony po natychmiastowym powiadomieniu odpowiednich s³u¿b zobowi±zany jest do otwarcia bramy wjazdowej na teren Uczelni. 10. Pilnowanie, aby przed wjazdem do gara¿y nie parkowa³y samochody. 11. Otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej . POSTERUNEK nr 8 Portiernia w budynku g³ównym (dworku) Instytutu Nauk Ekonomicznych i Informatyki w Nowym Trzepowie Posterunek czynny ca³odobowo wszystkie dni w tygodniu 1. Ochrona budynków i terenu zewnêtrznego nale¿±cych do PWSZ w P³ocku w tym kot³owni olejowej parkingów boiska oraz gara¿u. 2. Systematyczne sprawdzanie i kontrola w godzinach wieczorowo - nocnych stanu zabezpieczenia budynków PWSZ i ca³ego terenu ze szczególnym uwzglêdnieniem budynku kot³owni, w tym drzwi, okien i o¶wietlenia oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i potwierdzanie tej kontroli w Ksi±¿ce Raportów. Zauwa¿one usterki lub inne nieprawid³owo¶ci nale¿y zg³osiæ odpowiednim osobom wyznaczonym do kontaktu przez Zamawiaj±cego. 3. Otwieranie drzwi wej¶ciowych o godz. 6:30 i ich zamykanie o godz. 21:00. 4. Po godzinie 22:00 do godz. 7:00 posterunek ten zostaje przekszta³cony w posterunek obchodowy zewnêtrzny (obejmuje ochronê budynku Dworku, Auli, kot³owni olejowej terenu zewnêtrznego oraz parkingów, boiska i gara¿u). 5. Otwieranie bram wjazdowych i ich zamykanie. Do wjazdu uprawnieni s±: pracownicy PWSZ w P³ocku posiadaj±cy piloty do otwierania i zamykania szlabanu wjazdowego oraz pozostali pracownicy, pojazdy uprzywilejowane, samochody zaopatrzenia, poczta, pojazdy z oznakowaniem Przewóz osób niepe³nosprawnych. 6. Prowadzenie Ksi±¿ki Raportów z przebiegu s³u¿by, ksi±¿ek wydawania kluczy, sprzêtu audio-wideo i komputerowego oraz ksi±¿ek usterek. 7. Przyjmowanie zg³oszeñ od pracowników PWSZ oraz firmy sprz±taj±cej wszystkich zaistnia³ych awarii lub usterek i niezw³oczne powiadamianie w³a¶ciwych konserwatorów urz±dzeñ: sanitarnych, elektrycznych, przeciwpo¿arowych, z jednoczesnym odnotowaniem tego zdarzenia w ksi±¿ce usterek. Ponadto nale¿y powiadomiæ Zamawiaj±cego (osoby wskazane do kontaktu). 8. Przyjmowanie, wydawanie i prawid³owe zabezpieczenie kluczy oraz sprzêtu audio-wideo i komputerowego zdeponowanych w portierni. 9. Obs³uga szatni. 10. Obs³uga tablic i urz±dzeñ steruj±cych systemem: p.po¿, alarmowym, oraz wentylacji mechanicznej znajduj±cymi siê w budynku Auli. 11. Po godzinach pracy Uczelni pracownik Ochrony jest zobowi±zany, w imieniu Uczelni do wydania i potwierdzenia odbioru odpadów z pojemników przez firmê utylizacyjn± , tylko w przypadku ich pe³nego za³adowania. 12. Pilnowanie, by szlabany znajduj±ce siê na drodze po¿arowej Uczelni nie by³y tarasowane przez parkuj±ce samochody, 13. W przypadku zagro¿enia po¿arowego pracownik ochrony po natychmiastowym powiadomieniu odpowiednich s³u¿b zobowi±zany jest do otwarcia szlabanów oraz bram wjazdowych na teren Uczelni. POSTERUNEK nr 9 Portiernia w budynku auli Instytutu Nauk Ekonomicznych i Informatyki w Nowym Trzepowie Posterunek czynny w godzinach 7:00-22:00 od poniedzia³ku do pi±tku gdy odbywaj± siê zajêcia - z wyj±tkiem dni wolnych, ¶wi±t i weekendów 1. Ochrona budynków i terenu zewnêtrznego nale¿±cych do PWSZ w P³ocku w tym kot³owni olejowej oraz parkingów i boiska. 2. Systematyczne sprawdzanie i kontrola stanu zabezpieczenia budynku PWSZ i ca³ego terenu ze szczególnym uwzglêdnieniem drzwi, okien i o¶wietlenia oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i potwierdzanie tej kontroli w Ksi±¿ce Raportów. Zauwa¿one usterki lub inne nieprawid³owo¶ci nale¿y zg³osiæ odpowiednim osobom wyznaczonym do kontaktu przez Zamawiaj±cego. 3. Sprawdzanie w godzinach wieczorowych zamkniêcia wszystkich wyj¶æ ewakuacyjnych oraz zawarto¶ci skrzynek awaryjnych z szybk± czy znajduje siê w nich klucz zapasowy. 4. Otwieranie drzwi wej¶ciowych o godz. 7:00 i ich zamykanie o godz. 21:00. 5. Prowadzenie Ksi±¿ki Raportów z przebiegu s³u¿by, ksi±¿ek wydawania kluczy, sprzêtu audio-wideo i komputerowego oraz ksi±¿ek usterek. 6. Przyjmowanie zg³oszeñ od pracowników PWSZ oraz firmy sprz±taj±cej wszystkich zaistnia³ych awarii lub usterek i niezw³oczne powiadamianie w³a¶ciwych konserwatorów urz±dzeñ: sanitarnych, elektrycznych, d¼wigowych, alarmowych i monitoruj±cych, przeciwpo¿arowych, z jednoczesnym odnotowaniem tego zdarzenia w ksi±¿ce usterek. Ponadto nale¿y powiadomiæ Zamawiaj±cego (osoby wskazane do kontaktu). 7. Przyjmowanie, wydawanie i prawid³owe zabezpieczenie kluczy oraz sprzêtu audio-wideo i komputerowego zdeponowanych w portierni. 8. Obs³uga tablic i urz±dzeñ steruj±cych systemem: p.po¿, alarmowym oraz wentylacji mechanicznej. 9. Obs³uga szatni. POSTERUNEK nr 10 Portiernia w budynku Domu Studenta w P³ocku przy ul. Nowowiejskiego 6 Posterunek czynny ca³odobowo wszystkie dni w tygodniu 1. Ochrona budynku Domu Studenta i terenu przyleg³ego do budynku wraz z parkingiem. 2. Systematyczne sprawdzanie i kontrola w godzinach wieczorowo - nocnych stanu zabezpieczenia budynku PWSZ i terenu wokó³ budynku, w tym drzwi, okien i o¶wietlenia oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i potwierdzanie tej kontroli w Ksi±¿ce Raportów. Zauwa¿one usterki lub inne nieprawid³owo¶ci nale¿y zg³osiæ odpowiednim osobom wyznaczonym do kontaktu przez Zamawiaj±cego. 3. Sprawdzanie w godzinach wieczorowo-nocnych zamkniêcia wszystkich wyj¶æ ewakuacyjnych oraz zawarto¶ci skrzynek awaryjnych z szybk± czy znajduje siê w nich klucz zapasowy. 4. Otwieranie drzwi wej¶ciowych o godz. 06:00 i zamykanie o godz. 22:00. 5. Otwieranie drzwi wej¶ciowych w godzinach nocnych mieszkañcom Domu Studenta. 6. Otwieranie bramy wjazdowej na parking i jej zamykanie. Do wjazdu na teren parkingu uprawnieni s±: pracownicy PWSZ w P³ocku posiadaj±cy piloty do otwierania i zamykania bramy wjazdowej oraz pozostali pracownicy, pojazdy uprzywilejowane, samochody zaopatrzenia, poczta, pojazdy z oznakowaniem Przewóz osób niepe³nosprawnych. 7. Pilnowanie, aby przed wej¶ciem do budynku nie parkowa³y samochody (2 miejsca parkingowe). 8. Prowadzenie zeszytu usterek zg³aszanych przez studentów - zg³aszanie ich Kierownikowi Domu Studenta. 9. Prowadzenie Ksi±¿ki Raportów z przebiegu s³u¿by, ksi±¿ek wydawania kluczy oraz ksi±¿ki usterek. 10. Przyjmowanie zg³oszeñ od pracowników PWSZ oraz firmy sprz±taj±cej wszystkich zaistnia³ych awarii lub usterek i niezw³oczne powiadamianie w³a¶ciwych konserwatorów urz±dzeñ: sanitarnych, elektrycznych, d¼wigowych, alarmowych i monitoruj±cych, przeciwpo¿arowych z jednoczesnym odnotowaniem tego zdarzenia w ksi±¿ce usterek. Ponadto nale¿y powiadomiæ Zamawiaj±cego (osoby wskazane do kontaktu). 11.Przyjmowanie, wydawanie i prawid³owe zabezpieczenie kluczy zdeponowanych w portierni. 12.Wydawanie i przyjmowanie kluczy do pokoi. 13.Obs³uga tablic i urz±dzeñ steruj±cych systemem: p.po¿, alarmowym, telewizji przemys³owej. 14.Legitymowanie wszystkich osób wchodz±cych na teren Domu Studenta, zatrzymywanie dowodów to¿samo¶ci. Kontrola ruchu osobowego (kontrola wej¶æ i wyj¶æ). 15.Sprawdzanie pomieszczeñ u¿yteczno¶ci ogólnej bezpo¶rednio po opuszczeniu ich przez studentów i pozosta³e osoby z nich korzystaj±ce (¶wietlica itp.). POSTERUNEK nr 11 Portiernia w budynku Akademickiego Liceum Ogólnokszta³c±cego w P³ocku przy ul. Ko¶ciuszki 20 Posterunek czynny ca³odobowo wszystkie dni w tygodniu Uwaga! Przewiduje siê zmianê godzin pracy posterunku i wykorzystanie w porach wieczorowo-nocnych monitoringu elektronicznego w momencie jego uruchomienia. 1. Ochrona czê¶ci budynku nale¿±cego do PWSZ w P³ocku i terenu przyleg³ego do czê¶ci budynku wraz z parkingiem ogrodzonym ogrodzeniem. 2. Systematyczne sprawdzanie i kontrola w godzinach wieczorowo - nocnych stanu zabezpieczenia budynku PWSZ i terenu wokó³ budynku, w tym drzwi, okien i o¶wietlenia oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i potwierdzanie tej kontroli w Ksi±¿ce Raportów. Zauwa¿one usterki lub inne nieprawid³owo¶ci nale¿y zg³osiæ odpowiednim osobom wyznaczonym do kontaktu przez Zamawiaj±cego. 3. Sprawdzanie w godzinach wieczorowo-nocnych zamkniêcia wszystkich wyj¶æ ewakuacyjnych oraz zawarto¶ci skrzynek awaryjnych z szybk± czy znajduje siê w nich klucz zapasowy. 4. Otwieranie drzwi wej¶ciowych o godz. 6:30 i ich zamykanie o godz. 21:00. 5. Po godzinie 22:00 posterunek ten zostaje przekszta³cony w posterunek obchodowy zewnêtrzny. 6. Otwieranie bramy wjazdowej na parking i jej zamykanie. Do wjazdu na teren parkingu uprawnieni s±: pracownicy PWSZ w P³ocku, pojazdy uprzywilejowane, samochody zaopatrzenia, poczta, pojazdy z oznakowaniem Przewóz osób niepe³nosprawnych. 7. Prowadzenie Ksi±¿ki Raportów z przebiegu s³u¿by, ksi±¿ek wydawania kluczy, sprzêtu audio-wideo i komputerowego oraz ksi±¿ek usterek. 8. Przyjmowanie zg³oszeñ od pracowników PWSZ oraz firmy sprz±taj±cej wszystkich zaistnia³ych awarii lub usterek i niezw³oczne powiadamianie w³a¶ciwych konserwatorów urz±dzeñ: sanitarnych, elektrycznych z jednoczesnym odnotowaniem tego zdarzenia w ksi±¿ce usterek. Ponadto nale¿y powiadomiæ Zamawiaj±cego (osoby wskazane do kontaktu). 9. Przyjmowanie, wydawanie i prawid³owe zabezpieczenie kluczy oraz sprzêtu audio-wideo i komputerowego zdeponowanych w portierni. 10. Obs³uga szatni. POSTERUNEK nr 12 Budynek mieszkalny w zabudowie szeregowej przy ul. Zubrzyckiego 8 w P³ocku Monitoring elektroniczny ca³odobowy wszystkie dni w tygodniu 1. Ca³odobowa ochrona budynku mieszkalnego przy ul. Zubrzyckiego 8 w P³ocku. 2. Ca³odobowe odbieranie przez Alarmowe Centrum Odbiorcze sygna³ów alarmowych i technicznych generowanych przez lokalny system alarmowy z wykorzystaniem toru GSM Zleceniodawcy. 3. Natychmiastowe wysy³anie grupy interwencyjnej w przypadku otrzymania sygna³u alarmowego celem dokonania skutecznej interwencji. 4. Dzia³anie grupy interwencyjnej polegaæ bêdzie na: - przybyciu do chronionego obiektu od otrzymania sygna³u alarmowego w 15 minut w godz. 6:00-22:00 i w 10 minut w godz. 22:00 - 6:00, - podjêcie dzia³añ maj±cych na celu zatrzymanie sprawców, udzielenia pomocy poszkodowanym i zabezpieczenia obiektu zgodnie z uprawnieniami agencji ochrony, - powiadomienie Policji o zdarzeniu w przypadku zaistnienia uzasadnionego podejrzenia o pope³nieniu przestêpstwa w chronionym obiekcie a tak¿e powiadomienie osób wskazanych przez Zleceniodawcê wykaz osób dostarczy Zleceniodawca. 3. OBOWI¡ZKI dotycz±ce wszystkich posterunków: Posterunki ca³odobowe w godzinach nocnych s± posterunkami obchodowymi, natomiast w godzinach dziennych obchodu nale¿y dokonywaæ w miarê mo¿liwo¶ci. Zapalanie i wygaszanie o¶wietlenia zewnêtrznego. Wygaszanie zbêdnego o¶wietlenia w budynku. W³±czanie i wy³±czanie alarmu (je¿eli obiekt posiada system alarmowy). Obs³uga systemu kamer przemys³owych (je¿eli obiekt posiada taki system). Przestrzeganie przez pracowników ochrony kulturalnego i grzecznego udzielania wszelkich informacji w tym o miejscu urzêdowania w³a¶ciwego wydzia³u/jednostek organizacyjnych Zamawiaj±cego. Kontrola osób wchodz±cych na teren ochranianego obiektu. Sprawowanie kontroli nad wynoszeniem z budynków sprzêtu i materia³ów bêd±cych w³asno¶ci± PWSZ. Pracownicy ochrony powinni przestrzegaæ przepisy o ochronie danych osobowych. Wszyscy pracownicy Wykonawcy powinni, nosiæ ubiory s³u¿bowe oraz dbaæ o estetyczny wygl±d i kulturalne zachowanie. Przestrzeganie zakazu przebywania w portierni osobom nieupowa¿nionym. Dbanie o estetyczny wygl±d w pomieszczeniu portierni i wokó³. Nie dopuszczanie do wej¶cia na teren ochranianego obiektu osób znajduj±cych siê pod wp³ywem alkoholu lub ¶rodków odurzaj±cych. Nie dopuszczanie do wnoszenia i spo¿ywania na terenie obiektu ochranianego alkoholu oraz innych niebezpiecznych przedmiotów mog±cych zagroziæ ¿yciu i zdrowiu (dotyczy równie¿ pracowników ochrony) Niedopuszczalne jest równie¿ obejmowanie s³u¿by bezpo¶rednio po spo¿yciu alkoholu b±d¼ w stanie wskazuj±cym na jego wcze¶niejsze spo¿ywanie. Pracownik ochrony mo¿e stosowaæ ¶rodki przymusu bezpo¶redniego wobec osób uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przez niego zadañ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, okre¶lonych w ustawie z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia. Dokonywanie kontroli osób i podjêcie ewentualnej interwencji w przypadku zak³ócania ³adu i porz±dku zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami. Zapobieganie czynom chuligañskim i innym czynom sprzecznym z obowi±zuj±cym porz±dkiem prawnym skierowanym przeciwko pracownikom, studentom Zamawiaj±cego oraz interesom osób przebywaj±cym na terenie chronionych obiektów, ³±cznie z zatrzymaniem osoby (osób) powoduj±cych ww zak³ócenia W razie zaistnienia potrzeby udzielenie pierwszej pomocy pracownikom, studentom i innym osobom przebywaj±cym na terenie i obiektach Zamawiaj±cego, Ochrona obiektu przed w³amaniem, kradzie¿±, napadem, rabunkiem i aktami wandalizmu. Przestrzeganie instrukcji p.po¿arowej i BHP oraz instrukcji urz±dzeñ zabezpieczaj±cych i alarmowych. Znajomo¶æ rozmieszczenia i obs³ugi w podstawowym zakresie wy³±czników g³ównych pr±du, wy³±czników p.po¿, g³ównych zaworów wodnych i prawid³owe reagowanie na mog±ce wyst±piæ sytuacje nag³e i awaryjne zwi±zane z instalacjami: p.po¿., antyw³amaniowymi, elektrycznymi, C.O., wod.-kan., komputerowymi. W przypadku zagro¿enia nadzwyczajnego np.: po¿ar, dywersja, akt terrorystyczny, pracownicy ochrony natychmiast powiadomi± o tym odpowiednie s³u¿by i podejm± dzia³alno¶æ zabezpieczaj±c± budynki PWSZ w P³ocku i osoby przebywaj±ce na ich terenie oraz utrzymaj± porz±dek w prowadzonej akcji ratowniczej i ewakuacji ludno¶ci. W razie zagro¿enia po¿arowego natychmiastowe powiadomienie Stra¿y Po¿arnej, a nastêpnie swoj± jednostkê macierzyst±, Kierownika Dzia³u Administracyjnego PWSZ oraz podjêcie akcji ga¶niczej przy pomocy dostêpnego sprzêtu przeciwpo¿arowego znajduj±cego siê na terenie chronionego obiektu. W przypadku sytuacji, w których dosz³o do pope³nienia przestêpstwa lub wykroczenia pracownicy ochrony powiadomi± natychmiast organy ¶cigania i inne uprawnione do tego s³u¿by. O fakcie tym poinformuj± jednocze¶nie Zamawiaj±cego. zg³aszanie niezw³ocznie Zamawiaj±cemu wszelkich nieprawid³owo¶ci i punktów krytycznych w prawid³owym funkcjonowaniu systemu ochrony na terenie jego obiektów. Zabrania siê u¿ywania przez pracowników ochrony: kuchenek, ogrzewaczy elektrycznych, gazowych oraz telewizorów. Wykonawca zobowi±zany jest do przestrzegania i jednocze¶nie kontrolowania zakazu palenia tytoniu. Na terenie wszystkich obiektów uczelni obowi±zuje bezwzglêdny jego zakaz. Stwierdzone naruszenia odnotowane powinny byæ w ksi±¿ce raportów i przekazane nastêpnie Zamawiaj±cemu. Pracownik ochrony na ka¿dym z posterunków jest zobowi±zany ka¿dorazowo informowaæ i uzgadniaæ z Zamawiaj±cym wej¶cie na teren pracowników firm nie zatrudnionych w PWSZ a wykonuj±cych us³ugi (w tym us³ugi gwarancyjne b±d¼ inne roboty budowlano-instalacyjne) je¿eli nie zosta³ o nich uprzedzony przez Zamawiaj±cego. 4.Wykonawca zobowi±zany jest do: 1. dysponowania grup± interwencyjn±, której czas reakcji nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 15 minut od momentu telefonicznego zg³oszenia w ci±gu dnia i nie d³u¿szy ni¿ 10 minut w godzinach nocnych tj. od 22:00 do 6:00; W grupie interwencyjnej powinno byæ minimum 2 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. 2. dysponowania Alarmowym Centrum Odbiorczym do przyjmowania sygna³u alarmowego 3. wyposa¿enia pracowników ochrony w sprzêt do utrzymania sta³ej ³±czno¶ci z centrum dowodzenia Wykonawcy oraz z grup± interwencyjn±. 4. wyposa¿enia pracowników ochrony w ¶rodki ³±czno¶ci pomiêdzy centrum kierowania, grupami interwencyjnymi i s³u¿bami dozoru na chronionych obiektach 5. wyposa¿enia posterunku ochrony w telefon komórkowy a tak¿e profesjonalny, podrêczny sprzêt o¶wietleniowy - latarka akumulatorowa o du¿ej mocy. 6. wykonania przedmiotu zamówienia przy pomocy pracowników ochrony fizycznej wpisanych na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz posiadaj±cych przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej przeprowadzone przez wykwalifikowany personel medyczny. Wymóg ten nie dotyczy posterunków szatni.; 7. zapewnienia nadzoru nad wykonaniem umowy tzn. wyznaczenia kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, odpowiedzialnego za organizowanie i kierowanie zespo³em; Pracownik z nadzoru zobowi±zany jest do przygotowania instrukcji stanowiskowych na poszczególnych posterunkach oraz zapoznania z nimi podlegaj±cych mu pracowników. Pracownik ochrony po otrzymanym instrukta¿u potwierdza ten fakt w³asnorêcznym podpisem oraz ka¿dorazowo zmieniaj±c stanowisko pracy. 8. sporz±dzenia i przekazania imiennego wykazu pracowników realizuj±cych przedmiot zamówienia oraz informowania Zamawiaj±cego o planowanej zmianie personalnej 9. kontroli posterunków przynajmniej raz na dobê zw³aszcza w porze nocnej o ró¿nych godzinach przez pracowników z nadzoru Wykonawcy. Kontrola powinna byæ potwierdzona wpisem do ksi±¿ki s³u¿b. 10. zapewnienia pracownikom ochrony jednolitego umundurowania z oznaczeniem OCHRONA (z nazw±/ logo Wykonawcy) oraz imiennych identyfikatorów 11. zaopatrzenia we w³asnym zakresie i na w³asny koszt wszystkie posterunki w ksi±¿ki s³u¿b, wydawania kluczy oraz sprzêtu audio-wideo i komputerowego. Zamówienie bêdzie realizowane ¶ci¶le wg przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz. 740 z pó¼n. zm.) i aktów wykonawczych do niej. Zamawiaj±cy przedstawi ze swojej strony wykaz osób (wraz z numerami telefonów) upowa¿nionych do kontaktowania siê z Wykonawc± podczas realizacji przedmiotowej us³ugi. Osoby te powinny byæ informowane równie¿ o wszystkich zaistnia³ych awariach i usterkach w obiektach. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, na 3 dni przed planowanym terminem realizacji us³ugi, skontaktowa³ siê z Kierownikiem Dzia³u Administracyjnego w celu ustalenia szczegó³ów przejêcia obiektów. Zamawiaj±cy zastrzega sobie w czasie obowi±zywania umowy zwiêkszenie lub zmniejszenie ilo¶ci posterunków i wymiaru godzin pracy w zale¿no¶ci od bie¿±cy.

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczêcie: 01.01.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 10 000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada aktualn± koncesjê (zezwolenie) udzielon± na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie us³ug ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada do¶wiadczenie zawodowe niezbêdne do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ lub wykonuje co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na ochronie osób i mienia, o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 400 000,00 z³ brutto (s³ownie: czterysta tysiêcy z³otych) w obiekcie u¿yteczno¶ci publicznej, którego powierzchnia zabudowy i u¿ytkowa ³±cznie wynosi minimum 20 000 m2 .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia: a)minimum 1 osobê pe³ni±c± funkcjê kierownika zespo³u wpisan± na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, b)minimum 17 osób posiadaj±cych kwalifikacje odpowiednie do wykonania us³ugi stanowi±cej przedmiot zamówienia, tj. wpisane na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz posiadaj±cych przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej przeprowadzone przez wykwalifikowany personel medyczny, w tym osoby wchodz±ce w sk³ad grupy interwencyjnej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazaæ, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê co najmniej 5 000 000,00 z³ brutto (s³ownie: piêæ milionów z³otych) .

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty dotycz±ce podmiotów, zasobami których bêdzie dysponowa³ wykonawca:

  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3.2)

  • za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty 1)Formularz ofertowy - Za³±cznik nr 1 2)Formularz cenowy - Za³±cznik nr 7 3)Zobowi±zanie podmiotu trzeciego - Za³±cznik nr 8 do SIWZ (je¿eli dotyczy) 4)Pe³nomocnictwo /orygina³ lub kopia po¶wiadczona notarialnie/ osoby lub osób podpisuj±cych ofertê - je¿eli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów. 5)Dowód wniesienia wadium 6)Wykaz us³ug na potwierdzenie spe³niania kryterium w zakresie do¶wiadczenia (D) - Za³±cznik nr 9 7)Kserokopie za¶wiadczeñ potwierdzaj±cych przeszkolenie osób, o których mowa w Rozdziale VI pkt I.3 lit.b) w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej przeprowadzonej przez wykwalifikowany personel medyczny. 8)W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej - pe³nomocnictwo udzielone liderowi patrz Rozdzia³ III pkt 9.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - do¶wiadczenie - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ dokonania w umowie nastêpuj±cych zmian w zakresie: a)zmiany godzin pracy na posterunku nr 11 (portiernia) w budynku Akademickiego Liceum Ogólnokszta³c±cego w P³ocku przy ul. Ko¶ciuszki 20 w przypadku uruchomienia monitoringu elektronicznego, b)zmiany wynagrodzenia polegaj±cej na jego zmniejszeniu w przypadku uruchomienia monitoringu elektronicznego. Rozliczenie za monitoring zostanie dokonane w nastêpuj±cy sposób: Zamawiaj±cy koszt monitoringu za 1 miesi±c (podany w formularzu cenowym stanowi±cym Za³±cznik Nr 7 do SIWZ), podzieli przez ilo¶æ dni przypadaj±c± w danym miesi±cu, a nastêpnie na tej podstawie wyliczy stawkê za roboczogodzinê, któr± pomno¿y przez ilo¶æ roboczogodzin korzystania z monitoringu elektronicznego. c)zwiêkszenia ilo¶ci roboczogodzin pracy na posterunku nr 2 oraz 3 w przypadku w³±czenia dy¿urów w ewentualne weekendy zjazdowe, d)zwiêkszenia ilo¶ci roboczogodzin pracy na posterunku nr 4 w przypadku kontynuacji umowy Zamawiaj±cego z firm± zewnêtrzn± na wynajem sal, e)zwiêkszenia ilo¶ci roboczogodzin pracy na poszczególnych posterunkach w przypadku zmian w organizacji procesu dydaktycznego lub w razie potrzeb Zamawiaj±cego z powodu zaistnienia konieczno¶ci takiej zmiany, f)zmniejszenia ilo¶ci roboczogodzin pracy na poszczególnych posterunkach w przypadku zmian w organizacji procesu dydaktycznego lub w razie potrzeb Zamawiaj±cego z powodu zaistnienia konieczno¶ci takiej zmiany, g)zmiany godzin pracy poszczególnych posterunków w przypadku potrzeby wyd³u¿enia dy¿uru z okazji imprez okoliczno¶ciowych, zebrañ, godzin otwartych itp. h)zmiany godzin pracy poszczególnych posterunków w przypadku wyd³u¿enia godzin zajêæ dla studentów lub uczniów, i)zmiany godzin pracy poszczególnych posterunków w przypadku skrócenia godzin zajêæ dla studentów lub uczniów, j)zmniejszenie zakresu ¶wiadczonej us³ugi, tj. zmniejszenie ilo¶ci roboczogodzin w przypadku wyst±pienia dni wolnych, których nie uwzglêdni³ Zamawiaj±cy, k)zmiany wynagrodzenia polegaj±cej na jego zwiêkszeniu w przypadku konieczno¶ci zwiêkszenia ilo¶ci roboczogodzin w sytuacjach okre¶lonych w pkt c,d,e,g,h. Rozliczenie zostanie dokonane w oparciu o koszt za 1 roboczogodzinê podan± w formularzu cenowym stanowi±cym Za³±cznik Nr 7 do SIWZ pomno¿on± przez liczbê zwiêkszonych roboczogodzin. l)zmiany wynagrodzenia poprzez jego zmniejszenie w przypadku zmniejszenia zakresu ¶wiadczonej us³ugi, tj. zmniejszenia ilo¶ci roboczogodzin w sytuacjach okre¶lonych w pkt a,f,i,j,n,o. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o warto¶æ wynikaj±c± z nastêpuj±cego przeliczenia: od ca³ej warto¶ci (ceny ofertowej) przedmiotowego zamówienia zostanie odjêta kwota uzyskana z przemno¿enia stawki za 1 roboczogodzinê przez liczbê odjêtych godzin - dla danego Posterunku/ów, która okre¶lona zosta³a przez Wykonawcê w Formularzu cenowym - Za³±cznik Nr 7 do SIWZ) z uwzglêdnieniem terminu w jakim zmiana nast±pi³a. ³)zmiany wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, m)zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wyst±pienia poni¿szych okoliczno¶ci: -zaistnienie dzia³añ wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, ska¿eñ radioaktywnych, -zaistnienie klêski ¿ywio³owej, jak huragany, powodzie, trzêsienia ziemi, bunty, niepokoje, strajki. n)zmniejszenia ilo¶ci roboczogodzin w przypadku likwidacji posterunku nr 9 z powodu przeniesienia studentów z Instytutu Nauk Ekonomicznych i Informatyki w Nowym Trzepowie do innego obiektu, o)zmniejszenia ilo¶ci roboczogodzin w przypadku likwidacji posterunku nr 4 z powodu rozwi±zania umowy Zamawiaj±cego z firm± zewnêtrzn± na wynajem sal.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Pañstwowa Wy¿sza Szko³a Zawodowa w P³ocku, Pl. D±browskiego 2, pok. B 116.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 07.12.2015 godzina 09:45, miejsce: Zamawiaj±cego - Pañstwowa Wy¿sza Szko³a Zawodowa w P³ocku, Pl. D±browskiego 2, Sekretariat Kanclerza i Kwestora, pok. B 202.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: W ramach realizacji niniejszej umowy Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zastosowania prawa opcji. Wobec tego Zamawiaj±cy przyznaje sobie prawo do zwiêkszenia zamówienia polegaj±cego na wykonaniu us³ugi ochrony fizycznej osób i mienia. Zamawiaj±cy przyznaje sobie prawo do zwiêkszenia zamówienia okre¶lonego w Formularzu cenowym - Za³±cznik nr 7 do SIWZ o 1 700 roboczogodzin. Zamawiaj±cy gwarantuje Wykonawcy realizacjê zamówienia na poziomie 62 060 roboczogodzin, z zastrze¿eniem sytuacji okre¶lonych w paragrafie 11 wzoru umowy. Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w przypadku wzrostu roboczogodzin w sytuacjach okre¶lonych w § 11 ust.1 wzoru umowy. Wynagrodzenie po zastosowaniu prawa opcji - zwiêkszeniu liczby roboczogodzin liczone bêdzie w oparciu o stawkê za roboczogodzinê wskazan± przez Wykonawcê w Za³±czniku Nr 7 do SIWZ - Formularz cenowy. Wykonawca nie mo¿e domagaæ siê dodatkowego wynagrodzenia lub odszkodowania, w przypadku gdy Zamawiaj±cy nie skorzysta z przewidzianej opcji. Prawo opcji jest realizowane na podstawie zawartej z Wykonawc± umowy, w zwi±zku z tym nie wi±¿e siê z konieczno¶ci± zawierania aneksu do umowy. Z prawa opcji Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ w terminie obowi±zywania umowy z Wykonawc±. Zamawiaj±cy zobowi±zany jest do pisemnego poinformowania Wykonawcy o decyzji skorzystania z prawa opcji, zgodnie z warunkami umownymi..

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.