eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja i rozbudowa sieci WLAN na Rembelszczyźnie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-07-01

Nr: NP/2015/06/0623/PS

Przedmiot zamówienia: Modernizacja i rozbudowa sieci WLAN na Rembelszczyźnie

Typ: Niepubliczne

Tryb: Przetarg nieograniczony

Kategoria: Dostawy

Miasto: Warszawa

Województwo: mazowieckie

Data publikacji: 2015-07-01

Data wygaśnięcia: 2015-07-16

CPV: -

Osoba kontaktowa: Jarosław Kalisz (ZA) jaroslaw.kalisz@gaz-system.pl 0

Zamawiający: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A.
Adres ul. Mszczonowska 4
Miejscowość Warszawa
Telefon +48 (022) 220 14 49
www.gaz-system.pl/przetargi

Szczegółowa Specyfikacja Zamówienia

Opis postępowania : 1. Przedmiotem Zamówienia jest modernizacja i rozbudowa sieci WLAN na Rembelszczyźnie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ (,,Opis przedmiotu zamówienia").
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
Miejsce uzyskania SIWZ : Strona Zamawiającego www.gaz-system.pl - zakładka ,,przetargi".

Zastrzeżenia dotyczące SIWZ : 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ do upływu terminu składania ofert. Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany treści SIWZ w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do SIWZ przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji postępowania i jest wiążąca.
3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści SIWZ.
Zastrzeżenia dotyczące postępowania : 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na zasadach określonych w SIWZ.
2. Przetarg nieograniczony to tryb udzielenia zamówienia niepublicznego, w którym w odpowiedzi na publiczne ogłoszenie o zamówieniu niepublicznym, oferty mogą złożyć wszyscy Wykonawcy, którzy chcą wziąć w nim udział. Ogłoszenie o zamówieniu niepublicznym w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego publikuje się na stronie internetowej Zamawiającego.
3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.).
4. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności.
5. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji handlowych po zakończeniu badania ofert, które będą prowadzone w formie osobistych spotkań, telekonferencji, wideokonferencji lub drogą elektroniczną udokumentowanych protokołem.
6. Przeprowadzenie negocjacji handlowych może dotyczyć wyłącznie tych warunków ofert, które podlegają ocenie zgodnie z kryterium oceny ofert w postępowaniu. W wyniku przeprowadzonych negocjacji handlowych nie mogą ulec zmianie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ - zmiany mogą dotyczyć wyłącznie treści oferty złożonej przez Wykonawcę i nie mogą być to zmiany na niekorzyść Zamawiającego.
7. O zakończeniu postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadamia wszystkich Wykonawców, którzy:
1) ubiegali się o udzielenie zamówienia - w przypadku zakończenia postępowania przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli SIWZ udostępniony jest na stronie internetowej Zamawiającego, zamieszcza odpowiednie informacje na tej stronie,
2) złożyli oferty - w przypadku zakończenie postępowania po upływie terminu składania ofert.
Dodatkowe informacje : Termin realizacji Zamówienia:
1) do wykonania czynności określonych w §1 ust. 1 pkt 1 załącznika nr 3 do SIWZ w terminie 15 dni roboczych od dnia podpisania umowy,
2) do wykonania czynności określonych w § 1 ust. 1 pkt 2-6 załącznika nr 3 do SIWZ w terminie 35 dni roboczych od dnia podpisania umowy,
3) do wykonania czynności określonych w § 1 ust. 1 pkt 7 załącznika nr 3 do SIWZ w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego Protokołu Odbioru Końcowego bez zastrzeżeń..
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy w sprawie zamówienia.
Warunki udziału w postępowaniu : I. INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia Niepublicznego, zgodnie z Rozdziałem VII ust. 1 SIWZ.
2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia, z których każde obejmowało dostawę, instalację i wdrożenie sieci bezprzewodowej (w oparciu o rozwiązania firmy CISCO), w tym klastra HA kontrolerów oraz konfigurację ISE, przy czym wartość każdego z zamówień była nie mniejsza niż 500 000,00 złotych brutto.
4. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia Niepublicznego.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym:
a) Kierownikiem projektu (minimum jedna osoba), posiadającym następujące kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:
? wykształcenie wyższe,
? co najmniej 5 letnie doświadczenie we wdrażaniu infrastruktury IT,
? udział w minimum 3 projektach, każdy obejmujący dostawę, instalację i wdrożenie sieci bezprzewodowej o wartości co najmniej 400 000,00 złotych brutto, na stanowisku kierownika projektu;
b) Inżynierem systemowym (minimum jedna osoba), posiadającym następujące kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:
? minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w dziedzinie projektowania lub administrowania sieciami WLAN,
? udział w co najmniej 2 projektach, każdy o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 złotych brutto, obejmujących dostawę, instalację i wdrożenie sieci bezprzewodowej, w tym klastra HA kontrolerów,
? doświadczenie we wdrażaniu modułu firewall (FWSM) Catalyst 6500,
? autoryzację producenta sprzętu oferowanego w postępowaniu (certyfikowany inżynier producenta),
? umiejętność integracji z siecią i konfiguracji elementów bezpieczeństwa (listy dostępowe, firewalle, itp.).
5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia Niepublicznego.
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalna sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 400 000,00 złotych oraz
b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż mniejszą niż 200 000,00 złotych.
6. Wykonawca musi być oficjalnym, zarejestrowanym w Polsce partnerem producenta oraz musi posiadać stosowne kwalifikacje umożliwiające pomyślne wdrożenie oferowanych systemów potwierdzone certyfikacją Authorized Technology Partner for ISE (ATP for ISE)
2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły ,,spełnia" - ,,nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty złożonej w Postępowaniu.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia warunek opisany w ust. 1. pkt 1) powyżej musi spełnić każdy z Wykonawców odrębnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia warunek opisany
w ust. 1 pkt 2. - 6. powyżej mogą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy.
4. Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w ust. 1 pkt 3 powyżej może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
5. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów w zakresie wiedzy i doświadczenia wymaga się, aby takie podmioty brały udział w realizacji Zamówienia Niepublicznego w charakterze podwykonawców Wykonawcy.

II. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Na potwierdzenie spełnienia warunków opisanych w Rozdziale VIII SIWZ, Wykonawca winien przedstawić:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z treści którego będą wynikać zasady reprezentacji Wykonawcy w obrocie.
Dopuszcza się składanie dokumentów wystawionych z datą wcześniejszą, jeśli w tym okresie dane zawarte w rejestrze nie uległy zmianie i Wykonawca złoży w tym zakresie stosowne oświadczenie lub Zamawiający samodzielnie zweryfikuje aktualność danych Wykonawcy zawartych w rejestrze.
Wydruki komputerowe aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do rejestru mają moc zrównaną z mocą dokumentów wydawanych w formie pisemnej, jeżeli posiadają cechy umożliwiające ich weryfikację z danymi zawartymi w rejestrze na podstawie właściwych przepisów.
2) Oświadczenie Wykonawcy, iż może ubiegać się o udzielenie Zamówienia i nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie okoliczności wymienionych w Rozdziale VII ust 1. pkt 2)-4) SIWZ (zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do SIWZ),
3) Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień spełniających warunek opisany w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 3. SIWZ.
Do każdego zamówienia wymienionego w wykazie należy podać: przedmiot zamówienia, wartość zamówienia brutto, datę wykonania i odbiorców (zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do SIWZ).
Ponadto, do każdego zamówienia wymienionego w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie.
4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tym samym potwierdzając warunek opisany w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 4 (zgodnie z treścią Załącznika nr 7 do SIWZ).
5) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 400 000,00 złotych.
6) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości 200 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia
2. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w Postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż zł polski, Zamawiający przeliczy je na zł polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o Zamówieniu.
W przypadku braku publikacji kursów walut NBP obowiązujących w dniach, o których mowa powyżej, zastosowanie mają kursy ostatnio ogłoszone, przed ww. dniami zgodnie z treścią §8 pkt 5 Uchwały Nr 51/2002 Zarządu Narodowego Banku Polskiego z dnia 23 września 2002 r. w sprawie sposobu wyliczania i ogłaszania bieżących kursów walut obcych (Dz. Urz. NBP z 2002 r. Nr 14, poz. 39 ze zm.).
3. Jeżeli Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów, w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji Zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu Zamówienia (zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do SIWZ).
4. Dokumenty wymienione powyżej z wyłączeniem pełnomocnictwa muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
5. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę.
6. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty.
7. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski poświadczonymi przez Wykonawcę.
8. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, wymóg złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1. pkt 1) - pkt2) powyżej dotyczy każdego z ww. Wykonawców.
9. Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie.
10. W toku badania i ceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty oraz wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość zaoferowanej ceny.
11. Jeżeli w Postępowaniu oferty zostały złożone przez więcej niż 3 Wykonawców, dopuszcza się możliwość badania i oceny ofert tylko tych 3 Wykonawców, których oferty po wstępnej ocenie będą najkorzystniejsze. W przypadku skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, oferty złożone przez pozostałych Wykonawców Zamawiający pozostawia bez badania i oceny.
12. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) Oczywiste omyłki pisarskie,
2) Oczywiste omyłki rachunkowe,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SIWZ, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie informując o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Informacje dotyczące wadium : Zamawiający odstępuje od obowiązku żądania wadium.
Termin realizacji zamówienia : Wymagane
Słownie : Patrz: Dodatkowe informacje
Miejsce realizacji zamówienia : Wykonawca zobowiązuje się do realizacji dostawy asortymentu do miejsca (lokalizacji) wskazanego przez Zamawiającego w Załączniku nr 3 do Umowy.
Termin składania ofert : 2015-07-16 10:00
Miejsce otwarcia ofert : Otwarcie ofert nie jest jawne
Termin otwarcia ofert : 2015-07-16 10:30
Miejsce otwarcia ofert : Otwarcie ofert nie jest jawne
Okres związania ofertą : 60 dni
Pełna treść ogłoszenia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.