eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogoźno › Zimowe utrzymanie chodników, ulic i dróg gminnych na terenie miasta i gminy Rogoźno w sezonie zimowym 2015/2016

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-27

Rogoźno: Zimowe utrzymanie chodników, ulic i dróg gminnych na terenie miasta i gminy Rogoźno w sezonie zimowym 2015/2016
Numer ogłoszenia: 322884 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rogoźno , ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno, woj. wielkopolskie, tel. 67 26 84 400, faks 67 26 18 075.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogozno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie chodników, ulic i dróg gminnych na terenie miasta i gminy Rogoźno w sezonie zimowym 2015/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie chodników, ulic i dróg gminnych na terenie miasta i gminy Rogoźno w sezonie zimowym 2015/2016 oraz pozimowe jednorazowe oczyszczenie wskazanych ulic na terenie miasta Rogoźno w roku 2016. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem: pełnienie dyżurów w godzinach od 16.00 do 7.00 w dniach roboczych i od 7.00 do 7.00 dnia następnego w dniach wolnych od pracy, mechaniczne odśnieżanie oraz usuwanie skutków gołoledzi tj. usuwanie śniegu, zasp i błota pośniegowego z ulic, zatok postojowych i parkingów o nawierzchni utwardzonej oraz zwalczanie śliskości zimowej poprzez posypywanie mieszanką piasku z solą (materiał zapewni Zamawiający), dostarczenie mieszanki piasku z solą do 7 pojemników rozstawionych na terenie miasta oraz gminy i ich bieżące uzupełnianie (z miejsca wskazanego przez Zamawiającego) na polecenie przedstawiciela Zamawiającego, ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów, doczyszczanie ręczne z błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie przejść dla pieszych na terenie miasta w celu swobodnego spływu wód roztopowych, usuwanie na bieżąco zmarzliny wokół wpustów ulicznych w celu spływu z jezdni powstałej wody z topniejącego śniegu. jednorazowe pozimowe posprzątanie wskazanych ulic na terenie miasta Rogoźna wraz z wywozem urobku na wysypisko. Wykaz ulic do pozimowego posprzątania stanowi załącznik nr 2. Zimowe utrzymanie chodników wraz z usuwaniem oblodzenia poprzez posypywanie chodników mieszaniną soli i piasku (materiał zapewni Zamawiający). Sygnał do rozpoczęcia zimowego utrzymania chodników przekaże Wykonawcy przedstawiciel Zamawiającego. Zestawienie chodników do zimowego utrzymania przedstawia załącznik nr 3 do SIWZ, z zastrzeżeniem lp. 14 Promenada, gdzie zimowemu utrzymaniu podlega cały odcinek promenady. Odśnieżanie odbywa się przy użyciu lekkiego sprzętu bądź ręcznie, natomiast likwidacja śliskości następuje przez posypywanie promenady tylko piaskiem bez dodatku soli. Sprzątanie pozimowe zgodnie z załącznikiem nr 2. Sprzątanie promenady winno być wykonane lekkim sprzętem zamiatającym lub ręcznie. Przedstawicielem Zamawiającego w sprawach prowadzenia akcji zimowego utrzymania chodników, dróg i ulic jest Straż Miejska. Odśnieżanie należy wykonać w sposób zapobiegający tworzeniu się zwałów śniegu utrudniających swobodny ruch pieszych. Odśnieżanie pasa drogowego przy zatokach autobusowych należy prowadzić tak, aby zwały śniegu nie pozostawały przy krawędzi zatoki przystankowej utrudniając wsiadanie i wysiadanie z autobusu W przypadku awarii pojazdu (sprzętu) Wykonawca zapewnia pojazd (sprzęt) zastępczy w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od momentu pojawienia się awarii sprzętu o porównywalnych parametrach technicznych zaakceptowany przez Zamawiającego. Pojazdy, którymi dysponuje Wykonawca, muszą być sprawne technicznie i posiadać aktualne badania techniczne. W przypadku nadmiernych opadów śniegu na plecenie Zamawiającego Wykonawca zostanie zobowiązany do usunięcia nadmiaru śniegu w miejsce wskazane przez Zamawiającego w terminie 48 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość podjęcia decyzji o wprowadzeniu ciężkiego sprzętu do akcji odśnieżania dróg i ulic. Pełnienie dyżuru polegać będzie na stałej gotowości i dyspozycyjności Wykonawcy do prowadzenia akcji. Sygnał rozpoczęcia dyżuru oraz przystąpienia do akcji będzie podawany telefonicznie osobie wskazanej przez oferenta przez pracownika Straży Miejskiej, a w przypadku nagłego pogorszenia się warunków atmosferycznych z inicjatywy własnej. O powyższym zobowiązany jest poinformować Zamawiającego. Każdorazową gotowość lub prowadzenie akcji osoba zgłaszająca musi potwierdzić w Dzienniku Dyżurów w odniesieniu do dyżurów oraz w Karcie pracy sprzętu w odniesieniu do prowadzenia akcji. Wykonawca jest zobowiązany do rzetelnego prowadzenia dokumentacji dyżurów oraz prowadzenia akcji. Dokumentacja będzie podlegać kontroli przez wyznaczonych przedstawicieli Zamawiającego. Każdorazowo po wykonaniu prac zawartych w umowie Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pisemnego potwierdzenia od pracownika Straży Miejskiej o wykonanych pracach nie później niż dnia następnego po wykonaniu prac. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecania odśnieżania i zwalczania gołoledzi na ulicach (drogach) nie ujętych w załączniku nr 1, jeśli zaistnieje konieczność umożliwienia mieszkańcom dojazdów do posesji na zasadach i stawkach zawartych w ofercie Wykonawcy. Pozimowe jednorazowe posprzątanie ulic miasta Rogoźno (załącznik nr 2) nastąpi po zakończeniu akcji zimowego utrzymania dróg na polecenie Zamawiającego. Zasady prowadzenia akcji zimowego utrzymania na ulicach i drogach gminy Rogoźno w sezonie zimowym 2015/2016 określa załącznik nr 1, Wykaz ulic objętych pozimowym sprzątaniem na terenie miasta Rogoźno w 2016 roku określa załącznik nr 2 , Wykaz chodników objętych zimowym utrzymaniem na terenie gminy Rogoźno w sezonie zimowym 2015/2016 określa załącznik nr 3. Zamawiający do Specyfikacji dołącza również mapę dróg gminy Rogoźno (zał. nr 11) z podaniem numerów dróg wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 (słownie: trzy tysiące złotych i 00/100) w formach przewidzianych w ustawie z dni 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Gminy Rogoźno, ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno (załączając do oferty potwierdzenie wykonania operacji). Bank: BS Czarnków, o/Rogoźno, Nr konta 56 8951 0009 3900 0114 2000 0020

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda załączenia do oferty wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wg. załącznika nr 7 do SIWZ doświadczenie Wykonawcy). Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca udokumentuje, że w okresie 3 lat wykonał co najmniej 2 usługi o wartości 120 000,00 zł brutto każda w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda załączenia do oferty wykazu sprzętu technicznego i narzędzi niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje/będzie dysponował Wykonawca - wg. załącznika nr 8 do SIWZ. Wykonawca wykaże, że dysponuje/będzie dysponował: - min. 2 pługopiaskarkami, - min. 1 równiarką, -min. 1 pojazdem lekkim do odśnieżania o masie do 1,5t i szerokości odśnieżania min. 1,2 m. Wykonawca oświadcza na załączniku nr 8 normę emisji spalin dla sprzętu zgłaszanego do realizacji przedmiotu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda załączenia do oferty wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, którymi dysponuje/będzie dysponował wykonawca - załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 4 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Norma emisji spalin - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rogozno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rogoźnie ul. Nowa 2 64-610 Rogoźno pok. nr 21.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2015 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Rogoźnie ul. Nowa 2 64-610 Rogoźno pok. nr 15 Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: n/d.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.