eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › OCHRONA FIZYCZNA Z USŁUGĄ SPRZĄTANIA I UTRZYMYWANIA W CIĄGŁEJ CZYSTOŚCI OBIEKTU NALEŻĄCEGO DO DOLNOŚLĄSKIEGO BIURA GEODEZJI I TERENÓW ROLNYCH WE WROCŁAWIU POŁOŻONEGO W LEGNICY PRZY UL. F. SKARBKA 10

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-11-27

Wrocław: OCHRONA FIZYCZNA Z USŁUGĄ SPRZĄTANIA I UTRZYMYWANIA W CIĄGŁEJ CZYSTOŚCI OBIEKTU NALEŻĄCEGO DO DOLNOŚLĄSKIEGO BIURA GEODEZJI I TERENÓW ROLNYCH WE WROCŁAWIU POŁOŻONEGO W LEGNICY PRZY UL. F. SKARBKA 10
Numer ogłoszenia: 322828 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu , ul. Marszałka J. Piłsudskiego 15/17, 50-044 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 372 37 28, faks 71 342 99 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/bip.biuro-geodezji.dolnyslask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA FIZYCZNA Z USŁUGĄ SPRZĄTANIA I UTRZYMYWANIA W CIĄGŁEJ CZYSTOŚCI OBIEKTU NALEŻĄCEGO DO DOLNOŚLĄSKIEGO BIURA GEODEZJI I TERENÓW ROLNYCH WE WROCŁAWIU POŁOŻONEGO W LEGNICY PRZY UL. F. SKARBKA 10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zapewnianie na bieżąco wszelkich środków materiałowych, a w szczególności uzupełnianie w łazienkach papieru toaletowego o minimalnej gramaturze rolki 140 g, mydła w płynie, kostek dezynfekujących do muszli, papierowych ręczników do wycierania rąk, worków do koszy, odświeżaczy powietrza . Zapewnianie środków czystości, posiadających stosowne atesty, potrzebnych do mycia i dezynfekowania wszelkiego rodzaju powierzchni (m.in. kafelki grysowe, deski barlineckie ,wykładzina PCV , linoleum, panele podłogowe, płytki PCV, beton, kamień, piaskowiec ) i umożliwiających czyszczenie powierzchni biurowych, łazienek, luster, klatki schodowej i balustrad, utrzymywanie w czystości, odśnieżanie i posypanie solą i piaskiem dostarczonym przez wykonawcę i na jego koszt (wraz z wywozem śniegu, liści, śmieci powstałych w trakcie zamiatania) terenu o pow. utwardzonej (ok. 900 m2) w około budynków Oddziału DBG i TR w Legnicy (parkingi, drogi, chodniki) utrzymywanie w czystości terenów zielonych (ok. 500 m2) wraz z ich pielęgnowaniem (koszenie trawników z wywozem trawy oraz podlewaniem), Zmywanie posadzek twardych w całym obiekcie ( wg załącznika nr 5 ). Mycie i dezynfekowanie toalet i innych powierzchni obiektu ( wg załącznika nr 5 ). Codzienne usuwanie śmieci i wymiana plastikowych worków na śmieci - worki o pojemności 30 l w pomieszczeniach biurowych i 60l w toaletach . Bieżące ścieranie kurzu z mebli, usuwanie odcisków palców z powierzchni szklanych, drzwi, framug i kontaktów. Wycieranie z kurzu i usuwanie plam z blatów, przepierzeń szklanych, luster, klamek, parapetów, lamp itp.) Wycieranie z dezynfekcją raz w tygodniu słuchawek telefonicznych, urządzeń biurowych, klawiatur, ekranów komputerowych. Odkurzanie stanowisk biurowych, kser, faksów, itp. Zapewnienie w przypadku zaginięcia lub uszkodzenia: papiernic do łazienek, dozowników do mydła, koszy na śmieci, szczotki do WC. Bieżące uzupełnianie mydła w płynie w dozownikach, papieru toaletowego i ręczników papierowych do wycierania rąk w toaletach. Czyszczenie żaluzji pionowych i rolet raz w roku. Mycie okien dwa razy w roku w pomieszczeniach biurowych i klatce schodowej oraz jeden raz w roku na poddaszu i piwnicy . Inpregnacja wykładzin typu Novoflor przez położenie polimeru raz w roku . Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednią ilość osób do świadczenia usług sprzątania i utrzymywania w czystości tak, aby codziennie na bieżąco wykonywane zostawały wszelkie prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia. Prace porządkowe wewnątrz budynku należy wykonywać w godzinach od 15.00 do 21.00. Zamawiający nie precyzuje godzin w jakich należy wykonywać prace porządkowe na zewnątrz obiektu. Ponadto informujemy, że w obiekcie pracuje od 19 do 25 osób. Ochrona budynku DBG i TR we Wrocławiu Oddział w Legnicy ul. F. Skarbka10 1. Zakres prac: Termin wykonania zamówienia: 01 styczeń 2016r. - 31 grudzień 2016 r. Liczba roboczogodzin ochrony: 6894 godzin 2. Ilość osób wykonująca ochronę dla Zamawiającego: 2.1. w dni robocze: ochrona budynku w godzinach od 1515 do 745 1 osoba 2.2. w dni wolne od pracy Zamawiającego : całodobowa ochrona budynku 1 osoba 3. Zakres obowiązków w zakresie ochrony: ochrona budynku położonego przy ul. F. Skarbka 10 (w dni robocze w godzinach od 1515 do 745 , w dni wolne od pracy Zamawiającego całodobowa) przed rozpoczęciem pracy dokonanie obchodu budynku i sprawdzenie stanu pomieszczeń biurowych, po zakończeniu pracy Zamawiającego dokonywanie obchodu budynku i sprawdzanie stanu pomieszczeń biurowych, wydawanie kluczy pracownikom Zamawiającego, kontrola polegająca na zabezpieczeniu mienia Zamawiającego przed wynoszeniem na zewnątrz budynku przez osoby nieupoważnione, pomoc w sytuacjach nadzwyczajnych: pożary, zagrożenie zdrowia i życia ludzi stosowanie się w tym zakresie do przepisów obowiązujących u Zamawiającego, w przypadku awarii, pożaru, włamania itp. natychmiastowe powiadomienie odpowiedniej służby (straży pożarnej, policji, pogotowia lub innych właściwych) oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, wpisywanie do książki pracy portiera, wszelkich nieprawidłowości, zauważonych usterek oraz przekazanie ich Zamawiającemu, zamawiający powierza a Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek strzeżenia mienia Zamawiającego na terenie obiektu przy ul. F. Skarbka10 w Legnicy przed kradzieżą z włamaniem powodującym zniszczenie mienia Zamawiającego. Przez włamanie rozumie się bezprawne wtargnięcie do strzeżonego obiektu osób nieupoważnionych, pozostawiając ślady zaboru mienia, materiałów lub urządzeń będących przedmiotem strzeżenia. Poza faktem stwierdzenia zaboru mienia musi być stwierdzone, że sprawca działał z zewnątrz a nie był pracownikiem Zamawiającego. Stwierdzenie czy sprawca działał z zewnątrz ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, wykonywanie innych czynności zleconych przez Zamawiającego a mieszczących się w szeroko rozumianym zakresie usługi dozorowania,.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia w przypadku usług czystościowych brak takich wymagań oraz przedłoży oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę w zakresie usług ochrony mienia oraz usług czystościowych oraz przedłoży oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 3 osób wyznaczonych które posiadają licencję pracowników ochrony oraz przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca posiada ważne ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/bip.biuro-geodezji.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu ul. Piłsudskiego 15/17 50-044 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu ul. Piłsudskiego 15/17 50-044 Wrocław pok. nr 115 I p. Sekretariat w terminie do dnia 08.12.2015r..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.