eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisła › Przebudowy i remonty nawierzchni dróg leśnych wywozowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-09

Wisła: Przebudowy i remonty nawierzchni dróg leśnych wywozowych
Numer ogłoszenia: 32277 - 2015; data zamieszczenia: 09.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła , ul. Czarne 6, 43-460 Wisła, woj. śląskie, tel. 33 8552426, faks 33 8551160.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_wisla/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowy i remonty nawierzchni dróg leśnych wywozowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w Gminie Istebna pt.: a. Przebudowa nawierzchni drogi leśnej nr 3 Bystre w Leśnictwie Bukowiec, b. Przebudowa nawierzchni drogi leśnej nr 9 Wilcze w Leśnictwie Olza, c. Przebudowa nawierzchni drogi leśnej nr 36 w Leśnictwie Zapowiedź, d. Remont nawierzchni drogi leśnej nr 37 Wyrchczadeczka w Leśnictwie Zapowiedź, e. Remont nawierzchni drogi leśnej nr 11 Olecki w Leśnictwie Olza, zgodnie z pięcioma uproszczonymi dokumentacjami projektowymi w zakresie umożliwiającym osiągnięcie założonego celu. 4.2.Zakres zamówienia: a. Przebudowa nawierzchni drogi leśnej nr 3 Bystre w Leśnictwie Bukowiec od km 1+165 do km 2+829 polega na: 1. Nawierzchnia: - wykonaniu koryta na poszerzeniu jezdni z odkładem gruntu na pobocze wraz z rozplantowaniem, - wykonaniu dolnej warstwy podbudowy na poszerzeniu jezdni z tłucznia kamiennego o grubości 25 cm po uwałowaniu, - wykonaniu górnej warstwy podbudowy na poszerzeniu jezdni z tłucznia kamiennego o grubości 8 cm po uwałowaniu, - oczyszczeniu nawierzchni bitumicznej z kurzu i zanieczyszczeń, - skropieniu nawierzchni asfaltem drogowym na gorąco D-200, - wykonaniu nakładki z betonu asfaltowego warstwą wiążącą o grubości 4 cm po uwałowaniu, - skropieniu nawierzchni asfaltem drogowym na gorąco D-200 ( skropienie między warstwowe), - wykonaniu nakładki z betonu asfaltowego warstwą ścieralną o grubości 4 cm po uwałowaniu, - wykonaniu obsypania poboczy korą asfaltową o grubości 10 cm po uwałowaniu, - wykonaniu powierzchniowego utrwalenia poboczy asfaltem drogowym na gorąco oraz grysami kamiennymi w ilości 10 dm3/m2 o wymiarach 5-8 mm oraz zawałowaniu, - wykonaniu powierzchniowego utrwalenie poboczy asfaltem drogowym na gorąco oraz grysami kamiennymi w ilości 8 dm3/m 2 o wymiarach 2-5 mm oraz zawałowaniu. - pobraniu próbek z wykonanej nawierzchni asfaltowej w ilości 1 próbka na 200,00 m długości wykonanej nawierzchni w obecności Inspektora nadzoru. - remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznej polega na obcięciu ręcznym krawędzi dziury w nawierzchni oczyszczenie z kurzu i odpadów, oblanie krawędzi otworu i skropienie podłoża asfaltem na gorąco, wypełnienie dziury asfaltobetonem do wysokości istniejącej nawierzchni zawibrowanie walcem wibracyjnym oraz oblanie połączeń nowego asfaltu ze starą nawierzchnią asfaltem na gorąco, oczyszczenia miejsca naprawy nawierzchni. 2. Odwodnienie nawierzchni drogi: - wykonaniu wykopów pod remont przepustów wraz z odwiezieniem gruntu samochodami samowyładowczymi na odległość 1 km wraz z rozplantowaniem i wyrównaniem w miejscu składowania, - wykonaniu ław fundamentowych żwirowych pod ułożenie rur żelbetowych na przepustach pod drogą i zjazdami, - ułożeniu rurociągów z rur żelbetowych VIPRO o średnicy 40-60 cm, - obsypaniu rurociągów kruszywem naturalnym, pospółką żwirową, - wykonaniu podbudowy na przepustach z tłucznia kamiennego 0-63 mm do wysokości istniejącej nawierzchni, - wykonaniu ścianek czołowych i studni wlotowych z betonu B-30 grubość ścianek czołowych 40 cm, natomiast studnie wlotowe ścianki od strony drogi 30 cm, pozostałe ścianki na studniach 20 cm, - na wlotach przepustów pod zjazdami ułożyć płyty prefabrykowane JUMBO w ilości 3 szt. na jeden przepust. - przeczyszczeniu przepustów na zjazdach i pod drogą, - wykonaniu czyszczenia rowów od strony skarpy wraz z wyprofilowaniem dna i skarpy rowu, całość urobku należy złożyć na skarpie po przeciwległej stronie oraz rozplantowaniu i uporządkowaniu, - wykonaniu koryta wzdłuż drogi pod ławy betonowe pod ścieki z prefabrykatów, - wykonaniu podbudowy pod ławę z kruszywa kamiennego 0-63 mm o grubości 20 cm po uwałowaniu, - wykonaniu ławy betonowej o grubości 15 cm z betonu B-25 pod ścieki betonowe prefabrykowane, - ułożeniu ścieków betonowych prefabrykowanych o wym. 50x60x15 cm na podsypce cementowo-piaskowej w stosunku 1-4, - wykonaniu wodopustów z połowizn świerkowych średnicy 10 cm w nawierzchni asfaltowej wraz z oblaniem krawędzi asfaltem drogowym na gorąco, b. Przebudowa nawierzchni drogi leśnej nr 9 Wilcze w Leśnictwie Olza od km 0+000 do km 0+650 polega na: - mechanicznym ścięciu poboczy o grubości 10 cm i szerokości 40 cm po obu stronach, z usunięciem gruntu na pobocze i rozplantowaniu, - mechanicznym oczyszczeniu nawierzchni bitumicznych, - ręcznym wyrównaniu dziur i nierówności oraz poprawieniu profilu nawierzchni masą asfaltową, - skropieniu nawierzchni drogowej asfaltem w ilości 0,51kg/m2, - wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna o grubości 5 cm po uwałowaniu, - obsypaniu poboczy korą asfaltową o grubości 10 cm i szerokości 30 cm, - powierzchniowym utrwaleniu nawierzchni pobocza asfaltem drogowym oraz grysami kamiennymi w ilości 10 dm3/m2 o wym. 5-8 mm, - powierzchniowym utrwalenie nawierzchni pobocza asfaltem drogowym oraz grysami kamiennymi w ilości 8 dm3/m2 o wym. 2-5 mm, - wykonaniu wodopustów w nawierzchni asfaltowej z połowizn świerkowych o średnicy 10 cm wraz z oblaniem krawędzi asfaltem drogowym D-200 na gorąco po wyciągnięciu połowizny z nawierzchni, - oczyszczeniu rowów z wyprofilowaniem dna i skarp ze złożeniem ziemi na poboczu wraz z rozplantowaniem, - oczyszczenie przepustów pod drogą i zjazdami o średnicy 40-60 cm grubości namułu do 50%, - pobraniu próbek z wykonanej nawierzchni asfaltowej w ilości 1 próbka na 200,00 m długości wykonanej nawierzchni w obecności Inspektora nadzoru. c. Przebudowa nawierzchni drogi leśnej wywozowej nr 36 w Leśnictwie Zapowiedź od km 0+000 do km 1+087 polega na: - mechanicznym ścięcie poboczy o grubości 10 cm i szerokości 40 cm po obu stronach, z usunięciem gruntu na pobocze i rozplantowanie, - mechanicznym oczyszczeniu nawierzchni bitumicznych, - ręcznym wyrównaniu dziur i nierówności oraz poprawieniu profilu nawierzchni masą asfaltową, - skropieniu nawierzchni drogowej asfaltem w ilości 0,51kg)m2. - wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna o grubości 5 cm po uwałowaniu, - obsypaniu poboczy korą asfaltową o grubości 10 cm i szerokości 30 cm, - powierzchniowym utrwaleniu nawierzchni pobocza asfaltem drogowym oraz grysami kamiennymi w ilości 10 dm3)m2 o wym. 5-8 mm, - powierzchniowym utrwaleniu nawierzchni pobocza asfaltem drogowym oraz grysami kamiennymi w ilości 8 dm3)m2 o wym. 2-5 mm, - wykonaniu wodopustów w nawierzchni asfaltowej z połowizn świerkowych o średnicy 10 cm wraz z oblaniem krawędzi asfaltem drogowym D-200 na gorąco po wyciągnięciu połowizny z nawierzchni, - oczyszczeniu rowów z wyprofilowaniem dna i skarp ze złożeniem ziemi na poboczu wraz z rozplantowaniem, - oczyszczeniu przepustów pod drogą i zjazdami o średnicy 40-60 cm grubości namułu do 50% - pobraniu próbek z wykonanej nawierzchni asfaltowej w ilości 1 próbka na 200,00 m długości wykonanej nawierzchni w obecności Inspektora nadzoru. d. Remont nawierzchni drogi leśnej nr 37 Wyrchczadeczka w Leśnictwie Zapowiedź od km 0+000 do km 0+234 polega na: - mechanicznym ścięcie poboczy o grubości 10 cm i szerokości 20 cm po obu stronach, z usunięciem gruntu na pobocze i rozplantowanie, - mechanicznym oczyszczeniu nawierzchni bitumicznych, - skropieniu nawierzchni drogi asfaltem w ilości 0,51kg)m2, - wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa o grubości 4 cm po uwałowaniu, - skropieniu nawierzchni drogi asfaltem na gorąco w ilości 0,51 kg)m2, - wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna o grubości 4 cm po uwałowaniu. - obsypaniu poboczy tłuczniem kamiennym 0-31.5 mm o grubości 7 cm i szerokości 20 cm, - wykonaniu wodopustów w nawierzchni asfaltowej z połowizn świerkowych o średnicy 10 cm wraz z oblaniem krawędzi asfaltem drogowym D-200 na gorąco po wyciągnięciu połowizny z nawierzchni, - oczyszczeniu przepustów pod drogą i zjazdami o średnicy 40-60 cm grubości namułu do 50%, - wykonaniu koryta pod plac składowy z wywozem ziemi na odl. do 1 km, - wykonaniu podbudowy z tłucznia kamiennego 0-63 mm o grubości 15 cm po uwałowaniu, - wzmocnieniu podbudowy tłuczniowej przed bramą wjazdową o grubości 10 cm, - wykonaniu placu składowego z płyt żelbetowych pełnych o wym. 300x100x15 cm - pobraniu 2 próbek z wykonanej nawierzchni asfaltowej w obecności Inspektora nadzoru. e. Remont nawierzchni drogi leśnej nr 11 Olecki w Leśnictwie OLZA na długości 597,00 m polega na: - mechanicznym oczyszczeniu nawierzchni bitumicznych, - skropienie nawierzchni drogi asfaltem w ilości 0.51kg) m2, - ręcznym wyrównaniu istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym - wyrównanie nierówności i zagłębień, - wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna o grubości 4 cm po uwałowaniu, - wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna o grubości 5 cm po uwałowaniu, - obsypaniu poboczy tłuczniem kamiennym 0-31.5 mm o grubości 7 cm i szerokości 25cm, - powierzchniowym utrwaleniu pobocza asfaltem drogowym na gorąco oraz grysami kamiennymi 2-5 mm w ilości 8 kg) m2, - wykonaniu wodopustów w nawierzchni asfaltowej z połowizn świerkowych o średnicy 10 cm wraz z oblaniem krawędzi asfaltem drogowym D-200 na gorąco po wyciągnięciu połowizny z nawierzchni. - oczyszczeniu przepustów pod drogą i zjazdami o średnicy 40-60 cm grubości namułu do 50% - pobraniu próbek z wykonanej nawierzchni asfaltowej w ilości 1 próbka na 200,00 m długości wykonanej nawierzchni w obecności Inspektora nadzoru. 4.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w dokumencie projektowym składającym się z: a. pięciu uproszczonych dokumentacji projektowych, b. pięciu przedmiarów robót c. pięciu Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, - łącznie stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP do 50 % wartości zamówienia na przebudowywanych i remontowanych nawierzchniach dróg leśnych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 9.1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 25 000 złotych (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 złotych). 9.2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U.2007.42.275 z późn. zm.). 9.3. Termin i sposób wniesienia wadium. 9.3.1.Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy PGL LP Nadleśnictwa Wisła w BGŻ S.A. Oddział Bielsko-Biała nr 34 2030 0045 1110 0000 0088 8110, 9.3.2.Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz należy złożyć w oryginale w Kasie PGL LP Nadleśnictwa Wisła, 43-460 Wisła, ul. Czarne 6. 9.3.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: 9.3.3.1. wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. 9.3.3.2. wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w Kasie PGL LP Nadleśnictwa Wisła przed upływem terminu na składanie ofert. 9.4.Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie innej niż pieniądz. 9.4.1.Wadium w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 pkt. 2 - 5 Prawa zamówień publicznych musi być wystawione na PGL LP Nadleśnictwo Wisła. 9.4.3. Z treści poręczenia lub gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności jak również od przedłożenia jakiejkolwiek dodatkowej dokumentacji. 9.5.Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 6.1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W tym zakresie Zamawiający nie stawia żadnych warunków.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 6.1.2.Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwa) zamówienia o wartości co najmniej 300.000,00 złotych brutto każde, w zakresie robót drogowych asfaltowych zakończonych tj. remont dróg, przebudowa lub budowa dróg.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie stawia żadnych warunków

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 6.1.3.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował: co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi, o których mowa w Prawie budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia budowlane uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. UWAGA : Zamawiający określa wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, stosownie do wymogów określonych w Prawie budowlanym, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa budowlanego oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2008.63.394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 6.1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: 6.1.4.1. Posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 500.000,00 złotych. 6.1.4.2. Posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

7.1.Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 Prawa zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 11.3.1.Wypełniony i podpisany Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego (załączniki Nr 2 SIWZ). Zamawiający żąda, aby Wykonawca w Formularzu oferty wskazał części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 11.3.2.Kosztorysy ofertowe sporządzone zgodnie z zasadami wskazanymi w Rozdziale 13 SIWZ. 11.3.3.Wypełnione i podpisane Oświadczenia oraz dokumenty wymagane postanowieniami Rozdziału 7 SIWZ. 11.3.4.Stosowne pełnomocnictwo(a) zgodnie z definicją przyjętą w słowniczku SIWZ. Umocowanie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty, w szczególności odpisu z właściwego rejestru. Oznacza to, że jeżeli umocowanie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Pełnomocnictwo składane do oferty winno być podpisane przez osoby umocowane (upełnomocnione) do reprezentowania Wykonawcy. Dokument ten może Wykonawca złożyć w oryginale lub w postaci kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, bądź uwierzytelnioną przez notariusza. 11.3.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90.00
  • 2 - Gwarancja - 10.00

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_wisla/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła ul. Czarne 6 43-460 WISŁA.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2015 godzina 08:30, miejsce: Sekretariat -Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła ul. Czarne 6 43-460 WISŁA.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.