eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ujsoły › Zimowe utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w sezonie 2014/2015. Znak sprawy S-2710-13/2014.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-30

Ujsoły: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w sezonie 2014/2015. Znak sprawy S-2710-13/2014.
Numer ogłoszenia: 322762 - 2014; data zamieszczenia: 30.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ujsoły , ul. Św. Huberta 2, 34-371 Ujsoły, woj. śląskie, tel. 033 8647352, faks 033 8647580.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/ujsoly/index.php

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w sezonie 2014/2015. Znak sprawy S-2710-13/2014..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w sezonie zimowym 2014/2015. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części: 2.1. Część 1 - Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2014/2015 na terenie leśnictw: Kiczora, Zwardoń, Sól, Rycerki, Praszywka, Plaskurówka, Bendoszka, Racza, Rycerzowa, Nickulina o łącznej długości 30,0 km. 2.2. Część 2 - Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2014/2015 na terenie leśnictw: Gawłowskie, Okrągłe, Złatna, Glinka, Cicha, Petkówka, Danielka, Morgi o łącznej długości 30,0 km oraz parkingów przy budynku Nadleśnictwa Ujsoły w Ujsołach przy ul. Św. Huberta 2. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.1. odśnieżanie dróg pasem o szerokości minimum 3,0 metra, 3.2. odśnieżanie istniejących mijanek oraz przylegających do drogi składów drewna, 3.3. odśnieżanie parkingów przy budynku Nadleśnictwa Ujsoły w Ujsołach przy ul. Św. Huberta 2, 3.4. zapobieganie powstawania oraz usuwanie śliskości na drogach poprzez rozsypywanie żwiru dostarczonego przez Wykonawcę i składowanego w miejscach wyznaczonych przez właściwego terytorialnie leśniczego. 4. Szacunkowe ilości roboczogodzin pracy sprzętem oraz ilości żużla koniecznego do realizacji zamówienia określone zostały w Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 2.1. i 2.2. do SIWZ odpowiednio dla Części 1 i Części 2 zamówienia. 5. Usługi będące przedmiotem zamówienia będą realizowane sukcesywnie w miarę potrzeb na podstawie częściowych zleceń przekazywanych pisemnie przez Zamawiającego lub upoważnionych właściwych terytorialnie leśniczych. 6. Wykonawca zobowiązany jest podjąć prace związane z realizacją zleceń częściowych w terminie do 6 godzin od przekazania zlecenia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w poszczególnych częściach zamówienia do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego w I lub II kwartale 2015 r.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1.1. W Części 1 zamówienia - 2 800 złotych. 1.2. W Części 2 zamówienia - 3 100 złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Termin i sposób wniesienia wadium. 3.1. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy PGL LP Nadleśnictwa Ujsoły - Bank Spółdzielczy w Rajczy Oddział w Ujsołach Numer konta : 93 8125 1018 0000 0101 2000 0020 3.2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz należy złożyć w oryginale w Kasie PGL LP Nadleśnictwa Ujsoły, 34-371 UJSOŁY ul. św. Huberta 2 woj. śląskie. 3.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: 3.3.1. wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. 3.3.2. wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w Kasie PGL LP Nadleśnictwa Ujsoły, 34-371 UJSOŁY ul. św. Huberta 2 woj. śląskie. 4. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie innej niż pieniądz. 4.1. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, określone: 4.1.1. w art. 46 ust. 4a Prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Prawa zamówień publicznych lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4.1.2. w art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4.2. Wadium w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 pkt. 2 - 5 Prawa zamówień publicznych musi być wystawione na PGL LP Nadleśnictwo Ujsoły. 4.3. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności jak również od przedłożenia jakiejkolwiek dodatkowej dokumentacji. 5. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie stawia żadnych warunków z uwagi na to, że przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania usług w przedmiotowym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: 1. Dla Części 1 - wykonał (zakończył) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwa) zamówienia polegające na wykonaniu usług zimowego utrzymania dróg, obejmującą swoim zakresem odśnieżanie dróg oraz zapobieganie powstawania oraz usuwanie śliskości na drogach o wartości zamówienia minimum 50 000 złotych brutto każde. 2. Dla Części 2 - wykonał (zakończył) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwa) zamówienia polegające na wykonaniu usług zimowego utrzymania dróg obejmującą swoim zakresem odśnieżanie dróg oraz zapobieganie powstawania oraz usuwanie śliskości na drogach o wartości zamówienia minimum 50 000 złotych brutto każde. UWAGA Jeżeli wykonawca składa oferty na więcej niż jedną część zamówienia wymagana wartość wykonanych zamówień stanowi odpowiednio sumę wartości dla każdej z części zamówienia tj. 100 000 złotych brutto każde. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek (określony w pkt. 6.1.2. SIWZ), jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej 2 (dwa) zamówienia polegające na wykonaniu usług zimowego utrzymania dróg obejmującą swoim zakresem odśnieżanie dróg oraz zapobieganie powstawania oraz usuwanie śliskości na drogach o wartości zamówienia minimum: 1. Dla Części 1 - 50 000 złotych brutto każde. 2. Dla Części 2 - 50 000 złotych brutto każde. co wynika z treści przedstawionych dokumentów (określonych w rozdziale 7 pkt. 7.2. SIWZ). UWAGA Jeżeli wykonawca składa oferty na więcej niż jedną część zamówienia wymagana wartość wykonanych zamówień stanowi odpowiednio sumę wartości dla każdej z części zamówienia tj. 100 000 złotych brutto każde.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował: 1. Dla Części 1 co najmniej: 1.1. 1 sztuką pługu klinowego, 1.2. 1 sztuką pługu patrolowego, 1.3. 1 sztuką pługu wirnikowego, 1.4. 1 sztuką koparko-ładowarki 1.5. 1 sztuką posypywarki, 1.6. 1 sztuką samochodu wywrotki, 2. Dla Części 2 co najmniej: 2.1. 1 sztuką pługu klinowego, 2.2. 1 sztuką pługu patrolowego, 2.3. 1 sztuką pługu wirnikowego, 2.4. 1 sztuką koparko-ładowarki 2.5. 1 sztuką posypywarki, 2.6. 1 sztuką samochodu wywrotki, UWAGA Jeżeli wykonawca składa oferty na więcej niż jedną część zamówienia wymagana ilość sprzętu stanowi odpowiednio sumę wartości dla każdej z części zamówienia, tj. po dwie sztuki każdego rodzaju sprzętu. W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek (określony w pkt. 6.1.4. SIWZ) jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: 1. Dla Części 1 co najmniej: 1.1. 1 sztuką pługu klinowego, 1.2. 1 sztuką pługu patrolowego, 1.3. 1 sztuką pługu wirnikowego, 1.4. 1 sztuką koparko-ładowarki 1.5. 1 sztuką posypywarki, 1.6. 1 sztuką samochodu wywrotki, 2. Dla Części 2 co najmniej: 2.1. 1 sztuką pługu klinowego, 2.2. 1 sztuką pług patrolowego, 2.3. 1 sztuką pługu wirnikowego, 2.4. 1 sztuką, koparko-ładowarki 2.5. 1 sztuką posypywarki, 2.6. 1 sztuką samochodu wywrotki. UWAGA Jeżeli wykonawca składa oferty na więcej niż jedną część zamówienia wymagana ilość sprzętu stanowi odpowiednio sumę wartości dla każdej z części zamówienia, tj. po dwie sztuki każdego rodzaju sprzętu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie stawia żadnych warunków.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: 1. Posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż: 1.1. Dla Części 1 - 30 000 złotych. 1.2. Dla Części 2 - 40 000 złotych. UWAGA - Jeżeli wykonawca składa oferty na więcej niż jedną część zamówienia wymagana wysokość środków finansowych lub zdolności kredytowej stanowi odpowiednio sumę wartości dla każdej z części zamówienia, tj. środki finansowe lub zdolność kredytową wysokości nie mniejszej niż 70 000 złotych. 2. Posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż: 2.1. Dla Części 1 - 110 000 złotych. 2.2. Dla Części 2 - 120 000 złotych. UWAGA - Jeżeli wykonawca składa oferty na więcej niż jedną część zamówienia wymagana suma ubezpieczenia stanowi odpowiednio sumę wartości dla każdej z części zamówienia, tj. wynosi nie mniej niż 230 000 złotych. W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek (określony w pkt. 6.1.5. SIWZ), jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: 1. Dla Części 1: 1.1. środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 30 000 złotych. 1.2. ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 40 000 złotych. 2. Dla Części 2: 2.1. środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 110 000 złotych. 2.2. ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 120 000 złotych. co wynika z treści przedstawionych dokumentów (określonych w rozdziale 7 pkt. 7.4.1. SIWZ), co wynika z treści przedstawionych dokumentów (określonych w rozdziale 7 pkt. 7.4.2. SIWZ). UWAGA - 1) Jeżeli wykonawca składa oferty na więcej niż jedną część zamówienia wymagana wysokość środków finansowych lub zdolności kredytowej stanowi odpowiednio sumę wartości dla każdej z części zamówienia, tj. środki finansowe lub zdolność kredytową wysokości nie mniejszej niż 70 000 złotych. 2) Jeżeli wykonawca składa oferty na więcej niż jedną część zamówienia wymagana suma ubezpieczenia stanowi odpowiednio sumę wartości dla każdej z części zamówienia, tj. wynosi nie mniej niż 230 000 złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/ujsoly
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ujsoły ul. św. Huberta 2 34-371 UJSOŁY woj. śląskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ujsoły ul. św. Huberta 2, 34-371 UJSOŁY pokój - sekretariat Nadleśnictwa Ujsoły.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2014/2015 na terenie leśnictw: Kiczora, Zwardoń, Sól, Rycerki, Praszywka, Plaskurówka, Bendoszka, Racza, Rycerzowa, Nickulina o łącznej długości 30,0 km..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w sezonie zimowym 2014/2015 na terenie leśnictw: Kiczora, Zwardoń, Sól, Rycerki, Praszywka, Plaskurówka, Bendoszka, Racza, Rycerzowa, Nickulina o łącznej długości 30,0 km. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. odśnieżanie dróg pasem o szerokości minimum 3,0 metra, 2.2. odśnieżanie istniejących mijanek oraz przylegających do drogi składów drewna, 2.3. zapobieganie powstawania oraz usuwanie śliskości na drogach poprzez rozsypywanie żwiru dostarczonego przez Wykonawcę i składowanego w miejscach wyznaczonych przez właściwego terytorialnie leśniczego. 3. Szacunkowe ilości roboczogodzin pracy sprzętem oraz ilości żużla koniecznego do realizacji zamówienia określone zostały w Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 2.1. do SIWZ. 4. Usługi będące przedmiotem zamówienia będą realizowane sukcesywnie w miarę potrzeb na podstawie częściowych zleceń przekazywanych pisemnie przez Zamawiającego lub upoważnionych właściwych terytorialnie leśniczych. 5. Wykonawca zobowiązany jest podjąć prace związane z realizacją zleceń częściowych w terminie do 6 godzin od przekazania zlecenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2014/2015 na terenie leśnictw: Gawłowskie, Okrągłe, Złatna, Glinka, Cicha, Petkówka, Danielka, Morgi o łącznej długości 30,0 km oraz parkingów przy budynku Nadleśnictwa Ujsoły w Ujsołach przy ul. Św. Huberta 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie Nadleśnictwa Ujsoły w sezonie zimowym 2014/2015 na terenie leśnictw: Gawłowskie, Okrągłe, Złatna, Glinka, Cicha, Petkówka, Danielka, Morgi o łącznej długości 30,0 km oraz parkingów przy budynku Nadleśnictwa Ujsoły w Ujsołach przy ul. Św. Huberta 2. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. odśnieżanie dróg pasem o szerokości minimum 3,0 metra, 2.2. odśnieżanie istniejących mijanek oraz przylegających do drogi składów drewna, 2.3. odśnieżanie parkingów przy budynku Nadleśnictwa Ujsoły w Ujsołach przy ul. Św. Huberta 2, 2.4. zapobieganie powstawania oraz usuwanie śliskości na drogach poprzez rozsypywanie żwiru dostarczonego przez Wykonawcę i składowanego w miejscach wyznaczonych przez właściwego terytorialnie leśniczego. 3. Szacunkowe ilości roboczogodzin pracy sprzętem oraz ilości żużla koniecznego do realizacji zamówienia określone zostały w Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 2.2. do SIWZ. 4. Usługi będące przedmiotem zamówienia będą realizowane sukcesywnie w miarę potrzeb na podstawie częściowych zleceń przekazywanych pisemnie przez Zamawiającego lub upoważnionych właściwych terytorialnie leśniczych. 5. Wykonawca zobowiązany jest podjąć prace związane z realizacją zleceń częściowych w terminie do 6 godzin od przekazania zlecenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.