Giżycko: ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH
I KURIERSKICH W OBROCIE KRAJOWYM I MIĘDZYNARODOWYM NA RZECZ 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO
Numer ogłoszenia: 322706 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 261 335 922, faks 261 335 641.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH I KURIERSKICH W OBROCIE KRAJOWYM I MIĘDZYNARODOWYM NA RZECZ 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i międzynarodowym w latach 2016 - 2017, na rzecz 24. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jej finansowym i logistycznym zaopatrzeniu, tj.: a. w m. Giżycko: 1) 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy przy ul. Nowowiejskiej 20; 2) Jednostka Wojskowa nr 3797 przy Al. Wojska Polskiego 21; 3) Wojskowa Komenda Uzupełnień (WKU) przy ul. Moniuszki 7; 4) Orkiestra Wojskowa przy ul. Moniuszki 7 b. w m. Węgorzewo: 1) Jednostka Wojskowa nr 2568 przy ul. Bema 7; c. w m. Suwałki: 1) Wojskowa Komenda Uzupełnień (WKU) przy ul. Wojska Polskiego 21a; 2) Jednostka Wojskowa nr 1747 przy ul. Wojska Polskiego 21; d. w m. Gołdap: 1) Jednostka Wojskowa nr 4808 przy ul. Partyzantów 33 Lp. Rodzaj przesyłki/usługi Waga/JW Ilość w szt./rok 1. Przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym (ekonomiczne) Do 50 g. Gabaryt A 6000 2. Przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym (priorytetowe) Do 50 g. Gabaryt A 2500 3. Przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym (ekonomiczne polecone) Do 50 g. Gabaryt A 6000 4. Przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym (priorytetowe polecone) Do 50 g. Gabaryt A 2000 5. Przesyłki polecone ZPO Do 50 g. Gabaryt A 3000 6. Przesyłki polecone priorytet ZPO Do 50 g. Gabaryt A 520 7. Przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym (ekonomiczne) ponad 50 g. do 100 g. gabaryt A 900 ponad 100 g. do 350 g. gabaryt A 600 ponad 100 g. do 350 g. gabaryt B 30 ponad 350 g. do 500 g. gabaryt A 30 ponad 350 g. do 500 g. gabaryt B 15 ponad 500 g. do 1000 g. gabaryt A 180 ponad 500 g. do 1000 g. gabaryt B 10 ponad 1000 g. do 2000 g. gabaryt A 30 ponad 1000 g. do 2000 g. gabaryt B 10 8. Przesyłki nie rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym (priorytetowe) ponad 50 g. do 100 g. gabaryt A 20 ponad 50 g. do 100 g. gabaryt B 20 ponad 100 g. do 350 g. gabaryt A 10 ponad 100 g. do 350 g. gabaryt B 7 ponad 350 g. do 500 g. gabaryt A 10 ponad 350 g. do 500 g. gabaryt B 9 ponad 500 g. do 1000 g. gabaryt A 8 ponad 500 g. do 1000 g. gabaryt B 10 ponad 1000 g. do 2000 g. gabaryt A 8 ponad 1000 g. do 2000 g. gabaryt B 5 9. Przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym (ekonomiczne polecone) ponad 50 g. do 100 g. gabaryt A 4000 ponad 50 g. do 100 g. gabaryt B 1100 ponad 100 g. do 350 g. gabaryt A 1000 ponad 100 g. do 350 g. gabaryt B 36 ponad 350 g. do 500 g. gabaryt A 1000 ponad 350 g. do 500 g. gabaryt B 10 ponad 500 g. do 1000 g. gabaryt A 50 ponad 500 g. do 1000 g. gabaryt B 15 ponad 1000 g. do 2000 g. gabaryt A 15 ponad 1000 g. do 2000 g. gabaryt B 8 10. Przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym (priorytetowe polecone) ponad 50 g. do 100 g. gabaryt A 2000 ponad 50 g. do 100 g. gabaryt B 25 ponad 100 g. do 350 g. gabaryt A 50 ponad 100 g. do 350 g. gabaryt B 10 ponad 350 g. do 500 g. gabaryt A 25 ponad 350 g. do 500 g. gabaryt B 10 ponad 500 g. do 1000 g. gabaryt A 10 ponad 500 g. do 1000 g. gabaryt B 11 ponad 1000 g. do 2000 g. gabaryt B 8 11. Paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym (ekonomiczne) od 2 kg do 5 kg gabaryt A 100 od 5 kg do 10 kg gabaryt A 3 od 10 kg do 15 kg gabaryt A 3 12. Przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie międzynarodowym strefa A (priorytetowe polecone) ponad 350 g. do 500 g. gabaryt B 20 13. Paczki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym (priorytetowe) od 2 kg do 5 kg gabaryt A 3 od 5 kg do 10 kg gabaryt A 3 RAZEM: 31 447 14. Odbioru przesyłek JW 3797 Giżycko 12 m-cy WKU Giżycko 12 m-cy JW 4352 Giżycko 12 m-cy JW 2568 Węgorzewo 12 m-cy WKU Suwałki 12 m-cy JW 1747 Suwałki 12 m-cy JW 4808 Gołdap 12 m-cy Orkiestra Wojskowa Giżycko 12 m-cy 15. Przesyłki pocztowe kurierskie (typu POCZTEX) opakowanie firmowe do 1 kg 25 szt. w roku do 5 kg 5 szt. w roku.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający informuje, iż przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego, opisanego wyżej, którego przedmiotem będzie usługa, polegająca wyłącznie na powtórzeniu zamówienia tego samego rodzaju, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.). Zamawiający udzieli zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki temu samemu wykonawcy, który wykonał zamówienie podstawowe
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium na cały przedmiot zamówienia, w wysokości 9 700,00 zł. 2. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. 3. Wadium przetargowe należy wnieść do Zamawiającego w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w NBP O/Okr./Olsztyn nr 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem: Wadium - post. nr 118/2015 Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i międzynarodowym na rzecz 24. Wojskowego Oddziału Gospodarczego ), b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i kserokopia dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 6. Wadium wnoszone w formie: poręczeń, gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych należy złożyć w formie oryginału i kopii (przy czym kopia dokumentu winna być trwale spięta z ofertą). 7. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa składana jako wadium powinna zawierać: a. zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, b. określenie wysokości zobowiązania gwaranta, którego wysokość musi być równa kwocie wadium, c. termin obowiązywania gwarancji powinien obejmować okres: 1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w dziale XI niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w dziale IX niniejszej siwz, d. wskazanie, iż beneficjentem gwarancji jest Zamawiający, e. oznaczenie, iż zleceniodawcą gwarancji jest Wykonawca, f. klauzule, że gwarant zapłaci kwotę wynikającą z gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz że gwarancja jest nie odwoływalna. 8. Poręczenie bankowe lub udzielone przez podmiot określony w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) składane jako wadium powinno zawierać: a. zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, b. określenie kwoty, do jakiej następuje poręczenie - wysokość musi być równa kwocie wadium, c. termin obowiązywania poręczenia powinien obejmować okres: 1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w dziale XI niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w dziale IX niniejszej siwz, d. wskazanie, iż poręczenie dotyczy wniesienia przez dostawcę wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ogłoszonego przez Zamawiającego. 9. Wadium wpłacone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca udokumentuje fakt posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, poprzez złożenie zezwolenia Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym zgodnie z art. 6 ust. 1 Ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. 2012 poz. 1529 z późn.zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 1 do siwz), Zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia (załączniki nr 2 i 3 do siwz), Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, DOWÓD WNIESIENIA WADIUM - kserokopia dowodu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Wielokrotność odbioru poczty w ciągu dnia - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
5. Zmiany umowy: a. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy w następującym zakresie: a. zmiany terminu zakończenia realizacji świadczenia - data zakończenia umowy, może zostać przedłużona (nie dłużej niż do 31.01.2018r.) w przypadku nie podpisania umowy o świadczenie usług pocztowych (do 31.12.2017r.) przez Centralnego Zamawiającego i jednocześnie kwota umowy określona w § 2 ust. 1 umowy nie została w całości wyczerpana. b. Zamawiający dopuszcza zmianę ilości w poszczególnych pozycjach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku nadania przez zamawiającego większej ilości przesyłek z danej kategorii, usługi te będą rozliczane wg cen jednostkowych dla danej kategorii, jednakże zmiana niniejsza nie może spowodować zmiany kwoty określonej w § 2 ust. 1. c. w przypadku zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia, o którym mowa w opisie przedmiotu zamówienia, nie uprawnia to wykonawcy do dochodzenia od zamawiającego jakichkolwiek roszczeń, w szczególności różnicy pomiędzy kwotą wynagrodzenia, a ceną oferty. d. wynikających ze zmian organizacyjnych Zamawiającego. e. zmiany cen jednostkowych, pod warunkiem zatwierdzenia ich przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez ustawę z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe lub zmianą stawki podatku VAT. zmiany przedmiotu umowy - jeżeli konieczność wprowadzenia zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa. b. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany (zwiększenia lub zmniejszenia) wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy w przypadku zmiany, w roku 2017, po upływie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy: a. stawki podatku od towarów i usług, b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. nr 200, poz. 1679 z póź. zm.) c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.24wog.wp.mil.pl, http://www.bip.mon.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 24. WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY, Adres: ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO, budynek sztabowy pok. 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2015 godzina 09:00, miejsce: 24. WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY, Adres: ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO, budynek sztabowy pok. 109.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Remont pomieszczeń sanitarnych w budynkach nr 3, 4, 5, 6 użytkowanych przez wojska eFP w Bemowie Piskim
- Budowa drogi wewnętrznej na działce nr 691 wraz z budową zjazdu na czas określony na drogę wojewódzką nr 592 w miejscowości Sterławki Małe
- Obsługa konserwacyjna klimatyzatorów i central wentylacyjnych zainstalowanych w budynkach jednostek wojskowych w rejonie działania 24 WOG w Giżycku
- Modernizacja i rozbudowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów w mieście Giżycko Etap III
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH, SANITARNYCH, ELEKTRYCZNYCH DLA 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO
- "Budowa świetlicy w Gajewie wraz z wyposażeniem - Aktywne łączenie pokoleń w Trokach i Giżycku: Wspieranie integracji i wspólnych zajęć sportowych i kulturalnych"
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miasta i Gminy w Pasymiu
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Żninie 2024-2025
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY GMINY MYSZKÓW - Z WYŁĄCZENIEM JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY
- Usługa pocztowa
- Zakup usług pocztowych dla MSZ
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miejskiego w Prusicach w latach 2024-2028.
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.